Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ????
Welkom bij Mijn Dierenarts, uw vertrouwde dierenartspraktijk in de regio Arnhem, inclusief Nederrijn en Oosterbeek. Ons deskundige team van dierenartsen en paraveterinairen is dagelijks toegewijd aan het bieden van de hoogste kwaliteit van zorg voor uw huisdieren. Wij begrijpen dat elk huisdier uniek is en zullen samen met u de beste zorg benaderen die past bij de behoeften van uw dier.
Met drie locaties in Arnhem, Oosterbeek en Nederrijn staan wij steeds voor u klaar. Ons aanbod varieert van basisgezondheidscontroles tot gespecialiseerde behandelingen. Wij bieden onder andere assistentenspreekuren aan waar u terecht kunt voor nagels knippen, anaalklieren legen en puppy- en kittenconsulten. Alle consulten zijn op afspraak, zodat wij voldoende tijd voor u en uw huisdier kunnen reserveren.
Daarnaast hebben wij speciale programma's zoals het Dier en Zorg Plan, dat een uitgebreide aanpak biedt voor de gezondheid van uw huisdier gedurende zijn leven. Ons team blijft op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de dierenzorg, zodat we u kunnen helpen met gevalideerd advies over voeding, gezondheid en preventieve zorg.
Bij Mijn Dierenarts streven we ernaar om een omgeving te creëren die uw huisdier geruststelt tijdens hun bezoek aan onze praktijk. Wij zijn ook aangesloten bij de Fear Free beweging, waarbij we ons inzetten om angst en stress te minimaliseren bij dieren.
Neem een kijkje op onze website voor meer informatie of om een afspraak te maken. We kijken er naar uit om u en uw huisdier binnenkort te mogen verwelkomen!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-18h
- Dinsdag: 8:30-18h
- Woensdag: 8:30-18h
- Donderdag: 8:30-18h
- Vrijdag: 8:30-18h
- Zaterdag: (closed)
Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ????: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De dierenarts was erg aardig en ik merkte dat ze om mijn katten gaf en zoveel mogelijk wilde weten over wat er mis zou kunnen zijn door veel vragen te stellen. Over het algemeen was ik zeer tevreden over de hulp die we kregen.
Fantastische ervaring: Super fijne dierenarts assistenten ook vriendelijk mijn hond Lady is 15jaar word goed geholpen zijn erg lief voor haar en geven goeie adviezen we zijn nu helaas in de laatste fase wordt goed begeleid ben erg tevreden
Fantastische ervaring: 15-08-2025 Hele prettige Dierenarts, die erg kundig zijn en vooral niet te prijzig. Ook zijn ze na de behandeling nog erg betrokken het je huisdier om te kijken of alles nog goed gaat. Ik heb hier een tand laten trekken bij min kater. Operatie gedaan bij ‘Mijn DA’ in Oosterbeek, consult was bij Nederrijn. Edit 23-03-2026: op Ma 16-03-2026 Steralisatie poes, alles goed verlopen!
Fantastische ervaring: Top
Fantastische ervaring: Ik ben zeer tevreden over deze dierenkliniek. Het personeel is professioneel, vriendelijk en goed georganiseerd, en we werden snel geholpen. De kliniek is makkelijk bereikbaar en er is voldoende (gratis) parkeergelegenheid, wat een bezoek extra prettig maakt. De tarieven zijn marktconform en vergelijkbaar met andere dierenklinieken, wat de geboden kwaliteit van zorg goed weerspiegelt. Ik kan deze dierenkliniek zeker aanbevelen.
Dank u wel voor uw review. We zijn erg blij om dit te horen!
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts met aparte kamers voor honden en katten.
Fantastische ervaring: Heel tevreden. Onze eigen dierenarts was er mee gestopt en we konden met spoed bij hun terecht. Helaas moesten we onze oude kat in laten slapen, maar we werden heel vriendelijk behandeld. In de praktijk werd een kaarsje voor ons aangestoken en we kregen zelfs nog een kaartje nagestuurd met sterkte. De rekening was ook niet te hoog. Hele fijne ervaring. Bedankt
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts met prettige nazorg. Altijd goed te bereiken en altijd even vriendelijk. Gaan ook heel lief en leuk met onze hond om.
Negatieve ervaring: Zeer teleurstellende en zorgwekkende ervaring. Mijn kat was erg ziek (niet eten/drinken, bloed braken), maar er werd geen bloedonderzoek gedaan. Op basis van aannames werd gesteld dat ze een kaliumcrisis en leverfalen had en dat ze hooguit nog een week zou leven. Behandeling zou “nutteloos” zijn; euthanasie werd direct geadviseerd. Door mijn twijfels heb ik toch nog vlak voor de euthanasie afspraak een second opinion gevraagd bij een andere dierenarts. Deze gaf aan mijn kat nog alert te vinden en vond dat zij overduidelijk niet op sterven lag. Hier werd gelukkig wél direct onderzoek gedaan en er kwam uit dat haar waarden (inclusief kalium) uitstekend waren. Het enige probleem: een te snel werkende schildklier, nu goed behandelbaar met medicatie. Ze knapt al zichtbaar op. Als ik niet had doorgezet, was mijn kat nu dood geweest. Dat een euthanasieadvies zo makkelijk wordt gegeven, vind ik onprofessioneel en schokkend. Dit heeft mij enorm veel stress en verdriet bezorgd. Ik raad deze praktijk daarom niet aan.
Fantastische ervaring: Prima dierenartsenpraktijk!
Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen. Kundig en allert. Gewoon goed.
Fantastische ervaring: Wordt altijd vriendelijk geholpen. Je kunt met al je vragen terecht. Zeer deskundig. Goed bereikbaar. Wij zijn zeer tevreden.
Fantastische ervaring: Fijne service! Heel vriendelijk en enorm meedenkend, soms zelfs als wij ergens nog niet eens aan hebben gedacht. Ze nemen dan zelf contact met ons op! Ze gaan above and beyond voor onze katten ❤️
Fantastische ervaring: Zeer goed geholpen beveel iedereen dierenarts nederrijn aan zeker tien sterren waard vriendelijk professionele mensen daar voorall de dierenarts
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Ondanks dat mijn kat zwaar gestresst is als hij moet, is hij op z'n gemak tijdens de afspraak. Deskundige dierenartsen
Fantastische ervaring: Ik heb een heel goed gevoel overgehouden aan mijn eerste afspraak. Fijne dierenarts. Personeel is vriendelijk, ontspannen, alert en deskundig.
Fantastische ervaring: I've got three kitties. I've been to this location and the one in Presikhaaf. My kitties like the vets at both locations. One of them is an adoption with a history of abuse. But even she likes the vets.
Fantastische ervaring: Heel fijn ontvangen onze kleine puo Jos voelde zich er erg op zijn gemak en was zich niet bewust dat we voor een vaccinatie kwamen.
Fantastische ervaring: Zijn gewoon állemaal zó lief voor ons én dier.....nemen de tijd (érg belangrijk) en denken met je mee xxx
Fantastische ervaring: Bink heeft een behandeling ondergaan bij deze praktijk. We zijn zeer tevreden over de duidelijke informatie die we hebben gekregen en de behandeling zelf. Vriendelijk personeel die professioneel overkomt. Een praktijk om zeker naar terug te komen.
Ontzettend bedankt voor deze review en we hopen u en Bink in de toekomst nog vaak terug te zien op onze praktijk!
Fantastische ervaring: Goede, vriendelijke dierenarts
Negatieve ervaring: Erg vriendelijk personeel de Communicatie is erg duidelijk. Achteraf gezien stellen ze verkeerde diagnoses en verwijzen ze je niet door naar een specialist. Bijna een poot laten amputeren voor niks... Best een grote grove fout. Update --- deze review is al ruim 2 jaar oud bijna 3 jaar oud. Mijn hond loopt nog steeds zonder enige problemen op zijn " gebroken poot die geamputeerd zou moeten worden" , bollie heeft nergens last van. Erg jammer dat ik nooit een oprecht persoonlijk excuus heb gekregen voor deze " foute diagnose".
Fantastische ervaring: Super goede service hoe vaak ik ook bel word altijd vriendelijk geholpen krijg goede uitleg en iedereen is heel vriendelijk vooral voor onze pup prijs is wel hoog hier maar daar krijg je wel wat voor terug
Fantastische ervaring: De eerste keer dat ik er geweest ben met de hond. Erg vriendelijke arts en assistente. Goede informatie en uitleg. Blij mee.
Fantastische ervaring: Een echte fear-free dierenarts zowel voor hond als eigenaar. Rust, ruimte en gepassioneerde professionals. En er wordt geen wenkbrauw opgetrokken als je spreekt over alternatieve middelen of verse voeding. Wij voelden ons gehoord en geholpen.
Fantastische ervaring: Hele lieve en kundige mensen!
Fantastische ervaring: Zij behandelen de de dieren goed en dat voelen ze aan de dieren dat is mijn ervaring.
Fantastische ervaring: Een zeer fijne, deskundige en professionele dierenartsenpraktijk.
Fantastische ervaring: Vriendelijk en professioneel werd ik geholpen toen ik rond sluitingstijd nog kwam om medicatie op te halen die mijn eigen dierenarts niet meer op voorraad had. Heel fijn.
Fantastische ervaring: Mijn katje is gisteren gesteriliseerd door een erg fijne, professionele dierenarts. Je kunt zien dat de mensen die hier werken van dieren houden! Na de operatie lieten ze mijn kat nog goed uitslapen onder observatie, ze had een sjiek rompertje aan en haar nagels werden ook nog geknipt (aangezien dat nogal een drama is thuis ). De snee is bijna onzichtbaar en na een paar uurtjes sprong het katje alweer vrolijk door het huis Ze heeft na een nachtje slapen niet eens pijnstillers nodig en is springlevend! Ik zal haar ook in de toekomst met een gerust hart weer bij hun brengen als dit nodig zou zijn. En kan deze praktijk met een warm hart aanraden!
Hartelijk dank voor uw feedback! Heel fijn om te horen dat alles na de operatie goed is gegaan, desondanks is het wel wenselijk de pijnstilling nog een paar daagjes te blijven geven We zien jullie graag binnenkort weer op de praktijk voor de nacontrole!
Fantastische ervaring: 13,8 jaar lief en leed gedeeld met de dierenarts(en) en alle assistentes,die er altijd waren voor Tico,Bedankt
Fantastische ervaring: Gister zijn wij samen met onze Stitch naar de dierenarts geweest. Hij is bang voor andere honden en soms nog voor mensen die hij niet kent. Van te voren gebeld naar de mogelijkheden dat er zo min mogelijk honden zouden zijn zodat hij niet helemaal aan zou slaan. Ze hebben heel goed meegedacht naar wat de beste tijd was om te komen en hoe we de afspraak het beste konden invullen. Vanaf het begin tot eind zijn ze heel geduldig en lief geweest voor Stitch waardoor hij uiteindelijk een hele positieve ervaring heeft gehad. De service krijgt van mij vijf dikke sterren! Top praktijk en top dames.
Fantastische ervaring: Ik heb mijn kat laten inslapen. Werd heel netjes geholpen en er werd tijd voor je genomen.
We hebben in Cyrille en Inge fijne opvolgers gevonden, die zeker ook de tijd nemen voor uw huisdieren.
Fantastische ervaring: Goed meedenken mensen
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts
Fantastische ervaring: Super!
Bedankt voor deze review, we waarderen dit zeer!
Fantastische ervaring: Zeer kundig.was ook erg blij dat mijn zieke kat Gelijk daar geopereerd kon worden Eeuwig dankbaar natuurlijk. Goede informatie voor en achteraf. Ook zeer prettig dat ik nog even langs mocht Komen met mijn nieuwe kroost Ook zeer fijn dat je eens mag bellen voor informatie..voor mij de eerste keer dat ik een nest lieve kittens heb. Een hele geruststelling.als je meer weet.
Fantastische ervaring: Mijn hond Gadget werd superlief en goed behandeld. Ik ben daar erg blij om
Hallo Sandra,
Bedankt voor deze review, erg fijn om te lezen!
Fantastische ervaring: Very frendly staff
Fantastische ervaring: Hartstikke gastvrij team en professioneel advies! Blij mee!!!
Beste Cortijo La Rosa,
Bedankt voor uw review, fijn om te lezen!
Fantastische ervaring: Fijne bereikbare dierenarts die goed meedenkt met de mogelijkheden en wensen van het baasje.
Bedankt voor uw review! Fijn om te horen!
Fantastische ervaring: Fantastic service, very caring staff.
Fantastische ervaring: Goede dieren artsen behulpzaam eerlijk bekwaam en zeker diervriendelijk wij geven ze een volle sterren review
Negatieve ervaring: Slecht er was geen arts aanwezig.ben door gestuurd naar
Beste meneer Hondeveld, we vinden het heel vervelend dat u het contact op de praktijk met ons niet goed heeft ervaren. Wij wensen Babs heel veel beterschap toe.
Fantastische ervaring: Snelle en goede service
Wat fijn om te lezen, dank voor deze review!
Fantastische ervaring: Goed geholpen. Alles goed uitgelegd.
Hallo Marion, dank voor deze review. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent.
Fantastische ervaring: Voor de eerste keer naar een dierenarts gegaan. Ik ben goed geholpen voor mijn hamstertje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat kan ik er nog meer van zeggen.
Hallo Yunus, dank voor deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent!
Positieve ervaring: Gewoon info gezocht voldoende gevonden op de website
Positieve ervaring: Best wel prijzig en binnenkort of mss inmiddels al, accepteren ze de gelrepas niet meer dan is het met een minimum inkomen niet meer betaalbaar :(
Fantastische ervaring: Lieve, geduldige en wijze mensen! Mijn hond is altijd blij als we er heen gaan!
Bedankt voor uw review, vinden we fijn!
Fantastische ervaring: Ik ben super tevreden over deze dierenkliniek! De nieuwe locatie is ook echt top waarbij honden en katten gescheiden van elkaar zijn wat zorgt voor een minder gestresst huisdier. Ook erg vriendelijk personeel!
Beste Renee, wat fijn om te horen dat u het bezoek prettig heeft ervaren. Dankjewel voor deze leuke review.
Fantastische ervaring: Heel fijne ervaring ga zeker terug
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden over ons bent! We hopen dat we in het nieuwe jaar weer voor u klaar mogen staan.
Fantastische ervaring: De hond gaat er altijd kwispelend naar binnen. Al jaren naar alle tevredenheid onze dierenarts. Sinds kort een nieuw pand. Warm en fijn ingericht. Honden en katten in een aparte wachtkamer
We hopen dat hij nog jaren kwispelend naar binnen komt!! Bedankt voor deze leuke en fijne woorden.
Fantastische ervaring: Ze zijn verhuisd naar het begin van de straat .
Positieve ervaring: Vriendelijke mensen, goede uitleg over hoe je hond te behandelen . Duidelijkheid over kosten en duidelijkheid nabehandeling
Fantastische ervaring: Super geholpen daar, kan het nier anders zeggen echt fantastisch
Positieve ervaring: Ze nemen alle tijd voor jouw huisdier. Ze bellen om te vragen of alles goed gaat met het dier. Super attent!
Fantastische ervaring: Hele goede dierenartsen praktijk met super lief personeel ze stellen je huisdier echt op hun gemak. AANRADER!!
Positieve ervaring: Na de overname en verhuizing, niet meer wat het geweest is.
Positieve ervaring: Dit is een goede dierenarts en betaalbaar.
Fantastische ervaring: Goed vakkundig en aardig personeel
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts.
Fantastische ervaring: Fijne Dierenarts!
Fantastische ervaring: Very helpful and nice
Fantastische ervaring: Betrokken artsen, denken met je mee
Negatieve ervaring: Waardeloze Dierenarts.
Fantastische ervaring: Goed bereikbare dierenarts
Fantastische ervaring: Fijne vrouwelijke dierenarts, eerlijke adviezen als je erom vraagt. Deskundig en meelevend. Fijn team, ook de assistenten, gewoon top.
Wat fijn te lezen Nelly, we doen ons best. Bedankt om dit te delen!
Fantastische ervaring: Friendly People and Veterinarians! Very helpful even when I often call to ask for advice. Prices are reasonable too
Thank you for the 5 stars review and your nice words. We do our best to help when we can.
Fantastische ervaring: Wat een fijne dierenartsenpraktijk
Dankuwel voor de 5 sterren, we blijven ons best doen deze te behouden.
Fantastische ervaring: Goede personeels en klant vriendelijk en goed voor de huisdieren
Fijn te lezen! Dankuwel
Fantastische ervaring: Goede hulp ook bij spoed
We doen ons best om zo snel mogelijk te helpen, bedankt voor de 5 sterren.
Fantastische ervaring: Allemaal ontzettend begaan met de huisdieren! Aanrader
Fijn te lezen! Bedankt om de moeite te nemen de sterren achter te laten.
Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts en assistenten. Onze kat is daar prima geholpen. En prijzen zijn goed.
Fijn dat jullie te vreden zijn, we doen ons best dit zo te houden. Bedankt voor de 5 sterren
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, ze zijn eerlijk
Bedankt voor de eerlijke review!
Fantastische ervaring: Fijne praktijk waar goed gekeken wordt naar je huisdier. Momenteel volg ik de fear free methode omdat mijn hond angst heeft voor de dierenarts. Wij worden erg fijn ontvangen door het personeel van de praktijk.
Bedankt om de moeite te nemen om een review te schrijven, we zijn blij dat Puck het al wat minder spannend vindt.
Negatieve ervaring: Na de overname zijn de prijzen verdubbeld soms drie dubbel jammer zo raak je klanten kwijt
Het klopt dat er inderdaad prijzen zijn inderdaad iets omhoog gegaan maar inkoopprijzen zijn helaas voor ons ook fors gestegen. Ben wel benieuwd naar de drie dubbele gestegen prijzen. Zou u deze willen mailen [email protected].
Fantastische ervaring: Took our 9 months Bernese mountain dog to vaccination here. Very nice reception, and also the two lady doctors were so nice and friendly. Costed around seventy, but happy we are getting good service.
Thank you for the review, Shadow is a lovely patient. Happy to help you we do our best
Fantastische ervaring: A small but calm and professional clinic. They made sure to treat our kitten very nice to make sure that she was comfortable. They took care of the situation with the expertise you expect from a veterinary, and explained what was happening so that we could understand.
Thank you for your review, we do our best to be calm and try to treat with less stress as possibly.
Fantastische ervaring: Ik hoop dat de praktijk de kwaliteit blijft behouden nu dierenarts Henk Wolthuis met pensioen is en dat de klanten de nieuwe dierenarts een kans geven. Ik stap zelf over naar een andere dierenartspraktijk dichter bij huis na ruim 30 jaar.
Bedankt voor de 5 sterren en je jarenlange trouwheid. Ik snap dat een praktijk dichterbij fijner is. Mocht u de patiëntenkaart willen ontvangen graag even een mailtje.
Fantastische ervaring: Altijd goed
Bedankt voor uw 5 sterren!
Fantastische ervaring: Professioneel en vriendelijk
Bedankt voor de review!!
Positieve ervaring: Weinig parkeergelegenheid voor de zaak. Beter om te parkeren bij de Albert Hein op de Drieslag. Dat zit er tegenover. Of iets verder rijden....parkeren aan de zijkant naast de brug.
Fantastische ervaring: Goede kundige dierenarts.
Fijn te horen Jose!
Fantastische ervaring: De medewerkers zijn kundig en vriendelijk voor ons huisdier én voor ons. Ze nemen de tijd bij een consult, dat voelt rustig en fijn.
Bedankt voor uw review, fijn om te lezen we doen ons best.
Fantastische ervaring: Top dierenarts. Erg aardig en capabel.
Fantastische ervaring: Vriendelijk en kundig personeel.
Dankuwel voor uw review
Fantastische ervaring: Zeer deskundige dierenarts.
Fantastische ervaring: Deskundig.
Fantastische ervaring: Fijne arts
Fantastische ervaring: Prima hulp!
Positieve ervaring: Goede en vriendelijke dierenarts.
Fantastische ervaring: Warme mensen met een hart van goud voor onze honden....
Bedankt voor uw review, zijn we blij mee.
Positieve ervaring: Goede dierenarts maar prijzig
Positieve ervaring: Grote keuze uit kattenvoeding
Fantastische ervaring: Aardig en vakkundig.
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts!
Fantastische ervaring: goede betrokkendierenartsen! :)
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk met veel kennis in huis
Positieve ervaring: Goed maar niet goedkoop.
Laat je mening achter over Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ????:
Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ???? verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Dierenkliniek De Waalsprong ????????
Dap the Dorskamp
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.