Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou
Welkom bij Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou, dé plek voor al uw huisdierenverzorging in het hart van Fryslân. Onze moderne praktijk biedt een stressvrije omgeving voor uw dieren, met aparte wachtkamers en spreekkamers, speciaal ontworpen om hun comfort te waarborgen.
Wij zijn gespecialiseerd in de zorg voor diverse diersoorten, waaronder honden, katten, konijnen, hamsters, cavia's en kippen. Ons ervaren team van betrokken dierenartsen is uitgerust met geavanceerde technologieën en apparatuur zoals bloedanalyse, echo's en röntgen. Of het nu gaat om routinecontrole, vaccinaties of chirurgische ingrepen zoals sterilisaties en castraties, wij staan voor u en uw huisdier klaar met uitgebreide en zorgvuldige aandacht.
Bij Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou streven we naar optimale zorg. Ons opnameverblijf is voorzien van vloerverwarming en zuurstoftoediening, en ons gebruik van gasanesthesie garandeert een veilige en comfortabele ervaring voor uw huisdier. Wij zijn 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen, wat ons in staat stelt om snel en effectief op de behoeften van uw huisdier in te spelen.
Of u nu een jaarlijkse gezondheidscheck nodig heeft of hulp zoekt bij een zieke viervoeter, bij ons vindt u oplossingen op maat. Uiteraard kunnen afspraken eenvoudig online gemaakt worden via onze handige boekingslink.
Blijf op de hoogte van het laatste dierennieuws en speciale aanbiedingen door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of als u vragen heeft!
Adres: Oedsmawei 13, 9001ZJ Grou, Nederland
Telefoon: (0566)-601464
Website: dierenartsgrou.nl
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8h-18h
- Dinsdag: 8h-18h
- Woensdag: 8h-18h
- Donderdag: 8h-18h
- Vrijdag: 8h-18h
- Zaterdag: 8h-10:30
Foto's van Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou
Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou: Beoordelingen
Negatieve ervaring: Ervaring dierenarts Wij zijn tot nu toe drie keer bij dit dierenziekenhuis geweest met onze kat, en onze ervaringen verschillen enorm – helaas niet in positieve zin. De eerste keer voor de inentingen van onze kat, dit verliep heel goed de kat was heel rustig en relaxed en vond alle checks die de dierenarts deed helemaal prima. Dit was voor ons een zeer goeie ervaring en gaf ons een goed gevoel. Op 10 april (de tweede keer) kwam ik langs met onze kat omdat ze al een paar dagen aan het overgeven was. Ik werden geholpen door de zelfde vrouw. dit was goed te merken aan de kat omdat deze heel rustig bleef en alle aandacht om geaaid te worden wou. Ze heeft die dag twee injecties gekregen en we kregen medicijnen mee om haar de week die volgde te geven, ik werd gerust gesteld en mocht bellen als er wat was en ze zou ook nog mailen om te vragen hoe het gaat. Hierdoor ging ik met een gerust gevoel naar huis. Vandaag, 20 april, was het echter een totaal andere ervaring. We kregen een andere dierenarts, en het voelde meteen anders. Ze leek niet goed te weten waar alle benodigdheden lagen. Nu vinden we dat niet een probleem als je op een nieuw plek komt werken. De dierenarts stelde voor om een bloedonderzoek te doen, wat wij op zich een goed idee vonden gezien de leeftijd van onze kat (12 jaar). Helaas verliep dit allesbehalve soepel. Er werd maar liefst vier keer geprobeerd bloed te prikken waarvan twee keer in de hals en twee keer in de poot, en alle vier de keren mislukte het en keer kwam er een beetje bloed dit was bij de derde keer maar dit mislukte omdat de kat bewoog. Wat heel logisch is. Dit was erg vervelend om te zien en gaf ons een naar gevoel en begonnen we erg te twijfelen . Onze kat raakte zichtbaar gestrest en wij voelden ons machteloos. Wat een noodzakelijke en relatief standaard handeling zou moeten zijn, werd een onprettige en onprofessionele ervaring. Voor ons is het verschil tussen de drie bezoeken zo groot dat we twijfelen of we hier nog terugkomen. Jammer, want de eerste twee indruken waren juist zo goed.
Fantastische ervaring: Heel erg tevreden met deze praktijk. We worden altijd serieus genomen en men neemt de tijd voor onsen onze katten. Medicatie die bij mijn kater niet goed viel, mocht ik terugsturen en werd netjes terugbetaald. Ik heb bij verschillende dierenartsen gezeten over de jaren heen in Leeuwarden en omgeving maar deze bevalt me tot nu toe het best. ☺️
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel en een prima vrouwelijke dierenarts die goed met mijn hond /puppy omging
Fantastische ervaring: On the more expensive side but extremely worth it! Very knowledgeable workers, kind and understanding. Also the closest vet willing to look at my birds and have the knowledge to do so.
Fantastische ervaring: Kundige artsen en personeel, iedereen is zeer betrokken bij je dieren.
Negatieve ervaring: 1 Ster is nog teveel! Wij hebben afgelopen zaterdag gesmeekt om hulp, omdat onze Sam doodziek was. Maar omdat wij vanaf 2023 niet meer bij hun in de praktijk zijn geweest ivm onze verhuizing, werd alle hulp geweigerd. SCHANDALIG, en misdadig!!!. De praktijk is nu een groot verdien model geworden. De kennis van de aanwezige (dieren) artsen is ver beneden peil, ik heb in het verleden wel eens gebeld, heel verhaal gehouden en als je er dan kwam vroegen ze nog, waar komt u voor.! Bovendien waren ze bang voor mijn hond. Toen Menno onze oude dierenarts nog in de praktijk was, die wist van de hoed en de rand. Nooit geen problemen gehad en onze hond was dol op Menno Nee deze (dieren)artsen kun je beter links laten liggen. Wij zijn gelukkig geweldig geholpen door dierenartspraktijk deVrolijke Viervoeter en dierenarts Maaike van dierenpraktijk Nijlan
Fantastische ervaring: Vriendelijk en deskundig geholpen. Realistisch mbt oude hond, geen onnodige of kostbare opties.
Fantastische ervaring: Onze eigen praktijk wilde helemaal geen moeite doen voor ons hondje van bijna 15 jaar die plotseling snel achter uit ging en we wisten eigelijk wel hoelaat het was. Mijn zoon heeft gebeld en werd super vriendelijk te woord gestaan door een dame en wat de mogelijkheden waren. Hoorde mijn zoon aan en gaf aan dat we langs konden komen. Toen we bij de praktijk waren werden we super warm vriendelijk en eerlijk geholpen wat het beste was voor onze viervoeter! Samen met elkaar de afweging gemaakt wat het beste was voor haar. En dat was dat we haar moesten laten gaan. Houden van is los laten wat een verdriet. Wij hadden als gezin dan nog 1 wens en dat was dat ons hondje thuis in haar eigen mandje bij ons gezin kon gaan hemelen. Zo gezegd zo gedaan. Wij naar huis en rond de klok van 16.00 uur was dierenarts Thijs thuis bij ons. Toen heeft hij alles nog eens uitgelegd hoe en wat. Toen kwam het moment van het laaste stukje. Thijs en team super bedankt dat jullie ons en dan Thijs in het bijzonder ons zo lief warm en super vriendelijk hebben bij gestaan bij het afscheid van onze viervoeter Onze dank is heel groot . Mvg familie Visser uit Leeuwarden
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke medewerkers voor vakantiegangers zoals wij, alles verliep zeer vlot en tegen een eerlijke prijs.
Fantastische ervaring: Hele vriendelijke mensen. Mooie praktijk. Ziet er allemaal schoon en netjes uit. Honden en katten gescheiden. Jammer dat er bij verbouwing geen automatische deuren zijn geplaatst.
Fantastische ervaring: Bijzonder vriendelijk en competent geholpen. Geen alledaags geval met een haan met fikse infectie in de wang.
Fantastische ervaring: Goed en vriendelijk geholpen met onze kippen.
Fantastische ervaring: Zelfs in het weekend tijd en ruimte om langs te komen en de tijd te nemen voor een huisdier. Al 40 jaar een betrouwbaar adres voor de huisdieren die we hebben gehad.
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Denkt mee en zeker in het belang van het dier.
Fantastische ervaring: Onze poes is goed verzorgd, ook met onze honden altijd tevreden daar, vriendelijke en meelevende lui daar.
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk. Kon snel terecht met de kat. Goed gesprek gehad en duidelijke uitleg gekregen.
Fantastische ervaring: Buiten kantoortijden geholpen, uiterst tevreden over de zorg en uitleg over onze Pincher. Helaas afscheid moeten nemen, maar met meer dan goede zorg en tijd vanuit deze praktijk.
Fantastische ervaring: Door een noodgeval van een oppas daar terecht gekomen zeer vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen echt top
Fantastische ervaring: Ervaren artsen, vriendelijke en bekwame assistentes. Kom hier met een goed gevoel.
Fantastische ervaring: Goede communicatie en uitleg en verzorging
Fantastische ervaring: We zijn al jaren met onze huisdieren bij deze praktijk, zeer deskundig en mee denkende medewerkers/ artsen
Positieve ervaring: Mooie praktijk, vriendelijk personeel. Wel storend dat ze erg gericht zijn op financiën. Zullen we eerst het dier helpen voordat de vraag komt 'hoe wilt u betalen?'
Fantastische ervaring: Prachtige kliniek met veel faciliteiten!
Positieve ervaring: Nieuwe praktijk. Mooi ruim gebouw. Gelukkig wel het vertrouwde gezicht van de lieve dierenarts, die al eerder ons hondje hielp.
Fantastische ervaring: Betrouwbaar en efficiënt
Positieve ervaring: Op zich geen verkeerde dierenarts. Wij vinden ze alleen wel erg commercieel en er word als snel een middeltje aangepraat of een extra dingetje wij stappen daarom over.
Fantastische ervaring: Sehr freundliche Tierarzthelferinnen. Brauchten Medikamente für unseren Königspudel (Morbus Addison) - waren vorher noch nie in dieser Klinik, werden demnächst gerne wiederkommen, auch für die nächste Blutabnahme.
Fantastische ervaring: We werden goed ontvangen en geholpen met een vogel van onze vakantie opvang
Fantastische ervaring: Zeer prettig en vriendelijk ontvangen. Het contact is altijd erg persoonsgericht/diergericht, dit wordt zeer gewaardeerd. Het nieuwe gebouw is ook erg mooi geworden.
Fantastische ervaring: Very good service and proffesional help to our dog, who suddenly became ill on our holliday.
Fantastische ervaring: Prachtig mooie praktijk. Deskundige en vriendelijke medewerkers.
Fantastische ervaring: Onze hond was voor sterilisatie geopereerd en alles is perfect verlopen. Van het maken van de afspraak tot de voorziening van informatie. De dag erna werden we opgebeld of alles nog goed ging met haar. Erg fijn.
Fantastische ervaring: Zeer prettige dierenarts!
Fantastische ervaring: Zeer fijne kippendierenarts thijs . Zeer tevreden. Fijn geholpen
Fantastische ervaring: Top goed geholpen zo goed voor Bangy dat hij op de tafel ging liggen slapen
Fantastische ervaring: Altijd erg fijn personeel en durf mijn dieren met een gerust hart daar heen te brengen. Erg blij met het feit dat je super snel terecht kan en er altijd wel begrip is voor baas en dier.
Fantastische ervaring: Mooi praktijk. We zijn goed geholpen.
Fantastische ervaring: Al enkele jaren kom ik met Nivky mijn kater bij de dierenarts in Grou. Sunds de overname van andere dierenartsen ben ik nog steeds dit te vreden. Zijn altijd bereikbaar en bellen terug om een goede oplossing te vinden voor je huisdier. Heb enkele foto's gepost met Micky in zijn eigen bed. Wat gelijk is aan mijn bed. En wat vroeger het poppen ledikant van mijn dochter was.
Fantastische ervaring: Netjes, eerlijk bedrijf.
Fantastische ervaring: Super fijne Dierenartsen! We kunnen altijd snel terecht met één van onze drie beestjes, en worden altijd goed geholpen, helaas afgelopen zomer onze hond in laten slapen maar ook hiervoor werdt alle tijd genomen.
Fantastische ervaring: Very good vet
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Lukt altijd om op korte termijn afspraken in te plannen.
Fantastische ervaring: Een fijne praktijk, onafhankelijk. Je kan er goed mee overleggen en de prijzen zijn nog redelijk. Wij zijn erg tevreden!
Fantastische ervaring: Hadden plaats voor ons toeristen en waren erg vriendelijk en goed! Onze aansteller heeft zich nog nooit zo goed gedragen bij de dierenarts
Fantastische ervaring: Was bij hun voor mijn poes Mickey, voor het eerst, moest haar tot mijn verdriet in laten slapen, de dierenarts was heel erg lief, kreeg volgende dag een lief rouwkaartje
Fantastische ervaring: Tijdens onze vakantie in Grou kwamen we erachter dat over pup een wondje had. We konden er gelukkig toch ‘even tussendoor’. Aardige mensen, fijne praktijk.
Fantastische ervaring: We zijn daar voor het eerst geweest. We werden daar vriendelijke ontvangen en geholpen. Goede professionele uitleg en denken met je mee.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en behulpzaam
Fantastische ervaring: Ik kon snel terecht voor de vaccinatie van onze poes en werd vriendelijk geholpen en voorzien van prima advies.
Fantastische ervaring: Fijne praktijk. Fijne dierenarts.
Fantastische ervaring: Onze twee katten moesten prikken tegen kattenziekte en niesziekte én gechipt. Wij waren meer gespannen dan de katten maar het viel zó mee, vriendelijk, kordaat, veel uitleg. Het was eigenlijk eh... gewoon leuk!
Fantastische ervaring: Erg vriendelijk en behulpzaam
Positieve ervaring: Trustworthy good advice and quick to service
Fantastische ervaring: Ben met de hond goed geholpen! Deskundig! Hond is weer op de been.
Fantastische ervaring: Geweldige service en ze waren lief voor mijn kat.
Fantastische ervaring: Zo lief zijn ze .Mochten mee tot Gappy verdoofd was erg fijn
Fantastische ervaring: Heel fijne en doortastende dierenartsen. We werden 's avonds laat in het weekend heel snel en goed geholpen. Onze kat is weer helemaal de oude na een vrij ernstige verwonding. Goede zorg! Prettige en duidelijke communicatie. Precies wat je nodig hebt met een gewond huisdier, zoals instructies voor nazorg mondeling en op papier.
Fantastische ervaring: Altijd goed en snel geholpen...
Fantastische ervaring: Heel vriendelijke en betrouwbare dierenartsen. Snel en vakkundig poes behandeld en genezen.
Positieve ervaring: Ben zeer tevreden over de dierenartsen in Grou. Altijd vriendelijk en lief voor de dieren.
Fantastische ervaring: Makelijk afspraak maken en prijs technisch goed en service oke.
Fantastische ervaring: Zeer goede mensen, voor mij zijn het helden hoe ze de zorg met de ouders betrekken. Mijn harige baby's zijn daar in zeer goede zorg
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen
Fantastische ervaring: Fijn geholpen
Fantastische ervaring: We zijn zeer tevreden met de zorg, ze gaan erg liefde vol met Zamba om. Geven goede adviezen, en ze houden goed telefonisch contact. TOP Een dikke Knuffel kan Zamba
Fantastische ervaring: Top en kundig met pluimvee!
Negatieve ervaring: Service is superslecht
Fantastische ervaring: Prettige dierenarts
Fantastische ervaring: Ja wat moet ik ervan zeggen. De kat was 20 jaar oud en op ,dus in laten slapen. Niet iets wat een dierenarts leuk vind natuurlijk. Maar heel goed geholpen en begeleid. Prima dierenarts.
Fantastische ervaring: Mon chien Jimmy a eu besoin de soin, nous étions en bâteau, nous avons été super bien accueillis. Jimmy soigné de suite. Très bon diagnostic et traitement.. Beau cabinet vétérinaire, très propre. Accès facile,
Fantastische ervaring: Goed geholpen..
Fantastische ervaring: Vriendelijk en professioneel.
Fantastische ervaring: Nu 2x geweest met mijn hond en ik vind dit een zeer fijne praktijk! Personeel is vriendelijk, werd goed geholpen en ze zijn meedenkend. Erg fijn!
Fantastische ervaring: Voor mij dichtbij. Aardige mensen. Goede adviezen.
Fantastische ervaring: Goede ervaringen.
Fantastische ervaring: Max, is goed geholpen! Vriendelijk personeel.
Fantastische ervaring: De enige pluimveearts in de buurt én waar ik meteen terecht kon met mijn zieke kipje. Grondig onderzocht, veel uitgelegd en nu maar hopen dat mijn dametje opknapt!
Fantastische ervaring: Super lief personeel
Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers en fijn dat ze ook vogels kunnen helpen
Fantastische ervaring: Goeie dierenarts alleen wel duur door de zogenaamde inflatie.
Fantastische ervaring: Goeie praktijk vriendelijk mensen en duidelijk
Fantastische ervaring: Prima dierenarts
Fantastische ervaring: Geweldige praktijk
Fantastische ervaring: Fijne ontmoeting met onze pup bij de dierenarts.
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en snel geholpen. Tijd voor baas en dier!
Fantastische ervaring: Prima plek voor je gelieve huisdier.
Fantastische ervaring: Erg fijne praktijk!
Fantastische ervaring: Goed en vriendelijk.
Fantastische ervaring: Deskundige dierenartsen en zeer lief voor de dieren!
Fantastische ervaring: Prima DA artsen ook op zondag.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenartsen die eerlijk en duidelijk zijn. We waren op vakantie en onze Rednose vertoonde verlammingsverschijnselen. Kreeg injecties en hij moest veel rusten. Gelukkig sloeg de medicatie aan.
Fantastische ervaring: niet voor te syellen maar het kan echt! goede service voor gewoon geld!
Fantastische ervaring: Het is fijn om hier te komen. Ook al is de reden soms niet leuk. De dokters en assistenten zijn bekwaam, meelevend, reëel en erg aardig. Tevens nemen ze de tijd voor patiënt en baas.
Positieve ervaring: Goede dierenartsen die erg kundig zijn
Positieve ervaring: Goed geholpen
Positieve ervaring: Zeer vriendelijke, professionele dierenartsen.
Fantastische ervaring: Wat ons betreft de Friese versie van dokter Pol. Goede prijs-kwaliteitverhouding, goede adviezen en snelle diagnose. Service met een lach (en soms een traan).Ondanks dat wij niet in de buurt wonen rijden wij speciaal naar dierenartsenpraktijk Reduzum Grou.
Fantastische ervaring: Super dierenarts. Heel lief voor mijn hondje.
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk en altijd een arts aanwezig
Positieve ervaring: Onze hond poepte tijdens het nagelknippen uit angst op de behandeltafel maar dat maakte de ervaring niet minder
Laat je mening achter over Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou:
Dierenartsenpraktijk Reduzum-Grou verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
AniCura Dierenkliniek Leeuwarden ????
Elke dierenarts Leeuwarden
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.