Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon"

Ivor Novellostraat 7, 3543 EE, Utrecht

Welkom bij DierenDokters Terwijde, waar het welzijn van uw huisdier centraal staat in een warme en vertrouwde omgeving.

Openingstijden

Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon" heeft zijn beschrijving nog niet ingevuld.

Foto's van Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon"

Veterinary clinic

Onze opmerking van InfoVet over Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon":

Specialist in vogelzorg en medische expertise

De praktijk van Dierenarts Rob van Zon staat bekend als een toonaangevend centrum voor de behandeling van vogels, waarbij de kliniek zich onderscheidt door diepgaande specialisatie en uitgebreide kennis over exotische huisdieren. Hoewel de praktijk oorspronkelijk werd geleid door de eminente vogelarts Rob van Zon, die helaas recentelijk is overleden, wordt zijn nalatenschap voortgezet door een zeer kundig team dat dezelfde hoge normen hanteert. Klanten waarderen de professionele diagnostiek en de mogelijkheid om complexe aandoeningen, zoals tumoren, vergiftigingen en postoperatieve complicaties, effectief te laten behandelen.

Warmte, geduld en persoonlijke aandacht

Een terugkerend thema in de ervaringen van eigenaren is de liefdevolle en geduldige omgang met zowel de dieren als hun baasjes. Het personeel, inclusief assistenten en paraveterinair personeel, staat bekend om zijn empathie en de tijd die ze nemen voor uitgebreide uitleg. Of het nu gaat om het knippen van nagels, het toedienen van medicatie of het observeren van een zieke vogel, de aanpak is altijd zorgvuldig en respectvol. Veel eigenaren benadrukken dat ze zich op hun gemak voelen en dat de dieren, zelfs in stressvolle situaties, met rust en kalmte worden behandeld.

Bereikbaarheid en communicatie

De praktijk biedt diverse kanalen voor communicatie en advies, waaronder telefonische checks en actieve begeleiding via sociale media. Dit maakt het mogelijk om snel medisch advies in te winnen, zelfs buiten kantooruren of voor vragen die niet direct een spoedgeval betreffen. Hoewel de praktijk vaak druk is door de hoge reputatie en het specialistische aanbod, proberen de medewerkers altijd flexibel te zijn en waar mogelijk mee te denken met de eigenaar. De transparantie over behandelingen, prognoses en kosten wordt door veel klanten als een groot voordeel ervaren.

  • Specialisatie: Expertise in vogelgeneeskunde (papegaaien, parkieten, duiven, kippen) en exotische dieren.
  • Diagnostiek: Beschikking over moderne apparatuur voor röntgenonderzoek en bloedanalyses.
  • Behandeling: Uitvoeren van chirurgie, spoedopnames en intensieve verzorging.
  • Klantenservice: Vriendelijk, meedenkend en toegankelijk personeel dat de tijd neemt voor uitleg.

Diensten

Hospitalisatie

Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon": Beoordelingen

4.7/5 (166 Beoordelingen)
Victoria Dmitrieva Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Very good! Pity that they have closed the clinic

Re Imt Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Anderhalve week van tevoren een afspraak gemaakt met specifiek Rob van Zon zelf , rit van 120km naar Utrecht daar aangekomen een uur wachten in de wachtruimte eindelijk aan de beurt en , Rob van Zon niet aanwezig ., andere behandelaar aan de slag , roodstaart volledig in de stress niets opgelost 140 euro armer en 120 km retour ., sorry hoor , als ik naar de tandarts ga , verwacht ik ook niet door een schoenmaker geholpen te worden ! Rob van Zon is niet meer hij is op een veels te jonge leeftijd overleden , dat hij destijds al ziek was daar was ik toen niet van op de hoogte erg spijtig ik begrijp dan ook waarom hij toen niet aanwezig was.

Lisa E Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Renate en haar team zijn zeer vriendelijk en kundig. Telefonisch advies was altijd mogelijk én er waren (telefonische) checks hoe het met onze kat ging. Heel fijn en zeker een aanrader deze praktijk!

Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon"

Dankjewel!

wiesje k Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Assistent VERGAT te vertellen dat de vogeldierenarts op vakantie was. Ik kwam hier met een complex probleem dat GEEN noodgeval was! ik ben een uur gaan rijden, wat zeer stressvol is voor mijn vogel. Een excuus en terug betaling zou niet eens goed genoeg zijn wat ze ook niet konden bieden. Mijn vogel is zelfs ONDER NARCOSE geweest terwijl ik in de wacht kamer zit en de ANDERE assistente aan de telefoon ineen zegt “onze vogel dierenarts is niet aanwezig we nemen alleen spoed aan” … heel erg slecht!! Ik heb zelf jaren in een dierenarts praktijk gewerkt en dit was gewoon een grote fout van de assistente. Goed luisteren is super belangrijk. Ik hoop dat ze in de toekomst wel mensen herinnerd aan dat de vogel dierenarts er niet is ZODAT mensen een keus hebben! En dat ze met vermoeden van spoed TERUG koppelt aan het baasje of ze het goed begrepen heeft zodat dit soort dingen NIET nog eens gebeuren! De manager wist me te vertellen “we hoeven niet te zeggen dat er geen vogel dierenarts aanwezig is” na dat ik dus zwaar teleur gesteld was in dit mis verstand. Ze ontkennen dat ze in de fout zitten. Wat een onzin.

Peter Rodger Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: A very personable vet, professional.

Nicole Rosa Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Zo lief geholpen. Onder narcose wat tandjes bij onze oude dame verwijderd. Goede nazorg gekregen en nu wachten tot ze hier helemaal van hersteld.

cindy van logtenstein Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend goede zorg gekregen voor mijn grasparkietje, hij was erg ziek toen ik hem bracht, kreeg meteen de indruk dat hij in de beste handen was! Meteen goede diagnose gesteld, met alle liefde verzorgd en behandeld en 4 dagen later mocht hij stukken opgeknapt weer mee naar huis! Voor mij een wonder! Super dank!

Янита Райская Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Это наша клиника , мы любим доктора Кайли

Rozemarijn Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Hele goede praktijk. Mensen denken goed mee, zijn kundig. Meermaals goed geholpen. Voor ons wat verder weg maar als er iets met de kippen is, gaan we hier naartoe.

Diana Donkervoort Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenarts vriendelyke lief voor alle dieren

Bob Wentink Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en kundig geholpen.

John Leijen Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Prima

Angel Wings Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Goede service ,vriendelijke medewerkers. Enige min punt is dat het prijs dat ik van te voren kreeg is uiteindelijk verdubbeld aan het eind van het behandeling voor een valkparkiet. Eerst zou het ongeveer 400/500 euro zijn maar aan het eind zat ik tegen 800 euro. Dat is echt een groot verschil.

Martijn vd Berg Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ze hebben hier ontzettend goed gezorgd voor ons vogeltje.

Emiel Verhaere Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: De beste en liefste dierenarts en assistentes , ze hebben met zo veel liefde en al hun kunnen voor mijn edelpapegaai sammy gezorgd

Alishka Arend Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik was samen met mn buurman en zijn kanarie. Arm beessie voelde zich al een tijdje niet lekker en zn verenpak was ook niet helemaal mooi. Verder zong hij ook niet meer. Rob zag al snel dat zn ringetje klemde en heeft dit met een tandarts slijptol verwijderd. Allemaal dode huidschilfers en vuil en zn pootje was helemaal rood waar t ringetje klemde. Gelukkig verder geen mijt of iets anders in zn verenpak. Wel heeft hij nog een vitamine shot, antibiotica en pijnstillers gekregen. Rob vertelde dan ook dat als we nog een dag langer hadden gewacht zn pootje er waarschijnlijk heel anders eruit gezien zou hebben. Kortom kanarie blij, buurman blij en ik blij.

Juanita Vargas Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts. Super lief en zorgzaam.

M. S. Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Spijtig genoeg nooit meer iets gehoord na het opsturen van ontlasting. I.v.m. second opinion. Na een paar dagen nog eens gebeld en een medewerkster gesproken, vond mijn verzoek tot controleren van ontlasting maar raar. Het viel mij erg tegen van deze praktijk gezien deze hoog in het vaandel staat en altijd in mijn achterhoofd zit i.v.m spoedgevallen. Vogelartsen zijn schaars. Ik baal hier dan ook van.

Constanza Pabon Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Heel professionele en vriendelijke personeel. Ze nemen de tijd om naar de dier te kijken en ze legen je goed uit. En de belangrijkste zij zijn lief met de dieren.

C.M Schuurman Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Weet ik niet .‍♀️

Thea Poots Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Nu ik ben verleden week bij deze kliniek geweest met whoopy dit is een grasparkiet v6jr ze had een eitje wat er niet uit kon heel triest zo lijden om mijn verhaal niet te lang te houden is een wonder zo nklein beestje weer beter te krijgen,maar zij hebben dat voorelkaar gekregen.

Tonny de Groot Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Altijd aardig personeel en belangrijker zorgzaam voor mijn diertjes.

Martijn Poortman Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijn om met 1 van mijn vogels bij een specialist in de buurt terecht te kunnen. Aardig personeel en artsen en goed bereikbaar. Zeer positieve ervaring.

John M Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts!

Marloes Leeflang Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische praktijk, ik vertrouw ze volledig met mijn valkparkieten. Ze zijn kundig en heel communicatief, ze nemen altijd genoeg tijd voor dier en eigenaar. Onze vogels zijn bij hen geweest voor standaard controles, ziektes en zelfs voedsel conversie. Er kan altijd worden gevraagd voor updates en informatie. Geen negatief punt te melden.

JoJo The YuMan Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en behulpzaam. Mijn lieve poes was snel weer beter dankzij de goede zorg. Specialisme in vogels, maar andere huisdieren zijn ze net zo bekwaam in. Uw huisdier is hier in veilige handen. Mijn poes kitty zat niet lekker in haar vel, bleek dat haar baarmoeder was ontstoken. Na de operatie ziet ze er weer tevreden en gelukkig uit. Mijn arme katje sjakie was doodgereden en hoewel hij alleen maar een vaccinatie heeft gehad kreeg ik een lief kaartje om me sterkte te wensen. De persoonlijke touch is precies waarom dit mijn dierenarts is ondanks dat het beste dierenziekenhuis hier om de hoek is.

block buster Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Vanmorgen geprobeerd een afspraak te maken, en tot mijn grote verbazing waren ze zo druk dat ik maar het advies kreeg een andere dierenarts te zoeken. En dan heb ik dus gedaan. Dit was dus eens en nooit meer daar.

D. S. Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben nu voor de eerste keer bij Dierenarts Rob van Zon terecht gekomen, omdat er online vaak naar deze kliniek wordt verwezen voor vogels. Pasgeleden hebben zij zich ingezet om mijn zieke valkparkiet beter te maken. Dat was voor mij de eerste ervaring dat een zieke vogel met de juiste hulp goede kans heeft op herstel. Dankjewel dat jullie de oorzaken vonden en haar hebben geopereerd. Ik had enorme twijfels of de wildebras beter zou worden. Jullie hebben exact het tegendeel bewezen en mij bijgebracht dat er veel kan bij een vogel. Bedankt voor de adequate hulp van assistente en arts toen haar herstel stagneerde. En voor het begrip dat ik schrok van de intensiteit aan opnames, verzorging, behandelingen en kosten. Ik ben nu beter geïnformeerd als voorheen en kan er nu ook beter op voorbereid zijn.

Thomas Van Bergen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts. Ontnamen alle zorgen.

Sofie Hoving Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke en kundige mensen. Hebben ons héél goed geholpen met onze vogeltjes!

Betty Zillig Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Wat een lieve dames werken daar. Ze nemen alle tijd voor je en leggen alles goed uit. Als ze iets niet weten word het aan de arts nagevraagd. Voor mij zijn het echte kanjers. Maar hoop niet dat het nog eens nodig is om mijn grijze daar een paar dagen achter te moeten laten.

P. T. Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Rob van Zon is de beste dierenarts die we hebben gezien. Ondanks zijn ziekte, was hij toch aanwezig bij de praktijk en hij heeft onze vogeltje met liefde verzorgd en behandeld .Hij is een geweldige dierenarts en persoon !

christiaan m Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Prima zaak, specialisatie voor vogels

Voedselbank voor dieren 010 Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super dierenarts Als cliënten wat hebben met hun vogel gaan we altijd proberen hier terecht te kunnen ❤️

Anita B Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig voor alle dieren zelfs de meest exotische stuk voor stuk toppers deze dierenartsen

Doreen Mulder Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Rob van Zon en zijn team zijn niet alleen ontzettend kundig, ze zijn ook de vriendelijkste en meest begaande kliniek waar ik met mijn dieren ben geweest. Van nageltjes knippen tot spoedopname, legnood, het verwijderen van een oogje, het behandelen van polyfolliculose, epilepsie, en een nare schimmelinfectie in de luchtwegen - iedere keer als we weer richting huis gaan hebben we een duidelijk plan van aanpak en gaan onze beestjes er met sprongen op vooruit. Als we vragen hebben worden we altijd vriendelijk te woord gestaan. De voor ons wat lange reis is het telkens driedubbel waard!

Silke Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Ik ben hier met mijn caique Kiko geweest en ik ben heel erg tevreden over Rob, Kylie en de rest van het team. De assistentes zijn ontzettend vriendelijk en nemen de tijd voor je. Ze geven graag advies en denken met je mee. Kylie is een hele aardige vogelarts die goed luistert naar je verhaal en erg veel kennis heeft. Ook over Rob kan ik alleen maar positieve dingen zeggen. Ik heb hem niet zo vaak gezien, maar het is al heel snel duidelijk hoeveel liefde hij heeft voor vogels. Als er weer eens wat is met mijn papegaaitje, kom ik hier zeker weten terug!

Renate Vogel Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend goede dierenarts en vogelarts. De paar negatieve reviews hier zijn 100% onterecht, want Rob vecht tegen kanker en kan helaas niet veel meer werken. Mensen, doe geen gemene reviews schrijven als je niet eens weet wat er aan de hand is, en Rob, heel veel sterkte gewenst.

Pris Weetikalleen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Rob 1 van de aardigste en kundigste vogelartsen die Nederland rijk is. Of je nu met een grasparkietje of Ara komt altijd neemt hij geduldig de tijd voor uitleg. Hoe verdrietig is het dat juist zo'n betrokken man slechte recensies krijgt doordat hij door zijn vreselijke ziekte die kanker heet niet altijd aanwezig kan zijn. Rob ik bedank jou voor je passie in de dierengeneeskunde en hoop op een wonder zodat jij jouw levenswerk nog lang kan uitoefenen. Heel veel sterkte en kracht aan jou en jouw gezin.

J H Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Wat een liefde voor dieren hebben ze hier wij komen hier zowiezow terug wij zijn uitstekend geholpen en onze grijzeroodstaart ook bedank voor de goede zorgen

Mariane 2020 Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Grote liefde voor de beestjes. Vakkundige hulp. Er is een vogelarts in de praktijk. Die heeft de juiste kennis in huis voor een vogel wat bij de reguliere dierenarts dus niet zo is. Zo blij dat ik met mijn zieke vogel daar ben heen gegaan en niet elders.

Peter Vos Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Bijzonder slecht...meerdere keren 20 minuten in de wacht waarna de telefooncentrale verbinding verbreekt. Dan maar spoednummer bellen en dan krijg je iedere keer een assistent die niet weet hoe het met het dier gaat. Rekening loopt hard op terwijl er geen diagnose is (zelfs uiteindelijk heeft de dierenarts geen idee). Ondertussen een specialistische arts gebeld die op basis van kenmerken weet te vertellen dat herstel niet meer mogelijk is en de kip moet inslapen. Rekening bij van Zon 293 euro!!! Duur leergeld dus en compleet onnodig volgens gespecialiseerde artsen. Rontgefoto's maken van een kip en dan ook nog eens geen diagnose hebben vinden ze onvoorstelbaar. Ergste is dat we de arts nooit gesproken hebben en dat ze bijna 300 euro rekenen voor hun eigen incompetentie. Tip: ga met je waterdieren op woensdag naar Stolwijk, daar is een deskundige arts.

Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon"

Geachte heer Vos, bedankt voor de feedback. Het is telefonisch inderdaad erg druk bij ons, helaas is het vaak niet bij te benen omdat er veel mensen tegelijk bellen of de assistentes druk zijn met het helpen van dieren. De combinatie van de uitslag van de röntgenfoto's en het uitgebreide lichamelijk onderzoek heeft ons tot het advies gebracht om ofwel een ct-scan te laten maken of een kijk-operatie uit te voeren. Er was helaas in het geval van uw kip geen 100% onderscheid te maken tussen tumoren, ontstekingen of impaction van de eileider op basis van de eerder genoemde onderzoeken. Impaction kunnen wij meestal operatief oplossen, ontstekingen (bijvoorbeeld door dooier-materiaal in de buikholte) krijgen we ook vaak onder controle na het operatief verwijderen van het afwijkende materiaal. In het geval dat we een niet te verwijderen tumor zouden aantreffen, was het advies om de kip onder narcose te euthanaseren om onnodig leed te voorkomen. U moet weten dat wij veel kippen met deze klachten redden. De klachten zijn dus niet specifiek voor 1 bepaalde ziekte, dus op basis van het telefonisch vernemen van de klachten vaststellen dat een kip niet meer te redden is, kost veel kippen onnodig het leven. Wij zetten ons in voor elk individu en trekken conclusies op basis van gedegen onderzoek. Helaas maar logischerwijs kost dat geld (al zouden wij als dierenliefhebbers ook het liefste alle dieren gratis helpen). U heeft gekozen voor euthanasie in plaats van de nemen van de volgende diagnostische stap; datvis natuurlijk uw goed recht en de kans dat het ook met een scan of operatie op euthanasie zou zijn uitgedraaid was ook zeker aanwezig. Uiteraard staat het u vrij om voortaan elders heen te gaan. De bereikbaarheid heeft absoluut te wensen overgelaten, maar wij staan volledig achter de klinische aanpak en patiëntenzorg. Als de andere dierenarts wilt proberen om een harde diagnose te stellen aan de hand van de technisch goed gelukte röntgenfoto's kunt u de foto's bij ons opvragen. Uiteraard staan we open voor een inhoudelijke discussie met deze collega. Wij wensen u oprecht sterkte met het verlies en we vinden het vervelend dat de geïnvesteerde kosten voor u niet tot een gewenst resultaat hebben geleid. Met vriendelijke groet, team dierenarts Rob van Zon

Janine Boot Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Betrokken artsen, nemen alle tijd, geven objectief advies in behandelingstraject. Waren heel rustig en lief voor mijn vogel. Hebben veel kennis in huis.

Els de Vries Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend lief allemaal.....onze Parkiet Lucky is bij Rob van Zon geweest, helaas heeft zij het niet overleefd vanwege de slechte conditie...ze had 2 eitjes in haar buikje die er niet uit konden omdat ze dwars zaten. Opereren was niet meer mogelijk helaas Daarna een ontzettend lief kaartje ontvangen....wij missen Lucky heel erg

Anita Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts voor onze vogels. Ben blij dat ze er zijn.

sven van de wardt Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Echt toppers! The place to be als het gaat om vogels maar ook andere huisdieren. Ze hebben meerdere malen mijn kat geholpen toen spooky bijna het loodje legde.

Noob Noobie Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Een ongelofelijk goede praktijk! Rob van Zon is echt een fantastisch goede dierenarts met hart voor de zaak! Het was een hele zoektocht om een goede vogelarts te vinden, maar nu ik bij deze dierenpraktijk ben gekomen, hoef ik niet meer verder te zoeken! Ondanks dat dokter van Zon nu vanwege privé omstandigheden voornamelijk achter de schermen werkt, nam hij toch de tijd voor mijn lachduif/vogel om een goede diagnose te stellen en vervolgens operatie uit te voeren. Mijn duifje was in goede handen en is nu herstellende. Ik ben dokter van Zon en de andere vogelarts en medewerkers van de dierenpraktijk eeuwig dankbaar dat ze mijn beste vogel vriend zo goed hebben behandeld !!! ❤️

saskia weyers Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Goed dierenarts

vera dambacher Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Hallo wil even laten weten na meerdere keren te hebben gebeld met de balie medewekster na eerste bezoek met onze lola de grijze roodstaart dat we nog niet echt gerust waren over de uitslag ze was getest op bornia (pdd) die was gelukkig wel goedmaar wij vonden dat ze het niet echt super deed kwam slecht aan in gewicht maar de balie medewerkster vondt dat er niets aan de had was en ze gezond was de test was toch goed zei ze als de balie medewerkster eens de moeite had gedaan voor ons toender tijd ons doorverbonden had met de arts zoë of rob dan was het mischien veel eerder ondekt maar helaas dit was ook niet het geval en dit is ook niet de eerste keer dat is al meerdere keren gebeurt dat je gewoon door de balie medewerkster wordt afgewimpelt nu weer ik heb j.l weer gebelt om te laten weten dat als jullie aan de balie ons niet hadden afgewimpelt dan was bij lola veel eerder ontdekt dat ze germ een pap(voer) slangetje in haar darmpjes zat en ze het maar ternouwenood heeft overleeft dank zij de goede artsen in de utrechtse universiteit .Er werdt door de balie medewerkster ook nog gezegt O toch fijn dat het nu goed gaat met haar nou toen zakte ik bijna door mijn stoel en ze zei dat ze het in de groep zou door geven en ik er nog wat over zou horen maar helaas heden ten dagen nog steeds niets gehoord dus zal jullie niet adviseren is jammer want rob van zon is wel een goede vogelarts en zoë ook maar die werkt er helaas niet meer het zijn ook nog eens 150 km rijden voor ons wat we zeker voor onze vogel over hebben maar niet op deze manier .Wij hadden haar gekocht toen ze al zelfstandig deed eten dit met voerslangetje is schijnbaar al bij kweker gebeurt maar wij hebben haar gekocht in een winkel dus niet bij kweker.

madelon buch Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Goede arts Rob van de zon Alleen heeft hij het momenteel te druk en ik vind dat ten koste gaat van de patiënt Ook zijn prijzen zijn abnormaal hoog en je wordt vaak niet eens door hem zelf geholpen door de drukte willen ze je vogel opnemen en de asitente doet het werk en je betaald de hoofd prijs ik hoor van alle kanten klachten dus veranderen dat anders kan je een goede praktijk hebben maar service duurt het langs En het is belangrijk dat je goed blijft anders blijven de mensen echt weg of ze komen niet meer En dat zijn er wel een aantal die niet meer terug komen

Annet Ommerth Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel fijn gemotiveerd en behulpzaam personeel. Uitleg en behandeling is goed. Altijd druk omdat het zulk gekwaliviseerd personeel is. Nemen alle tijd voor je vogel en jouzelf .

Sanne Kerste Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Deskundige en lieve dierenartsen.

Anton Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: The staff is super friendly and great at communicating about their plan and approach with your pet. Walking inside already gave me a great internal feeling of trust. You can tell and feel that these people have a hearth for animals and want to do their best to give the best care they can offer. When i came back a day later to pick up my bird, I could tell she was treated with love. Finding a avian vet like the staff here is next to impossible in NL. So if you want the best for your bird, I'd advise bringing it to this clinic

Karin K Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super geholpen door allemaal aardige mensen

Maartje Smetsers Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag een flink stuk gereden met ons gezinnetje valkparkieten voor een jaarlijkse gezondheischeck, maar het was het meer dan waard! Er wordt door Rob uitgebreid de tijd genomen voor het onderzoek van de vogels en het bespreken van de bevindingen. Ik ben met goede adviezen weer naar huis gegaan en weet hoe ik de gezondheid van mijn gevederde kinderen kan optimaliseren. Kortom: fantastische service, liefde voor de dieren, goede adviezen en daarmee een echte aanrader!

L Dor Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Wat een lieve en zeer kundige artsen, ook de assistentes zijn super aardig en meedenkend. Ik ben blij dat ik de keuze heb gemaakt om, met mijn zieke papegaai, vanuit Breda naar deze kliniek in Utrecht te rijden. Ik raad het iedereen aan om met hun dieren naar Rob van Zon te gaan!

Gerda Noorland Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kundig prima eventjes rijden maar dat is t waard.

Amal sultana Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, ik laat met een gerust hart mijn dieren bij ze. Ze doen er alles aan om de beste zorg te leveren. Mijn vogel heeft alle aandacht gekregen. Toppers!

Johan Hage Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke medewerkers, helpen mijn hond altijd goed.

Carola Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Poes was nog geen klant maar we werden snel en heel leuk geholpen door dr Kylie. Er werd ook helemaal niet aangedrongen op allerlei extra onderzoeken en extra kosten. Alles lekker nuchter. Assistentes waren heel lief. Poes blijft hier patiëntje.

Arie Bervoets Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Dé plaats om je zieke vogel te laten behandelen.

Helene Marieke Deerenberg Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Een fijne kliniek, zeer gespecialiseerd team. We konden op korte termijn een afspraak maken voor ons grasparkietje. Bij binnenkomst een prachtige kakatoe (patiënt) ontmoet. Voor mij een teken dat we hier goed zaten. Ons grasparkietje werd eerst onderzocht daarna alles besproken en tot slot medicatie mee. De uitleg en hoe we het medicijn moesten toedienen werd zo geduldig uitgelegd. Heel fijn. We wachten ondertussen op de uitslag van 2 onderzoeken. We hebben hoop. Ons grasparkietje maakt het ondertussen goed.

Priscilla B Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kundige mensen

Carla von Winckelmann Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Hele lieve mensen die de tijd nemen voor je huisdier

L.S.U de kruijff Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zijn zeer lief voor de dieren , goede prijs ook . Een goede vogel dokter

Marylou vries Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige praktijk. Gaat liefdevol met de dieren om en heeft ook echt verstand van wat ze aan het doen zijn. Elke euro waard.

Joyce Frericks Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer te spreken over deze kliniek. Vandaag langs geweest met mijn kip, er werd uitgebreid de tijd genomen. Zeker aan te raden!

Ton Winkel Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Dierenarts Rob van Zon is een uiterst bevlogen en zeer kundig vogeldierenarts. Een topper in de papegaaien wereld. Belang van de vogels staan bij Rob en zijn team van assistenten staan voorop. Mooi kliniek.

Anne Veeman Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Dankzij de kliniek vliegt onze parkiet nog steeds door de kamer, ondanks een loodvergiftiging. (lang verhaal...)

Danielle Klarenbeek Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen, kundige arts en assistent

Nienke Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super ter woord gestaan en ook heel veel tijd in mij en mijn zieke vogeltje gestoken aan de telefoon. Zelfs terug gebeld en een voicemail achter gelaten met wat wel en niet te doen. Wat een groot verschil ten opzichte van een ‘normale’ dierenarts. Meer dan 5 sterren waard.

Chretien Leeder Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vanmiddag met mijn Grijsje Bella in de praktijk geweest waar Bella door de dames Zoe van der Plaats en Hyke Boutkan is onderzocht en waarbij Hyke de arts Zoe heeft ondersteund. Ik kan alleen maar zeggen dames jullie hebben een groot hart voor dieren en behandelen een vogel met gevoel en liefde, dit was ook duidelijk terug te zien aan Bella die totaal niet bang was. Dames ga zo door zou ik zeggen. Rob hou deze dames in ere want ze zijn echt van toegevoede waarde voor de praktijk.

Henk Jansen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Hele goede dierenarts voor vogels.

Roxanne Van offeren Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts kundig met vogels. Kon meteen terecht en niet lang hoeven wachten.

Patrick Bakkenes Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer betrokken medewerkers!

Ted Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: The best and only place in the area to take your sick parrot to. Wonderful, genuinely caring, professional staff. No complaints.

John van der Meij Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen, erg vriendelijk personeel. Onze grijze roodstaart papagaai Rocko moest een nachtje blijven ter observatie. Hij had een paar keer een epilepsie aanval gekregen. Na vele onderzoeken bleek dat hij last had van aderverkalking. Hij krijgt nu medicijnen en hopelijk is t dan over met de aanvallen. Nu lekker weer terug in zijn eigen kooitje.

Lynet Borsje Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag voor het eerst met mijn valkparkiet bij Rob geweest. Absoluut onder de indruk van de hoeveelheid tijd, liefde en aandacht die ze hier aan je vogel besteden. Daarnaast ontzettend kundig en duidelijke uitleg en adviezen. Ik kom hier zeker terug!

leo wessel Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Vrijdag terug geweest, de assistent zou uitleggen hoe je de antibiotica moest geven. Vergeet het maar. Geen tijd geen kamer vrij. Maar de rekening was behoorlijk.

Diana Van kuijl Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenarts

Monique Meijer Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Met onze kaketoes bij Rob geweest. Wat een vriendelijk personeel en een ontzettend liefdevolle omgang met dieren hebben ze daar. Echte kenners die weten waarover ze spreken. Voor ons geen ander meer!

Hasan Șahin Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Deskundig, geduldig, klantvriendelijk, ...

Jan Stout Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Apk keuring van onze ara maracana, heel erg fijn geholpen, nemen de tijd voor het beantwoorden van vragen. Kundig onderzoek. Tot volgend jaar.

Lizzy Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Als je iets met je vogel(s) hebt, moet je hier zijn! Ze zijn hier super vriendelijk en nemen echt de tijd voor je en voor je dier(en) en denken ook echt mee, ook al is het druk in de wachtkamer. Als ze het dier onderzoeken leggen ze ook steeds uit wat ze doen en waarom ze dat doen wat ik erg prettig vind. Ik ben hier al met meerdere vogels (tortelduiven) geweest en die zijn allemaal heel goed geholpen!

Roiheed Kroezen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Ben daar heel snel en heel goed geholpen met me papagaaien en heel vriendelijk personeel !

evelien chadi Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend aardig en behulpzaam. Heeft echt hart voor dieren.

Kim Kok Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goede vogelarts. Zeer kundig en zorgzaam.

Birdii Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne vogelarts die weet wat hij doet! Had een tijdje terug een kanarie met een prolapse, dankzij Rob is ze weer helemaal opgeknapt! Smokey en ik zijn je eeuwig dankbaar!! (Foto is van de dag dat ze weer thuis was)

lotte O. Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne zorg en service. Uitstekend en kundig personeel

Jo Ad Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Recentelijk om meerdere redenen bij de praktijk geweest. Vriendelijk, geduldig, altijd bereid tot uitleg, onderbouwing van conclusies en aandacht voor dieren en hun baasjes. En natuurlijk het specialisme en de passie voor vogels. In één woord fantastisch. Elke keer weer. Dikke pluim

Wendy & Parrots Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Rob is een fijne vogelarts, hij neemt de tijd, informeert goed en denkt mee.

Jacquelien Timmers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer betrouwbaar. Geeft goed. Advies Geeft heel veel gratis advies op Facebook. Zo blij dat ik hem via Facebook dingen kan vragen en er altijd een antwoord komt. Ik zou hem aanraden bij elke vogel liefhebber.

Lisette van Os Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Wat een kundige, vriendelijke vogelarts is Rob van Zon en ook onze complimenten voor Zoe van der Plaats en de assistentes. Wij zijn uitermate goed voorzien van informatie vooraf, tijdens en ook na de behandeling van ons valkje en zeer tevreden over de daadwerkelijke behandeling. Duidelijke informatie ook over de (eerlijke) kosten. Erg blij met het eerste hulp boek en ook met de mogelijkheid vragen te kunnen stellen via fb. Kortom een 10+.

Monique van der Ploeg Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Uit alles blijkt respect voor de vogel in het algemeen. Door zijn werkwijze en antwoorden via FB geeft hij dit door.

Maartje Buijs Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super arts met een geweldig team! Nog altijd blij dat we met onze Rose Kaketoe bij hem terecht zijn gekomen. Helaas heeft hij zijn vleugeltje niet kunnen behouden maar heeft er wel alles aangedaan om het te voorkomen. We hebben nu weer een super blije vogel zonder pijn.

Maria Ottoline Visser Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: 1 x per jaar kom ik met Cato bij Rob voor een check up van haar botten (meerdere knieoperaties en dus ook artrose). Altijd onderzoekt hij haar met aandacht en zorg. Zowel Cato als ik hebben het volste vertrouwen in hem. Ik hoop nog lang te kunnen komen.

Angela Roemer Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Wat een warm welkom! Echt een hele fijne ervaring gehad bij deze dierenarts praktijk. We zijn langs geweest met onze konijn Rosa. Er werd echt de tijd genomen voor konijn en verzorgers Wij hebben dit als erg prettig ervaren. Bedankt voor de manicure (lees:nagels knippen;-)) van ons konijn!

nageru san Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede, eerlijke en oprechte hulp. Dier staat voorop. Bij, vermeende, spoed word dier opgevangen en "tussendoor" geholpen. Prettige communicatie zowel aan de telefoon, via sociale media als persoonlijk. Voor deze dierenartsen kan je omrijden!!

An Vlielander Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische arts . Tijd voor je dier

Sylvia Gnaiger Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Als je je vogelvriendje dan tóch achter moet laten dan maar bij Rob en zijn team! Zeer kundige lieve én geduldige mensen met hart voor hun werk!

Laat je mening achter over Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon":

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Veterinary clinic "Dierenarts Rob van Zon" verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.7 (200)
Specialist Veterinary Clinic Utrecht
Specialist Veterinary Clinic Utrecht

Specialist Veterinary Clinic Utrecht

Adres en contactgegevens bekijken
Middenwetering 19 - 3543 AR, Utrecht
+31302513510
4.6 (149)
Dierenkliniek Leidsche Rijn
Dierenkliniek Leidsche Rijn

Dierenkliniek Leidsche Rijn

Adres en contactgegevens bekijken
Langerakbaan 207 - 3544 RD, Utrecht
+31306661167
4.8 (199)
MARKdierenarts Vleuterweide
MARKdierenarts Vleuterweide

MARKdierenarts Vleuterweide

Adres en contactgegevens bekijken
Burchtwal 1 - 3452 MG, Utrecht
+31306620025
4.8 (198)
Dierenkliniek Strijkviertel

Dierenkliniek Strijkviertel

Adres en contactgegevens bekijken
Strijkviertel 4 - 3545 NJ, Utrecht
+31302658785
4.7 (174)
Dierenkliniek Zuilen
Dierenkliniek Zuilen

Dierenkliniek Zuilen

Adres en contactgegevens bekijken
Amsterdamsestraatweg 592 - 3553 GK, Utrecht
+31302446933
4.8 (165)
Veterinary
Veterinary

Veterinary "De Koornwinder"

Adres en contactgegevens bekijken
Fazantenkamp 542 - 3607 DD, Utrecht
+31346563845
4.7 (152)
Dierenkliniek Zamenhofdreef

Dierenkliniek Zamenhofdreef

Adres en contactgegevens bekijken
Zamenhofdreef 60 - 3562 JZ, Utrecht
+31302615192
4.6 (184)
Dierenkliniek Wilhelminapark
Dierenkliniek Wilhelminapark

Dierenkliniek Wilhelminapark

Adres en contactgegevens bekijken
Johan Willem Frisostraat 1 - 3583 JR, Utrecht
+31302109000
3.7 (200)
Gezelschapsdieren universiteit utrecht
Gezelschapsdieren universiteit utrecht

Gezelschapsdieren universiteit utrecht

Adres en contactgegevens bekijken
Yalelaan 108 - 3584 CM, Utrecht
+31302539411

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt