DierenDokters Ede????????

Veldhuizerweg 3, 6712 DD, Ede

DierenDokters Ede is uw betrouwbare partner in de liefdevolle en professionele zorg voor uw huisdieren. Onze dierenkliniek, gelegen aan de Veldhuizerweg in Ede, richt zich uitsluitend op gezelschapsdieren zoals honden, katten, konijnen en fretten. Ons ervaren team van drie dierenartsen, Sietske Spann, Tilly Bardie en Nicole Wagtmans, staat garant voor persoonlijke aandacht en zorg voor elke patiënt.

Wij bieden een breed scala aan diensten, van routinecontroles tot geavanceerde diagnostische behandelingen. Voor spoedgevallen werken wij samen met Dierenziekenhuis Arnhem, zodat er altijd een ervaren dierenarts beschikbaar is, zelfs buiten kantooruren. Bij DierenDokters Ede draait alles om de betrokkenheid van ons team en de welzijn van uw huisdier.

Onze faciliteiten zijn up-to-date en uitgerust met moderne apparatuur, waaronder een operatiekamer en een in-huis laboratorium. Onze dienstverlening omvat ook gratis voedingsadvies, kindvriendelijke omgeving, cursussen en lezingen, en een uitgebreide mail-service om u te ondersteunen in de zorg voor uw huisdier.

Kies voor DierenDokters Ede en geef uw huisdier de zorg die het verdient. Maak vandaag nog een afspraak online of neem contact op voor meer informatie!

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-19h
  • Dinsdag: 9h-19h
  • Woensdag: 9h-19h
  • Donderdag: 9h-19h
  • Vrijdag: 9h-19h
  • Zaterdag: (closed)

Onze opmerking van InfoVet over DierenDokters Ede????????:

Ervaring van klanten en persoonlijke aandacht

De meeste eigenaren waarderen DierenDokters Ede om de persoonlijke en meelevende benadering van het team. Klanten geven aan dat de dierenartsen en assistenten echte tijd nemen voor consulten, waarbij ze niet alleen naar het dier, maar ook naar de eigenaar luisteren. Veel eigenaren merken dat ze serieus genomen worden en dat er samen met hen wordt meegedacht over de beste opties voor hun huisdier. De sfeer in de praktijk wordt vaak omschreven als gezellig en gemoedelijk, wat helpt om stress voor zowel dier als baasje te verminderen.

Specialisaties en serviceaanbod

DierenDokters Ede richt zich uitsluitend op gezelschapsdieren, zoals honden, katten, konijnen, knaagdieren en fretten. De praktijk biedt een breed scala aan diensten, variërend van alledaagse diergeneeskunde en preventie tot uitgebreidere diagnostiek en behandelingen. Het team staat bekend om zijn diervriendelijkheid en geduld, zelfs bij moeilijke dieren of complexe situaties. Daarnaast biedt de praktijk spoeddiensten in samenwerking met het Dierenziekenhuis Arnhem, zodat er buiten openingstijden ook expertise beschikbaar is.

Professioneel team en passie voor dieren

Het team van DierenDokters Ede, onder leiding van dierenartsen als Sietske Spann en Elmar Bottemanne, wordt geprezen om hun vakmanschap en passie. Eigenaren benadrukken dat het personeel niet alleen deskundig is, maar ook empathisch handelt, zelfs in moeilijke momenten zoals bij het inslapen van een dier. Veel klanten geven aan dat ze zich op hun gemak voelen bij de dieren en dat de dieren zelf ook rustig en ontspannen reageren op het team. De nazorg en het contact na behandelingen worden door veel eigenaren als positief en attent ervaren.

Diensten

Hospitalisatie

DierenDokters Ede????????: Beoordelingen

4.7/5 (131 Beoordelingen)
Linda Vodegel Matzen Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Zeer persoonlijke begeleiding en verzorging van onze honden

Lieke Mesenig Geplaatst op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: Goede dierenarts! Vriendelijk naar dieren en de baasje.

henock paans Geplaatst op Google 3 months ago

Negatieve ervaring: Mijn hond maandag 04-08-25 naar Dierendokters gebracht ik was bang dat hij iets had gegeten wat ergens vast zou zitten..zijn ademhaling was zwak. de dokter vond het genoeg om een spuitje te geven en wat medicijnen zonder dat de exacte oorzaak echt bekend was en zonder foto’s ..ik vroeg aan de dokter of ze geen foto’s moest maken dit was niet nodig vond ik al best gek. Woensdag belde ik weer na 3,4 minuten geen gehoor kan gebeuren, vervolgens belde ik de spoed lijn , daar namen ze snel op…van de telefoniste mocht ik alleen de spoedlijn bellen als het spoed zou zijn.. de aannames waren al gemaakt, het voelde niet fijn…uiteindelijk mocht ik 10 voor 3 komen , omdat ik rond 12 uur net niet ging redden vanuit mijn werk kan ook gebeuren. Uiteraard heb ik aan de balie aangegeven dat ik het telefoongesprek niet kon waarderen en waarom ik de noodlijn had gebruikt, het was volgens de arts onmogelijk dat ik 3,4 minuten in de wacht gestaan zou hebben en kreeg ter plekke nog een discussie met haar ook. Binnen een uur kreeg ik een telefoontje dat het toch levensbedreigend zou kunnen zijn …omdat ze toen wel foto’s hadden gemaakt. Er bleek veel vocht in zijn longen te zitten. Vervolgens ben ik naar een ziekenhuis in Arnhem doorverwezen, waar ze ook weinig konden doen …Evidensia, ook hier hebben ze hem 1 nacht gehouden. Tot mijn verbazing hoorde ik dat ze in Utrecht alleen de apparatuur hebben om een laatste poging te wagen om mijn hond te redden, In die nacht heeft de arts me 2 x gebeld en gaf aan dat ik het beter kon opgeven. En dat de kosten in Utrecht erg kunnen oplopen, goed dat dit aangegeven is.. bij aankomst in Arnhem werd hier wel heel erg de nadruk op gelegd. Uiteraard zal ik hier als baasje alles aan doen ongeacht de kosten. Ik moest en zou eerst van Ede naar Arnhem rijden voordat de arts een afspraak in Utrecht wilde maken terwijl ze wisten dat ik het koste wat het kost wilde doorzetten ..volgens heb ik 3,5 uur in Arnhem gewacht voordat ik door mocht naar Utrecht….de secretaresse komt ineens naar me toe met de vraag of ik er ben voor ik kat…. Ik kon mijn woede nog net inhouden dus ze ging het even navragen… Vervolgens wilde ik gaan rijden na discussies waarom ik het niet moest doen , en dan ging het voornamelijk om het kosten plaatje. Ik weet niet wat die arts in Arnhem gebruikt om de nachten wakker te blijven ? maar was niet best. Ze gaven aan dat ik in Utrecht 2000 euro moest aanbetalen maar dat kon me geen reet schelen natuurlijk.(tot vandaag geen factuur gezien). Toen stonden ze er ineens op dat ze mee wilden rijden, de kosten kreeg ik uiteraard achteraf.. kan me ook niet schelen, maar wel apart. Donderdag op vrijdagnacht is mijn hond overleden in Utrecht. Kortom mijn dierenarts heeft me niet serieus genomen, Evidensia neem ik kwalijk te traag te handelen, wellicht als er eerder actie was ondernomen had me hond het ook niet gered. Voor iemand die al 8 jaar Trouwe klant is met zorgplan, ben ik erg onprofessioneel behandeld ,ik ben van mening dat hij ook niet een nacht bij evidensia had hoeven blijven maar direct door naar Utrecht wanneer mogelijk.

Tanja Van Bergeijk Geplaatst op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Fijne en meedenkende dierenartsen

Mariët Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Super goed en behulpzaam team!!!

Delina Wilbrenninck Geplaatst op Google 11 months ago

Fantastische ervaring: Al meer dan twee jaar kom ik met mijn twee Maine Coons bij Dierendokters Ede. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Bij eventuele behandelingen worden de mogelijkheden en procedures helder uitgelegd, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Het personeel gaat altijd heel respectvol en vriendelijk om met mijn katten waardoor ze zich snel helemaal op hun gemak voelen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden!

Aaltje Hendriksen Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Indien men geen kennis heeft van bepaalde ziektes eerst even goed inlezen of anders doorgeven aan collega’s maar niet zomaar iets toedienen wat uiteindelijk heeft geleid tot een zeer pijnlijke dood. Ik heb dit uitvoerig besproken met de behandelaar en als excuus gaf zij aan omdat de uitslag van het bloedonderzoek nog niet binnen was dat zij daarom deze medicatie had voorgeschreven want ze wist het toen nog niet terwijl ‘alle symptomen aanwezig waren’, Op het moment toen de uitslag binnen kwam we gewoon met de medicatie moesten blijven doorgaan met de gevolgen van dien Even ter kennisgeving dat dit mijn meisjesnaam is!

Bert Menzo Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Aangezien ik een hulphond heb was dit de keuze van de hulphondenschool. In het begin was ik erg tevreden en had nooit klachten. Nu sinds een tijd zijn er veel klachten. Vergeten terug te bellen na behandeling van mijn hond( (waar ik wel excuses voor heb ontvangen), verkeerde facturen en gisteren de aanname dat de assistent geen gegevens kon vinden en daardoor er vanuit ging dat wij een andere dierenarts hadden. Mijn hond Kaya heeft ieder jaar een uitgebreide controle met de bijbehorende vaccinaties en ik snap dan ook niet waarom ze dacht dat ik een andere dierenarts had. Afgelopen weekend werd mijn hond ernstig ziek en zijn wij bij een andere dierenarts terecht gekomen omdat Dierendokters geen dienst had. Deze gaf aan dat ze naar een specialistische kliniek moest. Daarop belde ik met Dierendokters om haar medisch dossier op te vragen en dat daarbij spoed nodig was,omdat er vorig jaar een kwaadaardige tumor verwijderd was. Nu nog steeds heb ik niets vernomen. Het welzijn van mijn hond is voor mij super belangrijk en daarom neem ik nu dan ook de beslissing dat ik beter af ben bij een andere dierenarts. Ik hoop wel dat het medisch dossier alsnog snel onze kant opkomt.

Anneke van der Stege Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Vriendelijk en oprecht geïnteresseerd in het dier.

Anouk Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Ik ben pas een maand bij deze dierenartsenpraktijk, maar ben al 2 keer geweest voor mijn kat. Maar wat een fijne praktijk, vakkundig en zeer vriendelijk personeel!

Ariël Lee Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Very kind and patient professionals. They come across like they truly love (helping) animals.

marije van der kamp Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Professioneel en meelevend team van dierenartsen en assistenten, die netjes communiceren over de kosten. We kregen zelfs een handgeschreven sterkte kaartje toen de cavia was overleden.

Jorien Binnemars Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Werd heel snel geholpen, vriendelijk personeel, de hond is met aandacht geholpen.

Karlijn vd Veer Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Fijne praktijk die goed bereikbaar is, eigenlijk altijd wel ruimte voor je heeft en waar iedereen fijn met je meedenkt. Niet alleen op gebied van behandeling van het huisdier maar bijv ook het plaatsnemen in de wachtkamer. Zo gebruik ik voor mijn kat liever geen reismandje en de praktijk denkt dan mee door bijv een afspraak te plannen op een moment dat er geen honden in de praktijk zijn, of dat ik in de auto of de behandelkamer kan wachten tot we aan de beurt zijn. Verder gaat elke behandeling in goed overleg en wil je iets niet dan wordt het niet opgedrongen, met altijd het welzijn van het dier in het achterhoofd. Ik vind het ook heel fijn dat ik soms ook gewoon kan bellen met vragen - zonder dat daar meteen kosten aan verbonden zijn. Ook de mogelijkheid om achteraf via tikkie te betalen vind ik fijn. Soms wil je meteen met je dier naar huis, of bij inslapen wil je helemaal niet aan betalen denken; over alles wordt met je meegedacht.

Mark Leeuwis Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd zeer behulpzaam en Rosey (een Amerikaanse bull) komt er altijd erg graag. Je merkt de liefde voor dieren

Marian Van Engelenhoven Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Aardige mensen, die met je meeleven

Alexander Van der starre Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Een fijne dierenarts die goede zorg heeft geleverd aan onze Beau. Mochten we een nieuwe huisdier krijgen dan komen wij zeker weer terug.

marlien van belzen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische dokters!! Staan altijd voor je klaar!!

Steven Knobbout Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Elmar is echt betrokken!

M. Beumer Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Al jaren kom ik met mijn katten bij Dierendokters Ede. Wat een fijne praktijk, kundige begeleiding en zeer prettige communicatie met zowel de dierenartsen als de assistenten. Er wordt tijd voor je genomen, naar je geluisterd en vooral ook met je meegedacht, zowel in het belang van het dier als van de eigenaar. Na verhuizing naar Arnhem klant gebleven. Het is voor mij absoluut de moeite waard om wat langer in de auto te zitten, als je weet dat je goed geholpen wordt!

Ab Budding Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Na vele jaren zeer tevreden te zijn geweest een bijzondere vervelende ervaring gehad waar ik lang van onder de indruk ben geweest. Erg jammer! Wij gaan op zoek naar een andere dierenarts.

Peter Wakker Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke arts, gezellige sfeer. Wordt er goed geadviseerd. Voelt gemoedelijk.

Diana Langius Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: We zijn weer goed geholpen en alles weer duidelijk uitgelegd zoals altijd een top dierenartsen praktijk

Hennie Beukhof Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Prima dierenarts ze zijn goed en ook lief voor de dieren en ook naar ons toe trouwens iedereen is daar heel top

Cornelis Van Noort Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Heb aangegeven dat ik een HCM/PKD test wil voor mijn kat en krijg een bloedtest die niet overeenstemming is met het geen wat ik wilde geef het ook later aan bij de gemaakte afspraak maar word toch doorgedrukt en word niet erkent ondanks de arts zegt dat dit een aparte test is , ik zeg eerlijk ben overdonderd ook al betaal ik de rekening en heb er volgens het gevoel niets aan aan de desbetreffende test die de assistent als zijnde geschikt bevonden acht maar niet voor het gene wat ik uiteindelijk wil.

Julia v/d heuvel Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Erg fijne dierenarts! Alle medewerkers hebben echt oog voor je huisdier, die benoemen ze dan ook bij naam. Kan tot nu toe altijd de zelfde dag nog terecht. Top!

dineke van kuik Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer lieve en zeer goede dierenarts en assistenten. En een hele fijne sfeer.

Marcel Buurman Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne mensen goeie service

Marco Welgraven Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Al heel wat jaren klant hier met onze dieren. Altijd prima advies. Niet de goedkoopste maar volgens mij wel een hele goede en fijne dierenarts voor de juiste prijs.

Renske vd Geest Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zo fijn om zo'n prettige dierenarts te hebben voor onze beide honden. Sietske is echt geweldig!!!!!

Marcel Beek Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Altijd de tijd om echt te luisteren en daarbij een goed advies!

Helena van de Bovenkamp Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super vriendelijke dierenartsen praktijk met super veel aandacht voor huisdieren en hun baasjes. Zelfs onze beide honden komen er graag. Meedenkend en altijd meedenkend bij alternatieven. Ga zo door!

Romy van Broekhuijsen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Dit is echt een meest zorgzame en vriendelijke groep mensen. Veel geduld en respect voor zowel je dier als het baasje. Als ik 6 sterren had kunnen geven, dan had ik dat zeker gedaan ❣️

Stephan Willemen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische mensen, kundig en zeer betrokken

Tamara Enodi Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Ze nemen de tijd voor je en leggen duidelijk hun bevindingen en de opties van behandeling uit. Ze zijn enorm lief tegen onze dieren ook!

A. Fiks Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super fijne dierenarts, absoluut een aanrader! Hoop kennis is huis, doen hun uiterste best en denken fijn met je mee. Altijd goed bereikbaar om even te overleggen als het nodig is. Aan hun goede zorgen kun je je beestje wel toevertrouwen :)

Fondy Hartman Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Wil je de beste dokters voor jouw huisdieren? Dit zijn de DierenDokters die eenzaam bovenaan staan op ons lijstje. Zetten altijd het welzijn van jouw huisdier voorop en denken met je mee… Lieve mensen ❤️

Sparkle Rechten Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Eigenaars zijn super! Kosten prijzig maar denk dat elke dierenarts dat is. Makkelijk om afspraak te maken.

Dempsey de Koning Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Louter fijne ervaringen gehad.

Erna de Kruyff Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer kundig, betrokken. Goede informatie en maken prettig contact met de honden. Fijne praktijk!

Sylvia Snellinckx Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Deze dierenarts is geweldig, hij is zeer begaan en heel zorgzaam. Elmar is de oom van onze hondjes

Ingrid Vogel Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke assistent ad telefoon. Vriendelijke artsen.Alleen tijdens patiënten bespreking geen persoonlijk contact.Voelt vervelend als je dier ziek is,en geen contact krijgt.Mischien toch assistent om de telefoon aan te nemen.Je wilt natuurlijk zo gauw mogelijk een afspraak maken,en niet 2 uur wachten met bellen.Was wel spoed aanwezig. Maarja niet alles is spoed, maar wel goed ziek

Bruno Marrero Dorta Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Professionele, snel, altijd voor jou klaar en echt lief voor jou dier, we zijn helemaal tevreden met zij, en onze kat Gordo ook.

Tamara Kuipers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zijn leuke en lieve mensen die de tijd voor je nemen. Super dierenarts kom er al 4 jaar!

Joyce Kruidbos Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Prima artsenpraktijk Word goed geholpen en houden echt super veel van de dieren

Linsey Meere Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Je wordt altijd super goed geholpen bij DierenDokters Ede, kundige dierenartsen die lief zijn voor het beestje.

Corine Jacobs Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Nemen de tijd voor de consulten en hebben hart voor dieren!

Max Geplaatst op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Kunnen gewoon niet met dieren omgaan. De vrouw die de leiding heeft is onaardig, onredelijk, en vervolgens krijg je ook nog een dikke rekening. Ben zeker niet tevreden.

a d Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: De beste dierenarts !!!!!!! Met liefde voor de vak en dier. Jullie zijn toppers ;)

Gerjan Klok Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer geschikte dierenarts. Onze cocker Spaniel komt hier (al vind zij het niets).

Kamil Tuchalski Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Bardzo miła obsługa. Super opiekuńcza opieka nad naszymi kotkami.

Marleen Vermeer Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Ben heel erg tevreden over hoe ze met mijn hond omgaan. Echt lief voor dier en baas. Zeker een aanrader voor nieuwe huisdierenbezitters

Evy Demoet Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts! Ze nemen de tijd en bij grotere behandelingen nemen ze voor- en achteraf altijd even om te kijken hoe het gaat.

Nesta Marley Geplaatst op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Als je geen geld hebt doen ze niks voor je dier

Miranda Willemsen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zowel dierenarts als assistenten zijn kundig. Ze nemen de tijd voor je en de hond voelde zich ontspannen!

Roland Draaijer Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk voor de dieren én de baasjes.

Charlotte Olsman Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Ze hebben echte aandacht voor je dier en denken met je mee

Karin van surksum Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super

Geralda Holster Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Nemen echt de tijd voor je en vragen goed door. Heel goed geholpen en kon last minute terecht

Janneke van den brink Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne dierenartsen en assistenten. Wel erg duur .

Eugenie van Pouderoijen-van Neerbos Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Fijne praktijk. Denken mee en altijd krijg je het gevoel dat je serieus genomen wordt.

Maria Tanis Geplaatst op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Mooie open praktijk. Heel duur, geen tarieven op de website. Dat is voor mij een reden geen afspraak meer te maken.

Jeroen Flantua Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer fijne medewerkers en dokters.

Ingeborg Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend lieve dierenartsen en medewerkers. Afspraak gemaakt voor onze zieke kat die er natuurlijk direct vandoor ging toen we naar de dierenarts moesten. De afspraak drie (!!) keer moeiteloos kunnen verzetten omdat onze kat verstopt bleef. Helaas was onze lieve kat zo ziek dat hij direct ingeslapen moest worden maar dit deed de arts zo fijn en meelevend. Ook de rest van de medewerkers waren heel erg lief en attent. Na een paar dagen ook nog een heel lief kaartje gekregen met een persoonlijk bericht erop. Kortom, zo blij en dankbaar voor hun manier van werken. Zelfs in het geval van zoiets verdrietigs.

Karin Leunen Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Ik ben geschrokken van de rekening.

David Maman Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Heel deskundig, veel persoonlijke aandacht. Toppers!

OrsykaLove Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Heel goed hoor! Ik ben superblij met die dierenarts

Ellen Aarnoutse Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Volop aandacht voor m'n hond, deskundig en betrokken. Wel reëel. Heel plezierig ondanks de zorgen.

martin koster Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Een top.dierenarts. Neemt ook de tijd voor de dieren. Een aanrader

Selina Boerma Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend goede omgang met mens en dier, de dieren staan op de eerste plaats en met alles wordt rekening gehouden.

Linsey Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Fijne en klant en diervriendelijk medewerkers. Wij worden altijd goed geholpen.

Mathilde van Ravensberg Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer kundig artsen. Zeker ook met kleine knaagdieren. En heel meelevend. Je krijgt en passant handige tips mee voor de verzorging.

Ton Biesmans Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede service

Corrie Rosebl Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Goeie dierenarts goed contact met de dieren, prima overleg

Christiaan Jansen Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenartsen! Met een persoonlijke benadering en je huisdier (her)kennen. En zien dat ze passie voor hun werk hebben.

Auke Hertstein Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig team fantastisch zorgzaam voor de beesten. Buster onze Friese Stabij liet alles maar gebeuren. Wat een fijne dierenartsen

Loes Visscher Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Naar mijn mening de beste dierenarts. Al het personeel geeft daar echt heel veel om dieren en behandelen al je huisdieren met liefde en respect. Er is altijd interesse in hoe het met je huisdier gaat. In het verleden heb ik niet al te beste ervaringen gehad met de dierenartsen waar ik naar toe ging. Ik ga nooit meer ergens anders heen.

Kim Assante (Pinky) Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Zeer prettige ervaring. Toen onze hond heel erg ziek was vertrouwde de arts het niet helemaal. Hij besloot gelijk te opereren en dat heeft waarschijnlijk haar leven gered! Super betrokken arts. Fijne vent.

H Jansen Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Wat een ontzettende kundige mensen werken hier!

SS H Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Friendly service and skilled vets.

Sia Zijlstra Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Zeer dier - en mensvriendelijk

dirk-jan Jansen Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Al jaren zijn we “klant” bij deze dierenarts en van ons zul je geen wanklank horen. Passie voor het vak, de dieren en inderdaad worden de baasjes ook niet vergeten. Empathie met een hoofdletter E. Dit geldt niet alleen voor de dierenartsen, maar voor het hele team !!

Birgit Van Engelshoven Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts waar ze echt de tijd nemen en oprechte interesse in de situatie tonen.

Sandra Klomp Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Fijne mensen, prettig in de omgang voor mens en dier! Geven altijd antwoord op je vraag, denken mee en zijn bereidwillend.

Linda Van Pelt Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Hele meelevende mensen, ik wordt altijd vriendelijk geholpen en er word met je mee gedacht

Margreet Rozema Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Fijne, snelle en deskundige service. Heel persoonlijl en altijd tijd om even met t hondje te dollen.

Marjan van Holten Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Erg fijne dierenarts praktijk met duidelijk hart voor de dieren.

Theo Van Eck Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Prima adres.

Ellen Hendriks Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: ❤️

Bianca van Baaren Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Super fijne medewerkers, handelen in belang van het dier (geen zakkenkloppers) tevens erg meelevend / denkend. Het verraste me dat ze me belde na bijna 2 maanden om te vragen hoe het ervoor stond na de operatie

D R Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Wordt altijd netjes geholpen en goed voor de diertjes

Pascale Ruitenberg Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Topdokters!!

Marius Brink Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: They always help well. And care for the aninals

perfecte krul Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk voor mens en dier erg betrokken en meedenkend hier kan je je huisdier met een gerust hart heenbrengen

Tim Verbeek Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Oog voor dier (En mens)

Esther van Middendorp Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Zeer behulpzame, meedenkende en professionele dierenartsen en assistenten !!

Jenny Schilt Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Goed voor onze dieren, maar óók voor de mensen .

Mira Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: De beste dierenartsen die er zijn. Echt hart voor elk dier dat binnen komt. Ze kunnen ook erg veel aan behandelingen.

Judith Pink Press Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Altijd goede service en fantastische nazorg

Henk de Kruyff Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Deskundig, goede adviezen, een vriendelijke en gastvrije praktijk en keihard werkende mensen met passie voor hun vak. Dieren helpen staat bij hun altijd op de eerste plaats. Iets wat vanzelfsprekend zou moeten zijn bij een dierenarts, maar dat is lang niet altijd zo. Ben al heel wat jaren een hele tevreden klant bij Dierendokters Ede.

Laat je mening achter over DierenDokters Ede????????:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

DierenDokters Ede???????? verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.6 (160)
Dap the Dorskamp

Dap the Dorskamp

Adres en contactgegevens bekijken
Hogenkampseweg 110 - 6871 JS, Ede
+31317316085
4.9 (157)
Dutch - Kliniek Dierenwaard

Dutch - Kliniek Dierenwaard

Adres en contactgegevens bekijken
Dalwagen 29C - 6669 CA, Nijmegen
+31488410040

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt