Dutch - Kliniek Dierenwaard
Kliniek Dierenwaard is dé plek voor loyale viervoeters en hun baasjes in Dodewaard. Met een sterke focus op persoonlijke zorg, zijn wij er trots op dieren en hun eigenaren écht te leren kennen. Ons ervaren team staat klaar om elk huisdier de aandacht en liefde te geven die ze verdienen.
Onze missie is om hoogwaardige veterinaire zorg te bieden in een warme en gastvrije omgeving. We begrijpen dat een bezoek aan de dierenarts soms stressvol kan zijn, daarom creëren we een ruimte waarin zowel dieren als hun eigenaren zich veilig en comfortabel voelen.
Bij Kliniek Dierenwaard bieden we een breed scala aan diensten, van vaccinaties tot tandheelkunde en acupunctuur. Ons laboratorium stelt ons in staat om snel diagnoses te stellen, terwijl onze moderne faciliteiten ons helpen bij operaties en andere medische zorg. Met een focus op preventieve zorg zorgen we ervoor dat huisdieren gezond en gelukkig blijven.
Maak kennis met ons toegewijde team van dierenartsen en paraveterinairen, allemaal gepassioneerd over het welzijn van dieren. Samen staan wij sterk voor de gezondheid van jouw huisdier en zijn we altijd klaar om een stapje extra te zetten.
Neem vandaag nog contact met ons op of boek online je afspraak. Wij kijken ernaar uit om je en je huisdier te verwelkomen!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 9h-13h, 13:30-17:30
- Dinsdag: 9h-13h, 13:30-17:30
- Woensdag: 9h-13h, 13:30-17:30
- Donderdag: 9h-13h, 13:30-17:30
- Vrijdag: 9h-13h, 13:30-17:30
- Zaterdag: (closed)
Foto's van Dutch - Kliniek Dierenwaard
Diensten
Dutch - Kliniek Dierenwaard: Beoordelingen
Positieve ervaring: Vakkundige en prettige praktijk.
Beste meneer Bos,
Bedankt voor uw review! We waarderen dit enorm. We proberen altijd onze klanten en hun huisdieren zo goed mogelijk te behandelen.
Met vriendelijke groet,
Team Kliniek Dierenwaard
Fantastische ervaring: Super fijne kliniek, jaren geleden terecht gekomen via via bij Atjo en altijd bij de praktijk gebleven. Nu tegenwoordig Sanne als vaste dierenarts, zij is super begaan met al onze dieren en ook zeer bekwaam. Bij ons FIP poesje recent sterilisatie uitgevoerd met alle uitgebreide voorzorgsmaatregelen. Echte aanrader !
Beste Monique,
Bedankt voor deze mooie woorden en 5 sterren review! Hopelijk hersteld Gizmo snel van haar sterilisatie.
Met vriendelijke groet,
Team Kliniek Dierenwaard
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk! Vooral lief en zorgzaam voor de dieren en zeer kundig. Altijd is er tijd om vragen te stellen. Bedankt!
Beste familie Franke,
Bedankt voor uw lieve woorden en 5 sterren! We hopen dat jullie kleine lieve Lady weer snel opknapt na haar gebitsbehandeling!
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Betrokken, vakkundigedierenarts en assistenten
Beste meneer van den Hatert,
Bedankt voor uw mooie review en 5 sterren! Daar zijn we blij mee!
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Wij zijn heel tevreden en komen al jaren in deze kliniek. Als fokker laten we de progesterontesten , en ook het chippen en enten van onze pups graag bij de Dierenwaard uitvoeren. Daarbij vind ik (Bea) het altijd heel fijn dat er meegedacht wordt, geen onnodige dure medicatie voorgeschreven wordt en er geen onnodige medische handelingen worden verricht. Frits en Bea Caniels, Diamond Dogs
Beste Frits en Bea,
Bedankt voor jullie mooie uitgebreide review en de 5 sterren. Wij hopen dat we jullie in de toekomst net zo goed mogen blijven ondersteunen.
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Positieve ervaring: Ze luisteren naar je Fijne uitleg Vriendelijk
Beste mevrouw van Dommelen,
Bedankt voor uw mooie review!
Met vriendelijke groet,
Team Kliniek Dierenwaard
Fantastische ervaring: Prima geholpen zorgzaam voor dieren ga zo door
Beste Addie-Betty,
Bedankt voor uw 5 sterren en mooie woorden, we gaan zeker zo door!
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Jip had veel tandsteen en rook uit zijn bekkie...na een gebitsbehandeling onder narcose heeft Jip dankzij jullie team weer een schitterend gebit...Jippie!!!
Beste mevrouw Velthorst,
Lieve Jip kan weer lachen naar de camera :) Bedankt voor uw mooie review en 5 sterren!
