Dierenkliniek Smeets

Ambyerstraat-Noord 56, 6225 EG, Maastricht

Welkom bij Dierenkliniek Maastricht, waar we ons met een gepassioneerd team inzetten voor de gezondheid en het welzijn van uw huisdieren. Met drie gemakkelijk toegankelijke locaties in Maastricht, bieden wij een breed scala aan professionele en vriendelijke veterinaire diensten aan.

Als dierenliefhebbers begrijpen wij dat uw huisdier een volwaardig lid van uw gezin is. Daarom streven we ernaar om de best mogelijke zorg te bieden, of het nu gaat om een jaarlijkse controle, vaccinatie of zelfs chirurgie. Onze ervaren dierenartsen zijn voortdurend betrokken bij bijscholingen om de nieuwste kennis en vaardigheden te verwerven, zodat uw huisdier altijd de beste behandeling ontvangt.

Bij Dierenkliniek Maastricht kunt u online eenvoudig een afspraak maken of meer informatie oppakken over onze diensten, waaronder chirurgische ingrepen, echografie, gebitsverzorging en gespecialiseerde zorg voor konijnen en knaagdieren. Met ons Dier en Zorg Plan kunt u bovendien genieten van voordelige tarieven voor belangrijke zorgbehoeften, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over onverwachte kosten.

Wij nodigen u uit om ons te volgen op sociale media voor de laatste nieuws, tips en acties. Neem vandaag nog contact met ons op of maak direct een afspraak voor een zorgvuldige en liefdevolle verzorging van uw huisdier!

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-17:30
  • Dinsdag: 9h-17:30
  • Woensdag: 9h-17:30
  • Donderdag: 9h-17:30
  • Vrijdag: 9h-17:30
  • Zaterdag: (closed)

Diensten

Hospitalisatie

Dierenkliniek Smeets: Beoordelingen

4.6/5 (130 Beoordelingen)
Mandy Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Wanneer de noodlot toeslaat, en geen enkele dierenarts mijn bevallende kat wilde helpen. Stond de dokter van deze praktijk voor mij klaar. Zijn assistente opgebeld voor een operatie. Samen hebben zij ervoor gezorgd dat mijn kat alle hulp nodig kreeg die ze op het moment nodig had! Enorme waardering voor alles. Beterschap voor de dokter bij het helpen voor de eerste jonkie (natuurlijk geboren) is hij flink toegetakeld aan zijn armen door mijn kat. Zonder jullie was het zeker weten mis gegaan.met haar en der 5 prachtige kleintjes Bedankt! Voor alles en alle regelingen!

Staephanie Valeton-Boot Geplaatst op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk geholpen en een duidelijke uitleg

renate goessens Geplaatst op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk waar Anniek onze hond Saar super geholpen heeft. Ze zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

Sue Bennett Geplaatst op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Lovely staff here, very good with our nervous dog. He had a rabies vaccine and worming tablet for return to the UK on the Eurotunnel

Sjengstah Geplaatst op Google 7 months ago

Negatieve ervaring: Gisteren hier geweest, werder zonder enige vorm van onderzoek met een kluitje het riet ingestuurd. De agressieve hond was een gedragsprobleem en de hond was niet voor ons weg gelegt. Met een een suggestie om hem zelfs te herplaatsen. De hond was 4 jaar. Nooit agressief geweest en nu 3 weken wel. Wij hebben hem bij thuiskomst een 2de dieren arts gebeld en gevraagd voor een second opinion. Wij konden vandaag terecht. De dieren arts stelde fatsoenlijke vragen en onderzocht onze hond. De hond had 39.5 graden koorts. Bij prostaat controlle bleek deze 2x zo groot als dat ie hoorde te zijn. Op dat met moment veranderde hond ook zeer ernstig in de meest valse hond die we ooit hebben gezien. Dearts zei dit doet hem overduilijk heel veel pijn. Daarom doet hij zo. De arts gaf aan dat hoogst waarschijnlijk ook een ontsteking erbij. Volgende week terug voor nog een onderzoek, en urine inleveren. De hond heeft overduidelijk extreme pijn gaf de arts aan. Dit zou vaak pijnscheuten kunnen geven als hij ligt. Dit komt overeen met dat de agressie begint als hij in zijn mand lag. Zelfs als niemand in zijn buurt was. 1 tip ga never nooit nier naar dierenkliniek maastricht in Amby. Wat een waardeloze dokter zit daar. De medicatie die wij hadden gekregen vanuit amby gaf de andere dieren arts aan gooi dat maar weg.

Braaf voor Honden Geplaatst op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Fijne kliniek, vriendelijk personeel en het welzijn van het dier staat op de eerste plaats.

Bart Vrancken Geplaatst op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Net zo goed en vertrouwd als de locatie in Heer die ik normaal bezoek. Absolute aanrader

Elise van der Spoel Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: 3 weken geleden bij mijn Thai Ridgeback een gras aar uit haar oor laten halen. Niet de gemakkelijkste hond om dat te laten doen. Super vriendelijk en met veel geduld geholpen! En de prijs viel ook mee. Blij met deze Dierenartsenpraktijk

Angela Van Wijhe Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Sinds Bert weg is gegaan is het achteruit gegaan vanwege veel nieuwe huisdieren wilde ze ons naar Landgraaf sturen we zijn dan ook per direct overgestapt maargoed geen enkele dierenarts kan aan bert tippen we zijn blij dat bert weer is begonnen in zijn praktijk in elsloo dus voor degene die bert graag hadden gewoon overstappen naar dierenkliniek elsloo

Marcel In de braak Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Vriendelijk echter spuitje zetten ging mis!

John Rompelberg Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Jammer dat Bert er niet meer is. Wij zijn overgestapt naar een andere dierenarts deze nieuwe vonden wij bot.

Tjitske Tietema Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Ik heb eem trauma dankzij de manier hoe hun omgesprongen zijn met mijn kat toen die op sterven lag.kwam daar en hadden hem nog niet eens dichtgenaaid!Ik ga hier nooit meer naar toe!

Monique Coumans Bergs Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Bert Smeers werkt er niet meer. De praktijk is overgenomen door een groot bedrijf. Na gisteren echt geen aanrader. Engels talig, dat is dan nog het minste probleem. Echter de deskundigheid van Bert Smeets. Is helemaal weg. Konden niet eens de geschiedenis van mijn hondje. Big business daar. Meer niet!!

Huber Smeets Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Een fijne en rustige en goed georganiseerde kliniek. Onze Loewie gaat er met plezier naar binnen.

Ton Hensels Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede service

marc koch Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Altijd al een goede dierenarts geweest.

Lucie Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Helaas is deze praktijk verkocht aan een groot bedrijf. Gevolg: de originele eigenaar is opgestapt. Inmiddels zijn de consulten en onderzoeken bijna niet meer te betalen. Er is 1 vaste dierenarts en 1 invaller. Dat werkt niet.

Bas Smeets Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ruim 15 jaar onze vaste dierenkliniek geweest. Altijd met veel liefde en geduld geholpen. Na overlijden van onze teckel Luna nog een handgeschreven kaartje ontvangen met een sterkte wens, zeer attent!

Jan Berix Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Op afspraak, dus geen wachttijd, fijn personeel, geruststellend voor onze hond

karen hofland Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zij hebben ons geholpen toen onze hond spoorloos was

Mieke Van Geest Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Goed geholpen, Tys is goed geholpen ..kundig en klantvriendelijk

Ben Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Donderdag laat in de middag maakte onze hond Bonnie helaas een ongeluk mee waarna hij moeilijk zijn pootje kon bewegen. Gelijk gebeld met deze dierenkliniek waar we vriendelijk te woord werden gestaan en gelijk nog langs konden komen. De diensdoende dierenarts kwam tot de conclusie dat helaas zijn pootje gebroken was waarna ze samen met het team het pootje gespalkt hadden en in de avonduren nog geregeld hadden dat ik de dag erna nog naar een kliniek kon waar Bonnie geopereerd kon worden. Super geregeld en alle lof voor het gehele team van Dierenkliniek Smeets . Bedankt !!

Inge Sour Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Prima geholpen. Yara onze kat had eczeem, geholpen met spuit en kuur.

Martijn Roes Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en niet overdreven duur.

G. G. Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag voor de eerste keer langsgeweest met onze eerste hond en ik heb een topervaring gehad. Het personeel behandelde de hond met enorm veel liefde en ik liet hem daarom met alle vertrouwen achter. Er werden vragen gesteld uit interesse en het advies is goed onderbouwd. Gegaan voor een tandsteenbehandeling en meneer kwam met prachtige witte tandjes terug. Kortom, eerste ervaring: super!

Beau Krengel Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: De beste dierenarts die ik ooit gehad heb. Maar helaas sinds Bert weg is, kom ik er niet meer.

CURCA DORU Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: It was a pleasant experience for our sick puppy, very kind and helpful doctors and they helped us without a prior appointment. We registered our puppy here for the next vaccinations. We will come back with pleasure.

Elisabeth Thoma Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Mijn ervaring is top ! Vriendelijk personeel artsen zijn kundig , maar prijzen zijn minder . Vandaar dat ik helaas met sofhie ergens anders moest gaan .

Daniella Beenkens Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer correcte, vakkundige praktijk!

Luuk Gulikers Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts en personeel

Pushkareva Elena Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: ♥️

Steph Vdwallen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenartspraktijk. Kom er al jaren . Altijd eerlijk , goeie prijzen. En de vriendelijkheid op en top. Dieren worden met respect behandeld. Alsook de baasjes

Sabine Bolk Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Allemaal heel vriendelijk en goed geholpen

Sies van Gijtenbeek Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Bert kent zijn dieren. :-)

anouk rijks Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Met mijn lieve poes Loena in nood terechtgekomen bij dierenarts Smeets. Er werd diezelfde dag nog tijd gemaakt terwijl ik nog geen klant was. De liefde en zorg voor mijn beestje was hartverwarmend. Het hele team was betrokken. De dag er na bleek toch dat mijn Loena geen tijd meer gegund was. Aan de goede zorgen heeft dit in elk geval niet gelegen. Bedankt voor jullie tijd, moeite, en betrokkenheid bij het mededelen van het slechte nieuws.

Sven-olaf van Slijpe Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Veteranary with years of experience of wich you can trust. My favourite one to be honest!

Tim Kessels Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede ervaren dierenartsen. Vriendelijk personeel. Heel goed begleid in het afscheid nemen vaan onze hond

Pascalle Steffanie Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Tevreden

anita limbourg Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kunnen er altijd op korte termijn terecht en onze dieren zijn er in goede handen,zowel Bert als Wim zijn fijne artsen en leuk overig personeel

Ghislaine Loontjens Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden top team

Ayhan Aslan Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Very friendly and helpful service

rob van sint fiet Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Staan altijd voor je klaar, deskundig en vriendelijk

Bjorn Barger Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Goed service

Corrie Thorne-Willems Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Alweer goed geholpen! Geweldige dierenpraktijk, absoluut een aanrader.

Keyleigh1987 Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Wir waren eben als Notfall mit dem Hund meines Schwiegervaters hier, der als LKW Fahrer auf der Durchreise war. Super nette Dame am Telefon die sehr gut deutsch konnte. Wie konnten sehr kurzfristig kommen und hatten keine Wartezeit. Der Arzt hat alles super erklärt und sich viel Zeit genommen. Preislich im Vergleich zu Deutschland auch Top. Wirklich zu empfehlen.

Тино Лютцемберг Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Der Hund von meinem Vater ist gerade aus Spanien gekommen zur Durchreise, hier wurde ihm sofort geholfen als es ihm schlecht ging! Er nahm sich sehr viel Zeit für ihn. Super Arbeit! Vielen Dank

Suzanne Lambrichs Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: toppers

Helen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Отличная клиника,приветливый и заботливый персонал,наш малыш был немного в шоке, но ему редко нравится посещение больницы, мы очень благодарны за оказанные услуги для нашего любимца.

Gustaaf van den Hof Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super praktijk, ze hebben zo goed gezorgd voor senne. We zijn enorm onder de indruk van hun doen en laten Bedankt ook namens Senne

Marian van Keulen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer prettige ervaring.

Jean-Luc Welzen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goede ervaringen met deze dierenkliniek. Zijn altijd behulpzaam. Bekwaam en zeer vriendelijk. Meteen onze poes hier laten inschrijven. Top

Sylvia Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts

Sylvia Klingenstijn Geplaatst op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Snap de jubel recensies niet. Net onze poes moeten laten inslapen. Wij zo emotioneel, hij stond erbij als een dode hark. Geen woord, niks van medeleven, niks van sterkte. En betalen kon om de hoek erna. Afschuwelijke ervaring.

F Faber Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag geholpen met mijn hond die enorme hooikoorts klachten heeft tijdens onze vakantie. Fijne geholpen, vriendelijk personeel. Zorg voor onze hond, ondanks dat we geen vaste klant zijn.

Roger Kolenburg Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Dieren zijn er in goede handen, er wordt de tijd voor je genomen, is een kundige arts. Zeker aan te raden.

Angelo Vleugels Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Altijd goed geholpen.

Harry Vossen Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Goede vakkundige artsen onze hond aan tumor aan voet geopereerd ze loopt weer als vanouds

desirée duijkers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Professionele hulp, nemen de tijd om het dier goed te onderzoeken

siva jetro Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super lief personeel.. Hebben mij altijd goed geholpen met mijn meisje Bella, Die ik helaas moest laten inslapen.. En nog altijd erg mis. Maar goed gesteund geworden . Echt zou me geen andere dierenarts kunnen voorstellen. Dat dit toppie team

Linda Hollanders Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Topper

Ron Alberts Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Gisteren langs gegaan met een gewonde eend aan haar poot (ontstoken) uit een openbare vijver, eend is keurig behandeld. Hopelijk gaat de eend het redden zodat ze weer de vrije natuur in mag. Dankjewel Bert voor je inzet!

Kevin Immerzeel Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Bert is ons op een hele bijzondere manier aan het ondersteunen met onze puk. Ze heeft een reeks epileptische aanvallen gehad. Bert geeft ons dagelijks advies over het bijsturen met de medicijnen. Graag wil ik via deze weg ook de andere medewerkers bedanken. Sabrina, wim en emmy. Allen hebben ze hart voor dier en mens.

honnepon30 Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super Dietenarts de beste wat ik ken

Maxime Greven Geplaatst op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Our two healthy male Guinea pigs passed away because of a small castration procedure. They didn't tell us they could die from it. They where only 1,5 years old. The vet didn't even say sorry to me when we came in to see our second guinea pig. Who was still alive at that moment but struggling. That's the least thing he could do. I would not recommend going here with your smaller pet like a Guinea pig. It's really bizarre both of them died.

suzan schepers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: We zijn al jaren klant bij Bert en Wim. Fijne mensen, luisteren en kundig.

Laurent Quaden Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Open en en eerlijkheid en klantvriendelijkheid aan de telefoon

Rianne Elders Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Deze week gevreesd dat ik mijn Gzimo kwijt zou raken maar door de goede zorgen van Dr Smeets en zijn Belgische collega is Gizmo er bovenop gekomen. Hartelijk dank voor alle goede zorgen en hulp. Ook van alle lieve en vriendelijke assistenten.

Dorine Wintjens Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super dierenarts

Egbert Booijink Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Kip aan de beterende hand

P Bisscheroux Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Vriendelyk goede uitleg over gebruik van de medicatie of de samensteling van het maken ervan.

Magda K Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenartsen en onze hond goed verzorgt!

Francois Theunisz Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Heb maandag helaas op 24 jarige leeftijd. Mijn lief maatje moeten laten inslapen

Annemie Hanssen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vind het een goede praktijk

RoHa Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenarts, die rust uitstraalt naar de dieren. Kom er al jaren. Ik kan zijn humor ook wel waarderen

Guy Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijke direnarts en assistente. Kundig en goede prijs. Er wordt de tijd voor je genomen en vragen worden eerlijk beantwoord.

Jeff Peters Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts.

Henny Willems Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Prima arts met weinig woorden

Ronny Dullens Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden. Kan deze dierenarts aanbevelen.

Roy Dreezens Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Geweldige dierenarts.

Wendy Coumans Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenarts een van de betere! Nooit meer een ander.

Angela LLera Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Een aardige en meelevende man,verstaat zijn vak waarschijnlijk door zijn jaren ervaring.

Den Erens Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: 11-2-2021 afscheid moeten nemen van " Bo" onze malthezer wat op 3 maandjes na 16 jaar geworden zou zijn. Werd er geholpen door belgische colega van Bert en team, zeer waardig en namen er de tijd voor, mijn complimenten voor Bert en zijn team, kreeg een kaartje thuis waarin ons sterkte werd gewenst, zeer attent. Zeer te vreden over hoe jullie het werk deden en doen, allemaal mensen met een hart op de goede plaats ! Nogmaals dikke duim voor jullie allen, vr gr Den Erens

Sylvia H Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts .ben geholpen door een Belgische dokter. , die mijn lieve poes goed nagekeken heeft. En tot mijn schrik heeft ze diabetische ziekte.. 12a13 jaar lang geen enkele kat is ziek geweest.maar nu de jonge nieuwe poezen alle 2 stuiter. Geeru

Frans van Akkeren Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Fijne praktijk en zeer kundig personeel

Susan Lutgens Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Altijd super geholpen!

Michelle Mullers Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Hele goede en geduldige dierenarts die rust uitstraalt naar de dieren. Mijn kater is bij hem helemaal op zijn gemak. Ook de assistentes zijn altijd vriendelijk en nemen de tijd om vragen te beantwoorden of producten te adviseren. Ronduit top!!

Mat Kre Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goede dierenpraktijk.

Miroslav Kovacik Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Always good

rianne cloot Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Top

Wim Lijesen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Nog een dierenarts die het vak met liefde beoefent

Claudia Koolen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super goede dieren arts

Mat Krete Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super practijk voor onze dieren zowel de arts en assitenten voor mij 5 sterren

JohannesK XQ Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Dierenkliniek Bert Smeets is voor mij de beste Kliniek van Limburg

Michel Matheij Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede en betaalbare dierenarts met een hart voor de dieren. Zeer goede ervaringen mee. Een echte aanrader.

Peter Biermans Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super bedankt

Tibby Hayes Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: The staff here is amazing! They're so good with the animals and always kind and patient! If there's anything wrong with your pet, they take their time to explain the problem in detail and offer great advice and treatment! Couldn't wish for a better veterinary clinic!

John van der Kleij Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig

Nico ‘Chauf’ Barski Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Fijne en toegewijd personeel en arts. Neemt de tijd.

Luka Hummel Geplaatst op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: Ga hier absoluut niet heen met je vogel!

Indra Fraats Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Bert Smeets is ech unne held. Iech bin um dankbaar veur de persoen dee er is, samen mit zien team en zien lieve vriendin kin se op ze bouwen. Er heet miech gesteund door dik en dun en zwoer tije, zonder hum redde iech 't neet mit miene leeve bieskes....Sommige hub iech helaas neet mie mer heet heer altied hiel gooi en leefdevolle zurg aan gegeven. Bert is een man met een hart van goud en op de gooi ploats.... Darum leef lui, bij hum zeet ger in gooi Han.

Laat je mening achter over Dierenkliniek Smeets:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Dierenkliniek Smeets verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.6 (141)
Dierenkliniek Maastricht - Heer
Dierenkliniek Maastricht - Heer

Dierenkliniek Maastricht - Heer

Adres en contactgegevens bekijken
Einsteinstraat 26 - 6227 BX, Maastricht
+31432041091
4.7 (186)
Dierenkliniek Caberg
Dierenkliniek Caberg

Dierenkliniek Caberg

Adres en contactgegevens bekijken
Brusselseweg 381 - 6217 GX, Maastricht
+31433470173
4.2 (155)
Dierenkliniek Brandts

Dierenkliniek Brandts

Adres en contactgegevens bekijken
Hofdwarsweg 53 - 6161 DE, Geleen
+31464107771
4.7 (173)
Dierenkliniek Spiertz

Dierenkliniek Spiertz

Adres en contactgegevens bekijken
Molenstraat 51 - 6161 CT, Geleen
+31464745985
4.3 (200)
Dierenkliniek Op de Diek

Dierenkliniek Op de Diek

Adres en contactgegevens bekijken
Parklaan 28 - 6131 KH, Sittard
+31464512417

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt