Dierenkliniek Hees
Welkom bij Dierenkliniek Hees in Nijmegen, een moderne en toegankelijke kliniek voor gezelschapsdieren, waar uw huisdier in een rustige en vriendelijke omgeving de zorg krijgt die zij verdienen. Onze kliniek is volledig uitgerust met de nieuwste technologieën, wat ons in staat stelt om hoogwaardige diagnosen en behandelingen te bieden, allemaal op afspraak. Dit minimaliseert stress voor uw huisdier en zorgt ervoor dat wij de tijd kunnen nemen om hen optimaal te begeleiden.
Onze missie is om klantvriendelijke, moderne diergeneeskunde te bieden. Wij geloven in een persoonlijke benadering en nauw contact met de eigenaar. Het team van Dierenkliniek Hees bestaat uit professionele dierenartsen en paraveterinairen die voortdurend hun kennis bijwerken via cursussen en lezingen.
Wij zijn gespecialiseerd in de zorg voor een breed scala aan huisdieren, waaronder honden, katten, konijnen, en andere kleine dieren. De dienstverlening omvat consultaties, vaccinaties, chirurgie, chiropractie, en meer. Daarnaast bieden wij een consult aan in onze goed uitgeruste operatiekamer en röntgenfaciliteiten.
Als u niet in staat bent om naar ons toe te komen, bieden wij een samenwerking met de Dierenambulance Nijmegen aan, die u en uw huisdier kunnen ophalen voor uw afspraak.
Neem vandaag nog contact met ons op voor het maken van een afspraak of voor meer informatie. We kijken ernaar uit om u en uw huisdier te verwelkomen!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8h-18h
- Dinsdag: 8h-18h
- Woensdag: 8h-18h
- Donderdag: 8h-18h
- Vrijdag: 8h-18h
- Zaterdag: 8h-18h
Onze opmerking van InfoVet over Dierenkliniek Hees:
Medische expertise en holistische aanpak
Dierenkliniek Hees in Nijmegen profileert zich als een moderne en deskundige praktijk voor gezelschapsdieren. Wat de kliniek onderscheidt, is de brede inzet van medische specialismen naast de reguliere huisdierengeneeskunde. Het team biedt niet alleen ondersteuning bij algemene zorg en spoedgevallen, maar heeft ook expertise in chiropractie en osteopathie. Deze aanvullende behandelingen worden met veel succes ingezet om dieren met bewegingsproblemen of trauma’s te helpen, waarbij de focus ligt op het verbeteren van de levenskwaliteit door het verminderen van pijn en het herstellen van mobiliteit.
Een vertrouwde en persoonlijke benadering
Veel cliënten waarderen de jarenlange, persoonlijke band met de praktijk. Dierenarts Eelco en het team staan bekend om hun vriendelijke, rustige en betrokken houding. Bezoekers merken dat ze hier niet als een nummer worden behandeld; de dieren worden bij naam gekend en krijgen de tijd en aandacht die ze verdienen. Deze persoonlijke aanpak strekt zich uit tot het hele traject, van het stellen van een diagnose tot de nazorg, en zorgt ervoor dat zowel de eigenaar als het dier zich op hun gemak voelen.
Compassievolle begeleiding in moeilijke momenten
Een aspect dat door veel eigenaren met grote waardering wordt genoemd, is de compassievolle en respectvolle begeleiding tijdens het overlijden van een huisdier. Het team staat bekend om zijn empathie en neemt de nodige tijd voor afscheid, waardoor deze zware periode voor de baas draaglijker wordt. De rustige sfeer en het persoonlijke contact, inclusief het ontvangen van condoleancekaarten, worden vaak als een troostrijk detail ervaren dat verder gaat dan de pure medische zorg.
Service, spoed en bereikbaarheid
De kliniek biedt spoedzorg voor acute gevallen en staat bekend om zijn klantvriendelijkheid. Veel klanten geven aan snel en vakkundig geholpen te worden bij problemen zoals abcessen, acute ziektes of post-operatieve controles. Hoewel de prijzen als gemiddeld tot hoger worden ervaren, wordt de hoge kwaliteit van de zorg, de grondige diagnostiek en het eerlijke advies (waarbij onnodige behandelingen worden vermeden) door de meeste cliënten als een goede investering in het welzijn van hun dier beschouwd.
Diensten
Dierenkliniek Hees: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Onze kater (10 jr) had veel moeite met lopen. Na elke twee stappen viel hij om, op zijn achterste. Wij waren hiermee bij een andere dierenarts geweest en haar conclusie (na allerlei onderzoeken en röntgenfoto's) was, dat zij niets kon verhelpen. Een beetje artrose, dus pijnstillers voor de rest van zijn leven en kreupel verder ... Dit zat ons niet lekker, dus zijn we gaan kijken naar andere opties. Chiropractie was het proberen waard en we kwamen uit bij dierenkliniek Hees. Bij de eerste afspraak werd duidelijk uitgelegd wat wij wel en niet konden verwachten. Onze kater bleek veel meer artrose te hebben dan ons eerder was verteld en hij werd met veel liefde behandeld. Na de eerste behandeling was er een groot verschil zichtbaar. Hij kon weer een aantal meters (rustig en voorzichtig) lopen, zonder om te vallen. Na de tweede behandeling leek het even slechter te gaan, maar na enkele dagen trok dat weer bij. Hij zal nooit meer rondrennen als voorheen, maar lijkt nu weer kwaliteit van leven te hebben.
Fantastische ervaring: Hele fijne en betrokken dierenarts en medewerksters. Hier kennen ze je huisdier bij naam en ben je zeker geen nummer.
Fantastische ervaring: Heel veel dank na het overbrengen van mijn geliefde kater Jeroentje naar de regenboogbrug, beestje was op, 14 jaar meer lief dan leed, zelfs een stukje geamputeerde staart vroeger.... (zie foto, bungelend stukje staart verwijderd) Nu laatste ronde....na verdoving alleen gelaten met Jeroentje, om later de finale spuit te geven, niet langer lijden, maar wel voor altijd in mijn hart. Rust zacht lekker 'takkebeest'van mij.
Fantastische ervaring: Topdierenarts! Eerlijk advies en goede medische zorg. Wij zijn supertevreden
Negatieve ervaring: Wij zijn inmiddels bijna twee jaar klant bij deze dierenarts en zijn meerdere keren met hetzelfde probleem langs geweest. Mijn kat is 17 jaar en krijgt periodiek last van haar blaas. Helaas heb ik in die tijd niet het gevoel gehad dat er echt werd meegedacht of gezocht naar de onderliggende oorzaak. Er werd herhaaldelijk geadviseerd om opnieuw bloed te prikken (kosten rond de €240 per keer) of een echo te laten maken (ongeveer €400). Begrijpelijk dat onderzoek nodig is, maar ondanks deze kosten bleef de oorzaak onduidelijk. Uiteindelijk kregen we telkens alleen pijnstilling mee, zonder een duidelijk plan of vervolgonderzoek dat ons verder hielp. Ik begrijp dat de diergeneeskunde ook zijn beperkingen heeft, maar ik miste hier vooral betrokkenheid, uitleg en het gevoel dat er echt werd gekeken naar wat het beste is voor mijn kat. De doorslag om over te stappen naar een andere dierenarts kwam na een onprofessionele ervaring met een baliemedewerker (Danique). Dit bevestigde voor mij dat dit niet de juiste plek meer was. Inmiddels hoor ik van meerdere mensen dat het ook anders kan: dierenartsen die wél meedenken en duidelijk communiceren. Mocht je jezelf herkennen in mijn verhaal, dan zou ik aanraden om ook verder rond te kijken voor je dier.
Fantastische ervaring: Gewoon een fijne dierartspraktijk waar we altijd prima geholpen worden.
Fantastische ervaring: Snelle spoedafspraak gekregen voor mijn hondje Lady. Een fijn team!
Fantastische ervaring: Met spoed moest ik een afspraak maken voor mijn hond shady, shady is super fijn geholpen. Vriendelijke mensen
Fantastische ervaring: (Dier) Vriendelijke en deskundige arts. De prijzen zijn er gemiddeld maar de service en voorlichting zijn er prima tot heel goed. Wij komen hier al jaren en met onze verschillende honden. Uiteraard zijn ook andere huisdieren welkom.
Fantastische ervaring: Heb mijn hond moeten laten inslapen mijn geliefde djanga nog niet lang geleden 21 maart en ze hebben me zo fijn begeleid Kreeg echt kalmte en rust door deze dokter het was een meneer Zo fijn dat ik mijn diertjes hier ga inschrijven De kalmte deed me goed geen gehaast dat noem ik een dokter..
Negatieve ervaring: Wanneer je een rekening van €60 euro op de mat krijgt omdat je je afspraak niet af hebt gezegd omdat je kat is dood gereden( waar de afspraak voor was) en je er niet bij stilstond en je dan opbelt of ze het kunnen kwijt schelden en ze gewoon zeggen nee doen we niet beetje respect had ook wel gemogen.
Fantastische ervaring: Eerlijk, duidelijk en geduldig...
Fantastische ervaring: Goede dierenkliniek
Fantastische ervaring: Superfijne praktijk. Wij komen hier al tientallen jaren met honden en katten. Kundig en denken altijd mee.
Fantastische ervaring: Staan gelijk voor je klaar als er wat is met je huisdier
Fantastische ervaring: Superfijne dierenarts , ons trouwe fransje afgelopen week in laten slapen . Was erg onder de indruk op de wijze hoe we zijn geholpen en hoe netjes ze hem hebben in laten slapen . Voor ons een super fijne dierenarts dank jullie wel . En erg bedankt voor het kaartje .
Fantastische ervaring: Amazing service and great staff!
Fantastische ervaring: Bedankt voor de goede zorg van Turbo. Hij was kind nou ja hond in huis bij de dierenarts. 13 1/2 jaar mocht Turbo worden. Liefdevol,hartelijk en met respect behandeld door de assisentes en dierenarts Eelco. Nogmaals bedankt.
Positieve ervaring: Niet de goedkoopste, maar fijne medewerkers, kundige dierenartsen en checken goed het verleden van je huisdier qua medicatie, gewicht en voeding.
Fantastische ervaring: Kundige dierenkliniek.
Fantastische ervaring: Al jaren klant, fijn personeel, goede service
Fantastische ervaring: Ik kom al 18 jaar bij Eelco en het team. Eerst met de katten, nu met mijn hond. Zo vertrouwd, rustig, vriendelijk en zeer betrokken bij het dier (staat altijd centraal). Ik kan er met al mijn vragen terecht, echt super!
Fantastische ervaring: goed geholpen vriendelijk personeel en vakkundig.
Fantastische ervaring: Goede dierenarts. Erg begaan, meedenkend en levert goede hulp. We zijn recent naar een hele rits (spoed) dierenartsen geweest en we hebben hier de beste ervaring.
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, goede service . Dierenarts neemt de tijd voor je huisdier en zijn baas.
Negatieve ervaring: Bel op mijn hond zit opeens onder rare bulten krijg je te horen dat je ma de spoed moet bellen 0900 en dat de volgende werkdag geen artsen werkzaam zijn durven zich artsen te noemen schandalig tot woensdag !!!
Fantastische ervaring: Everything u need i guess Even free parking.
Fantastische ervaring: Je komt er niet graag maar je bij hun bent us het goed
Fantastische ervaring: Onze hond is fantastisch geholpen, direct geopereerd en voelt zich iedere dag een beetje beter. We zijn helemaal blij met de goede begeleiding en beslissing om haar te opereren. Bedankt!!!
Fantastische ervaring: Sinds ik in Nijmegen woon mijn vaste dierenarts, erg betrokken en lieve mensen die het beste met de dieren voor hebben. Altijd goede nazorg en instructies. Als ik 6 sterren kon geven kregen ze die!
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk met veel zorg voor het dier. Zeer prettig in de omgang voor het dier maar ook voor de mens!
Fantastische ervaring: Very good, very professional, and quick.
Fantastische ervaring: Job done stick in dog out dog better.
Fantastische ervaring: Nette behandeling
Positieve ervaring: Fijne en deskundige dierenkliniek
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, kon redelijk snel terecht
Fantastische ervaring: een hele fijne dierenarts en heel fijn personeel super aardig ook aan de telefoon
Fantastische ervaring: Gisteren hebben we onze lieve hond Bo met veel verdriet moeten laten inslapen. Ik wil dierenarts Eelco bedanken voor de rustige manier en begeleiding.
Fantastische ervaring: Duidelijke uitleg, vriendelijke en kundige artsen.
Positieve ervaring: Ze zijn vriendelijk en kundig maar je krijgt altijd weer een andere dierenarts en dat is niet fijn
Positieve ervaring: Fijne kliniek, kon snel terecht vanwege een abces, kat goed geholpen!
Positieve ervaring: Fijne dierenkliniek met hart voor je dier. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.
Fantastische ervaring: Spoedconsult gehad met onze kat. Wat een fijne dierenarts en assistentes!
Fantastische ervaring: Mijn lieve huisdieren die ik heb gehad zijn al meer dan 18 jaar in zeer goede handen in deze dierenkliniek geweest. Altijd een goede dierenarts werkzaam hier en ze zijn ontzettend lief voor de dieren die hier komen. Ook als je huisdier komt te overlijden wordt hier zo fijn en rustig mee om gegaan, dat verdiend zeker 5 sterren! En later een medelevend en persoonlijk condoleance kaartje in de bus vind ik helemaal geweldig!
Fantastische ervaring: Altijd netjes behandelt, zeer behulpzaam en kennis van zaken
Positieve ervaring: Altijd vriendelijk en kundig.
Negatieve ervaring: Medewerkers zijn incompetent. Kunnen de nagels van mijn mopshond niet eens knippen zonder hem onder narcose te leggen, terwijl de mevrouw van de trimsalon dit wel gewoon lukt met een muilkorfje. O ja, en ze zetten ook de telefoon uit bij drukte. Ik kom hier niet meer.
Fantastische ervaring: Vriendelijke dieren arts en assistenten
Fantastische ervaring: Keurig geholpen..onze kater van 17 jaar in laten slapen. Had flink artrose en bij bloedcontrole bleek dat hij hevig nierfalen had..niets meer aan te doen.
Fantastische ervaring: We worden altijd goed geholpen, alles goed uitgelegd. De dierenarts is erg aardig en heel goed met onze katten. Uitleg bij de balie ook altijd prima en vriendelijke mensen.
Fantastische ervaring: Wij zijn hier bij elke bezoek vriendelijk, professioneel en kundig te woord gestaan.
Fantastische ervaring: Prima dierenkliniek, vriendelijke nadenkende professionele hulp.
Fantastische ervaring: Voor het eerst geweest met mijn kat Mickey. Super geholpen en vriendelijke dierenarts en zijn assistente. Ik heb nog 3 katten, mocht er wat zijn ga ik zeker naar deze dierenarts.
Fantastische ervaring: Superfijn personeel.
Positieve ervaring: Goede dierenarts en assistenten, duidelijke uitleg/tips. Erg begaan met de (in mijn geval) kat. Laagdrempelig bereikbaar.
Fantastische ervaring: Mijn katertje is weer helemaal opgeknapt. Bedankt voor de goede zorgen.
Positieve ervaring: Fijne kliniek, fijne mensen.
Fantastische ervaring: Uitstekende dierenarts. Vriendelijke mensen.
Fantastische ervaring: Kon snel terecht in het weekend en goed geholpen!
Fantastische ervaring: Super fijne kliniek! Al meer dan 25 jaar kom ik hier met mijn huisdieren. De assistentes zijn paraveterinair en weten erg veel waardoor ze vaak goed advies geven en eventuele zorgen weg kunnen nemen. Ze zijn vriendelijk en behulpzaam en kennen je dieren goed. Ik kom doorgaans voor Eelco want die ken ik vanaf dat hij de kliniek heeft overgenomen van Kalishoek ,waar ik ook lang kwam. Eelco is een uiterst plezierig en bekwaam man die goed en snel diagnosticeert en waar je huisdier zich op zijn gemak voelt. Hij legt goed uit wat er aan de hand is en overlegt met je over de behandeling. Hij kent vele specialisten waar hij naar door kan verwijzen indien nodig. Altijd staat het belang van je dier voorop , hij staat hij open voor een alternatief idee zoals in mijn geval een homeopatische dierarts , waar dan goed mee samen gewerkt wordt. Top! Wat ik als heel speciaal heb ervaren is dat Eelco ook de opleiding osteopathie en chiropractie heeft gedaan. Hij heeft daarmee mijn schuwe poes heel goed geholpen die nu met veel plezier naar hem gaat waar ze heel relaxed en vol vertrouwen gaat liggen. Ook mijn hond die een week lang lag te rillen na een akelige ervaring heeft hij geholpen. Zo bijzonder! Je zag de spanning en ellende gewoon van mijn hondje afglijden waarna hij weer zijn oude , fijne zelf was. Daar wordt je als mams echt blij van. Sindsdien raad ik de paps en mams van getraumatiseerde dieren , (bv door een akelig leven voor de adoptie uit het buitenland of ander asiel) van harte Eelco aan , opdat die ervaringen losgelaten kunnen worden onder de bekwame handen van deze bijzondere man
Fantastische ervaring: Fantastische kliniek, heel zorgzaam en vriendelijk
Fantastische ervaring: Vanmiddag moesten we onze Teun laten gaan. Alle lof en respect voor hoe het gegaan is. Ze gaf ons alle tijd om afscheid te nemen, en had alle begrip. Het maakt ons verdriet niet minder, maar wel draaglijk. Bedankt echt bedankt lieve groet
Fantastische ervaring: Goed Team!!! al jaren vaste klant. heel dier en klantvriendelijk CHAPEAU.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts en lieve assistentes
Negatieve ervaring: Kosten voor behandeling rijzen de pan uit, de dierenliefde moet hier duur betaald worden.
Positieve ervaring: We moesten iets voor de hond halen mooie klienik, en hees is zelf ook mooi, ik was daar jaren noet meer geweest van daar
Fantastische ervaring: Realy nice doctors and always take care of my dog with professionalism
Fantastische ervaring: Makkelijk bereikbaar genoeg parkeerplaats en vriendelijke dokters en assistentes
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en zijn erg lief voor de dieren
Fantastische ervaring: Zijn goed voor de dieren ,vriendelijk personeel
Fantastische ervaring: Geweldig geholpen. Luisteren goed en geven goede uitleg over de behandeling die nodig is. Top
Positieve ervaring: Fijne mensen die goed meedenken over je zieke dier.
Fantastische ervaring: Netjes en correct geholpen !
Positieve ervaring: Prima dierenartsen praktijk
Fantastische ervaring: Fantastisch advies. Doen geen onnodige dingen. Heel liefdevolle medewerkers!
Fantastische ervaring: Al jaren ons adres voor betrouwbaar, deskundig advies en dierenzorg. Vriendelijk en betrokken personeel die zeer begaan zijn met het dierenwelzijn.
Positieve ervaring: Vriendelijke en goede dierenartsen
Fantastische ervaring: Zeer goede dierenarts
Fantastische ervaring: Prima kliniek
Fantastische ervaring: Super fijne dierenkliniek, zeer kundig en aardig personeel! Hebben mij en mijn ratjes goed geholpen.
Fantastische ervaring: Deskundig en bekwaam
Positieve ervaring: Ik vertrouw mijn kittens volledig toe aan de mannelijke dierenarts. Erg fijn contact met ook wat grapjes en een gesprek, de kittens leken hierdoor erg op hun gemak. Ik ga vragen bij een bezoek om deze mannelijke dierenarts! De vrouwelijke dierenarts was wat snel in haar handelen waardoor ik niet zo goed wist wat ze precies aan het doen was. Het voelde als een snel en gehaast bezoekje. Dat vond ik jammer.
Positieve ervaring: Wij komen hier al heel veel jaren en vinden dit een hele prettige praktijk met een kundige dierenarts. Afgelopen jaar heeft hij onze kat, die zo ziek was dat we dachten dat hij de ochtend niet zou halen, weer helemaal opgelapt. Ook hebben we het idee dat hier niet van alles wordt aangesmeerd. Voorheen bij een andere pratijk had ik nm het idee dat er zaken als voer en pilletjes onnodig door je strot werden gedrukt. Dat is hier dus niet het geval.
Fantastische ervaring: Vriendelijk
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Kom hier al jaren
Positieve ervaring: Hartelijk , professioneel , goed geholpen
Fantastische ervaring: Goed betrokken dierarts
Fantastische ervaring: Het is een goeie dieren arts
Fantastische ervaring: Jaren lang altijd met mijn hond er geweest. Altijd goed behandeld. Ik Raad het zeker ook bij mijn kennissen aan.
Positieve ervaring: Kattebrokken
Fantastische ervaring: Muy buena atención
Fantastische ervaring: Top dierenkliniek geen open spreekuur waardoor je met nerveuze hond rustig in wachtkamer terecht kan en niet alle drukte om ze heen hebben.. dierenarts neemt ruim de tijd top
Fantastische ervaring: Top dáar, in alles
Fantastische ervaring: Aardig personeel , willen het beste voor je huisdier doen.
Fantastische ervaring: Vriendelijk voor de diertjes en goede service.
Fantastische ervaring: Iedereen is vriendelijk en diervriendelijk.
Fantastische ervaring: Heel vriendelijk geholpen met echte aandacht om een goede diagnose te kunnen stellen. Ook nog tips gekregen voor de aankomende verhuizing en hoe dan om te gaan met onze kat. Compliment!
Positieve ervaring: Ondanks het vervelende resultaat ben ik goed geholpen en zijn ze zeer bekwaam
Positieve ervaring: Goed veel kennis maar wel erg prijzig
Fantastische ervaring: Helpfull vet
Laat je mening achter over Dierenkliniek Hees:
Dierenkliniek Hees verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Star Clinic Veterinarians Nijmegen
Dierenkliniek De Waalsprong ????????
Dutch - Kliniek Dierenwaard
Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ????
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.