Dierenkliniek Nederlandplein
Dierenkliniek Nederlandplein is de ideale plek voor uw huisdieren in Eindhoven, opgericht door dierenarts Mike van Strien. Onze kliniek is gespecialiseerd in gezelschapsdieren en streeft ernaar om uw dier(en) een lang, gezond en gelukkig leven te bieden.
Met een professioneel team van dierenartsen en paraveterinairen zijn wij goed toegerust om zowel preventieve als therapeutische zorg te bieden. Vaccinaties, gedetailleerde gezondheidsadviezen en behandelingen voor zieke dieren zijn slechts enkele van de diensten die wij aanbieden. Wij geloven dat effectieve diergeneeskunde teamwork vereist - samenwerking tussen dierenarts, assistenten en vooral met u als eigenaar.
Om het bezoek voor uw huisdier zo comfortabel mogelijk te maken, zijn er gescheiden ruimtes voor honden en katten. Dit zorgt voor een stressvrije omgeving. Onze moderne operatiekamers zijn veilig en goed uitgerust om alle soorten operaties uit te voeren, met constante monitoring voor de veiligheid van uw huisdier tijdens de ingreep.
Bovendien bieden wij een Huisdieren ZorgPlan aan. Met dit plan kunnen eigenaren de kosten voor preventieve zorg spreiden over het jaar, wat ook kortingen op consulten en laboratoriumonderzoeken met zich meebrengt.
Neem vandaag nog contact met ons op via 040-2926909 om een afspraak te maken of voor meer informatie. U kunt ons vinden aan het Nederlandplein 101, 5628 AJ Eindhoven. Wij staan klaar om de beste zorg voor uw geliefde huisdieren te bieden!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: (closed)
- Dinsdag: 9h-18h
- Woensdag: 9h-19:30
- Donderdag: 9h-18h
- Vrijdag: 9h-18h
- Zaterdag: (closed)
Onze opmerking van InfoVet over Dierenkliniek Nederlandplein:
Omgeving en faciliteiten voor hond en kat
Dierenkliniek Nederlandplein hanteert een uniek concept om stress voor huisdieren te minimaliseren. De praktijk is specifiek ingericht met aparte ingangen en wachtkamers voor honden en voor katten en overige dieren. Deze scheiding wordt doorgevoerd in de behandelruimtes, wat door veel klanten wordt gewaardeerd als een rustige en diervriendelijke aanpak. De kliniek is modern en verzorgt ook trimdiensten, waardoor een breed scala aan behoeften onder één dak wordt afgedekt.
Eerlijk advies en persoonlijke aandacht
Het team, onder leiding van dierenarts Mike, staat bekend om zijn rustige en respectvolle benadering. Klanten prijzen de tijd die wordt genomen om alles grondig uit te leggen en om echt mee te denken met de situatie van het dier en de eigenaar. Er wordt gestreefd naar eerlijke diagnostiek: onnodige onderzoeken worden vermeden en de focus ligt op de juiste zorg tegen een eerlijke prijs. Veel eigenaren geven aan zich gehoord te voelen en waarderen de transparantie in behandelopties en kosten.
Deskundigheid en uitgebreide zorg
De kliniek biedt een compleet pakket aan diensten, variërend van preventieve zorg (vaccinaties en check-ups) en mondzorg tot chirurgie en spoedgevallen. Het team wordt geprezen om zijn vakmanschap, bijvoorbeeld bij het behandelen van anaalklieraandoeningen, tandextracties of het opsporen van ziektes zoals diabetes. Ook bij moeilijke momenten, zoals het inslapen van een huisdier, toont het personeel veel compassie en begrip, waardoor eigenaren zich gesteund voelen. De bereikbaarheid is hoog, en ook buiten kantooruren wordt waar mogelijk hulp geboden.
Diensten
Dierenkliniek Nederlandplein: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Hoe geweldig is deze dierenkliniek! Goud!
Fantastische ervaring: Echt een topkliniek!
Fantastische ervaring: Ik kom hier al 'n aantal jaar met mijn kat, personeel is erg begaan en dierenarts Maik is rustig en draait er niet omheen, erg prettig. Mijn kat is er in goeie handen en ik voel me er gehoord, wat ik ook belangrijk vind.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts. Er word echt tijd genomen, onderzoek indien nodig, alles in overleg. Ze zijn erg begaan en weten waar ze over praten.
Fantastische ervaring: Toen ik van 2010 tot 2013 als vrijwilliger werkte bij de dierenambulance, kwam ik regelmatig bij Dierenkliniek Nederlandplein. Mike maakte toen al indruk op me niet alleen als deskundige dierenarts, maar ook als mens. Zijn rust, oprechte betrokkenheid en liefde voor dieren zijn me altijd bijgebleven. Sinds 2017 kom ik er met mijn eigen huisdieren, en elke keer opnieuw ervaar ik diezelfde warmte. Het hele team is geweldig: zorgzaam, begripvol, en altijd bereid om mee te denken. Ze nemen de tijd, luisteren écht, en er is ruimte voor een lach tussendoor. Wat het extra bijzonder maakt, is de huiselijke sfeer. Hun huiskat harrie die overal wat lekkers probeert te scoren (al mag dat niet ), het praatje aan de balie, en de aandacht die je voelt zodra je binnenkomt, het maakt dat je je er meteen op je gemak voelt. Ik ben enorm dankbaar voor de liefdevolle zorg die ze keer op keer geven. Mijn dieren én wij hadden ons geen betere dierenarts kunnen wensen.
Dank je wel voor deze ontroerende review. We zijn trots dat ons werk zo overkomt op onze klanten. Dank je wel.
Negatieve ervaring: Mijn kat had stress. Het advies was om te overwegen om mijn katten uit elkaar te doen. Zonder door te vragen hoe de situatie was of adviezen te geven wat te doen bij katten met stress, geeft de dierenarts dat als advies. Ik heb dankzij hem wel veel informatie opgezocht en veel dingen toegepast om de stress af te laten nemen.. Gelukkig heeft dat geholpen en is de stress en dus de kalen plek op zn buik minder geworden bij mn kat. Ik had gehoopt dat een arts wel meer was van t doorvragen en kijken naar de thuissituatie dan ipv katten uit elkaar zetten en medicatie starten. Lekker makkelijk, naar mijn mening. Ik ga hier niet meer maar terug.
Fantastische ervaring: Fantastisch geholpen bij deze prettige kliniek, zowel aan de balie als door dierenarts. Mike heeft heel ontspannen en relaxt de ontstoken anaalklier behandeld bij ons logeetje Bibi. Hartelijk dank daarvoor!
Positieve ervaring: Fijne dierenarts maar wel duur !
Fantastische ervaring: I am an American expat who brought my cat overseas with me, and this place made everything super easy, and the staff are super friendly and helpful. My cat needed a tooth extraction, and it was done quickly, and the aftercare was perfect. They laid out all instructions perfectly and even called to check up on my cats condition. Very solid veterinary clinic, and I would recommend them to anybody.
Fantastische ervaring: Hele lieve fijne mensen
Fantastische ervaring: Great service, prices are also good
Fantastische ervaring: Super dierenarts je word er zo goed geholpen
Fantastische ervaring: Wat een fijne en lieve mensen werken hier. Mijn katje werd ineens ziek en wat hebben zij goed voor haar gezorgd. Ze zijn altijd lief en geduldig gebleven en hebben goede zorg verleend. Dankjewel! ❤️
Wat een lieve review! Heel erg bedankt hiervoor.
Fantastische ervaring: Fantastisch geholpen, Fijne mensen.
Heel graag gedaan!
Fantastische ervaring: Customer experience is always good, staff is friendly and willing to help. Prices are reasonable. Super recommended alternative in Blixembosch area.
Fantastische ervaring: Geweldige personen en zeer vakkundig
Fantastische ervaring: Vriendelijk, kundig en respectvol meelevend bij het moeten laten inslapen van ons hondje.
Fantastische ervaring: Hele goede en vriendelijke mensen met een echt dierenhart.
Fantastische ervaring: Super dierenartsen en hele lieve assistenten
Fantastische ervaring: Bardzo polecam ❤️
Fantastische ervaring: Zulke fijne mensen. Zo diervriendelijk en denken met je mee. Onze hond komt er heel graag ondanks wat ze weleens met hem doen. En na 16.5 jaar is onze hond nogsteeds graag naar de dokter
Fantastische ervaring: Thank you very much for your honesty.
Fantastische ervaring: Kundige lieve en betrokken mensen!
Fantastische ervaring: Kundig en heel erg betrokken dierenkliniek. Altijd in goede handen..
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk, zeer behulpzaam op alle gebieden.
Fantastische ervaring: Super praktijk met zeer kundige artsen en assistenten :) Natuurlijk kom je er liever niet, maar ik ben blij dat zij er altijd zijn wanneer nodig. Ben ze elke keer weer heel dankbaar voor hun inzet en liefdevolle behandeling bij mijn dieren. Mensen die klagen over de kosten hebben geen idee wat het allemaal inhoud, daarnaast is het hebben van een verzekering echt heel fijn voor onvoorziene kosten.
Fantastische ervaring: Super fijne dierenarts. Onze hond lio (dwergkees) is nooit bang bij deze dierenarts en de assistenten, ze zijn erg kundig en super lief voor ons hondje. Hebben al 2 keer moeten opereren aan het gebit en diverse behandelingen laten doen. Ze rekenen nooit te veel en proberen de consult kosten, wanneer kan, zo laag mogelijk te houden. Hebben lio al een paar keer laten checken voor kleine dingetjes, waar andere dierenartsen onnodig gewoon €100 consult voor rekenen. Dat doen ze hier niet onnodig. Denken goed mee en houden ons altijd heel fijn op de hoogte!!
Fantastische ervaring: Top dierenartsen, kom er al jaren…
Fantastische ervaring: Zeer klantgericht, beter gezegd diergericht. Klantvriendelijk, schoon en geen no-nonsens.
Fantastische ervaring: Wij zijn zeer tevreden met onze dierenarts
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts.
Fantastische ervaring: all time available for the animals health. They give the central telephone numbers when they are not available.
Fantastische ervaring: Gewoon top daar met sunny Ze denken echt mee respeckt hoor nemen ook de tijd en denken goed met je mee nemen de tijd voor sunny
Positieve ervaring: Onze eerste ervaring is goed.
Fantastische ervaring: Mijn maatje Repper bleek na onderzoek diabetes te hebben. Door goede uitleg en alle optie 's besproken te hebben, is Repper met medicatie heel goed opgeknapt. Als team kom je samen verder. Dank aan Mike
Fantastische ervaring: Heel vriendelijk, nemen de tijd, veel goede tips. De assistentes zijn ook kundig en altijd vriendelijk. Mooie nette praktijk, een apart gedeelte voor honden. Al bij al een fijne dierenarts, ik kan geen enkel minpunt noemen.
Positieve ervaring: Ze staan dag en nacht voor je klaar
Fantastische ervaring: Leuk personeel, denken altijd met je mee
Negatieve ervaring: Mijn hond was nog nooit zo bang eerder geweest. Daar voor het eerste keer was die bij de dierenkliniek geweest. Nooit eerder bang geweest of angst bij mijn hond gezien. Bij de tweede afspraak voor controle kon de dierarts hem niet goed calmeren en alleen maar meer bang gemaakt door hem duwend te checken. Qua prijzen is het best duur. Alleen om te kunnen weten of alles goed met onze huisdier gaat moet je rond €45 betalen. Ik vind dit niet zijn prijs waard.
Fantastische ervaring: Super fijne mensen, heel begaand en lief met de dieren en weten altijd raad. Ook de prijzen vind ik altijd erg meevallen. Beste dierenkliniek van Eindhoven zonder twijfel!!
Fantastische ervaring: Zeer betrokken, nemen de tijd en zijn duidelijk, leggen alles goed uit en vooral heel lief voor mijn hond!
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en zeer vakkundig personeel.
Fantastische ervaring: Geweldig team! Wij komen hier al een paar jaar met onze honden. Vooral onze Labrador heeft vaak kwaaltjes. Altijd erg goed geholpen door al het personeel, wij zijn dik tevreden!
Fantastische ervaring: Fantastische dierenarts met het hart op de juiste plaats. Al jarenlang kind aan huis.
Fantastische ervaring: Super tevreden over de praktijk, de dierenarts en vooral ook de assistentes. Al meerdere jaren goed geadviseerd en geholpen. Onze kat Claire is nu meerdere malen geopereerd aan haar gebit en echt de complimenten voor de nazorg! Persoonlijk, empathisch en geduldig! Chapeau!
Fantastische ervaring: Ik was daar voor de 1e keer, met mijn Malthezer Puk. Nog nooit heb ik zo'n lieve dierenarts meegemaakt als deze dokter, een vrouwelijke, weet haar naam even niet, sorry. Zij heeft Puk en mij zo vreselijk lief, en alle aandacht gegeven, die we zo nodig hadden. Na onderzoek, vertelde zij, dat Puk niet lang meer te leven had. Ze was zo lief, ik heb een beslissing genomen, dat het goed was dat mijn Puk, zou inslapen. Ik mocht Puk ook nog mee naar huis nemen, om afscheid van haar te nemen, en dan 4 dagen later terug naar haar te komen. Dat kon ik niet aan, en dan heeft zij Puk een spuitje gegeven. Zo lief zoals ze met Puk bezig was. Ik heb heel goed en alle tijd gekregen om afscheid te nemen van mijn lieve Pukske... Het is goed zo... Alle dank aan de dokter, ik zal haar eeuwig dankbaar zijn, voor de ook voor haar zware taak om dit te doen... Ook het personeel aan de balie, waren heel vriendelijk....superteam. DANK JULLIE.....Corrie van Lieshout..
Fantastische ervaring: Goede dierards
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts en neemt ook de tijd voor je.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts. Lieve assistentes. Lief voor de dieren en denkt met je mee. Ook als er moeilijke beslissingen gemaakt moeten worden.
Fantastische ervaring: Goed
Fantastische ervaring: Zeer fijne dierenarts
Fantastische ervaring: Super dierenarts
Fantastische ervaring: Fijne dierenkliniek
Fantastische ervaring: Mooie kliniek, vriendelijke mensen
Fantastische ervaring: Ze stonden klaar toen geen enkele dierenarts wilde helpen met een spoedgeval.
Fantastische ervaring: Hele vriendelijke en vakkundige dierenartsen en assistentes! Ze nemen ruim de tijd voor uitleg en vragen.
Fantastische ervaring: Vriendelijk en kundig personeel. Onze 3 katten vinden t niet vervelend om er heen te gaan.
Negatieve ervaring: Moest voor een consult van nog geen 5 minuten 43,00 betalen terwijl in dit consult besloten werd tot een operatie voor een goedaardige cyste. Ik vind het raar dat je dit dan nog los moet betalen terwijl er nog niks is gebeurd.
Beste Sandra,
Bedankt voor je opmerking. Het gaat bij een consult om het beoordelen van het probleem, het stellen van de diagnose en het bespreken van de mogelijke oplossingen. In dit geval is een operatie een van de mogelijkheden.
Een consult bij ons is standaard 15 minuten. Dat het lijkt alsof deze tijd omvliegt kan ik me voorstellen. Maar het uitvoeren van een algemeen onderzoek, gebitsinspectie, bespreken wat we aan het gebit kunnen doen, beoordelen van de dikte, inclusief sonderen en het maken van een inschatting van de kosten voor de operatie duurt toch al heel snel ruim 15 minuten.
Fantastische ervaring: Onze max is dikke vriendjes met mike de dierenarts. Goede uitleg en neemt de tijd.
Fantastische ervaring: Super goed
Fantastische ervaring: Zeer menselijke en professionele behandeling wanneer het blijkt dat je huisdier niet meer verder kan en zijn leven beëindigd moet worden.
Fantastische ervaring: Een hart voor dieren
Fantastische ervaring: Vakkundig en servicegericht.
Fantastische ervaring: Top dierenartsen...luisteren naar je en geven ruim de tijd om je alles uit te leggen..Bowie,Trouble, Ollie en de baasjes zijn er blij mee
Fantastische ervaring: Super kliniek en altijd vriendelijk
Positieve ervaring: Diertjes worden met veel liefde geholpen.
Positieve ervaring: Deskundig, vriendelijk, volledig Guusje, onze Hollandse Smoes, is weer ingeënt maar ook grondig nagekeken. Dat geeft mij als eigenaar een goed gevoel. Bedankt
Fantastische ervaring: Fijne praktijk met vriendelijke mensen. Ze nemen de tijd voor het huisdier
Fantastische ervaring: Mijn kat heeft een allergie, en Mike denkt goed mee welke voeding het beste bij haar past. Altijd prettige ontvangst en vriendelijke medewerkers. En Harrie is een schatje! ❤️
Fantastische ervaring: Miła obsługa i profesjonalny sprzęt. Ceny przystępne
Fantastische ervaring: Altijd de juiste zorg
Positieve ervaring: Goeie dierenarts...legt goed uit...op foto...beest staat op nummer 1...maakt tijd...hart voor het dier. Zette mij aan het denken. Ik vond het wel fijn mijn mening met hem delen...ik had zo ook mun gedachten. Heel tevreden
Fantastische ervaring: Tijger is super geholpen, hele aardige dierenarts en assistenten. De apparte kat ingang was echt relaxt.
Fantastische ervaring: Nette kliniek, vriendelijke mensen, en 't belangrijkste goed voor de diertjes.
Fantastische ervaring: Goede en professionele service, aardig en kundig persoon
Fantastische ervaring: Netjes, aparte ingang voor hond en kat, vriendelijk personeel.
Fantastische ervaring: Maand geleden is onze hond aangevallen door 2 andere honden en hierbij gewond geraakt. Mijn man liep toen met hem en heeft het beestje naar de dierenarts gedragen, alwaar hij gelukkig gelijk terecht kon. Ook wel mede dankzij de superlieve mensen in de wachtkamer die er vol begrip voor hadden. Toen we onze vorige hond moesten laten inslapen ook enorm begripvol en duidelijke communicatie. Men helpt zo goed mogelijk en altijd met compassie.
Fantastische ervaring: Snelle, goede service en niet duur!!!
Fantastische ervaring: Fijne dierenkliniek, nemen altijd de tijd, goed advies, lief voor onze hond :-)
Fantastische ervaring: Hele fijne kliniek en artsen die zowel begaan zijn met jou als met je huisdier. Mijn vorige dierenarts was ook goed, maar een techneut en geen dierenliefhebber. Bij dierenkliniek Nederlandplein zijn het stuk voor stuk mensen met een groot hart voor dieren maar óók heel erg professioneel: the whole package!
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, met spoedconsult terecht gekomen en snel en fijn geholpen!
Fantastische ervaring: Geweldige dokter Mike
Fantastische ervaring: Fijne dierenkliniek,goede adviesen
Fantastische ervaring: Heel fijn geholpen
Fantastische ervaring: Zeer deskundig en secuur. Geen overdreven onderzoeken waardoor de prijs verhoogd wordt. Dieren worden met respect behandeld
Fantastische ervaring: Super begaan.met de dieren
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenartsen.
Fantastische ervaring: De dierenartsen en andere medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend. Je ziet dat ze om de diertjes geven die bij hen worden gebracht en schromen niet om veel tijd en zorg aan de dieren te spenderen.
Fantastische ervaring: Vakkundig en uiterst diervriendelijk
Fantastische ervaring: Geweldige mensen,die daar werken
Fantastische ervaring: Vriendelijke hulp gekregen vandaag.
Positieve ervaring: Nette praktijk. Ik kon er alleen om medicijnen te halen, dus geen ervaring maar het maakt een goede indruk als het gaat om service.
Fantastische ervaring: Zeer goede en betrouwbare dieren kliniek
Fantastische ervaring: Great veterinary practice with lovely vets
Fantastische ervaring: een hele goede dierenarts
Fantastische ervaring: Lieve en meedenkend personeel zowel voor de dieren als voor de baasjes.
Positieve ervaring: Goed geholpen voor de hond
Fantastische ervaring: Fijne Dierenarts en je word heel goed behandeld. (De hond tenminste ) En je kan er snel terecht.
Fantastische ervaring: Betrokken, eerlijk en bekwaam.
Fantastische ervaring: Omdat er een top team voor je klaar staat als je dringend hulp nodig hebt
Laat je mening achter over Dierenkliniek Nederlandplein:
Dierenkliniek Nederlandplein verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Dierenartsenpraktijk Heesterakker
Clinic for Companion Eersel
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.