Dierenartspraktijk de Grauw
Bij Dierenartspraktijk de Grauw draait alles om het welzijn van uw huisdieren. Sinds de oprichting in 2001, hebben wij ons gewijd aan persoonlijke en betrokken zorg voor zowel onze patiënten als hun baasjes. Gelegen aan het Parelgrijs 16 in Zoetermeer, kunnen klanten erop rekenen dat ze en hun dieren geen nummers zijn, maar individuen die de aandacht en zorg verdienen die ze nodig hebben.
Ons team, bestaande uit ervaren en toegewijde dierenartsen en assistentes, staat klaar om optimale veterinaire zorg te bieden. We zijn gespecialiseerd in een breed scala aan medische diensten, van routinecontroles en vaccinaties tot, schokkender, meer complexe behandelingen. Elk teamlid is gepassioneerd over dieren en werkt samen om een warme en veilige omgeving te creëren.
Voor noodgevallen hebben we nauw samengewerkt met de Dierenartsen Kring Haaglanden, zodat u altijd geholpen wordt, zelfs buiten onze reguliere openingstijden. We streven ernaar om topkwaliteit zorg te leveren, ondersteund door continue scholing en ontwikkeling in de diergeneeskunde.
Kom langs in onze praktijk en ervaar de uitstekende service en aandacht voor detail zelf. Voor vragen en afspraken kunt u ons bereiken via telefoon of e-mail. We kijken ernaar uit u en uw huisdier te verwelkomen!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-12:30, 13:30-18h
- Dinsdag: 8:30-12:30, 13:30-18h
- Woensdag: 8:30-12:30, 13:30-18h
- Donderdag: 8:30-12:30, 13:30-18h
- Vrijdag: 8:30-12:30, 13:30-17:30
- Zaterdag: (closed)
Dierenartspraktijk de Grauw: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke dierenarts met een groot hart.
Fantastische ervaring: Ik kan deze dierenarts niet genoeg bedanken voor de zorg, betrokkenheid en inzet tijdens één van de moeilijkste momenten voor mij. Ik kwam binnen met mijn kitten in een zeer kritieke toestand, en vanaf het eerste moment werd er direct gehandeld. Ondanks hoe ernstig de situatie was, heeft hij er alles aan gedaan om mijn kitten te helpen. Wat voor mij het meest opviel, was niet alleen zijn professionaliteit, maar vooral zijn oprechte medeleven. Een man met een oprecht goede hart, die niet alleen aan centen denkt. Hij hield mij continu op de hoogte, legde alles rustig en duidelijk uit en nam echt de tijd voor mij. Ik voelde me geen moment gehaast. Je kon aan alles merken dat hij niet alleen om het dier gaf, maar ook om mij als eigenaar in zo’n emotionele situatie. Ondanks de hartverscheurende uitkomst , heb ik me gedurende het hele proces gesteund en serieus genomen gevoeld. Ik wist dat mijn kitten in de best mogelijke handen was. Bedankt voor uw geduld, uw begrip en uw menselijkheid. Dat betekent meer voor mij dan woorden kunnen omschrijven. Bedankt!
Fantastische ervaring: Kundig en prima werkend dierenarts en prima team, kom er met mijn opeenvolgende generatie britse kort-en langhaar katten onderhand al circa 35 jaren......hebben het hart op de goede plaats zitten en dat wordt door ons, Joke en mijzelf, gewaardeerd.
Negatieve ervaring: Ronduit onbeschoft en niet bereid je dier te helpen.
Fantastische ervaring: Zwer fijne dierenarts
Negatieve ervaring: Super onbeschoft aan de telefoon gadverdamme
Fantastische ervaring: Al jaren heel goed geadviseerd door hele lieve dierenarts. Met onze 3 konijnen en 4 katten.
Negatieve ervaring: Vind het heel jammer om te zeggen maar voordat ik verhuisde naar de UK kwam ik jaren bij de Grauw met mijn hondje en heb altijd positieve ervaringen gehad. Ik belde op om te vragen of er een plekje is voor een ontwormingskuur voordat we terug gaan naar de UK omdat dit een verplichting is. Maar de receptioniste was erg onvriendelijk en totaal niet zoals ik gewend ben van de Grauw. Omdat ik vergeten was wat mijn oude adres was en ik waarschijnlijk niet meer in het systeem sta werd me verteld terwijl ik nog proberem te herinneren , dat ik maar beter naar een andere direnarts kon gaan; met een toon, als ik zo tegen mijn ouders zou praten ik een pak slaag Zou krijgen. Erg teleurgesteld.
Fantastische ervaring: Heel vriendelijk ontvangen, luisterd oor en verder geen poespas.
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts en assistentes!! Echt hart voor dieren maar ook voor de baasjes ❤️
Fantastische ervaring: Komen hier al jaren met onze beesten, altijd tevreden en super mensen!!
Fantastische ervaring: Wij zijn al meer dan 25 jaar verbonden aan deze dierenartspraktijk. Wij hebben niets dan goeds te vertellen over deze praktijk en vooral over Frank en Marion. Ook in treurige tijden hebben zij ons erg gesteund. Wat wij prettig vinden is dat zij open en eerlijk zijn in het verwachtingspatroon
Fantastische ervaring: Prima advies en verzorging !!!!!
Fantastische ervaring: Vakkundig en vriendelijk
Fantastische ervaring: Persoonlijk en een luisterend oor. Je bent geen nummer.
Fantastische ervaring: Geweldige Dierenarts
Fantastische ervaring: Lief, open en eerlijk!
Fantastische ervaring: Fantastische, meedenkende, betrokken en kundige dierenartsen met het juiste gevoel voor dieren en de baasjes. Prima tarieven en hun gevoel voor humor is onbetaalbaar!
Fantastische ervaring: Prikje gehaald(wengy de hond)
Fantastische ervaring: Super, een dierenarts met liefje voor je dier. Gewoon eerlijk en vriendelijk, gelukkig geen investeerders op de achtergrond zoals bij de te grote aanbieders waar langzaamaan alle dierenartsen praktijken door worden overgenomen.
Fantastische ervaring: Vanavond met volle spoed met mijn honden baby (Chayla) naar de dierenkliniek gereden. Ik belde de spoedlijn en kon direct terecht. Ze had een grasaar in haar neus. Uiteraard sloeg de paniek bij mij in elke centimeter van mijn lichaam toe. Ik ben zeer vakkundig en goed geholpen. Chayla had 3. Ja, u leest het goed 3! Grasaren in haar neus. Ondanks dat ik mij gedroeg als een als een kip zonder kop (ik ben mij bewust van de woordspeling). Heeft de rust en vakkundigheid van de dierenarts en de assistent geholpen om zelf weer tot rust te komen. Gelukkig is met Chayla alles weer goed. Ik kom in vele klinieken door het land vanwege mijn werk. Ik kan met een gerust hart en volle zekerheid deze kliniek aandragen.
Fantastische ervaring: Deze dierenarts is echt Top, dit zou je ieder dier en baasje gunnen. Geven je het gevoel dat je het leukste hondje hebt dat er is en zijn zeer kundig, nemen alle tijd om alle vragen te beantwoorden en goed uit te leggen, Echt heel erg fijn!
Fantastische ervaring: Super dierenarts
Fantastische ervaring: Onze teckel Moos moest ingeslapen worden. Heel triest, maar de Grauw, Marion, en de rest gaan daar super respectvol mee om, en helpen door het vervolg heen.
Fantastische ervaring: Vriendelijke, geduldige arts en assistentes, zijn lief naar de katten toe. Tonen oprecht belangstelling. Prijs voor consult, jaarlijkse controle en inenting vallen zeer goed mee. 24Uurs diensten via de Spoedkring Haaglanden. Tot nu toe erg blij tevreden met deze dierenarts
Fantastische ervaring: Een hele goede praktijk. Geen flauwe kul verhaaltjes. Altijd heel netjes behandeld.
Fantastische ervaring: Knuffelarts! Neemt de tijd voor je huisdier en geeft goede raad en uitleg, samen met zijn vrouw. Aanrader! ❤️
Fantastische ervaring: Geweldig team wat zich echt bekommert om jouw huisdieren.
Fantastische ervaring: Altijd behulpzaam, vriendelijk en professioneel.
Fantastische ervaring: Al ruim 30 bij deze dierenarts, een heel leuk team met liefde voor de dieren.
Fantastische ervaring: Ze zijn hier gek op dieren......top
Fantastische ervaring: Ze nemen de tijd voor je en staan open voor je vragen, waarop je dan duidelijke uitleg krijgt. Ze zijn gek op mijn honden en knuffelen ze graag. En dan zijn ze daar ook nog eens hele goede dierenartsen. 1 hond en ik komen er graag, 1 hond heeft er wat meer moeite mee, maar komt "los" door de aandacht en hartelijkheid.
Fantastische ervaring: Fijne mensen die goed betaalbaar zijn en geen natte vingerwerk doen qua rekeningen wanneer je met je beestje voor iets komt.
Fantastische ervaring: Toppers
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts, Maui wilt er graag heen. Ook als ze gesloten zijn!
Fantastische ervaring: Wij zijn altijd zo fijn geholpen hier met onze twee teckels! Hele lieve team!
Fantastische ervaring: De beste die er in Zoetermeer is. Kom er 28 jaar met mijn honden.
Negatieve ervaring: Ben naar een andere dierenarts overgestapt.
Fantastische ervaring: Ongelofelijke dierenartsen. We moesten onze hond met spoed naar hen brengen en ze hebben alles perfect aangepakt. Ze waren heel transparant en duidelijk in wat er zou gebeuren en wat onze keuzes waren. Ze hebben duidelijk ontzettend veel ervaring en kennis van zaken. Ze wisten direct hoe en wat, zonder dat ze de info moesten opzoeken, ook al ging het om iets heel specifieks (onze hond had iets toxisch opgegeten). Ze bleven helemaal rustig en handelden op logische volgorde (vaak moet je een hele rij administratie eerst doen voordat je dier wordt bekeken, ook met spoedgevallen). Niet alleen zijn ze mega hondvriendelijk (onze hond is aan de hyper kant, en ze waren gewoon tolerant en heel vriendelijk naar hem), maar ook zeer sympathiek naar ons. Ze luisterden en beoordeelden helemaal niet over hoe zo'n incident had kunnen gebeuren. We werden door twee dierenartsen geholpen, s'nachts, en toch bleef het tarief ontzettend redelijk, wat je tegenwoordig nooit meer meemaakt. Wat een top team van echte dieren liefhebbers!
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenartsen, met hart voor de dieren. Denken altijd goed mee. Zo lief voor mijn honden Boomer en Summer.
Fantastische ervaring: Beste dierenarts tot nu toe. Iemand met gezond verstand waarvan je duidelijk ziet dat hij ervaring heeft en weet wat hij doet. Naast dit alles wil hij onze huisdieren ook altijd op z’n gemak stellen, even laten wennen en belonen met wat lekker en even flink knuffelen!
Fantastische ervaring: Geweldige persoonlijke service! Zeer meedenkend. Wij zijn trots op deze praktijk en onze Max ook
Fantastische ervaring: Een echte dierenarts. Eerst de dieren op hun gemak proberen te stellen en dan pas aan de mensen vragen wat er aan de hand is.
Fantastische ervaring: Top dierenarts. Vakkundig en meelevend.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts! Iedereen super vriendelijk en behulpzaam. En ook heel goed en lief met de dieren patiëntjes!
Fantastische ervaring: We komen al jaren met onze dieren bij DAP de Grauw. Het is een hele fijne, vakkundige dierenartspraktijk. Vriendelijk, eerlijk, geen onnodig dure onderzoeken.
Fantastische ervaring: Mooi team geweldige mensen
Fantastische ervaring: Top dierenartsenpraktijk, Frank en assistentes zijn zeer begaan met dier en mens.
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts. Niet uit op je geld, enkel het welzijn van jouw beestje. Hoe hard het ook klinkt ze zijn eerlijk tegen je.
Fantastische ervaring: Fijne kleinschalige praktijk met ervaren en vriendelijke mensen. Werd goed en snel geholpen en mijn hond voelde zich er ook gelijk op zijn gemak!
Fantastische ervaring: Een dierenarts die altijd met veel aandacht en liefde onze maatjes gezond houdt
Negatieve ervaring: Zou er zelf nooit met me dier willen komen. Een vriendin van mij haar kleine hondje werd ingeslapen. En ik zei knap u dit kan. Hij zei o kan je ook .hij krijgt nu een spuit voor een bouvier. Botte nare humor. Verder wilde ze het goedkoopste. Geen kliko. En gelukkig zag net iemand op tijd dat haar dier naar de kliko zal gaan. Zoiets kan je niet maken vind ik. Slecht luisterende botte dierenarts
Fantastische ervaring: Top dierenarts met gevoel en liefde voor de dieren
Fantastische ervaring: Vakmensen!!!
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts. Je voelt je er begrepen als je met je huisdier komt❤️ zoveel liefde geven ze aan de dieren en doen er alles aan om je huisdier te helpen. En ook met verdrietige momenten is er respect
Fantastische ervaring: Al de huisdieren waarmee ik ben opgegroeid zijn in behandeling geweest bij de Grauw. Iedereen is vrolijk en denkt altijd mee! Ik kan mijzelf geen betere dierenarts wensen! Nu ook voor mijn eigen huisdieren ❤️
Fantastische ervaring: De beste praktijk van de wereld!! Toppers
Fantastische ervaring: Heel fijne dieren arts en lief personeel!
Fantastische ervaring: Fijne praktijk,deze mensen hebben hart voor dieren
Fantastische ervaring: Top dierenarts betrokken bij het wel en we van je dier. En maakt altijd grapjes .
Fantastische ervaring: Een hele fijne dierenarts waar je altijd met een goed gevoel naar toe gaat met je dieren.
Fantastische ervaring: Erg betrokken dierenarts die behalve veel vakkennis ook het hart op de goede plaats draagt.
Fantastische ervaring: Vakkundige praktijk met zeer vriendelijk personeel
Fantastische ervaring: Erg goede en fijne dierenarts. Altijd behulpzaam en geeft goede adviezen! Ook goede adviezen van de assistenten aan de telefoon, zodat men soms niet (onnodig) naar de praktijk hoeft te komen.
Fantastische ervaring: Een bezoek aan de dierenarts is meestal heel spannend en niet fijn maar deze dierenarts is wel goed voor de beessies
Fantastische ervaring: Super bedankt voor de hulp met het schildpad
Fantastische ervaring: Top dierenarts. Adequaat en veel liefde voor de dieren. We zijn erg blij met onze dierenarts!
Fantastische ervaring: Helemaal top. Heel lief voor de Doedel en... het is weer kerngezond.
Fantastische ervaring: Wat een geweldige, lieve en begripvolle dierenarts. Hetzelfde geldt ook voor zijn vrouw en rest van het team. Je zou er haast voor je plezier naar toe gaan. Heel fijn geholpen. De kat van mijn dochter heeft een behoorlijke zware week achter de rug met heel veel pijn. Is gisteren geopereerd en liep bij thuiskomst al gelijk met zijn staartje fier omhoog. Wij zijn heel blij en de kat ook. Nu nog herstellen. J. De Keyzer
Fantastische ervaring: Geweldige praktijk en zo lief voor onze hondjes
Fantastische ervaring: Een dierenarts (en assistenten) met een gouden hart! Zoveel liefde voor de dieren en de allerbeste zorg die je je maar kan wensen voor jouw trouwe viervoeter. Dank jullie wel dat jullie er altijd zijn als ik jullie nodig heb!
Fantastische ervaring: Wat een ongelofelijke fijne dierenarts is dit met zijn hele team.!!!!Ons zoon is met zijn hamster daar geweest en hij heeft alles op alles gezet om zijn hamster te redden van een abces in zijn wangzak.Het feit dat het een klein dier is maakt deze arts niet uit.Chaupeau voor dit geweldige team.❤
Fantastische ervaring: Gisteren mijn hond bibi in laten slapen bij dierenarts de Grauw , ze was oud 16 jaar en was ziek, Als ik wat had met haar had waren de assistentes en dierenarts altijd geduldig en adviseren mij altijd heel goed. Het is vreselijk om de beslissing te nemen om je hond in te laten slapen maar het ging niet meer , we waren en zijn er kapot van. De dierenarts en assistente waren geduldig begripvol en respectvol.bij het euthaniseren en zoiets helpt zo goed bij de verwerking. Mijn grote dank gaat uit naar de dierenarts de Grauw en alle medewerkers van dit dierenkliniek. Astrid H.
Fantastische ervaring: Very professional, friendly, know what they are doing, excellent service
Fantastische ervaring: Dieren arts bijzonderlief voor je huisdier duidelijke uitleg. En in alle rust
Fantastische ervaring: Doortastende dierenarts kundig altijd behulpzaam in raad en daad. Dat geld ook voor de assistenten vriendelijk en weten waar ze over praten!!
Fantastische ervaring: Heel erg tevreden.....
Fantastische ervaring: Fijne praktijk.
Fantastische ervaring: Prima praktijk met kundige mensen
Fantastische ervaring: Ik vindt het echt een fijne dierenarts, een oneindige dingen doen of vragen, echt ook voor je huisdier.....
Fantastische ervaring: We hebben poesjes opgehaald die gesteriliseerd is daar goed geholpen.
Fantastische ervaring: Zo’n vriendelijk en vooral goede verzorging van/voor onze huisgenootjes bij De Grauw
Fantastische ervaring: Een hele prettige en deskundige dierenarts!
Fantastische ervaring: Lieve behulpzame mensen, staan altijd voor ons klaar
Fantastische ervaring: Fantastische praktijk met zeer vriendelijke, diergerichte en kundige dierenartsen en assistentes
Fantastische ervaring: Behulpzaam personeel en goede verzorging van je huisdier met aandacht voor het dier en niet de rekening
Fantastische ervaring: Geweldige dierenartsen
Fantastische ervaring: Top team van Frank en Marion! Zijn altijd heel lief en meedenkend!
Fantastische ervaring: Erg fijn geholpen, professioneel en menselijk.
Fantastische ervaring: Top arts voor dieren
Fantastische ervaring: Worden er altijd goed geholpen! Kom er al jaren!
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk, er wordt goed voor onze ratjes gezorgd.
Fantastische ervaring: Vriendelijke en vakkundige man.
Fantastische ervaring: Diervriendelijk en betrokken; zeker voor kleine huisdieren.
Fantastische ervaring: Ik kom al vele jaren met mijn poezen of hond bij Frank en zijn staf. Hij is een dierenarts met échte dierenliefde. Zéér deskundig en vriendelijk, evenals zijn medewerkers.
Fantastische ervaring: Al 20 jaar mijn dierenarts! Toppers
Fantastische ervaring: Frank en Marion al vanaf het begin van de eigen praktijk (20 jaar geleden) meegemaakt en nooit was iets teveel. Staan altijd klaar met deskundig advies en mocht er iets zijn met onze huisdieren was de oplossing vaak nabij. Kortom; top team !!
Fantastische ervaring: Eerlijkheid, vriendelijkheid, empathisch........een fantastische praktijk.
Fantastische ervaring: Ik word altijd goed en hartelijk ontvangen met mijn diertje. De dieren arts is duidelijk erg gesteld op onze hond. Geen vraag is te gek, en ik krijg goede uitleg. Ik wil geen andere arts!
Fantastische ervaring: Eerste bezoekje met kat. Veel ervaringen bij andere dierenartsen, zowel privé als zakelijk. Ze staan voor mij zeker in de top 5!
Laat je mening achter over Dierenartspraktijk de Grauw:
Dierenartspraktijk de Grauw verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Dierenkliniek Driemere
AniCura Dierenkliniek Zoetermeer
Dierenkliniek Meursing
Dr. Woof! - Locatie Ommoord
Pet Clinic Delft-Center
Dr.Woof! veterinary Services
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.