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Positieve ervaring: Er wordt geluisterd naar wat je eigenbevindingen zijn.. Dat wat je zelf hoort en ziet wordt meegenomen. Als je aangeeft dat bepaalde medicatie niet gaat werken ivm eigenwijzigheid van mijn kat wordt er mee gekeken naar oplossing wat dan wel. Nu hopend op een goed herstel. Vriendelijk personeel
Beste mevrouw Vermeer,
Bedankt voor uw mooie review. Gelukkig kon Smikkel wel smikkelen van de pasta ;-)
Met vriendelijke groet,
Kliniek Dierenwaard
Fantastische ervaring: Ons Bommeltje wordt altijd zeer fijn en prettig geholpen. De liefde voor dieren spat ervan af, zowel bij Sanne als de andere medewerkers.
Beste mevrouw Lambert,
Wat een lieve woorden, bedankt! Heel fijn om te lezen!
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard.
Fantastische ervaring: Super aardige mensen en goede zorg :)
Beste mevrouw Mauritz,
Wat lief! Bedankt voor uw review!
Met vriendelijke groet |Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Kleinschalige prettige kliniek waar je geen nummer bent. Aardig personeel en dokters.
Beste G.W.H,
Bedankt voor uw mooie woorden en 5 sterren review.
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Afgelopen vrijdag ging het niet goed met onze hond Simba. We belde dierenkliniek Dierenwaard op en konden gelukkig snel terecht. Na alle opties te bekijken had Simba helaas te veel pijn en werd hij ingeslapen. Dit werd keurig en respectvol gedaan door Dierenarts Sanne. Verder werden we door het team goed geholpen om Simba naar het crematorium te brengen en werd alles keurig geregeld door de paraveterinairs. Mooie praktijk met een fijn team. We werden top geholpen heel erg bedankt!
Beste mevrouw Osseweijer,
Bedankt voor uw mooie woorden en 5 sterren review. We doen onze uiterste best om bij dit soort moeilijke beslissingen en momenten er te zijn voor zowel Simba als u als eigenaar. Nogmaals heel veel sterkte met het verlies en gemis van jullie lieve Simba.
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Zo vriendelijk, behulpzaam en onze kat rustig rond laten sjouwen over het bureau en de vensterbank. Om zo ook meteen te kunnen kijken wat hij wel of niet kon/deed. Een klein speeltje met daarin kattenkruid om hem wat af te leiden tijdens het vervelende onderzoek.Complimenten aan iedereen!
Beste mevrouw Hofs,
Bedankt voor uw mooie woorden en 5 sterren! We proberen het bezoek voor de huisdieren zo aangenaam mogelijk te maken :)
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: fijndaar goed personeel en dierenarts
Beste meneer van der Linden,
Wat fijn om te lezen en bedankt voor de 5 sterren!
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Personeel wat werkt met hart&ziel voor de dieren. Zeer netjes overleg gehad over de soorten medicatie voor onze hond. Oprecht geinteresseerd in het welzijn van onze Star!
Beste mevrouw Campschroer,
Bedankt voor de 5 sterren en uw lieve woorden. Wij zijn ook erg blij dat Star het zo goed doet met de medicatie!
Met vriendelijke groet Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Kom er al jaren , 15 jaar, inmiddels. Met al mijn honden. Fijne dierenarts en kosten nog normaal.
Beste mevrouw Finita,
Bedankt voor uw 5 sterren en mooie review! Fijn om te horen van een trouwe klant.
Met vriendelijke groet Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Ze nemen hier altijd de tijd voor je. Zoals altijd weer goed geholpen, de enige dierenarts die ik volledig vertrouw :)
Beste Nimet,
Wat een compliment, daar zijn wij heel blij mee! Bedankt voor de 5 sterren.
Met vriendelijke groet,
Team Dierenwaard
Fantastische ervaring: Peter Klaver stond ons bij in een periode dat geen enkele dierenarts wilde helpen omdat wij ongebruikte dieren of exotische dieren opgevangen hebben, Peter Klaver mag dan niet dicht bij ons in de buurt zijn maar dat weerhield hem niet om zo veel mogelijk mee te denken wat er met onze dieren aan de hand kon zijn, ik ben hem dan ook heel dankbaar voor zijn hulp.
Fantastische ervaring: Dorp is goed maar ben bij de brillen boer geweest.
Beste meneer Huibers,
Bedankt voor uw 5 sterren!
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Вчера забрали нашу кошечку после стерилизации.Все прошло очень хорошо.Персонал клиники приветливый и всегда готов помочь. Спасибо за то,что вы делаете.
Beste
Bedankt voor uw 5 sterren en mooie review. Fijn dat het goed gaat met uw kat.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Vandaag voor de eerste keer bij deze dierenarts geweest. Prima ervaring, rustig en zeer gedegen onderzoek.
Beste meneer Brandenburg,
Wat fijn om te lezen dat u een prettige eerste ervaring heeft gehad in onze kliniek en bedankt voor de 5 sterren!
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Altijd goed geholpen.
Beste mevrouw van Blijderveen,
Wat fijn om te lezen dat u altijd goed geholpen word en bedankt voor de 5 sterren!
Met vriendelijke groet
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Wat een fijne mensen !! Jullie hebben vandaag zo goed en snel gehandeld om mijn hondje Banjer te verlossen van steentjes in zn plasbuis en blaas ... Nu snel weer opknappen ,echt heel erg bedankt voor de goede zorgen .. Hij is me alles !!
Beste mevrouw de Vries,
Aah, lieve Banjer!! Wij hopen ook dat hij heel snel weer de oude is! Bedankt voor uw fijne woorden en 5 sterren, daar zijn we trots op!
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Super fijne dierenkliniek zowel voor dieren als voor mensen
Beste Susy Diepeveen,
Bedankt voor uw mooie recensie en 5 sterren!
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Super clinic, qualified doctors who approach every patient with heart and love. I and my pets highly recommend. ❤️
Beste Kori eM,
Wat fijn om te horen dat u en uw ratjes hier graag komen, dat is een mooi compliment! Bedankt voor uw 5 sterren.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Geweldige begeleiding, in dit geval van Andrea, tijdens de euthanasie van onze hond. Alle tijd en ruimte. En ook nog een kaart ontvangen.
Beste meneer Gierman,
Bedankt voor uw review en de 5 sterren. Fijn om te horen dat u onze zorg en aandacht heeft gewaardeerd in deze moeilijke beslissing die jullie voor jullie lieve Connor moesten maken. Nogmaals heel veel sterkte met zijn verlies en gemis.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Fijne arts ook voor vogels.
Bedankt voor uw review en de 5 sterren!
Met vriendelijke groet Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Fijn geholpen
Beste meneer van Schaik,
Bedankt voor uw 5 sterren, wij zijn blij om te lezen dat u fijn geholpen bent.
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Ze zijn super lief voor Suus, en vakkundig
Beste familie C,
Bedankt voor de 5 sterren, Suus is ook zo'n schatje!
Met vriendelijke groet Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Goede zorg en erg lief voor de dieren! Ik laat mijn huisdier met een gerust hart achter voor een operatie.
Beste mevrouw de Bruijn,
Wat een fantastisch compliment, bedankt! Ook voor de 5 sterren!
Met vriendelijke groet Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Hele fijne en deskundige Dierenarts. Super lief voor de kat. Altijd goed advies en vriendelijke benadering. Gewoon prima.
Beste mevrouw Voorsluys,
Bedankt voor uw 5 sterren en mooie review. Altijd fijn om u en lieve Bommel en Puk te mogen helpen!
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Fijne kliniek om te komen. Aardige dierenartsen en assistenten. Belle had last van de oren omdat het lastig is de zalf er goed in te krijgen mochten we elke dag langs komen en werd er zo gezorgt dat de oren goed gezalfd werden. Elke dag werden we vriendelijk ontvangen! Mijn dank hiervoor.
Beste mevrouw van der Velden,
Bedankt voor uw 5 sterren en mooie review! Het was voor ons een kleine moeite om lieve Belle en u te helpen, graag gedaan!
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Peter heeft mijn biggetje gecastreerd, is supergoed gegaan, ook een paar keer gebeld om te vragen hoe het ging. Heel goed gevoel bij!
Fijn dat het goed gaat met uw varkentje! Bedankt voor de 5 sterren.
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Wat een vriendelijke en behulpzame dierenarts! Iemand die echt verstand heeft van schildpadden en ons duidelijke instructies gaf. Heel blij dat we hem hebben leren kennen!!
Bedankt voor uw 5 sterren en veel succes met uw schildpadden!
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Although it was the last journey of my little bunny Grażyna, we received a lot of love, care and support. Unfortunately we couldn't save my little friend but personel tried do everything. Damage of her little body was to big and during surgery we had to decide to let her go If the surgery was successful, the vet was ready to take the bunny home to monitor its health all the time and make sure everything was fine. I don't know of any places where a doctor makes such sacrifices. The vet listens and hears what you say to her. She is very empathetic and treats you with respect, even if you are a foreigner. There was no problem communicating in English. The staff is professional and the atmosphere is relaxed. The animals leaving the visits were calm and smiling. I recommend it wholeheartedly.
Thank you so much for your nice review and the 5 stars!
We tried everything we could for your beloved rabbit Grazyna. You where the best owner en did everything for her. So sorry for her loss. Our thoughts are with you.
Yours sincerely,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Super lieve mensen en een hart voor dieren en medeleven voor de mens super team
Bedankt voor uw mooie review en 5 sterren. Nogmaals heel veel sterkte met het verlies en gemis van uw varken Knoet.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: We zijn weer prima geholpen een fijne dieren praktijk binnen een dag ging het weer beter met onze hond ga zo door
Bedankt voor uw mooie review en 5 sterren. Fijn om te horen dat het al snel weer goed ging met Snowy.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Laika is heel blij als we Dodewaard binnen rijden.Ze loopt heel vrolijk de wachtkamer in ,en als dan ook nog Andrea om de hoek komt is ze niet meer te houden.Zij heeft een groot hart voor dieren, ga vooral zo door jullie zijn met z'n allen een Topteam Klaver4dieren.
Bedankt voor uw mooie review en de 5 sterren. Fijn dat u merkt dat Laika het dierenartsbezoek niet als onprettig ervaart. We doen er als team alles aan om iedereen zo optimaal mogelijk te helpen.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Toen onze stier recent in het weekend dringend hulp nodig had en we nergens anders passend advies kregen, stond Peter voor ons klaar. Ondanks dat we niet bij hem in het systeem stonden en het zijn vrije dag was! Daar zijn we hem erg dankbaar voor Petje af voor jullie!
Bedankt voor uw beoordeling en 5 sterren!
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Super lieve arts. Met hoeveel liefde hij zijn best doet voor onze gloster kuif kanarie. Ze zijn erg begaan met Ringo. Ook nu met zijn herstel ondanks ze het verloop niet helemaal weten. Dank jullie wel voor alle inspanningen
Fijn dat u de behandeling zo positief heeft ervaren en bedankt voor de 5 sterren!
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Fijne kliniek om te komen en fijne man in de omgang. Na behandeling van een flink gezwel bij onze kanarie werd er de volgende dag al meteen gebeld hoe het ging en paar dagen later kwam hij in zijn eigen tijd nog bij ons thuis om m te checken! Zeer betrokken dus!
Bedankt voor uw mooie woorden en 5 sterren!
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Ruim en weldenkende zorgzame lieve mensen.
Wat fijn dat u uw bezoek zo heeft ervaren, bedankt voor uw 5 sterren!
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Dierenarts anderea is een persoon met een prachtig en mooi hart voor u huisdier een liefdevol en deskundig arts die weet waar zij het over heeft echt een geweldig dieren arts voor u gelieve huisdier
Beste meneer Veldhoven,
Zo jammer dat het niet meer ging, een moeilijke maar juiste beslissing. Alles gedaan voor Tijger, nogmaals veel sterkte met zijn gemis ! Bedankt voor uw mooie review en lieve woorden!
Vriendelijke groet Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Fijne praktijk Lieve medewerkers met een ruim hart voor dieren.
Beste mevrouw Kreling,
Bedankt voor de 5 sterren en uw mooie woorden! Fijn om te horen!
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Ontzettend blij met de snelle service. Goede begeleiding en ondersteuning, ook na de operatie. Peter Klaver,dankjewel, je bent een topper.
Beste meneer Schot,
Bedankt voor de 5 sterren en uw review! Hopelijk knapt uw varkentje snel op.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Afgelopen vrijdag weer samen met Peter Klaver 50 duiven geënt. Ging zoals gewoonlijk, soepel en vakkundig. Was gezellig en leerzaam.
Beste meneer Stout,
Bedankt voor uw 5 sterren en fijn dat u de behandeling soepel en vakkundig heeft ervaren.
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Vriendelijke vakbekwame rustige service gerichte diervriendelijk mensen.
Beste meneer de Bruin,
Bedankt voor uw 5 sterren en mooie woorden. Hopelijk knapt Bella snel op!
Met vriendelijke groet,
Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Wij gaan altijd met onze kippen naar Dierenkliniek Klaver4dieren worden echt fantastisch geholpen en het zijn stuk voor stuk allemaal kanjers die er werken. Op 29 December is bij onze kip Raven een vergroeid teentje door Andrea geamputeerd en zij heeft dat echt prachtig gedaan. Met Raven gaat het echt goed ze eet en drinkt en kan straks als het genezen is zonder pijn lopen. Dank jullie wel Team Klaver4Dieren.
Wat ontzettend fijn om te horen! We zijn blij dat we Raven goed hebben kunnen helpen. Bedankt voor deze mooie beoordeling en review. Met vriendelijke groet Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Dierenkliniek met super kennis van alle dieren! Vriendelijk en staan altijd klaar om te helpen. Het is dat ik niet meer sterren kan geven want anders had ik dit zeker gedaan.
Beste Tamara, wat een compliment, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Geweldig. Zoveel kennis en bereid om alles te doen te helpen
Beste Tobin,
Bedankt voor uw mooie recensie en 5 sterren! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze kennis.
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Geweldige kliniek! Peter klaver is een geweldige dierenarts! Heel kundig en heeft verstand van exoten wat voor mij top is !
Beste Myranda,
Bedankt voor uw mooie recensie en 5 sterren! Wij proberen er voor alle dieren te zijn.
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Uiterst vriendelijke betrokken dierenarts, Peter Klaver!
Beste Gery,
Bedankt voor uw mooie recensie en 5 sterren!
Met vriendelijke groet, Team Klaver4Dieren
Fantastische ervaring: Geweldige praktijk, zeer vriendelijk ontvangen, 1ste x ....lief voor nm kat Zeer tevreden
Beste Karin,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze dierenkliniek en de zorg die we aan Luna hebben verleend! Het is ons doel om een zo diervriendelijk mogelijke omgeving te creëren en uitgebreide diergeneeskundige zorg te bieden.
We waarderen je positieve feedback enorm. Het is altijd een genoegen om voor Luna te zorgen. Als je in de toekomst nog meer suggesties hebt over hoe we onze service kunnen verbeteren, horen we dat graag. We streven er voortdurend naar om onze dienstverlening te optimaliseren.
Bedankt dat je voor onze dierenkliniek hebt gekozen, en we kijken ernaar uit om Luna in de toekomst weer te zien. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten.
Met vriendelijke groet,
Peter Klaver, dierenarts Dierenkliniek Klaver4dieren in Dodewaard
Fantastische ervaring: geweldige dierenarts
Beste Dennis Dingelhoff,
Veel dank voor je mooie beoordeling!
We staan altijd voor je klaar in onze dierenkliniek in Dodewaard en als je het wilt delen met je vrienden en bekenden, waarderen we dat ten zeerste!
Met vriendelijek groeten,
Peter Klaver, dierenarts
Positieve ervaring: Goede dierenarts. Wel van te voren even vragen qat de exacte kosten zijn. Zo kom je niet voor verrassingen te staan
Beste Familie van Beeren, dank voor jullie positieve beoordeling! We goed elke ons best om zo goed mogelijk voor jullie dieren te zorgen. Het is goed om een prijsindicatie te vragen VOOR een uitgebreide behandeling. Bloedonderzoek etc loopt snel op!
met vriendelijke groeten,
Peter Klaver, dierenarts / Hoofd van de kliniek
Fantastische ervaring: Perfect
Veel dank voor je mooie beoordeling! We proberen met het heel team zo goed mogelijke zorg voor jullie dieren te organiseren. Je feedback kan ons helpen om dit nog beter te doen,
Met vriendelijke groeten,
Peter Klaver, dierenarts
Fantastische ervaring: Vriendelijke en deskundige mensen Gaan geduldig met de dieren om
Heel veel dank voor je mooie waardering. We doen ons best om zo goed mogelijk voor uw huisdieren te zorgen!
Positieve ervaring: Praktijk was altijd fijn. Prijzen wáren behapbaar. Daar is onlangs vedandering in gekomen helaas. Prijzen zijn ineens fors gestegen. Jammer.... Assistentes zijn top!
Hoi Mariette,
Fijn dat je tevreden bent met onze assistentes! Prijzen zijn zeker een dingetje, zeker de inkoop ( en daardoor ook de verkoop) van de medicatie en de visitekosten met de huidige brandstofprijzen maken "alles duurder"! Maar we proberen zo veel mogelijk voor jou en je dieren de klaar te staan!
Peter Klaver, dierenarts
Fantastische ervaring: Mijn eerste ervaring bij deze praktijk is er 1 van kundig, betrokken en goede service.
Beste Michaël, veel dank voor deze positieve beoordeling! We blijven met ons te team ons uiterste best doen voor onze klanten en hun huisdieren!
Groeten namens jhet team, Peter Klaver
Fantastische ervaring: Zeer prettige samenwerking
Heel veel dank voor je positieve reactie. Ook voor de dierenambulance in Brabant proberen we altijd klaar te staan!
Fantastische ervaring: Hele aardige dokter. En ook goed met de beesten.
Beste Dennis,
fijn dat je zo tevreden bent met onze inzet voor de dieren en eigenaren. We doen onze uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen!
Als je andere diereigenaren ook vertelt, dat ze bij ons terecht kunnen, waarderen we dat zeker!
Ook op zaterdag ochtend zijn we open van 9.30 tot 11.00 uur, maar wel graag eerst even bellen!
Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel met een echt hart voor dieren. Ze nemen echt de tijd voor jou en jouw dier. Geen supergroot filiaal maar dat is juist zo fijn. Ze gaan ook op locatie en helpen vele diersoorten groot en klein. Telefonisch of online afspraken maken is mogelijk. Voor de deur een aantal parkeerplaatsen.
Geweldig dat je onze inzet zo waardeert! We proberen iedereen en alle dieren zo goed mogelijk te helpen. Persoonlijk contact vinde we heel belangrijk! En natuurlijk tevreden eigenaren!
Dank voor je mooie woorden!
Fantastische ervaring: Gisteren met Mogwai mijn gans naar Dodewaard gereden! . Werd geholpen door Andrea , een fijne dierenarts, net als Peter Klaver zelf !! . Met hart voor alle dieren . Zelfs Mogwai was ongelooflijk rustig, voor de eerste keer op doktersbezoek! . Was het eind rijden zeker waard . Ze Werd gewogen en kreeg een antibioticakuur mee . Ontzettend fijn , en ik ging ook al was het erger dan ik dacht , wel tevreden naar huis . Met de gans achterin !
Heel erg bedankt voor je positieve reactie. We doen ons best om alle dieren zo goed mogelijk te helpen!
Ook voor (water)vogels en papegaaien kan je bij ons terecht!
Op zaterdagochtend tussen 9.30 en 11 uur zijn we ook open, maar bel even!!
Fantastische ervaring: Wat een top praktijk. Peter Klaver heeft mijn chinchilla's goed geholpen. En er werd na een paar dagen gebeld hoe het met ze ging. Zeer netjes! Dank jullie.
Beste Mariska Beernink, fijn dat het weer goed gaat met de “mannen”!
Fantastische ervaring: Hele aardige mensen,fijne kliniek,en natuurlijk een goede vogelarts (Peter Klaver)
Veel dank voor je mooie beoordeling. We doen onze uiterste best om zo goed goed mogelijk voor jullie huisdieren en bijzondere dieren-vogels te zorgen!
Fantastische ervaring: Een zeer goede en deskundige dierenkliniek.Met liefde voor alle dieren.
Beste Beb Rainbowe, Veel dank voor je mooie recensie! We zetten ons elke dag in voor de zieke dieren, groeten, Peter Klaver, dierenarts Kliniek Kklaver4dieren
Met vriendelijke groeten,
Peter Klaver, dierenarts Dodewaard
Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij onze dierenkliniek! We zijn ontzettend dankbaar voor je vriendelijke woorden en waardering. Ons team heeft inderdaad een grote passie voor dieren en de eigenaar!
Peter Klaver, dierenarts
Dierenkliniek Klaver4dieren
Positieve ervaring: Komen graag in deze dierenkliniek. Worden altijd goed geholpen. Vriendelijk en deskundig personeel. Kortom een aanrader om hier met je huisdier naartoe te gaan.
Beste Ingrid Ederveen,
Fijn dat je tevreden bent over de deskundige behandeling.
Fantastische ervaring: We komen al 15 jaar met Cyra Wat een geweldig team❤️
Veel dank voor je positieve feedback!
Positieve ervaring: Fijne praktijk, altijd lief voor onze hond. Maar met de administratie en betalingen heb ik moeite.
Fijn dat je ze positief bent over ons werk!
Fantastische ervaring: Andrea is een top arts, ze ziet de dieren en anticipeer hierop. Ze denkt echt met je mee
Andrea is een toppertje!!!
Fantastische ervaring: Zeer goede dierenartsen praktijk, nemen de tijd voor de hond. En geven goed advies. En ook de hond word op zijn gemak gesteld
Beste Sylvia,
Hartelijk dank voor je mooie woorden en positieve beoordeling! Het doet ons enorm goed om te horen dat je tevreden bent over onze zorg voor je hond. We streven er elke dag naar om de best mogelijke zorg te bieden aan al onze klanten en jouw feedback motiveert ons om nog harder ons best te doen. We zijn dankbaar voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld en we zullen er altijd naar streven om jou en alle andere klanten de beste ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor je review, en als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar!
Fantastische ervaring: Gelukkig kon ons Guusje terecht bij Andrea, de dierenarts, in de vakantie. Ze heeft ons vakkundig advies gegeven en Guusje op een plezierige manier behandelend!
Hartelijk dank voor je mooie woorden en positieve beoordeling! Het doet ons enorm goed om te horen dat je tevreden bent de hulp aan Guusje. We streven er elke dag naar om de best mogelijke zorg te bieden aan al onze klanten, en jouw feedback motiveert ons om nog harder ons best te doen. We zijn dankbaar voor het vertrouwen en bedankt voor je review. Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Peter Klaver, dierenarts
Fantastische ervaring: Al jaren zijn onze honden patientjes bij team Klaver4dieren, voorheen Westerhuis. Zeer aan te raden!
Veel dank!
Fantastische ervaring: Super goede ervaring, nogmaals bedank Peter voor de snelle checkup van mijn Boa constrictor, voor de reptielenhouders dit is een aanrader!!!!
Veel dank voor je feedback! Als er iets is waar we je in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! Peter Klaver, dierenarts
Fantastische ervaring: Andrea is een super fijne en zeer kundige dierenarts! Luistert, neemt de tijd. En wat deed ze rustig en lief tegen mijn hond. Dikke 5 sterren waard!!
Dank je wel voor je positieve review! Andrea is een top-dierenarts! Je mag altijd kennissen en vrienden naar onze dierenkliniek in Dodewaard door sturen!
Fantastische ervaring: Vriendelijke bediening
Dank je voor de 5 sterrenbeoordeling en dan je zo tevreden bent!! We zetten ons dagelijks in om iedereen zo goed mogelijk he helpen!
Fantastische ervaring: We zijn goed en fijn begeleid toen we onze herder Iloy moesten laten inslapen! Fijn en warm contact, zowel naar Iloy als naar ons! Ontzettend blij mee!
Heel erg bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling voor de euthanasie han jullie hond Iloy! Het verheugt ons om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening!
Veel sterkte nog met her verlies van Iloy!
Peter Klaver, dierenkliniek Klaver4deiren
Fantastische ervaring: Top team, altijd heel attent en betrokken bij onze dieren (de konijntjes, en soms vogels die in nood zijn). Konijntje Cookie had weer wat problemen, hij heeft goede en fijne zorg gehad van jullie, we kregen ook duidelijke uitleg wat we zelf kunnen doen/waar we op kunnen letten/medicatie die we kunnen geven als dat nodig is. Super bedankt weer! De konijntjes en duifje Beauty maken het goed. Warme groet aan alle medewerkers!
Beste Yvonne,
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening! Elke dag zetten we ons volle inzet in om iedereen de best mogelijke zorg te bieden.
Peter Klaver, dierenarts
Dierenkliniek Dodewaard
Fantastische ervaring: Fijne praktijk waar ze naar je wensen en angsten luisteren. Petje af voor hun deskundigheid gisteren met mijn chihuahua. Oprecht een topteam!
Wat een prachtige beoordeling! Heel erg bedankt voor je lieve woorden en waardering voor onze praktijk. We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze dienstverlening en dat we naar je wensen en angsten hebben geluisterd. Het welzijn van jou en je geliefde chihuahua staat bij ons altijd voorop.
Veel dank,
Vriendelijke groeten,
Peter Klaver, dierenarts Dodewaard
Fantastische ervaring: Onze Sana keizersnede ondergaan. Alles super goed gegaan. Goede hulp en zorg om ons heen gehad.
Beste Jolanda Miechles,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat de keizersnede van Sana goed is verlopen en dat jullie tevreden zijn over de geboden hulp en zorg in onze dierenkliniek in Dodewaard.
Het welzijn van onze patiënten en hun eigenaren is onze hoogste prioriteit, en we doen er alles aan om een veilige en comfortabele omgeving te bieden voor zowel de dieren als hun verzorgers. We zijn trots op ons team van toegewijde professionals die altijd hun uiterste best doen om de beste zorg te verlenen.
Peter Klaver, dierenarts Dodewaard
Fantastische ervaring: Ik kwam zonder afspraak binnen met een probleem bij mijn hond, ze hebben mijn hond gelijk geholpen. Dat is toch goede service!
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn verheugd dat je de goede service in onze dierenkliniek in Dodewaard hebt ervaren.
Beste Angela van der Berg,
Bij ons staat de gezondheid en het welzijn van alle dieren voorop, en we begrijpen dat onverwachte situaties zich kunnen voordoen. Daarom streven we ernaar om onze patiënten altijd zo snel mogelijk te helpen, zelfs als er geen afspraak is gemaakt. We zijn blij dat we direct voor je hond konden zorgen en dat we hebben kunnen bijdragen aan het verlichten van het probleem.
Peter Klaver, dierenarts Dierenkliniek Klaver4dieren
Fantastische ervaring: Fijne dierenartsen! luisteren goed naar je, om zo een juiste diagnose te kunnen stellen en ze nemen echt de tijd . Altijd bereid om mee te denken en ook, out of the box, al dat nodig is.
Beste Evelien,
Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat je onze dierenartsen als fijn ervaart en dat je tevreden bent met de tijd en aandacht die we aan jouw dier(en) besteden. Ons team staat altijd klaar om mee te denken en creatieve oplossingen te vinden. Jouw vertrouwen in onze kliniek betekent veel voor ons. We kijken ernaar uit om jou en je geliefde dieren in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
Fantastische ervaring: Ik heb de behandeling van onze hond als een deskundige en professionele ingreep ervaren waarbij het welzijn van de hond veel aandacht krijgt.Ook de informatie naar mij waarom en waarvoor handelingen werden uitgevoerd was begrijpelijk.Ik heb vertouwen in het team van deze kliniek.
Beste Heer Willemse,
Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! We zijn verheugd om te horen dat je de behandeling van jouw hond als deskundig en professioneel hebt ervaren, en dat het welzijn van jouw hond veel aandacht heeft gekregen. Ons team zet zich altijd in om de best mogelijke zorg te bieden, en we hechten veel waarde aan duidelijke communicatie en begrijpelijke uitleg over de handelingen die we uitvoeren.
Het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld betekent ontzettend veel voor ons. We zijn er trots op dat je ons als jouw vertrouwde kliniek beschouwt, en we zullen er altijd naar streven om dit vertrouwen te blijven verdienen.
Peter Klaver, dierenarts Dierenkliniek Klaver4dieren
Fantastische ervaring: Heel erg fijn en goed geholpen! De liefde voor dieren spat ervan af.. Top
Beste Bea,
Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! We zijn enorm blij om te horen dat je heel erg fijn en goed geholpen bent in onze dierenkliniek. Het is ons grootste doel om de best mogelijke zorg te bieden aan alle dieren die onze kliniek binnenkomen, en we zijn dankbaar voor je waardering van onze inzet.
Peter Klaver, dierenarts Dierenkliniek Klaver4dieren
Fantastische ervaring: Alleen maar lof ... super liefe mensen /personeel ,ze helpen je van begin tot eind, Dankjewel allemaal Gr Martina Willemsen
Beste Martina Willemsen,
Bedankt voor je positieve woorden en voor het delen van je positieve ervaring. We kijken ernaar uit om jullie beide weer te mogen verwelkomen in onze kliniek voor verdere zorg en aandacht. Jullie tevredenheid is onze grootste beloning en een stimulans om onze passie voor dieren voort te zetten!
Peter Klaver, dierenarts Dierenkliniek Klaver4dieren
Fantastische ervaring: Vriendelijk behulpzaam goede service
Hoi Natasha,
Ik zie dat ik nog niet gereageerd had op je mooie beoordeling.
Ik probeer je zo veel mogelijk te helpen aan huis en voor de moeilijke dingen kan je naar de kliniek komen voor de meer uitgebreidere zorg,
Groeten,
Peter
Fantastische ervaring: Prima dierenarts. Kom er alleen af en toe met reptielen maar heb tot nu goede ervaringen. Tevens wel fijn dat ze ook achteraf contact opnemen om te kijken of de behandeling aangeslagen is. Ook is mogelijk om al via foto advies te krijgen. Tarieven zijn niet heel goedkoop maar wel zeker betaalbaar.
Beste Linda,
Wat fijn om te horen dat je positieve ervaringen hebt met onze dierenkliniek, specifiek voor jouw reptielen! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen. Het is ons doel om kwalitatieve zorg te bieden en het welzijn van alle dieren te waarborgen, dus het doet ons goed te weten dat je tevreden bent over de behandelingen.
Fantastische ervaring: Altijd afspraken bij Sanne, fijne dierenarts!
Beste Tirza, bedankt voor deze mooie beoordeling!
Fantastische ervaring: Wat een fijne kliniek, iedereen neemt uitgebreid de tijd voor je. Helaas moest onze kater doorverwezen worden, hier werd niets voor gerekend. Waar vind je nog zo'n praktijk. Onze kat werd er behandeld als een prins! Zeker de moeite waard.
Fijn dat u zo tevreden bent over ons team! Wij doen onze uiterste best om zo goed mogelijk voor uw geliefde huisdieren te zorgen!
Met diervriendelijke groeten,
Peter Klaver, dierenarts
Fantastische ervaring: Superfijne dierenarts,diegoed naar je luistert en goede prijs kwaliteit
Fantastische ervaring: Hele fijne service
Fantastische ervaring: Hi met Angela uit Utrecht, ja ben heel tevreden over Meneer Klaver, omdat hij al enige jaren mijn gottinger varkentje zijn klauwtjes knipt! Hij is zo vriendelijk en geduldig! Ook de praktijk zelf zijn telefonisch heel aardig! Wat ik ook belangrijk vind is dat zwienie onder narcose kan,, dat doet niet iedere veearts,, is anders niet te doen! De deskundigheid met alles, en veel ervaring opzeker,, is deze dierenartspraktijk echt een aanrader! Groet van Angela!
Beste Angela, Deze recensie zie ik nu pas, sorry. Veel dank voor je mooie woorden. Op het gebied van hobbyvarkens proberen we echt onze uiterste best te doen, inclusief visites aan huis en in de wei zoals bij Swieni!
groeten, Peter
Fantastische ervaring: Hele fijne praktijk en ze nemen alle tijd voor je huisdier. Zeer kundige en hele fijne dierenartsen en de assistentes ook uitermate vriendelijk.
Fantastische ervaring: Super super top mensen
Fantastische ervaring: Super aardige medewerkers. Wij kwamen in paniek aan omdat onze agapornis ziek was. Uiteindelijk onderweg in auto overleden. We zijn zeer goed opgevangen en kregen meteen koffie aangeboden en een ruimte waarin we mochten bijkomen. De dierenarts heeft onze agapornis nagekeken omdat wij wilde weten wat de doodsoorzaak was. De arts besprak de mogelijkheden met ons en was heel duidelijk.
Fantastische ervaring: Je weet dat daar jij en je huisdier daar goed op hun plek zijn
Fantastische ervaring: Werd vriendelijk te woord gestaan. Kon snel terecht met onze hobby kippen
Fantastische ervaring: Goede service en luister naar je verhaal
Fantastische ervaring: Ben hier heel goed geholpen. Ik had een rat Mickey met een tumor, die is nu inmiddels goed verwijderd. Ze zijn heel vriendelijk en zorgvuldig met je huisdier , heel veel uitleg gekregen waardoor ik met een goed gevoel er heen ging en weer naar huis ging. Enorm bedankt!
Laat je mening achter over Dutch - Kliniek Dierenwaard:
Dutch - Kliniek Dierenwaard verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Dap the Dorskamp
Dierenkliniek De Waalsprong ????????
Star Clinic Veterinarians Nijmegen
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.