Dierenartspraktijk P.H.M. Schmeitz B.V.

Aan Het Broek 43, 6137 TJ, Sittard

Welkom bij Dierenartsenpraktijk P.H.M. Schmeitz B.V., uw betrouwbare partner voor de zorg van huisdieren, paarden en landbouwdieren. Onze praktijk, gelegen aan de rand van Sittard, biedt 24/7 toegankelijkheid voor noodgevallen en is volledig uitgerust met moderne medische apparatuur, waaronder digitale röntgen, echo, en laboratoriumtools. Wij zijn trots op onze persoonlijke benadering en staan altijd klaar om het welzijn van uw (huis)dier voorop te stellen.

In onze praktijk hebben we een team van ervaren professionals, waaronder erkende dierenartsen en paraveterinairs die de hoogste standaard van zorg bieden. We leveren een breed scala aan diensten, van preventieve zorg en vaccinaties tot complexe operaties. Onze specialisaties omvatten, maar zijn niet beperkt tot, castraties, blaassteenverwijderingen, en chirurgie.

Wij begrijpen hoe belangrijk uw huisdieren voor u zijn en zetten ons in om hen de beste zorg te bieden. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken of voor vragen. Bij Dierenartsenpraktijk Schmeitz B.V. staat de gezondheid en het geluk van uw dieren altijd voorop.

Bel ons: 046-4512969

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 18:30-20:30
  • Dinsdag: 9h-10h, 19:30-20:30
  • Woensdag: 18:30-20:30
  • Donderdag: 9h-10h, 19:30-20:30
  • Vrijdag: 18:30-20:30
  • Zaterdag: 9h-10h

Onze opmerking van InfoVet over Dierenartspraktijk P.H.M. Schmeitz B.V.:

Medewerkingsrelaties en persoonlijke aandacht

Deze kleinschalige praktijk in Sittard wordt door een groot aantal trouwe klanten geprezen om de persoonlijke en warme benadering. Veel eigenaren benadrukken dat de dierenarts, Peter Schmeitz, echt een hart heeft voor de dieren en de tijd neemt om naar hun verhaal te luisteren. Klanten waarderen de no-nonsens aanpak: directe, eerlijke communicatie zonder onnodige franje. Het team staat bekend om zijn compassie, vooral tijdens moeilijke momenten zoals het inslapen van huisdieren, waarbij veel klanten de troostkaarten en het respectvolle afscheid zeer op prijs stellen.

Ervaring en veelzijdigheid

Dierenartspraktijk Schmeitz beschikt over decennia aan ervaring (meer dan 30 jaar voor de hoofdarts) en behandelt een breed scala aan dieren. Klanten komen hier met gezelschapsdieren zoals honden, katten, konijnen en knaagdieren, maar ook voor paarden, landbouwhuisdieren en andere exotische dieren. De praktijk staat bekend om zijn deskundigheid bij complexe gevallen en de betrouwbare diagnostiek. Veel cliënten zijn al jarenlang klant en geven aan dat ze de zorg voor hun dieren met een gerust hart aan dit team kunnen overlaten.

Bereikbaarheid en spoedzorg

Een van de grootste sterktes van deze praktijk is de 24/7 beschikbaarheid. Klanten melden zich vaak positief over de spoedzorg: de dierenarts staat altijd klaar, ook 's avonds laat, in het weekend of op feestdagen. Of het nu gaat om een crisis met een pup of een plotseling ziek paard, de praktijk is direct bereikbaar en biedt vaak dezelfde dag nog hulp of advies. Deze bereikbaarheid wordt gezien als een cruciaal voordeel in noodsituaties.

Instelling en service

Hoewel de instellingen als eenvoudig en gedateerd worden omschreven, focussen de meeste klanten op de vakmanschap van de dierenarts. De service wordt gekenmerkt door vriendelijkheid, geduld en duidelijke uitleg over behandelingen en kosten. Het personeel, inclusief assistenten, wordt over het algemeen als behulpzaam en betrokken ervaren. De praktijk biedt ook thuisbezoek aan wanneer dit noodzakelijk is, wat door sommige klanten als een extra service wordt gewaardeerd.

