Dierenarts Deventer Colmschate
Dierenarts Deventer Colmschate is een toonaangevende eerstelijns dierenkliniek gelegen in het hart van Deventer. Wij zijn trots op onze uitgebreide expertise en bieden een breed scala aan diensten om de gezondheid en het welzijn van uw huisdieren te waarborgen.
Onze kliniek is gespecialiseerd in diverse behandelgebieden, waaronder tandheelkunde, orthopedie, acupunctuur en lasertherapie. Of het nu gaat om een routine controle, spoedeisende zorg of gespecialiseerde behandelingen, ons team van ervaren dierenartsen staat altijd klaar om uw huisdier de best mogelijke zorg te bieden.
Met onze moderne faciliteiten en technologieën zorgen we voor een veilige en comfortabele omgeving voor uw huisdieren. Onze praktijk werkt uitsluitend op afspraak en biedt 24/7 spoedzorg voor noodgevallen, zodat u verzekerd bent van zorg wanneer dat het meest nodig is.
Voor vragen of om een afspraak te maken kunt u ons bereiken via telefoon op 0570 – 650050 of via email op [email protected]. Volg ons ook op sociale media voor het laatste nieuws, tips en interessante verhalen over huisdieren.
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-17h
- Dinsdag: 9h-17h
- Woensdag: 9h-17h
- Donderdag: 9h-17h
- Vrijdag: 9h-17h
- Zaterdag: (closed)
Onze opmerking van InfoVet over Dierenarts Deventer Colmschate:
Deskundige zorg en een warm welkom voor huisdieren
Dierenarts Deventer Colmschate is een eerstelijnspraktijk die zich onderscheidt door een persoonlijke en betrokken benadering van zowel de dieren als hun baasjes. De praktijk richt zich op een breed scala aan huisdieren, waaronder honden, katten, konijnen en cavia’s. Veel klanten waarderen de rustige en liefdevolle omgang met de dieren, waarbij de dierenarts en het assistententeam duidelijk de tijd nemen om de dieren gerust te stellen en goed te onderzoeken. Dit draagt bij aan een vertrouwd gevoel, zelfs voor beesten die normaal gesproken angstig zijn voor de dierenarts.
Bereikbaarheid en spoedzorg
Een groot voordeel van deze praktijk is de uitstekende bereikbaarheid. Naast afspraken op afspraak is de praktijk 24/7 bereikbaar bij spoedgevallen. Klanten prijzen het team voor de snelle en doortastende hulp in noodsituaties, zoals bij plotselinge neurologische klachten of vergiftigingen. Ook buiten reguliere openingstijden, zoals in het weekend, kunnen eigenaren terecht voor dringende hulp, waarbij de dierenarts vaak nog extra tijd neemt om alles rustig uit te leggen.
Complete dienstverlening en preventie
De praktijk biedt een uitgebreid pakket aan diensten om de gezondheid van huisdieren te waarborgen. Denk hierbij aan:
- Algemene consulten en diagnostiek.
- Vaccinaties en preventieve zorg.
- Chirurgische ingrepen en nazorg.
- Behandeling van exotische huisdieren zoals konijnen en cavia’s.
Klanten geven aan dat de dierenarts eerlijk en realistisch meedenkt, wat helpt bij het kiezen van de juiste behandeling. Daarnaast wordt de relatie met de eigenaar gewaardeerd; het team staat open voor vragen en biedt goede nazorg, soms zelfs met een persoonlijk kaartje na het overlijden van een geliefd huisdier.
Prijs-kwaliteitverhouding
Veel eigenaren benadrukken dat de prijzen in lijn zijn met de geboden kwaliteit. De consultkosten worden als eerlijk ervaren en de praktijk staat bekend om het niet onnodig duur maken van behandelingen. De combinatie van vakkundigheid, diervriendelijkheid en betaalbaarheid maakt Dierenarts Deventer Colmschate tot een aanrader voor dierenliefhebbers die op zoek zijn naar een betrouwbare en warme praktijk.
Dierenarts Deventer Colmschate: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Hele goede dierenarts, adequaat en weet wat er gebeuren moet. Mijn kat die een ongeluk gahad had en 2 achterdijbenen gebroken had en 1 poot zelfs verbrijzeld, heeft hij helemaal opgelapt en die rent nu als een blij ei weer door het leven. Je moet hem even leren kennen maar dan is het ook helemaal goed. Niks is te veel geweest en kon altijd meteen er heen als er wat was. Top mensen daar ook de assistentes en zijn vrouw. Harde werkers Dank jullie wel
Negatieve ervaring: Met mijn 15-jarige kat in spoed gekomen omdat hij door zijn achterpoten zakte en wankel liep. Gebeld, overlegd, hier kreeg ik al te horen " het is uw keuze". Bij aankomst: Geen begroeting, geen hand. Geen oogcontact, geen moment van “goh ik zie dat dit u raakt”. Ook geen enkel contact met mijn dochter. Geen hoi, geen oogcontact. Sterker nog, toen mijn dochter begon te huilen, reageerde meneer minnema niet. Hij zei: ik hoef niet voor uw dochter te zorgen dat moet u zelf doen" . Mijn kat op tafel gezet in de mand. Minnema zegt doe hem.er maar uit. Dus kat op de grond, snuffelen. Minnema zit tergend lang achter zijn computer. "Zet hem maar op de tafel....minnema zegt "mag ik er even bij "en pakt de kat op zonder afstemming zonder overleg wie de kat pakt. terwijl hij duidelijk gestrest was en weg wilde. Eenmaal op de tafel kruipt minnema weer achter computer en laat mij daar veel te lang staan met de kat. Op mijn vragen wat er mis kon zijn, kreeg ik vooral te horen dat er niks gezegd kon worden zonder bloedonderzoek en echo. ik miste totaal het meedenken of een soort richting: waar denken we aan, hoe ernstig is dit, wat zie je nu eigenlijk? Het enige wat hij zei was " ik zie een kat in slechte conditie" . En dan de vraag weer " wilt u hem laten inslapen want dat kan met een prik maar bij zo'n oud beestje is het soms lastig de ader te vinden en dan zullen we andere maatregelen moeten nemen.. ik vraag wat dan Minnema reageert met dat zien we dan wel. Ik raag nogmaals naar de opties, minnema negeert mijn vraag. Weer achter zijn computer. Ik zeg ik wacht even in de ander ekamer. Minnema komt niet. Besloten om Kat en dochter alvast in de auto te zetten. Ben nogmaals naar binne gegaan. Mgeen minnema. Ik ben in de auto gaan zitten. Komt hij naar buiten met je moet betalen. Ik vraag waarvoor Uiteindelijk ben ik weggegaan zonder plan of duidelijkheid, alleen met een rekening van €196,20 die ik pas op het eind hoorde.dit benoemd , je had dit moeten zegfen aan de telefoon ik heb u 2x aan de telefoon gehad u hoorde mijn twijfel en dan zeggen het is uw keus! Je kan ook zeggen het kost 200 euro als u komt. Minnema negeert. ik heb al het gedrag en mijn verwachtingen uitgesproken naar Sikke Minnema. GEEN RESPONS! Hij wilde niet in discussie, geen sorry, geen begrip helemaal niets. Absoluut krijgt de praktijk een klacht opgestuurd. Stuitend! Ik deel dit omdat ik hoop dat andere mensen in een spoedsituatie iets meer uitleg en menselijkheid mogen verwachten dan ik hier heb ervaren. En ik lees andere reviews en zie dat minnema echt niet in staat is zijn gedrag en wat dit doet te erkennen.
Fantastische ervaring: Ik ben ontzettend blij met mijn ervaring bij deze dierenarts. Sikke Minnema neemt echt de tijd voor zowel dier als eigenaar en je merkt aan alles dat het welzijn van het dier altijd op de eerste plaats staat. Wat ik vooral waardeer, is hoe rustig en liefdevol hij met mijn konijnen omgaat. Geen gehaast, geen standaardverhaal, maar echt kijken naar wat nodig is. Hij denkt mee, legt duidelijk uit wat hij doet en waarom, en geeft je als eigenaar vertrouwen. Daarnaast is hij ook praktisch en realistisch, wat in mijn geval enorm helpt bij het omgaan met terugkerende klachten. Dat stukje meedenken en vertrouwen geven maakt voor mij echt het verschil. Voor wie een dierenarts zoekt die niet alleen deskundig is, maar ook oprecht betrokken en diergericht werkt: absoluut een aanrader.
Fantastische ervaring: Prima geholpen. Zeer snel en doortastend handelen bij plotselinge neurologische aandoening van de hond. Ook uitstekende nazorg.
Fantastische ervaring: Wij zijn met Nala kat erg tevreden over dierenarts praktijk Deventer Colmschate. Hun liefde volle verzorging voor haar doet ons goed . Kunnen altijd bellen als wij vragen hebben. Helpen ons altijd voor het welzijn van onze kat. Zelfs in het weekend toen onze kat opgenomen was konden wij bellen met hoe het met haar was. Dank jullie wel. Hopelijk komen we niet te vaak voor haar. Dit is persoonlijk bedoeld. Groet Fam Lammers.
Fantastische ervaring: In het weekend deze dierenarts bezocht vanwege een spoedgeval (cavia). Meneer Minnema heeft haar goed geholpen. Vriendelijke dierenarts die de tijd ervoor nam, ondanks dat het weekend was. Heel prettig! Ik kan mij totaal niet vinden in andere reviews die ik net las. 5 sterren voor de bereikbaarheid en behulpzaamheid!
Fantastische ervaring: Nou hele dikke toppers daar hoor voor mijn honden en zeer zeker voor mijn kat flip die al zo vaak daar is geholpen tja het is een zwerfkat die ik heb opgevangen en me om hem bekommer. Eerst daar geweest haren scheren die waren vervilt afgelopen december een hele zware kaak operatie gehad zijn kaak zat vol etter en push en gisteren mega abses in rug hellemaal schoongemaakt en medicatie ik heb volste vertrouwen in deze dierenarts en assistentes Flip eet weer heelvgoedcen drinkt weer ik ben zo blij dat ik een vrolijk boeket heb gestuurd bedankt allemaal voor alle steun
Negatieve ervaring: Slechte ervaring met Minnema.
Negatieve ervaring: Het enige wat ik kan zeggen is, ga alsjeblieft niet naar deze dierenarts, dit was mijn favoriete dierenarts maar sinds de vrouwlijke dierenarts weg is en de mannelijke dierenarts er is, deze man heeft geen berouw voor deze diertjes, kan mn verhaal wel neerzetten hier maar dat helpt niet. Kan alleen zeggen ga hier niet heen als je van je dieren houdt…. MVG Rowena Peek!
Dank u voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg verdrietig om te horen dat u ontevreden bent, en zeker wanneer het gaat om het verlies van een geliefd huisdier.
Wij handelen altijd in het belang van het dier en op basis van medisch advies en zorgvuldige afwegingen, zo ook hier.
We adviseren eigenaren om bij ernstige aandoeningen de voorgestelde behandeling en vooral ook controles goed op te volgen, omdat dit van groot belang is voor de gezondheid van het dier.
Mocht u behoefte hebben om uw ervaring verder te bespreken, dan nodigen wij u van harte uit om persoonlijk contact met ons op te nemen.
Negatieve ervaring: Hij Heeft mijn lieve Husky een aantal jaar geleden “laten inslapen “ het was een verschrikkelijk verdrietige gang van zaken, heeft mijn hond geslagen en gemuilkorfd, en toen als een idioot de spuit erin geramd, vreselijk, nog steeds een trauma van
Het spijt ons te lezen dat u deze situatie die inmiddels 12 jaar geleden is (24-12-2014), als zo verdrietig en heftig heeft ervaren. Wij begrijpen dat het verlies van een hond zeer emotioneel is en veel impact kan hebben.
Uw hond was niet eerder bij ons in de praktijk geweest, maar was vooraf duidelijk aangegeven dat hij kon bijten. Wij hebben gehandeld volgens de geldende professionele richtlijnen, met als doel de procedure zo veilig en zorgvuldig mogelijk te laten verlopen.
Wij vinden het oprecht verdrietig dat u deze gebeurtenis zo anders heeft ervaren en wensen u sterkte met uw verlies.
Fantastische ervaring: Voor mijn honden een geweldige dierenarts. Zeer kundig, neemt de tijd en weet precies waar hij over praat. Ook ’s nachts bereikbaar, wat in noodsituaties enorm waardevol is. Absoluut een aanrader.
Negatieve ervaring: Deze dierenkliniek is extreem onprofessioneel geworden sinds het personeel is overgeplaatst. Mijn kat begon te hoesten en mijn familie bracht haar hierheen voor een controle. We hebben de kat zelfs gefilmd tijdens een hoestbui. Maar de dierenarts heeft haar niet goed onderzocht en zei alleen dat ze kattenhaar overgaf en dat dat normaal was. Ik kan garanderen dat mijn kat niet heeft overgegeven. Ik weet hoe overgeven eruitziet en ik heb de video aan andere dierenartsen laten zien, die zeiden dat mijn kat mogelijk een luchtweginfectie had. De dierenarts in deze kliniek heeft dit potentiële risico echter niet genoemd en wuifde het weg. Ik heb deze kliniek zelfs meer dan 100 euro betaald hiervoor. Ik kom nooit meer terug naar deze dierenkliniek. Als mijn kat onherstelbare problemen ontwikkelt, zouden de gevolgen onvoorstelbaar zijn.
Geachte hr/mw Guo,
Ik denk dat uw review bij de verkeerde dierenarts terecht is gekomen. U staat niet in ons bestand als huisdiereigenaar.
Wel is het heel vervelend dat u een negatieve ervaring hebt gehad. Het is het beste om dit persoonlijk met uw dierenarts te bespreken, soms is er een voor de hand liggende verklaring, hier b.v. dat het wel lijkt op een lichtweg infectie maar dat het er bij het onderzoek niet uit komt.
Aan de hand van een video is zelden een betrouwbare diagnose te stellen en ik mag hopen dat de collega’s die u hebt gesproken dit kunnen beamen. Een dierenarts mag net als een huisarts maar niet zomaar een antibioticum meegeven en moet dat kunnen verantwoorden.
Het beeld dat u beschrijft kan op verschillende manieren veroorzaakt worden zoals b.v. luchtweg infectie, hart probleem, een vreemd voorwerp ergens in de keel of luchtwegen, haarballen etc. etc. Het is ook niet altijd nodig bij een luchtweginfectie meteen antibioticum te gebruiken, ook niet bij ons zelf.
Ons advies is: heb je een goede ervaring, vertel het een ander en heb je een minder goede ervaring vertel het dan aan degene waarmee je dit hebt want het kan een leermoment zijn.
S. Minnema, dierenarts
Negatieve ervaring: Wat een verschrikkelijke dierenarts! Als je ook maar iets van liefde voor je huisdier voelt, ga hier dan niet heen. Deze mannelijke dierenarts is niet alleen brutaal en onvriendelijk tegen de klant maar ook tegen het dier. Behandelt je huisdier hardhandig. Wanneer je een vraag stelt of een bepaalde vorm van medicatie handig is (vanwege onderliggende problematiek), krijg je van deze dierenarts het prachtige antwoord: ‘van mij hoeft het niet he!’ Nogmaals: doe jezelf maar vooral je dier dit niet aan.
Geachte hr C. Bosch,
U staat niet in ons systeem maar mogelijk bent u de partner van mw van H. die ons midden in de nacht belde in “paniek” omdat haar kat Sam ( met een vervelende ziekte geschiedenis) niet door haar eigen dierenarts gezien kon worden omdat zij ’s nachts geen dienst doen en dien ten gevolge naar Arnhem werd verwezen.
Wij proberen iedereen zo goed mogelijk te helpen maar herkennen ons niet in uw “beschuldiging” maar hebben wel begrip voor uw frustratie in dezen.
Wij wensen u en de kat fijne feestdagen.
S. Minnema, dierenarts
Negatieve ervaring: Zeer slechte ervaring met Minnema. Deze reviews gaan over de voor vorige dierenarts. Niet heengaan. Als antwoord; ik weet precies wie u bent en natuurlijk zijn we niet bij u teruggekomen. Maar om uw geheugen even op te frissen, onderstaand is mijn originele review, maar die wordt niet overgenomen door Google vanwege uw verhuizing: Ik laat zelfden een review achter, maar dit bezoek aan deze dierenarts was simpelweg stuitend. Het is een man die veel praat, maar weinig zegt. Wij kwamen met Nanu, onze 13 jaar oude poes. Ik heb van tevoren gebeld en gemeld dat ze niets toelaat en zal blazen, krabben en bijten. Nuchter houden was het advies, en dat hebben we gedaan. Zodat ze een roesje kan krijgen. We komen binnen met Nanu en hij maakt gelijk, zonder overleg, het mandje open. Met alle gevolgen dan dien. Vervolgens vraagt deze man: hoe denk je dat ik een poes op deze manier kan behandelen? Pardon? Ik heb dit van tevoren aangegeven. Na veel gepraat en open deuren vragen, stelde hij de relevante vragen niet. Ook haar gewicht: 6.06kg tot voor kort en nu 5.2. Het enige wat deze man kon zeggen: normaal gewicht voor deze poes. Dan was ze eerder te dik, volgens deze man die Nanu nog nooit eerder gezien had. En dat was ze 100% niet. Het is een grote kat. En sowieso gaat het om het tempo waarmee ze afvalt, plus zich afzonderen, wat ons deed besluiten naar de dierenarts te gaan. Helaas waren andere praktijken gesloten voor nieuwe patiëntes. En ik snap nu wel waarom deze praktijk wel ruimte had. Ook een bloedonderzoek vond deze arts niet echt nodig. Volgens een bevriende, gepensioneerde dierenarts moest dit direct gebeuren, plus een echo. Ach, zegt ook niet alles, zei deze wijze dierenarts. En legt de vraag weer terug bij ons: wat willen jullie eigenlijk? Wat is de behandelvraag? Te vreemd voor woorden. Wij komen daar voor advies. Advies was: gewicht in de gaten houden en bij een volgend bezoek, eerst een soort valiumpilletje toedienen, zodat Nanu beter te handelen is. Op zich goed advies, maar hadden ze me ook kunnen zeggen toen ik de afspraak maakte en aangaf dat ze niet relaxt zal zijn. Kom pilletje halen en dan zal het bezoek makkelijker verlopen. Maar nee, niets van dat. Daarbij wilde ik een anti-vlooienpil checken bij hem (aangezien druppels toedienen onmogelijk is bij deze poes). Deze man reageerde: ach deze ken ik niet. Whatever eigenlijk. Maaaaar, kan wel druppels toedienen nu. Nanu liet hem totaal niet in zijn buurt toe. Geld verdienen? Onnodig meer stress veroorzaken? En Nanu hardhandig in de hoek drijven om weer in haar mandje te krijgen. Dit snap ik deels nog, want een andere manier was denk ik ook niet mogelijk. Maar alles bij elkaar klopt dit van geen kant. Vervolgens wilde ik geen verdere discussie tijdens het afrekenen en werd de deur hard achter ons dichtgeslagen. 50 euro voor geen advies en alleen wegen haha. Maar dat maakt ons geen donder uit. Misschien is het een goede dierenarts voor brave pups en hamsters. Maar een pittige kat: don’t go there. Misschien is het wel gewoon tijd voor pensioen voor deze man.
Geachte mw Brinkhuis,
Het is altijd vervelend een onaangename ervaring te hebben met je huisdier bij een dierenartspraktijk. Dit gebeurt helaas bij elke praktijk. Voor zover wij kunnen nagaan bent u ruim een jaar geleden een keer geweest met uw kat en was deze lastig te onderzoeken. Wij staan altijd open voor kritiek zowel positief als negatief zodat we onze dienstverlening optimaal kunnen houden. In ruim een jaar bent u niet bij ons op te praktijk geweest om dit te bespreken dus ik neem aan dat het hier gaat om een andere praktijk. Zo niet dan bent u altijd welkom om uw ongenoegen te bespreken.
Vriendelijke groet,
S.Minnema, dierenarts
Fantastische ervaring: Bijzonder aardige mensen Kundig!
Fantastische ervaring: Deze dierenarts heeft ruime ervaring,weet waar hij over praat ,en legt onderliggende kwalen vrijwel direct vast. Geweldige ervaring dat wij met onze pup op zaterdagavond terrecht konden. Geen kort en haastig gesprek ,maar uitgebreid onderzoek wat er aan de hand is. Hij heeft ons geweldig geholpen en goede adviezen gegeven. Aanrader voor een ieder die zijn dier lief heeft .
Negatieve ervaring: Let op dit is na overname door Minnema Zeer slechte ervaring bij Dierenartsenpraktijk Colmschate – onprofessioneel en onbeschoft Vandaag ben ik met mijn hond naar Dierenartsenpraktijk Colmschate gegaan voor de jaarlijkse vaccinatie. Helaas was dit een bijzonder onaangename ervaring die ik graag wil delen. Bij binnenkomst zat er een medewerkster (secretaresse) bij de ingang, druk in gesprek met een andere klant. Terwijl zij nog bezig was met die klant, riep ze luid naar mij dat ik mijn hond moest wegen – iets wat ik op dat moment al aan het doen was. Ik meldde dat mijn hond 18 kilo woog, waarop ze snauwde: “Exact 18 kilo?” – op een toon die ik als ronduit onvriendelijk ervaarde. Zelfs de andere klant keek mij verbaasd aan. Toen de andere klant vertrokken was, werd ik bij haar geroepen om mijn gegevens te controleren. Geen probleem. Tot ze vroeg naar mijn e-mailadres. Ik vertelde haar dat ik die niet meer gebruik vanwege overmatige spam. Zonder iets te zeggen liep ze vervolgens weg, zei alleen nog kortaf: “U mag gaan zitten.” Even later werd ik bij de dierenarts geroepen. Hij begon direct opnieuw over mijn NAW-gegevens en wilde die nogmaals volledig doorlopen. Ik gaf aan dat dit net al met de assistente was gebeurd. Hij stond erop dat de gegevens niet compleet waren en eiste aanvullende informatie zoals geboortedatum, BSN en bankrekeningnummer. Toen ik aangaf dit onnodig te vinden – ik ben hier immers voor mijn hond, niet voor een bankaanvraag – werd ik op bijzonder onvriendelijke wijze verzocht te vertrekken. Hij deed de deur open en stuurde me weg, zonder verdere uitleg of enige empathie. Ik ben verbijsterd over de manier waarop ik behandeld ben. Onbeschoft gedrag van zowel de assistente als de dierenarts. Onnodige en mogelijk onrechtmatige vragen over persoonlijke gegevens. Zeer onprofessionele en klantonvriendelijke houding. Mijn conclusie: ik kom hier nooit meer terug.
Fantastische ervaring: Super lieve dierenarts. Zij is rustig en lief voor onze twee katten. Ook de assistente. Wat verdrietig dat ze ziek is, veel sterkte en liefs
Fantastische ervaring: Super lieve dierenarts en assistentes. Altijd eerlijk en meelevend. Voor ons geen andere dierenarts als Ans
Fantastische ervaring: Heel erg bedankt voor de spoedhulp voor onze hond Happy (2) . Na chocolade vergiftiging de juiste acties gedaan. Hij is nog een dagje wat zwakker geweest en met de norit weer helemaal bovenop gekomen. Kon geen mailadres vinden, dus bij dezen wil ik dit nog even doorgeven. Ook altijd goed geholpen met onze vorige hond. Echter wonen we nu in Spanje.
Fantastische ervaring: Aardige en zeer bekwame mensen. Oefenen hun vak goed uit!
Positieve ervaring: Je bent geen nummer. De dierenarts en assistenten weten waar ze over praten. Vriendelijk en waren keurig op tijd.
Fantastische ervaring: Voor de hond een fijn adres voor zijn jaarlijkse controle en inentingen
Fantastische ervaring: Ben prettig geholpen en de factuur viel me ook mee
Fantastische ervaring: Goede service en goed om gaan met de dieren
Fantastische ervaring: Al 100 jaar klant bij deze DA
Fantastische ervaring: Fijne en kundige dierenarts
Positieve ervaring: Ontzettend fijne diervriendelijke diergerichte dierenartse en prijzen consult en medicatie ook vriendelijk
Fantastische ervaring: Een geweldige dierenarts.
Negatieve ervaring: Eerlijk gezegd snap ik alle goede reviews hier echt niet. Wij zijn 2 jaar geleden verhuisd en mede door de goede google reviews bij deze dierenarts terechtgekomen. Helaas hebben wij helemaal geen fijne ervaring hier. Lang verhaal kort: voor ons geen fijne dierenarts. Maakt geen contact met de hond en komt niet kundig over. De dierenarts zelf is erg ongemakkelijk qua omgang. Ze komt erg chagrijnig/afstandelijk over. Zeker de omgang met onze hond vind ik echt gewoon slecht. Ze begroet de hond nooit, Ze stelt hem totaal niet gerust ookal ziet ze dat hij het spannend vind, Ze praat niet tegen hem. Ze gaat niet door de knieën oid. Niks geen contact. Het enige wat ze doet (en dit is niet gebaseerd op 1 bezoek, dit zijn meerdere bezoeken en elke keer weer) is gelijk met een 'artsen' houding meteen de hond proberen vast te pakken/te onderzoeken zonder enige toenadering eerst te zoeken. Hierdoor gaat onze hond alleen maar angstiger reageren en wil hij uit de ruimte, en dan helpt hem stevig vasthouden dus echt niet. Onze hond is ontzettend lief en ging altijd met plezier naar de dierenarts maar sinds we hier zitten stribbelt hij echt tegen. 40 euro voor een consult rekenen waar we niks aan hadden vind ik ook niet oke. Ze heeft ca. 10 minuten gevoelt en het antwoord was dat ze het niet wist. We moesten het maar in de gaten houden. (Bult was al 1.5 maand aanwezig). Ik moest zelf de vragen stellen wat er evt aan de hand zou kunnen zijn want meer dan 'ik weet het niet' kwam er niet uit. Kan het dit zijn, kan je zeggen of het normaal is, hoelang duurt zoiets gemiddeld etc. Etc. Ik heb zelf gevraagd om een foto te maken maar uiteindelijk niet bij haar gedaan omdat het niet goed voelde. Uiteindelijk bleek het ook helemaal niet nodig want de andere dierenarts wist gelijk dat het om een rib ging. Deze was eerst niet goed te voelen maar doordat hij is afgevallen konden we de rib wel voelen. Ik snap niet waarom deze dierenarts dit niet kon zeggen, had ons weer een consult bespaart. Misschien hebben wij gewoon steeds een slechte dag gehad ofzo, maar wij voelen ons totaal niet prettig bij deze dierenarts. Dus na 2 jaar toch maar weer uitgeschreven helaas.
Fantastische ervaring: Erg kundige en vriendelijke dierenarts. Disclaimer: persoon is bevriend met mijn schoonfamilie.
Fantastische ervaring: Onze poes laten steriliseren, dat was de eerste kennismaking. Erg tevreden !Ze zijn lief en heb haar met een gerust hart achter gelaten. Ook de nazorg is goed.
Positieve ervaring: Fijne praktijk
Fantastische ervaring: Vriendelijk en deskundige vrouwelijke dierenarts, we zijn hier regelmatig met onze Beagle Diessel geweest en ze hebben ons altijd prima geholpen. De laatste keer kwamen we er om onze bijna 15 jaar oude hond in te laten slapen, dit is ook netjes en professioneel geregeld. Enkele dagen later nog netjes een kaartje met de post, sterkte met het verlies van uw huisdier, klasse!
Fantastische ervaring: Netjes geholpen en goed advies voor je huisdier
Fantastische ervaring: We komen hier al jaren. Ik en mijn dieren worden hier netjes geholpen
Fantastische ervaring: Hier kom ik al 9 jaar en altijd goed en netjes behandeld. Helaas afgelopen week onze kat moeten in laten slapen, maar geen gezeur over kosten. Nee we sturen de rekening op. Laatste 3 keer een vervanger gehad en ook die was super. Ik weet helaas haar naam niet meer, maar ik zou haar aannemen als 2e dierenarts en/of vaste vervanger.
Fantastische ervaring: Prima arts met een hart op de goede plek. Niet duur in vergelijking met anderen
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, neemt alle tijd en is super vriendelijk
Fantastische ervaring: Dierenliefde en interesse. Liefde voor het vak. En tijd voor de klanten. Toppers.
Fantastische ervaring: Een dierenarts die oog heeft voor dieren en dieren voorop heeft staan.
Fantastische ervaring: Fijne mensen lief voor dier en portomonee
Fantastische ervaring: Kleine praktijk, goed voor de dieren en betaalbaar
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk! Onze poes moest onderzocht worden en is daarna ingeslapen. Dit deden de dames op een ontzettend lieve, waardige manier. Heel begripvol en alle tijd om de situatie goed met ons te bespreken. Ondanks de trieste afloop een heel goed gevoel aan ze over gehouden, complimenten!
Fantastische ervaring: Wat een kundige en aardige dierenarts...vol begrip en heel rustig.
Fantastische ervaring: Love
Fantastische ervaring: Een bijzonder lieve, kundige dierenarts en lieve assistentes. Aanbevelingswaardig.
Fantastische ervaring: Hart voor dieren!!!
Fantastische ervaring: Het is een fijne praktijk, aandacht voor je huisdier en voor de eigenaar van dier. Ze gaan heel prettig om met het geheel en zijn niet overmatig duur.
Fantastische ervaring: Duidelijke en vriendelijke dierenarts waar de hond zich op z'n gemak voelt
Fantastische ervaring: Zoals altijd, goede service.
Fantastische ervaring: Kundig, zorgzaam voor het dier!!
Fantastische ervaring: De dierenarts arts is altijd lief voor de katten en beestjes heel veel geduld.ze is een kanjer
Positieve ervaring: Heel fijne kleinere praktijk.
Fantastische ervaring: Fijn geholpen met ons hondje
Fantastische ervaring: Afspraken alleen nog op afspraak dus nooit meer lang wachten. Ze nemen de tijd voor je huisdier en zijn erg vriendelijk en duidelijk. Schappelijke prijzen en na overlijden van je huisdier krijg je een lieve kaart
Fantastische ervaring: Gewoon gaan vakkundig en super aardig.
Fantastische ervaring: Fijne lieve goede dierenarts, BO is daar dus niet bang,terwijl zij BO geopereerd heeft. BO was bij een andere dierenarts , waar wij eerst waren ,echt heel bang.
Fantastische ervaring: Uitstekende service!
Fantastische ervaring: Dank Ans voor de goede zorgen voor Mazzel en je attentie. Gr. Kathy en Arnold Versluis.
Fantastische ervaring: Goede mensen met eerlijke prijzen geen consultkosten gewoon betalen waarvoor je komt
Fantastische ervaring: Fijne arts, de volgende dag nog gebeld om nog iets door te spreken.
Fantastische ervaring: Hart voor de dieren...kundig...
Positieve ervaring: Inenting Tjenkeh
Fantastische ervaring: een goede en lieve dierenarts neemt de tijd en houd erg van je dieren en niet alleen voor het geld kom al jaren bij haar heel tevreden groetjes gerie
Fantastische ervaring: Heel goed behandeld en mijn hondje ook
Positieve ervaring: Betaalbare consult en medicijnen
Fantastische ervaring: Altijd fijn hier te komen. Goede uitleg.
Fantastische ervaring: Geweldige arts heeft een hartinfarct voor dieren
Fantastische ervaring: De arts en assistente zijn rustig en lief naar de dieren toe
Fantastische ervaring: Goed en zeer netjes geholpen
Fantastische ervaring: Een dierenarts met een hart van goud ze werkt echt liefdevol met dieren voor mij geen andere dierenarts
Fantastische ervaring: Hele vriendelijke en kundige dierenarts (assistentes). Het is een prettige praktijk!
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts waar de liefde voor het dier voorop staat!
Fantastische ervaring: Telefonisch afspraak maken gaat super gemakkelijk en je kunt altijd terecht met je huisdier. Personeel ontzettend vriendelijk en diervriendelijk. Prijs kwaliteit is goed, niet te duur "ben al jaren klant van hun vanwege me Cavia's en hamster" Na het overlijden van me huisdieren krijg je een rouwkaart van hun super lief gebaar. :)
Positieve ervaring: Hele liefdevolle, rustige en kundige dierenarts en assistentes. Ben er toen weggegaan omdat ik verhuisde naar een andere stad. Maar ben weer terug nadat de nieuwe dierenarts een foute diagnose stelde en daardoor mijn hond jaren lang geleden heeft. De vervangster is ook erg rustig en liefdevol. Aanrader.
Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts met redelijke prijzen. We konden er op korte termijn nog terecht met onze Engelse bulldog.
Positieve ervaring: Kleinschalig prima huisdierenpraktijk, juiste prijs/Kwaliteit kwaliteit.
Positieve ervaring: Eindelijk weer terug bij mijn 'oude' vertrouwde liefdevolle dierenarts. Dat zegt volgens mij alles al! Ik moet er wel effe voor rijden... maar wie heeft dat nou niet voor zijn adorable hondje over?
Fantastische ervaring: Top dierenarts en zeer begaan met het dier maar nog meer met......
Fantastische ervaring: Ik kon snel terecht met mijn hond en zoals altijd goed geholpen!
Fantastische ervaring: Kom hier al vele jaren met vele honden. Zeer persoonlijke benadering. Zeer kundig. Goede nazorg na bijv.. een operatie van hond of kat. Een top Arts!
Fantastische ervaring: Goede arts en niet duur
Fantastische ervaring: Fijne praktijk met vriendelijk personeel. Dierenarts neemt alle tijd en is heel betrokken.
Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts en personeel.
Fantastische ervaring: Vriendelijke benadering, goede zorg.
Fantastische ervaring: Prima huisdieren praktijk, waar ze nog echt de tijd voor je nemen. Aan te raden voor cattery's
Positieve ervaring: Taco is goed behandeld
Fantastische ervaring: Prettige dierenarts met goede zorg
Negatieve ervaring: Wachtkamer is heel erg klein. Als je daar met 2 of 3 man tegelijk binnenkomt met je huisdier wordt het heel erg klein. Dieren vinden dat ook niet fijn. Verder een aardig arts en medewerkers.
Fantastische ervaring: Dit is een geweldige dierenarts met liefde voor de dieren en alle tijd en rust !!! Echt een goede arts voor uw huisdieren wij zijn haar heel dankbaar voor alles wat ze heeft betekend voor ons en onze lieve hond djago en pip dank voor u goede zorgen
Fantastische ervaring: Zeer kundige dierenarts
Fantastische ervaring: Lieve, betrokken en deskundige dierenarts
Fantastische ervaring: Zijn zeer vriendelijk en werken zorgvuldig.
Positieve ervaring: Goede praktijk, eerlijk en realistisch.
Fantastische ervaring: Kennis van zaken, goede service.
Positieve ervaring: Vriendelijke en fijne behandeling voor onze hond. En ze denken kostenbesparend maar wel het beste voor de hond.
Fantastische ervaring: Deventer een mooie stad
Fantastische ervaring: Fantastische dierenarts. Hoewel onze hond niet bij haar stond ingeschreven konden wij meteen terecht. Supersnel een goede diagnose. Voor de vervolgbehandeling moest zij ons doorverwijzen wat niet zomaar lukte. Zij heeft alles gedaan om hem een kans te geven. TOP!
Positieve ervaring: Maandag tm donderdagavond van 18:30 -19:30 inloop spreekuur is super prettig! Vriendelijke dierenartsen, veel aandacht voor het gerust stellen van je huisdier.
Laat je mening achter over Dierenarts Deventer Colmschate:
Dierenarts Deventer Colmschate verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Dierenkliniek Mheenpark Apeldoorn
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.