Dierenkliniek Brandts
Welkom bij Dierenkliniek Brandts in Geleen, de moderne en goed uitgeruste kliniek voor gezelschapsdieren. Ons team staat klaar om de optimale zorg voor uw huisdieren te garanderen, waarbij we een servicegerichte benadering, toegankelijkheid en deskundigheid combineren.
Bij ons kunt u terecht voor de behandeling van verschillende huisdieren, waaronder honden, katten, cavia's, fretten, konijnen en vogels. Onze kliniek is uitgerust met geavanceerde faciliteiten zoals echo en röntgenapparatuur, die ons in staat stellen om een uitgebreide diagnose en behandeling te bieden.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag, uitsluitend op afspraak, wat ons in staat stelt om persoonlijke aandacht en zorg te garanderen. Houd er rekening mee dat we op zaterdag en zondag gesloten zijn. U kunt ook voeding en medicijnen afhalen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Dierenkliniek Brandts biedt ook uitgebreide informatie en advies over onderwerpen zoals het chippen van uw huisdier, preventie tegen vuurwerkstress en de recente wetgeving rondom katten met vouworen en naakt katten. Onze algemene voorwaarden waarborgen transparantie en vertrouwen in alle behandelingen en diensten die wij aanbieden.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie of om een afspraak te maken. Wij kijken ernaar uit om u en uw huisdier te verwelkomen!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17h
- Dinsdag: 9h-17h
- Woensdag: 9h-17h
- Donderdag: 9h-17h
- Vrijdag: 9h-17h
- Zaterdag: (closed)
Diensten
Dierenkliniek Brandts: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Huisdier op de 1e plaats! Zeer kundig, lief en absoluut niet duur! Blij met deze dierenarts❤️
Fantastische ervaring: Ik geef deze praktijk een dikke 10 en ik ben al zeker 10 jaar bij deze dierenarts en ze heeft mijn dieren altijd de juiste behandeling gegeven en ik heb er nog steeds alle vertrouwen in wat ondankbare reacties hier zeg.Mensen klagen vaak zonder verstand ,zeuren openbaar tewel ze maar 1 of 2 keer daar waren. Ik ken deze dierenarts al lang en ik weet dat deze beter is dan andere in omgeving die doen het voor de kassa en mooie praktijk. Ik zeg ga dan naar een andere dierenarts en laat deze praktijk in zijn waarde ipv slecht te praten met 0 verstand van behandelingen. Dus ik raad deze dierenarts iedereen aan! En luister niet naar Mensen die hier zomaar reacties plaatsen en geen eerlijke kans aan de arts geven ! Gr. H. Kim
Positieve ervaring: Ik ben altijd zeer tevreden geweest met de zorg van dierenkliniek Brandts. Recent heb ik een ervaring gehad waardoor ik heb besloten om naar een andere dierenarts te gaan en ik wil deze toch delen. Mijn Britse Korthaar (kat) miste ineens een hoektand. Tussen het moment dat ik dit opmerkte en de afspraak bij de dierenarts (2 dagen) is ze een tweede hoektand verloren. Bij dierenkliniek Brandts werd zéér kort in de mond gekeken en geconstateerd dat mijn kat FORL heeft, een tandafwijking waarbij de tanden als het ware van binnenuit oplossen. Ze gaf direct aan dat je hier niets aan kunt of hoeft te doen en dat mijn kat de niet pijnlijke variant heeft. Op het moment zelf ben ik uitgegaan van haar expertise, maar na het consult ben ik gaan twijfelen aan de constatering dat mijn kat hier geen pijn/last van heeft en dat je hier niets aan hoeft te doen. Ik ben daarom naar een andere dierenarts gegaan gespecialiseerd in tandzorg. Bij deze dierenarts zijn onder narcose röntgenfoto’s gemaakt van het hele gebit. Hieruit is gebleken dat bij de twee hoektanden die zijn uitgevallen/afgebroken nog wortelresten zijn blijven zitten. Deze zijn verwijderd. Daarnaast zijn 5 andere tanden die waren aangetast ook verwijderd. Mogelijk dat Brandts deze behandeling overbodig vind of te duur of zelf niet uitvoert. Misschien heeft ze zelfs gelijk gehad dat mijn kat geen pijn ervan heeft gehad. Maar ik had het gewaardeerd als ze mij op zijn minst op de mogelijkheid had gewezen om verdere stappen te ondernemen. En ja, deze behandeling kost inderdaad wat, maar het is aan mij om te bepalen of ik dit wil uitgeven aan de tandzorg van mijn kat. Dat gezegd hebbende is dit de enige ervaring die ik ooit heb gehad waar ik het niet eens was met de beoordeling of behandeling van Brandts en ik zou haar verder dan ook nog steeds willen aanraden. Ik vind haar persoonlijk helemaal niet bot, zoals sommige reviews beweren. Niet iedereen heeft dezelfde manier van communiceren. Brandts is eerlijk en direct. Wat wellicht misschien nog wel het meeste voor haar karakter spreekt is dat je nooit daar weg gaat met het gevoel dat ze je iets heeft proberen te verkopen of aan te smeren. Dit is de meest praktische en redelijk geprijsde dierenarts waar ik ooit ben geweest en overduidelijk zit er veel liefde voor dieren achter.
Fantastische ervaring: Zeer goede dierenarts
Fantastische ervaring: Kan niet beter! Altijd erg betrokken bij onze beestjes! Duidelijke uitleg. Vanaf 2002 bij haar. Ze staan de trappelen voor de deur om naar binnen te mogen, de honden althans. ☺️
Negatieve ervaring: Onze eigen dierenarts was gesloten vorige week. Dus heb ik uit spoed afgelopen week bij hun een afspraak gemaakt omdat ons hondje niet meer wilde eten. Eenmaal we er aankwamen had mijn hondje een zwart pluisje op dr rug van mijn jas, waarbij de desbetreffende mevrouw al met een vlooienkammetje kwam aanrennen. Het was er een rotzooitje en overal model auto’s op de vloer staan. Uiteindelijk hebben ze een echo gemaakt en het was een hele waslijst wat ze zou hebben maar het was meer giswerk dan wat anders. Ze dacht, ze dacht, ze dacht. Je moet het zeker weten en anders niet uitspreken. Erna heeft mijn hondje 3 spuiten gekregen waarvan ze mij maar over 1 spuit uitleg gaf. Ze kreeg medicatie, maar of dat de juiste was voor haar betwijfel ik, aangezien ik haar vandaag bij mijn eigen dierenarts heb kunnen laten inslapen. De hele week heel veel moeite gedaan om haar toch eten en drinken toe te dienen. In de hoop dat het goed zou komen.. Ik weet wel dat ik bij hun nooit meer zal terugkeren. Vreselijke dierenarts.
Fantastische ervaring: Voor het eerst hier met onze twee jongens / hondjes geweest. We zijn door beide vriendelijke benaderd en geholpen. Ik voel me bij hun op mijn gemak en de twee hondjes ook . Dat kon ik zien in hun gedrag. Ben pas verhuisd, maar ben nu blij dat ik een goed gevoel en adres voor jerry en iwan heb gevonden. Wij komen hier zeker weer. Groetjes Wilma en Winando.
Fantastische ervaring: prima geholpen met Bella oog verwijderd enheel goede nazorg
Fantastische ervaring: Ben al jaren vaste klant met mijn dieren ,ze is een zeer deskundige arts die gewoon zegt waar het op staat maar ook duidelijk antwoord geeft op vragen . Met een hart voor dieren en hun welzijn voor op staat . Aan de telefoon wordt ik ook altijd vriendelijk te woord gestaan. Wat was ik vandaag blij dat hun zelf weekend dienst hadden en ik snel terecht kon met mijn kat. Ook vandaag is mijn schat weer goed geholpen en ben ik gerust gesteld met de diagnose/behandelplan. Dank jullie wel weer !
Fantastische ervaring: fijne eerlijke dierenarts , deskundig. Lang gezocht voordat ik deze gevonden had Bedankt nog voor het kaartje . Zeer zeker aan te bevelen.
Negatieve ervaring: Enorm slechte ervaring, 3 maanden geleden is onze hond op haar rug gevallen en werd toen al heel erg afgewuifd want het kwam niet uit. We zijn toen naar België gegaan. Nu voor nieuwe problemen weer naar Brandts gegaan en heeft mijn vriend de wind van voren gekregen hoe wij wel niet durvden naar een andere arts te gaan en erna terug te komen bij hun. Ze wou ons eigenlijk al niet meer helpen. De hond heeft helaas daar binnen geplast uit spanning, wat ze normaal nooit doet, en mijn vriend kreeg een doek naar hem toe gegooid om het op te ruimen. Urine gegeven en afgewacht op de uitslag. Vandaag gebeld voor de uitslag en vriendelijk aangegeven dat wij na de onprettige ervaring hebben besloten naar een andere dierenarts te gaan. De uitslag van de urine test wordt ons niet fatsoenlijk gegeven en ook niet doorgestuurd naar onze nieuwe arts. Dus ons en onze familie zijn ze kwijt als klanten.
Negatieve ervaring: Vreselijke vrouw! Ga hier nooit met je dier naar toe!! Ze gaat ontzettend ruw en liefdeloos met je dier om. Verder communiceert deze vrouw zeer onvriendelijk en bot ! Wij hebben zeer onverwachts ons hondje moeten laten inslapen helaas in deze praktijk! We kwamen voor een echo en dachten haar weer naar huis te kunnen nemen. Helaas ging ze ineens zeer snel achteruit bleek ze helemaal onder de kanker te zitten en er zeer ernstig aan toe te zijn Het was voor onze zeer geliefde hond het beste om haar lijden zo snel mogelijk te stoppen en haar los te laten. Maar dit was de laatste plek waar ik ooit met haar naar toe had willen gaan! Ze kreeg de eerste prik de (slaapspuit). De dierenarts kwam vrij snel terug voor de tweede spuit te kunnen zetten. Ik gaf aan dat ze nog niet sliep. Ze gaf hier geen gehoor aan en draaide mn hond zeer grof om om haar poot te pakken om het te scheren en het infuus te kunnen zetten. Mijn geliefde hond kwam met haar laatste krachten omhoog en gromde en een waarschuwings beet naar de dierenarts. Ze heeft zich zo onveilig gevoeld!! Ze had nog nooit naar iemand gehapt! Waarop zij een handoek op rolde en deze hardhandig tegen de nek van mijn hond ( chihuahua)de tafel in drukte. Onze lieve schat heeft doodsangsten beleefd tot het laatste moment!! Zinzi onze lieve hond gaf ineens zoveel weerstand terwijl ze daarvoor 15 min levensloos op de tafel had gelegen op haar rug. Ik riep dat ik de handdoek wel vast hield ik wilde dit liefdevol doen. Mijn arme schat gaf alles wat ze in zich had om zich te verzetten. Het was afschuwelijk!!!!! Ik ga kapot van verdriet!!! Dit heeft ze niet verdiend! En ik heb haar naar deze vreselijke plek toe gebracht!!! En zo heb ik afstand moeten doen van van mij geliefde hond die 13 jaar de allerliefste hond is geweest die je maar kunt bedenken!!! De tweede shot heeft ze gewoon toegediend gekregen terwijl ze nog bij bewust zijn was!!!! Ik heb hier zo ontzettend veel verdriet van!!!! Waarom is deze vrouw dierenarts geworden???!!!!! De eerste spuit is dat de hond kalmeert dus geen paniek aanvallen krijgt en rustig in kan slapen. En ook het branden in de aders niet voelt van de vloeistof die de tweede shot met zich mee brengt!! Zinzi is dus onnodig een vreselijke dood tegenmoet gegaan!!! En haar geliefde baasje heeft haar in de tafel liggen drukken ivp van rustig in mijn armen in slaap gevallen. Mijn hart is werkelijk gebroken!!!!!!!!!! Ik voel zo schuldig! Iedere keer als ik naar de foto van ons hondje kijk is dit waar ik aan terug denk en barst ik in tranen uit!! Ik krijg het niet van m'n netvlies of uit mn gedachten!! Dit gun je echt niemand!! Ga hier niet naar toe!!! Doe dit jezelf en je dier niet aan!!!! Ik wou dat ik deze waarschuwingen had gelezen voordat ik daar heen ging..... Ik ben gebroken.......
Negatieve ervaring: Verschrikkele vrouw, kom daar voor een vraag over je huisdier, en gaat naar huis met nog steeds dezelfde vraag, maar wel de andere dierenartsen afgekraakt horen worde n. Gaat ruw om met huisdieren. Never nooit meer. Doen het alleen voor het geld.
Negatieve ervaring: Nooit meer, ik rij nog liever naar België of Duitsland in geval van nood.
Fantastische ervaring: Super geholpen tijdens een spoedconsult.
Positieve ervaring: Ze heeft geweldig gezorgd voor mijn konijn maar heeft helaas de empathie van een stoeptegel, vooral tegen verdrietige kinderen. Haar man was echter wel heel vriendelijk tegen mijn zoon. Voor hem alle lof.
Fantastische ervaring: Lieve mensen. Staan altijd klaar voor je huisdier
Fantastische ervaring: Dierenkliniek Brands waar ik al 12 jaar klant ben is een goede Dierenkliniek waar je goed wordt geholpen door Mevr. Brandts. Geen overdreven prijzen, goede arts en er wordt je niks aangesmeerd. Mevr. Brandts is eerlijk en rechtuit. O ja haar man doet de assistent werkzaamheden. Alles bij elkaar is dit een goed adres voor uw dieren.
Fantastische ervaring: Wij willen Peter en Sandra bedanken voor hun deskundigheid bij de diagnose van Semmy onze hond. Helaas hebben wij hierdoor na 14,5 jaar afscheid moeten nemen van Semmy maar alles netjes was en is netjes verzorgd door Peter en Sandra. Waarbij de aandacht voor Semmy voor hun op dat moment het belangrijkste was wat wij zeer kunnen waarderrn.Zelfs vandaag nog een kaart gekregen met veel sterkte gewenst. Dank hiervoor. Familie Lahaije, Eys.
Negatieve ervaring: Onkunde en nul empathie. Bizar.
Fantastische ervaring: Niet altijd de meest " tactische" benadering voor de gevoelige mens , maar zeker 5 sterren waard voor hun kennis ,kunde , maar vooral het betaalbaar houden van de diermedische kosten ,zodat ook de minima/ middeninkomens nog goede medische zorg voor hun huisdier krijgen. Nog 1 van de weinige dierenartsen zonder achterliggend commercieel gewin. Dank voor bovenstaand
Fantastische ervaring: Onze kat micky at niet meer Sandra besloot meteen om de kat op te nemen Na een paar dagen behandelen hebben we samen besloten om micky te opereren Vantevoren is ons medegedeeld dat een operatie geen garantie is dat hij weer op zou knappen tijdens de operatie werden we gebeld dat zijn darmen zodanig beschadigd waren dat er geen redden meer aan is Om micky verder leed te besparen hebben we samen besloten tot euthanasie In de dagen dat hij daar onder behandeling is geweest mochten we tussen door micky bezoeken Niks was hun te veel we waren altijd welkom Zeer vriendelijk en vakkundig Sandra en Peter bedankt voor alles Fam. Schaefer
Fantastische ervaring: Dierenarts bedankt! Onze labradoodle Joy eet op een zondag sate stokjes en word meteen geopereerd. Voor deze dokter lijkt niets te veel. Laatst chocolade gegeten en weer geweldig geholpen. Alleen maar lof voor deze dieren mensen.
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, met veel aandacht voor onze hond. En betaalbaar.
Positieve ervaring: Op zich een kundige dierenarts alleen sociaal gezien vind ik het een uitdaging om normaal te reageren. Ik heb een ongemakkelijk gevoel bij hun maar ze zijn lief voor dieren en vragen niet de hoofdprijs, daarom kom ik er al jaren en ga ook niet wisselen. Overal is wel wat van te zeggen maar de dieren zijn het belangrijkst.
Fantastische ervaring: We zijn hier geen klant maar moesten erheen voor spoedgeval ze waren erg vriendelijk en behulpzaam en zelfs nog een persoonlijke kaart gekregen achteraf
Positieve ervaring: Ik wil Sandra en Peter bedanken voor de goede afhandeling met het hondje Bruno afz Pierre en Irene
Fantastische ervaring: Gisteren met spoed naar deze dierenarts gegaan omdat de dierenarts waar ik normaal ga het allemaal niet zo serieus nam. Mijn kat viel steeds om tijdens het lopen en ze leek ontzettend veel pijn te hebben. Deze dierenarts nam uitvoerig de tijd om mijn kat te onderzoeken en we hebben duidelijke uitleg gekregen wat er nu precies aan de hand is. Deze dierenarts weet waar ze het over heeft en dat voor een schappelijke prijs. Als ik niet naar haar toegegaan was had mijn kat nu denk ik niet meer geleefd.
Fantastische ervaring: Zeer goede en fijne dierenarts
Fantastische ervaring: ben al een aantal jaren bij brands wil geen ander meer zo goed en lief voor me diertjes . echt zorgzaam voor dieren
Fantastische ervaring: Top dierenarts. Deskundig en met liefde voor de dieren!
Fantastische ervaring: Heel vertrouwd en doen alles om je huisdier te helpen... Super aardig...ik ben blij dat ik deze dierenarts heb..
Fantastische ervaring: Professional
Negatieve ervaring: Ik geef 2 sterren, waarom: ze zaten eigenlijk vol met spoed maar mochten alsnog langs komen met onze kitten die sinds eer gister niet meer at of dronk of überhaupt nog actief was. Ze heeft ook de juiste kuur gister gekregen en het gaat zeker wat beter met haar we zien vooruit gang. Dus voor dat zou ik zeker 5 sterren geven. Helaas, was de mevrouw in kwestie erg bot, m’n vriend vond ook niet tot ze heel goed met onze kitten omgegaan was, gaf aan tot we niet voor dieren konden zorgen omdat onze kleine nu ziek was je zou het maar te horen krijgen als eigenaar van een diertje. Dat brak wel onze hart omdat ze het hier super goed hebben. Dus ze heeft een mening zonder iets te weten. Afschuwelijk. Verder moest ze erg bot zijn en ook tussen haar en haar man moest het allemaal raar verlopen. Als iemand de prijs voor meest botten dierenarts wint is deze mevrouw het wel. Erg jammer want verder vond ik de service goed en is onze kitten wel goed geholpen.
Negatieve ervaring: Als iemand een prijs mag winnen voor de meest botte en dieronvriendelijke mevrouw, dan krijgt deze dierenarts wat mij betreft de hoofdprijs. Doorverwezen naar deze dierenarts als dienstdoende/noodsituatie in de avond/nacht. Mw was vrijwel meteen al ongeïnteresseerd en liet me mijn verhaal niet afmaken. Ik moest mijn eigen dierenarts bellen en naar de dienstdoende arts gaan die daaraan verbonden was. "Ik ga verder geen discussie met jou aan en verbreek nu de verbinding" waren haar slotwoorden. Later vannacht, na het lezen van de reviews, ben ik uiteindelijk toch blij dat ze ons niet wilde helpen. Toch mag dit niet mogelijk zijn.. Onze hond moest tijdens de avond wandeling 5x braken en werd helemaal slap. Ze liep heel traag en ging opeens liggen. Haar naar huis gedragen. Paniek.. afschuwelijk hulpeloos gevoel..het leek of ze terplekke in de armen van mijn vriend aan het sterven was. Eenmaal thuis werd ze overvallen door een jeuk aanval aan haar snuit. Dit breidde zich binnen no time uit over haar hele lichaam met zichtbare bulten over haar hele lijf. Ze had overduidelijk een hevige allergische reactie en tijdens de wandeling/het dragen is ze blijkbaar in shock geweest. Bij een andere dierenarts was het wel meteen mogelijk om naartoe te gaan en ze heeft 2 injecties gekregen. Deze arts vertelde dat er een kans was dat ze later weer in shock had kunnen raken. Met misschien alle gevolgen van dien, zoals overlijden. Gelukkig gaat het inmiddels weer beter met onze hond. Ik raad deze dierenarts, Brandts dus nooit aan!!
Fantastische ervaring: Zeer tevreden, we komen er al bijna 20 jaar met onze katten.
Negatieve ervaring: Spoedarts vond het vannacht niet nodig om mijn kat die aan het stikken was in zijn vocht langs te laten komen. (Heeft hcm en medicatie)Ja dus was haar antwoord! Ze kon toch niks voor hem betekenen... was maar afwachten. Ik kan je vertellen dat dit heel zwaar is als jij je diertje naar adem ziet happen en je hoort het vocht roggelen en je kunt helemaal niks!! En dan ook nog aan je lot wordt overgelaten. Begrijp dat telefoontjes in de nacht niet fijn zijn, maar dat was de situatie voor ons ook niet.
Fantastische ervaring: Fijne dierenkliniek. Altijd een eerlijk advies mbt de gezondheid van onze honden. Goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel. 6 aug 2022: ook na een aantal jaren, nog steeds de goede service als voorheen 2024: Dierenarts Brandts levert nog altijd voortreffelijke service. We zijn en blijven hier terug komen.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke en bekwame dierenarts. Hier zie je dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Prijzen zijn ongeveer de helft van wat je elders betaalt!
Negatieve ervaring: Vrijdagavond had deze dierenarts dienst. Ik werd correct behandeld aan de telefoon door de dierenarts zelf. Na wat bedenktijd teruggebeld en kreeg zijn vrouw aan de lijn. In 1 woord afschuwelijk! Ze was ontzettend bot. Geen vriendelijkheid. Heel erg geschrokken door haar onsympathieke houding. Ik moest mijn hond wellicht laten inslapen. Mijn hond zit nl. helaas in zijn laatste fase. Naar mijn gevoel geluisterd en niet langs gegaan en de juiste keuze gemaakt.
Fantastische ervaring: Freundlichkeit hin oder her, wenn ich könnte würde ich noch mehr Sterne vergeben. Wir waren am Wochenende zum Notdienst in dieser Klinik gelandet und endlich, nach 3 Monaten, hat unser Hund die richtige Diagnose, die richtigen Medikamente, sonst wäre er wahrscheinlich bald gestorben. Herzlichen Dank dafür ❤️
Negatieve ervaring: Sturen je door naar je eigen dierenarts, nog niet eens advies geven. Eigenlijk nog minder dan 1 ster
Fantastische ervaring: Mijn eerste kennismaking was ook apart. Ze waren niet erg vriendelijk naar elkaar toe echter wat ze deden was zeer kundig. Helaas vandaag mijn tweede kat moeten laten inslapen bij hun. Vond ik hun wel degelijk meelevend. Ze kunnen het niet mooier maken dan het is.
Fantastische ervaring: Dank aan jullie vor het mooie waardige afscheid van onze J.R.
Negatieve ervaring: Zeer onvriendelijke, harde vrouw aan de lijn gehad bij de spoedlijn.
Negatieve ervaring: Nog nooit zo onvriendelijke vrouw meegemaakt zowel mens en dier onwaardig Hoe ze met je omgaan als je diertje ingeslapen moet worden zo onprofessioneel geen goed woord over te zeggen.. heel ruw met de dieren en geen respect hebben voor mens en dier hier zal je mij nooit meer zien
Negatieve ervaring: Vond het geen prettige ervaring, gingen ruw met onze hond om. Luisteren deden ze niet. Onvoldoende kennis van zaken en slecht materiaal. Geen prettig stel erg negatief ingesteld!! Liever onze eigen Dierenarts de Beer uit Weert.
Fantastische ervaring: Super dierenkliniek , fijne mensen en zeer lief voor de diertjes....en ze vragen geen hoofdprijzen voor hun behandelingen
Fantastische ervaring: Fijne aardige mensen. Kundige en eerlijke dierenarts. Heel direct ook. Hou ik van! Niet te duur en snel tijd voor je beestje.
Fantastische ervaring: Alleen maar complimenten voor deze dierenkliniek. Vriendelijk, goede informatie en uitstekende behandeling.
Fantastische ervaring: Goede hulp
Fantastische ervaring: Verstand van zaken, hart voor de beestjes en zeer goed geprijsd.
Positieve ervaring: Ik kom hier al jaren en zij is lief voor de dieren , en geeft hele goede uitleg!
Fantastische ervaring: Altijd goed geholpen
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. We komen hier al 12 jaar met onze kat Luna. Ze hebben altijd alle tijd voor ons als we komen voor de entingen en vragen worden altijd zeer correct beantwoord. Ze proberen je zeker niets aan te smeren en je krijgt over een product een eerlijk advies, ook als daaruit blijkt dat het product wellicht beter niet gekocht kan worden. Daarbij zeer schappelijke prijzen. Aanrader!
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring ! Zondagavond gebeld omdat de kater gewond (bebloed en kon niet meer lopen alleen kruipen) thuis was gekomen, kreeg ik al de vraag of ik wel wilde langskomen omdat het nu duurder tarief was ??? Ze gaf ook aan dat ze geen diensten draaide voor mijn dierenarts… ik heb aangegeven dat ik wel met mijn kat moest komen aangezien hij ontzettend veel pijn had. Het was duidelijk dat ze geen zin had om mijn kat te behandelen en er werd ook ruw omgegaan met de kat, ontzettend zielig om te zien. Ze heeft vastgesteld dat hij zijn poot gebroken had en alle banden aan die poot gescheurd. We moesten een tijdje wachten (week/2weken) voordat hij bij de eigen dierenarts geopereerd kon worden volgens haar. Want zoals ze “heel vriendelijk” vertelde dat als hij nu onder narcose werd gebracht kon hij doodgaan.. dag erna gebeld met meerdere praktijken waarna ik de foto’s ook heb opgevraagd bij deze dierenarts. Uiteindelijk is de poot niet gebroken maar wel de banden gescheurd en de poot ontwricht. Uiteindelijk terecht gekomen bij Jean Smits in Maasmechelen welke super vriendelijk en dier gericht is, hier konden. We de dag nadat ik gebeld had meteen terecht aangezien hij aangaf dat dit snel behandeld moest worden want anders zou het niet meer te behelpen zijn. Ook stelde hij (jean Smits) de vraag of door dierenarts Brandts niet geprobeerd was het gewricht terug te duwen, ik heb aangegeven dat ze alleen foto’s gemaakt heeft en pijnstillers heeft voorgeschreven (welke ik na de operatie kon blijven geven). Na de operatie merkten we dat de kater niet bij bewust zijn was en raar overkwam, uiteindelijk naar de eigen dierenarts gegaan waaruit bleek dat dierenarts Brandts medicatie had verkocht welke een kat helemaal niet mag hebben. Ik herinnerde mij toen ook dat ze tijdens het consult nog zichzelf de vraag stelde of een kat deze medicatie wel mocht hebben wat in 2 boekjes opgezocht werd. Daarnaast ook vrij storend dat dierenarts en assistent (man/vriend) geregeld discussiëren/ruzie hebben. SAMENVATTEND: ondeskundig, onvriendelijk, stelt foute diagnose, geeft verkeerd advies en verkeerde medicatie. ALLEMAAL TEN NADELE VAN UW HUISDIER!
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts! Nadat kat poot heeft gebroken door 2 andere dierenartsen bijna poot laten amputeren cq operatie van 2500 laten uitvoeren. Geld stond centraal en artsen waren bang en/of lieten zich leiden door de schoolboekjes. Niet akkoord gegaan en bij Sandra uitgekomen..hier stond mijn beestje Mango centraal ipv ego of verdienmodel. Met spalk en benchrust goedgekomen. Goede nazorg. Is deskundig, duidelijk, ervaren, praktisch en eerlijk. Dikke pluim en aanrader
Fantastische ervaring: Goede, direct door zee dierenarts, die het belang van het dier voor alles zet
Fantastische ervaring: Zeer betrokken dierenarts, met oprechte adviezen. Dikke poot van Cooper
Positieve ervaring: Goede hulp voor onze hond en ook geen onnodige dingen willen aansmeren.
Fantastische ervaring: Bedankt voor het kaartje voor Floep x Ik ben altijd heel fijn geholpen door jullie in al die jaren dat ik met de konijntjes bij jullie kwam. Ik zal jullie altijd aanbevelen bij alle dierenliefhebbers ! Nogmaals bedankt en misschien tot weerziens ❤️
Fantastische ervaring: Dit is echt een fijne dierenarts. Lief voor mens en dier.
Fantastische ervaring: Altijd fijne aangename sfeer. En echte aandacht voor de dieren.(ook de mens)goede en duidelijke uitleg Prijs, is ook vergeleken bij andere klinieken beter. Zeker een aanrader.
Fantastische ervaring: Zo ontzettend vriendelijk Niets is te veel. En lief tegen mijn dieren .
Fantastische ervaring: Zeer kundige dierenarts, en een zeer vriendelijke assistent (haar man ) altijd top geholpen
Fantastische ervaring: Kundig, neemt de tijd, fijne dierenarts.
Fantastische ervaring: Vriendelijk dierenarts die meerdere opties geeft voor behandeling
Negatieve ervaring: Verschrikkelijke dierenarts. Heel grof, onvriendelijk, wijsneus, assistent zonder medische achtergrond, niet gezellig, zagerijnig. Ik vond het niet leuk, de hond vond het niet leuk. Dus liever naar pijls, dat is een heerlijke praktijk.
Fantastische ervaring: Fijne mensen
Fantastische ervaring: Super dieren arts!
Positieve ervaring: Is een hele goeie dierenarts en het is betaalbaar
Positieve ervaring: Alles naar tevredenheid.
Fantastische ervaring: goed
Fantastische ervaring: Zeer goede survis en goede prijs
Positieve ervaring: Eerste plaats we moesten mondkapje op waren we vergeten ,anders kwamen we niet binnen tweede plaats de hond was erg bang ,ik was zelf doof daarom kon mij dochter mee maar ik kon alleen liplezen dus ze deden geen mondkapje omlaag en dat maak me wel verdrietig,toen we weg gingen dan zeg die vrouw goeden avond met mondkapje af maarja ik heb er moeite mee Ik zou blij zijn dat mensen meer begrijpen dat we ook meetellen al horen we niet zo goed maar kan wel liplezen ??
Negatieve ervaring: Onbetrouwbaar en uit op geld
Negatieve ervaring: Onbetrouwbare dierenarts met weinig ervaring, duidelijk uit op geld en werkt niet in het belang van het dier. Laat uw dier hier niet onderzoeken, ze roepen maar wat. De assistent (de echtgenoot van de ''dierenarts'' zelf) heeft totaal geen diermedisch achtergrond maar meent wel allerlei medisch advies te kunnen geven. De dierenarts zelf is duidelijk onbekwaam en stelt allerlei verkeerde diagnoses. Dit heeft verkeerd uitgepakt voor onze kat. Wegblijven dus.
Fantastische ervaring: We werden prima geholpen. Vriendelijke ontvangst, adequaat onderzoek en goede informatie.
Fantastische ervaring: Fijne, betaalbare en goede dierenkliniek! Zowel hond als baasjes heel tevreden.
Negatieve ervaring: Niet klant-en diergericht! Werken niet steriel, doen alles met blote handen. Na 5 minuten opgestapt en naar een andere dierenarts gegaan! Onderling tussen collega alleen maar ruzie waar je bij staat.
Fantastische ervaring: Hoewel ik met heel veel verdriet afscheid heb moeten nemen van mijn geliefde poes, is dat wel op een professionele wijze gebeurd. Sandra heeft samen met mij heel goed gekeken naar alle mogelijkheden om haar beter te kunnen maken, maar was hierin wel duidelijk in haar diagnose en verwachting. Ze heeft er geen melkkoe van gemaakt, zoals sommige anderen artsen wel eens willen doen. Mijn volgende kat zal hier dan ook weer haar zorg ontvangen.
Fantastische ervaring: Super goed geholpen.
Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk, voor dier en baasje ☺️
Fantastische ervaring: Kundig Goede zorg
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Die heel lief is voor dieren
Fantastische ervaring: Goede dierenarts, ze geven goed advies en doen echt alles om het dier te helpen, en zijn direct in hun mening ,ze zorgen goed voor de dieren
Fantastische ervaring: Heel fijne dierenarts vriendelijk en zeer goede uitleg
Fantastische ervaring: Ondanks tragisch nieuws toch veel waardering voor deze dierenarts. Goede uitleg, nam de tijd en was empathisch. Soms moet je moeilijke beslissingen nemen, het helpt dat er een gedegen en weloverwogen besluit kan worden genomen. Eerlijk en oprecht.
Fantastische ervaring: Een hele betrokken en kundige dierenarts.
Negatieve ervaring: Van meerdere bronnen gehoord dat hier klachten worden genegeerd en verkeerde diagnoses gesteld worden. Tot het punt waarop er een hond is overleden door een verkeerde diagnose, aangezien de klachten niet serieus genomen werden. Dit is ronduit onacceptabel.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts
Positieve ervaring: We konden direkt komen met onze Boston Terriër op 2e paasavond. Er is kordaat en deskundig onderzoek gedaan. Helaas was ze te ziek om beter te kunnen worden. We hebben haar moeten laten gaan. De artsen leefden mee en gaven geduldig uitleg. We voelden ons niet opgejaagd. De week erna ontvingen we een lief kaartje waarin sterkte met het verlies is gewenst.
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen.. heel vriendelijk en zo goed voor onze kater
Fantastische ervaring: Deskundig, vriendelijk en flexibel.
Fantastische ervaring: Altijd goede uitleg, goed advies en fijne controle van de hond.
Negatieve ervaring: Kundige, toegankelijke dierenarts. Communicatie is matig, erg ongenuanceerd en iedere keer weer een ander (tegenstrijdig) advies. Niet klantgericht! Jammer.
Fantastische ervaring: Prima DA, zeer tevreden.
Fantastische ervaring: Fijne dierarts, legt alles goed en duidelijk uit. Heel blij met deze dierarts
Fantastische ervaring: Staan altijd klaar.
Positieve ervaring: Kundige dierenarts. Redelijke tarieven.
Laat je mening achter over Dierenkliniek Brandts:
Dierenkliniek Brandts verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Dierenkliniek Spiertz
Dierenkliniek Op de Diek
Dierenkliniek Sittard
Dierenartspraktijk P.H.M. Schmeitz B.V.
Dierenkliniek Smeets
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.