Dierenartspraktijk P.H.M. Schmeitz B.V.: Beoordelingen

4.3/5 (159 Beoordelingen)
Bumper Houben Geplaatst op Google 2 days ago

Fantastische ervaring: Fijne behandeling

maj laskarzewski Geplaatst op Google 3 weeks ago

Fantastische ervaring: Fantastisch, een dierenarts zoals die hoort te zijn, geen toeters of bellen. Gewoon begaan met dier en baasje (knecht bij katten)

Senna Ritzen Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Perfecte dierenarts voor honden en paarden en andere dieren tot straks of morgen

eda şakar Geplaatst op Google 2 months ago

Negatieve ervaring: Niet voor vogels.

Tony Rebel Geplaatst op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: Geweldige Dierenarts. Rustig, communicatie is super. Erg ervaren en lief voor onze hond. Absolute aanrader.

Marjolène Janissen Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Wij willen de dokter en zijn team danken voor de mooie goede begeleiding bij het behandelen van Doxie helaas afscheid moeten nemen 29 dec Danke voor alles ♡♡ fam Janissen Hoensbroek♡♡

Tamara Mulders-Aerts Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts die ook aan huis komt indien noodzakelijk. Assistentes ook allen zeer vriendelijk en betrokken. Peter is betrokken en is lekker down to earth. Bij het inslapen van onze hond was hij er toen we hem nodig hadden. Hij was aanwezig maar niet op de voorgrond. Hij deed zeer respectvol wat nodig was en liet ons ons verdriet hebben. Het was voor een nare gebeurtenis de juiste arts om in je buurt te hebben. Hij kent de dieren en deceigrnaren, dat is ook heel fijn en staat altijd voor je klaar!

Frank Eeftink Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Prefect, deskundig en vertrouwd.

Ivonne Pouls Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Als ik ze nodig heb zijn ze voor mij goed te bereiken en krijg ik gedegen advies. Mijn dieren varen er wel bij.

aton edlbi Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Een arts met uitzonderlijke menselijkheid en professionaliteit. Ik bezoek elke maand de praktijk voor de behandeling van mijn hond Safiie , en telkens word ik met vriendelijkheid en respect geholpen. Hartelijk dank voor uw zorg en toewijding.

Marlsy Geplaatst op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Neemt de tijd. Is deskundig. Topplek voor je huisdier ( en jezelf ).

Danny Corpeleijn Geplaatst op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijke arts en assistent. Geeft duidelijke uitleg over wat en hoe.

Jean Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Staat altijd voor je klaar.

T Bominaar Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Dank u wel voor de goede zorgen van de eerste 6 jaar van Shakur, die door een noodlottig ongeval ingeslapen moest worden. En 16,4 jaar voor de goede zorgen van Bandit. Een fijne praktijk, die rekening houdt met de gevoelens van mens en dier. Bedankt voor de kaart!

dunja list Geplaatst op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts en assistente heel behulpzaam, ook voor als je uit Groningen met je hond bij hun komt , omdat wij hier op vakantie zijn. Bedankt namens Bo hij voelt zich al een stuk beter.

Amand Kersten Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Prima dierenarts.

Jolanda Budzijn Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Heel tevreden..

Sonja Schiffer Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Super praktijk altijd goed voor de hondjes.

Tatjana Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Kom hier inmiddels al een aantal jaar. Geeft een eerlijk antwoord en draait er geen doekjes omheen.

Jan Hendriks Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Niet de meest vriendelijke aan de telefoon .

Arian Van Meel Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts wel.altijd heel erg druk

Penny Pony Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Peter is al meer dan 30 jaar mijn dierenarts en ik ben zeer tevreden. Of het mijn paarden zijn of mijn katten ze zijn altijd in goede handen.

Carine Hannen Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Al 20 jaar TOP dierenarts voor mijn konijnen, kippen, paarden en hond! Igv vaccinaties tevens check van gebit en algemene fysieke gesteldheid en ruimte voor een luisterend oor en advies. Alle medewerkers even vriendelijk. Zeer kundig en ook ervaring met complexere problemen zoals een beschadigd paarden oog, door maden aangevreten hondenrug of een tumor. Enkel positieve ervaring en redelijke tarieven!

marina corten Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Gisteren (vrijdagavond) met onze poes Noortje daar geweest. Ze werd vanaf een uur of 11 ineens zieker en lustelozer.. Vanaf half 4 s' middags eerst naar onze eigen dierenkliniek gebeld. Zaten helemaal vol maar vonden wel dat ik Noortje snel ergens moest laten onderzoeken gezien de klachten...... Verschillende dierenartsen gebeld maar helaas.. een assistente gaf ons toen het advies om naar deze dierenarts te gaan ook omdat hij " gewoon" een inloop spreekuur heeft. Geen sjieke praktijk maar wat een fijne no no- nonsens man! Goed naar ons verhaal geluisterd, Noortje op zijn gemak onderzocht. Diagnose een zware kou tegen een longontsteking aan.. Medicijnen gekregen , 2 spuiten gezet, nageltjes nog even geknipt spul gekregen waar we eventueel de tabletjes in konden " verstoppen". Het advies lukken de tabletjes niet kom je maandag nog een spuit halen. Kosten €74 ... IK vind dit best meevallen voor wat we gewend zijn . Ik heb Noortje daar meteen laten inschrijven. Super vriendelijke dierenarts heb er alle vertrouwen in!!! Bedankt!

angel teesink Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Dankjewel voor het lieve kaartje van Stitch waar wij dinsdag afscheid van moesten nemen. Jullie zijn een geweldig team, Peter en het team van de dierenpraktijk jullie zijn lieve zorgzame mensen, we komen graag met onze dieren bij jullie al heel lang. Npgmaals dankjewel voor julie medeleven.

Giovanni Caputo Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Wir waren da mit unseren 2 Zwergkaninchen der Artz ist sehr freundlich und sehr kompetent und auch das Personal ist sehr freundlich wir können nur die Praxis sehr empfehlen.

Stephanie Janssens Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Bedankt! Bedankt dat u mij binnen 50seconden heeft afgescheept met een spoedgeval voor mijn chihuahua toen ik u belde om 04:00. Bedankt dat u antwoord was: geef nog maar een halve harttablet, terwijl u geen inzicht had in zijn dossier. Bedankt dat ik 7uur lang heb moeten aankijken hoe kortademig en paniekerig mijn hond was, wachtend tot mijn 'eigen dierenarts' open zou gaan. Bedankt dat hij uiteindelijk is gestikt in mijn armen 3 uur nadat ik u gebeld had. Bedankt lamlul!

Dick van Bavel Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Praktijk is fysiek niet bijzonder, maar de dierenarts is een vakman.

Jacqueline Franken-Brouwers Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Onze honden voelen zich hier heel erg op hun gemak. Dat is t belangrijkste en kan geen moderne praktijk tegenop!!

Kim M Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Peter is al meer dan 30 jaar dierenarts van de dieren van mijn ouders, dus vanzelfsprekend ga ik hier met mijn eigen dierentuin ook naartoe. Ik herken me helemaal niet in bovenstaande reacties. Peter is altijd bereikbaar, kunt altijd terecht, al is het 's avonds laat, gaat goed met de dieren om en is altijd even vriendelijk. Denkt mee, en qua prijs echt niet verkeerd. Kennis kost geld en ja, de inrichting van de praktijk is wat gedateerd, maar hij is een vakman, die voor de dieren gaat en niet voor de inrichting. Dus laat mij maar op een krakkemikkig stoeltje zitten, zolang mijn dieren de beste zorg krijgen, en dat krijgen ze hier!

Mandy Hermes Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super dierenarts, zeer te vrede hoe ze om gaan met de dieren. Een aanrader voor mensen die een dierenarts zoeken voor hun huisdier.

Peggy Benders Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Hij weet waar hij mee bezig is...top dierenarts

Pieter Kuit Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne praktijk, warme en open benadering naar klant en dier. Ik kom er graag met mijn dieren.

Luc Snippe Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super dieren arts. Wij komen er elk jaar voor de vaccinaties en voor de jaarlijkse controle. Gewoon op de inloop uren. Hij weet precies welke hond hij op de tafel heeft en onthoud alles wat er de voorgaande afspraken is besproken en wat er gedaan is (knap als je zoveel dieren over de vloer krijgt). Erg eerlijke en betrouwbare dierenarts.

Jos Dols Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag ons hondje laten inslapen . Wist meteen waarom ik al bijna 40 jaar bij hem kom met mijn honden, katten en vogels. Peter mag dan wel af en toe een botte boer zijn, maar dat zit in zijn genen. Daar moet je doorheen prikken. Hij heeft het hart op de juiste plaats en een vakkennis waar een dierenarts alleen maar van kan dromen. Bedankt voor alle goede zorgen

M Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Mijn hond was ineens sinds woensdag ziek, en had s’avonds overgegeven, de arts kwam langs en zei dat ze baarmoeder ontsteking had, wat niet zo was, dit was zijn eerste verkeerde diagnose! Het ging alleen maar slechter met mijn hond, ze bleef overgeven en hield niets meer binnen. Ik belde donderdag weer op en toen werd er gezegd ik moest het nog maar even aankijken Hel bleef slechter gaan met mijn hond, ze was sloom voelde koud aan , bleek bleke slijmvliezen en ademhalingsproblemen en overgeven! Hierop werd weer een tweede verkeerde diagnose gesteld nl maagzweer, wat weer niet klopte , ze had nl rattengif gegeten buiten! Dit notabene in de omheinde tuin voor honden, wie strooit hier nú rattengif, een honden hater ?! Het bleef nog slechter gaan met mijn hond, en toen werd er gezegd we gaan een echo maken en dan waarschijnlijk opereren. Ik mocht niet daar blijven ook niet in de wachtkamer, gevoelloos dit! Vervolgens belt de arts mij op en zegt dat mijn hond overleden is, en daarna zegt hij dat mijn hond weer niet overleden is, maar dat hij nu gaat opereren. 10 minuten later belt hij weer op en zegt dan, dat mijn hond nu wel ineens overleden is,…? Dit komt toch hartstikke ongeloofwaardig over!! Wat heeft hij nu eigenlijk gedaan, wel nog de moeite genomen om te opereren of niet..?! Echt verschrikkelijk erg dit dat ik mijn zeer lieve mooie hond , heb overgelaten aan deze botte onbekwame ongeïnteresseerde persoon,, wat heb ik hier spijt van, had ik dat maar niet gedaan, zou mijn hond het misschien wel nog overleefd hebben. Vragen of uitleg mocht ik ook niet stellen, ik moest het maar in een boek opzoeken! 2 verkeerde diagnoses gesteld onvoorstelbaar! Laat je honden hier niet komen, ik zal het nooit meer doen, maar helaas is het voor mijn hond te laat en ik heb niet eens afscheid kunnen nemen van haar , hartverscheurend dit alles!!!

Hans Krüchten Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super Tierarzt bin zeit Jahren da mit meine Hunde sehr freundlich

Sven Müller Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Sehr guter Tierarzt...

Jack Stelten Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, neemt de tijd voor je dieren

GOOGLE LLC Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Deze arts is uitert professioneel, ik kom al een jaar of 30 met mijn dieren bij hem. Hij heeft niet alleen een hart voor dieren maar ook voor mensen. Ik had ooit een kat die op het punt stond te sterven aan blaasstenen. Mijn kat kreeg een penis amputatie en heeft daarna nog 9 jaar geleefd. Mijn kat werd 18.5 jaar. Hij en zijn personeel.. ja.. de liefde voor dieren zit er echt in bij hun!

Huub Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Goede en deskundige dierenarts

Sonja Habets Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig goede dierenarts, met het hart op de goede plek!

Harold Vanhouwe Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Vriendelijke en kundig dierenarts

irene optekamp Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Altijd even vriendelijk en goed voor de dieren

Jan De Olde Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne ervaring bij een verdrietig besluit,

Silvia Deling Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Sehr nett und gut

Mariska vd waal smeets Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super fijne arts die mijn paardje heel fijn geholpen heeft. Voor mij geen andere dierenarts meer. Had alle rust om haar na te kijken en ging met veel respect met me paard om. Zelfs toen ze op 3 benen vol weg rende vanwege de spuit blijf hij heel kalm en vriendelijk. Top arts!

Frans Pijpers Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Onze kat was ziek en had waarschijnlijk blaasontsteking. Het was de eerste keer dat de kat bij een dierenarts op bezoek was. Goed onderzocht, heldere uitleg en fijn behandeld. Ook over de prijs geen klacht. Netjes behandeld.

W. Biedermann Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Angenehmer Tierarzt sympathisch. Sehr, sehr flexibel und am gleichen Tag einen Termin bekommen. Alte, kleine Praxis, aber der Tierarzt hat auch viel Erfahrung.

Danny Spendlove Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke en betrokken dierenarts.

Mardi Crombach Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Met compassie naar ons dier en toegankelijkheid naar ons toe een hele fijne kundige dierenarts

Will Kupers Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd bereikbaar, geen kapsones. Hulpvaardig, vriendelijk en bekwaam.

Rene R Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: DA gebeld, plant direct een afspraak in voor dezelfde dag

Math Leinders Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Dierenarts met hart voor de dieren!

P L Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Als je wilt dat je dier goed behandeld word, niet te veel poespas maar duidelijk weet wat er aan de hand is met je dier, duidelijk gecommuniceerd word over het prijskaartje én het gevoel hebt dat je met een vakman te maken hebt, moet je zeker hier zijn.

Piet Matthes Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer bevlogen DA met een groot dierenhart.

Jos Theunissen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kom er al meer dan 25 jaar altijd goed geholpen

Desiree Burlet Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zoveel kennis en ervaring, zeer tevreden

Violetta Selmani Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Wat een onsympathiek mens is deze dierenarts. Gebeld voor een crisissituatie, doordat mijn eigen dierenarts gesloten was en je kon al horen aan de telefoon dat die er geen zin in had. Uiteindelijk vroeg die mij hoe snel ik daar zou kunnen zijn , ik gaf aan binnen 15 min en ik moest maar opschieten volgens hem , want hij had genoeg andere dingen te doen. Onprofessioneel & onsympathiek.

Melvin Gijzen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel fijn, bij het inslapen een fijne begeleiding.

P vR Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Professional vet. Been taking care of our pets for ages. Very happy with his work.

Lisanne K Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne en kundige dierenarts. Ik vind Peter juist wel sympathiek en behulpzaam en tevens een van de weinige dierenartsen wat nog tijd maakt voor een dier in nood. Ik ging normaal ergens anders, echter kon deze arts mij niet helpen dus ging ik op zoek naar een alternatief. Mijn hondje was erg ziek en moest echt gezien worden door een arts. Heel Sittard en omstreken afgebeld maar niemand kon of wou mij helpen. Als laatste hoop dierenartspraktijk Schmeitz gebeld waar ik zonder gedoe meteen terecht kon bij het spreekuur. Dezelfde dag nog diagnose en medicatie kunnen halen. Misschien niet heel goedkoop maar je huisdier verdient wel de beste hulp en zorg/medicatie zou je voor jezelf ook niet op bezuinigen. Ik ben tevreden en herken niets van de negatieve reacties hieronder. Ik zal zeker terugkeren bij Peter

Norbert Lindner Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: De beste die er is

Sue Hordijk Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Een hele goede dierenarts. Assistentes zijn heel vriendelijk en bekwaam. Ik ben heel tevreden, kom al meer dan 23 jaar met al mijn dieren.

Roberto Rook Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Een prettige dierenarts

John Ehlen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd een Hele fijne ervaring met Peter..

ARNOLD 19AB101 Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd goed en vriendelijk geholpen, zelfs toen we 1x heel vroeg gebeld hebben.

Anne Dohmen Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Ontzettend duur, onsympathieke man, verkondigd soms foutieve informatie door niet te luisteren, staat niet open voor een gesprek. Wil je bij de narcose zijn van je kat? Dan heb je pech. Hij werkt niet zo. Staat t je niet aan? Moet je maar een andere dierenarts zoeken. Vooral niet teveel vragen stellen, want dan vindt hij je al snel vervelend. Dat laat hij in ieder geval aan alles merken. Heb je een dier met niet teveel gedoe? Prima dierenarts. Hij zal heus veel kennis hebben, maar verwacht niet dat jouw input wordt meegenomen in 't geheel. Indien je iemand zoekt waarbij t op communicatief vlak ook moet klikken, vooral niet hier gaan. Ga hier indien je je compleet laat leiden door advies van een ander en niet je eigen research doet en vragen hierover stelt. Heel teleurgesteld Ook geschrokken van de bejegening van mijn kat. De bovenkant van t reismandje kan er af, toch rammelt hij mijn kat eruit door t mandje op de kop te houden met de uitgang naar beneden. Met 't gevolg dat mijn kat nog meer gestrest is. Hopelijk maakt mijn review het verschil en wordt dit alles bijgesteld voor de mensen die na mij naar deze dierenarts gaan. Ik heb gelukkig inmiddels een fijne gevonden. Het kan dus wel anders!

Chris Paulissen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Peter heeft veel kennis en probeert altijd mee te denken bij problemen. Wij zijn al jaren lang een zeer tevreden klant.

Marlies Vraetz Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Tierarzt mit Leib und Seele...kleine Praxis mit großem Wohlfühlcharakter...

Raimond Godderij Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vakkundig, lief en vriendelijk. Altijd vrolijk.

Roy U Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Nog nooit zo’n gevoelloze dierenarts tegengekomen. Hij praat alleen over geld maar kijkt niet om naar de dieren. Deze man is geen dierenvriend. Als je de praktijk binnenkomt dan lijkt het dat je terug in de tijd gaat van de Sovjet Unie. Hele oude apparatuur en zeer onhygiënisch niet dierenarts waardig. Helaas moet ik één ster geven want het liefste gaf ik er geen.

De Hulpservice Ubachs Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Slechtste dierenarts ooit !! Ga er niet met je hond naartoe luistert niet en verkeerde diagnoses. Bij deze man gaat het alleen om geld te innen. Extreem hoge kosten in de avond en weekend dan kijkt hij 10 min en dan gaat hij al afrekenen!! Totaal geen gevoel voor honden ….

Rachel Kersten Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Ook bij noodgeval kun je meteen terecht. Fijn op tijd de herinnering van de vaccinatie in de brievenbus.

corina Strooband Geplaatst op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Vreselijke man Dierenliefde ? Dat zich dit arts mag noemen Was weekendarts die nooit meer met een klauw aan de pony komt

Gino Kelleners Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenarts! Komen hier al 8 jaar met onze konijnen.

Jan Purnot Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super professioneel en geduldig

Andreas Blanksma Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Heel goede dierenarts, was en ben nog steeds superblij hoe Dr. Schmeitz Eros door de moeilijkste tijd van zijn leven heeft geholpen! Mijn dank aan hem en zijn team is enorm groot!

Alphonse de Sevren-jacquet Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Super geholpen

perry piech Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Always makes times for your pets. Would 100% recommend.

Rob Van Loorbeek Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super dierenarts al 25 jr mijn da, zeer veel ervaring in stafford-achtige en altijd bereikbaar en eerlijk in zijn oordeel.

Remy Beckers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer bekwame dierenarts. Eerlijk en goed advies.

Jacqueline jeurissen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Bedankt voor het lieve kaartje na het verliezen van Bo wissen hem erg nogmaals bedankt Joep en Jacqueline jeurissen

Nicolle Kusters Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Kundige dierenarts, no nonsens, weet wat hij doet en is lief voor de honden/dieren!

e hermens Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super fijn,lieve arts,heel geduldig en kundig!

Physio Alex Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Peter and Anuk were great with us and our cat Friendly and professionals We will go again there !!

Antoinette de Wit Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Heel erg tevreden

Martina Beijersbergen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Het was daar echt heel relaxed

Vivian Kremers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Een zeer fijne, bekwame dierenarts, staat klaar als je hem nodig hebt.

Rosita Janissen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Leuke praktijk

Marleen52 Merry Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: We zijn er goed geholpen

Elly van Duin Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Prima dierenarts! Helaas dit keer ons hondje moeten laten inslapen.

Brigitte en Ger Notermans-Overmans Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Snel en goede afhandeling aan de telefoon.

Ruud Beeren Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Persoonlijke aandacht voor dier en mens

Ron & Marianne Van Loorbeek Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Top arts

Kevin Ventura Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Die OP meiner Katze ist gut verlaufen und Fürsorge den Tieren gegenüber ist echt da . Also grosses Lob. Dort arbeitet man nicht nur mit Köpfchen sondern mit Leib und Seele.

Richard Remmers Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Gewoonweg zeer tevreden met alles omtrent de huisdieren

Phily Aerssens Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Je wordt er altijd vriendelijk, geduldig en keurig geholpen......niks is te veel, respect

Ruud Verschuren Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Hele vriendelijk personeel

Sjaak De Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Voor mij geen andere dierenarts dan deze!

Laat je mening achter over Dierenartspraktijk P.H.M. Schmeitz B.V.:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Dierenartspraktijk P.H.M. Schmeitz B.V. verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.8 (199)
Dierenkliniek Sittard
Dierenkliniek Sittard

Dierenkliniek Sittard

Adres en contactgegevens bekijken
Vrangendael 81 - 6137 BA, Sittard
+31462021734
4.3 (200)
Dierenkliniek Op de Diek

Dierenkliniek Op de Diek

Adres en contactgegevens bekijken
Parklaan 28 - 6131 KH, Sittard
+31464512417
4.7 (173)
Dierenkliniek Spiertz

Dierenkliniek Spiertz

Adres en contactgegevens bekijken
Molenstraat 51 - 6161 CT, Geleen
+31464745985

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt