Dierenkliniek Pijnappel

Sint Annastraat 35, 6524 EE, Nijmegen

Welkom bij Dierenkliniek Pijnappel, uw betrouwbare partner voor de gezondheid van uw huisdieren in Nijmegen. Met jarenlange ervaring combineren wij deskundigheid met moderne technieken om ervoor te zorgen dat uw huisdier de beste zorg ontvangt. Of het nu gaat om een routinecontrole, geavanceerde behandelingen zoals endoscopie, of gespecialiseerde kniechirurgie, ons ervaren team staat voor u klaar.

Onze kliniek biedt een warme en gastvrije omgeving waar zowel huisdieren als hun eigenaren zich op hun gemak voelen. Wij geloven in een persoonlijke aanpak en nemen de tijd om met u te overleggen over de gezondheid en het welzijn van uw dier.

Wij verwelkomen niet alleen honden en katten, maar ook kleine huisdieren zoals konijnen en cavia’s. Onze gespecialiseerde diensten omvatten tandheelkunde, lasertherapie en knieoperaties voor honden met kruisbandproblemen.

Om uw bezoek nog makkelijker te maken, bieden wij ook gratis parkeergelegenheid aan. Geef gewoon uw kenteken door aan de balie, en wij zorgen voor de rest.

Onze balie is geopend van maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 17:00 en op vrijdag van 9:00 tot 19:30 op afspraak. Boek eenvoudig online uw afspraak en kom langs in onze moderne praktijk.

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 9h-17h
  • Dinsdag: 9h-17h
  • Woensdag: 9h-17h
  • Donderdag: 9h-17h
  • Vrijdag: 9h-17h
  • Zaterdag: (closed)

Foto's van Dierenkliniek Pijnappel

Dierenkliniek Pijnappel

Diensten

Hospitalisatie
Veterinaire Spoedgevallen

Dierenkliniek Pijnappel: Beoordelingen

4.6/5 (143 Beoordelingen)
Angelique Desiree Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: 2x Super fijn geholpen bij oorontsteking van mijn kat. Eerst een heel meelevende receptioniste (die tactvol geen angst opwekte maar wel zocht naar de snelste mogelijkheid) en toen een fijne behandeling door een superlieve dierenarts (Bouke). Bij het eerdere geval, een andere ontsteking, hoefde ik de terugkom controle niet af te rekenen. Ik rijd er graag een stukje verder voor.

Floor Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Dierenarts met fijn team, denken mee en zijn erg betrokken.

Mart Bilo Geplaatst op Google 2 months ago

Fantastische ervaring: Wat een toppers! Heel erg betrokken en zorgzaam. Toen onze kat ziek was is hij erg goed geholpen. Ook hebben ze er voor gezorgd dat we bij een goede kliniek terecht konden waar ze verder specialistisch onderzoek konden uitvoeren wat ze daar zelf niet konden. Ik kan ze iedereen aanraden!

s hendriks Geplaatst op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Meedenkend, liefdevol, deskundig

Hugo Oostijen Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Een betrokken en vakkundige dierenkliniek! Wij en Rover zijn erg blij met hoe we geholpen worden als nieuwe katten-ouders. Al is Rover snel overtuigd met een kleine snack ;). Dierenkliniek Pijnappel is flexibel, vakkundig in advies / handelen, goed bereikbaar en hebben zelfs nog contact gezocht n.a.v. een medische ingreep voor de kat. Voor ons een onverwachte, maar zeer positieve verrassing. Een aanrader voor iemand die opzoek is naar een dierenkliniek/arts.

Ilya L Geplaatst op Google 8 months ago

Negatieve ervaring: Just went for an appointment at 14h, they're closed. I made the appointment two days ago, so the sign must have just been made. Except the listed hours don't explain why they're closed at 14h. Maybe they should send their appointments an email warning.

Gadeer Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: جيد

Fam Appels Geplaatst op Google 11 months ago

Negatieve ervaring: Een jaar geleden hier naar toe geweest met een hamster omdat deze een dikke wang had. Wij dachten aan een ontstoken wangzak maar zij gaven aan dat het een kankergezwel was en dat hier weinig aan te doen was. Vervolgens groeide de wangzak snel en knapte deze naar verloop van tijd. Bleek dus gewoon een abces te zijn. De hamster is vervolgens aan zijn laatste fase vanwege zijn leeftijd en dan bel je op om deze in te laten slapen. Geven ze doodleuk aan dat ze geen tijd hebben en dat je de spoedlijn moet bellen wat vervolgens 117,- euro aan extra spoedkosten naast het spuitje en veel verder weg ipv lopend naar toe kunnen lopen. Wij zijn klaar met deze dierenkliniek en gaan terug naar onze oude dierenarts die weliswaar verder weg is maar wel goede kwaliteit en zorg levert.

Suzan van Wijk Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Zeer behulpzaam dierenarts John.

kikk arts Geplaatst op Google 1 year ago

Positieve ervaring: Vriendelijke personeel

Jacqueline Walvoort Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Superfijn en kundig !

miranda kuilenburg Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts die echt goed met je mee denkt....heel betrokken.

tanja ellermann Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Onze hond voor een beugel behandeling gebracht heel mooi resultaat Heel aardig team Heel goed uitleg

Renate Louise Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Top kliniek met hart voor dier en mens. Door onze eigen dierenarts met onze jonge hond Tio doorgestuurd vanwege gebidsproblemen. Helaas bleek onze hond ernstig ziek en moesten we hem laten gaan. De beugel die al gemaakt was is nooit doorberekend. Ook werden we een tijd later door de dierenarts gebeld. Dat was voor ons een grote troost, ook om van hem te horen dat we de juiste beslissing voor Tio hadden genomen. Dankbaar voor de lieve service.

M Langeveld Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Door twee andere dierenartsen doorverwezen naar een dierenziekenhuis waar wij geen fijn gevoel bij hadden. De situatie voorgelegd aan Pijnappel, zij hebben de situatie en voorgaande onderzoeken bekeken en zijn ook van mening dat er toch meer onderzoek nodig is door een dierenziekenhuis. Ze hebben een ander dierenziekenhuis aanbevolen waarbij de reviews er ook een stuk beter uit zien dan bij het ziekenhuis waar we eerder naartoe verwezen waren door de andere dierenartsen. We hebben dus geheel vrijblijvend onafhankelijk advies gekregen en ook nog buiten openingstijden door hen hierover gebeld. Je merkt hieraan dat het bij deze dierenarts gaat om het welzijn van het dier, en niet direct om de financiën. Bedankt!

Anne Ratering Arntz Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd heel goed en lief geholpen door de dierenartsen en de assistenten. Ze hebben echt hart voor dieren en dat merk je in de betrokkenheid en goede zorgen (en nazorg) voor dier en baasje. Heel erg bedankt hoe jullie er in de afgelopen periode zijn geweest voor onze kat Coco en natuurlijk ook voor ons.

astrid Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Helemaal veranderd voel me er niet meer thuis

Jozzy Rubenski Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts waar ik al bijna 40 jaar kom

Elena Krugliakova Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Dr. Bouke Smit is a great specialist and very kind person. Staff working at the reception is always very helpful. Great place to entrust the health of your loved ones

Agnieszka Gwizdalak Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige service:))

Henny Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Mijn ervaring is dat ik een dikke 10 punten geef voor deze dieren kliniek.

Peter Mulders Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Onze hond had een grasaar klem in haar neusje. We konden snel terecht, werden goed op hoogte gehouden en een dag later zelfs nog gebeld met de vraag hoe het inmiddels met haar ging. Erg fijn. Helaas een dure behandeling, maar daar kan de dierenarts natuurlijk niks aan doen.

Glynnes Crombeecke - Berg Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Doorgestuurd door onze eigen dierenarts vanwege gebitsproblemen. Super netjes behandeld. Duidelijke uitleg gekregen voor de ingreep en na de ingreep. De dierenarts belde zelfs zelf. Dit heb ik bij mijn eigen dierenarts nog nooit meegemaakt. Wat soms onhandig is als je vragen hebt. Prijs kwaliteit ook super netjes! Dit viel ons echt ontzettend mee. Na de ingreep nog gebeld hoe het ging. Ik raad iedereen deze kliniek aan.

Stefan Holvast Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige kliniek met kundige dierenartsen en supervriendelijk personeel. Echt aanrader !!

Wilma Janssen Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Ik vond de vrouwelijke dierenarts altijd zeer prettig en kundig. De mannelijke dierenarts heeft mij teleurgesteld en voor mijn stervende kat zelfs geprobeerd nog behandelingen eruit te halen met infusen. Thuis is mijn kat toen redelijk snel en met veel pijn overleden. Dat doet nog steeds zeer.

Kimberly Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Mn puppy had een teek en kon gelijk bij ze terecht terwijl het al bijna sluit was, toen ze merkte dat hij bnag was voor de stofzuiger werd deze gelijk weggehaald. Ook probeerde de arts zn vertrouwen te winnen met snoepjes en heeft snel en behendig de teek weggehaald en de juiste medicatie en fijn advies gegeven. Ze raadde zelfs aan dat ik een keer met de puppy langskwam om niks te doen zodat hij zich comfortabeler voelt bij hen als hij wel nog eens op doktersbezoek moet. Voor de teek verwijderen werd niks gevraagd. Al met al heel netjes en zeker aan te raden!

Stanley Clark Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Really friendly vet, they speak English and offer a great service. Would highly recommend to make an appointment here to take care of all your pet needs. The building it is in is historic and really lovely!

Margaretha Van Wageningen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: We zijn hier geweest met onze duitse herder van 17 mnd. Ze hebben een wortelkanaal behandeling gedaan en de tand wat opgehoogd. Het resultaat was er tevreden. Echt elke medewerker was super vriendelijk en behulpzaam. Ook waren ze kwa prijs erg schappelijk.. een echte aanrader!!!

Femke Francissen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenkliniek, vlakbij centrum.

Nathalie Wesselkamp Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer fijne dierenarts aanrader

Daan Spaan Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Fijne locatie. Voor zover ik kan zien is de kliniek niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Parkeren voor de deur (parallelweg), parkeerkosten worden door de kliniek geregeld.

Sebastiaan Lekkerkerker Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ik kom al ,50 jaar bij deze praktijk.Eerst was er de oude Pijnappel,nu zijn dochter en schoonzoon.Over de oude Meneer Pijnappel gingen de idiootste verhalen rond,geheel onterecht.De man was een bekwaam veearts,hij heeft met hart en ziel voor al mijn katten en honden gezorgd.En.dat waren er nog al wat in fe 50 jaar dat ik er kwam.Nu heeft zijn dochter en haarman de praktijk overgenomen.L@atst moest ik mijn hond laten chippen en registreren. Ze ging met zorg en kundig te werk. 3 x raden bij wie ik de volgende 25 jaar mèt mijn Bo,de PekiPo voor advies en eventuele behandeling terecht kan.Ik vind ze de beste dierenarts van Nijmegen en dat zijn ze ook echt

Jessy Van schoonhoven Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super lieve mensen! Mijn konijn is hier laatst erg goed geholpen. Wat een leuke dierenarts!

Eddy-Paul Bakker Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Onze hond is hier deskundig geholpen aan een dubbele beenbreuk. Wij zijn zeer tevreden.

x ‘Miss_X’ Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk, betrokken personeel. Goed bereikbaar, kon snel terecht. En gaan goed/vriendelijke om met katten.

Agnes de Roeper Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne Tandarts voor de hond

Sen Dogan Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super fijn personeel. Bellen een paar dagen na de operatie om ook even te checken hoe het gaat. Heel helder en geruststellend om je dierenvriendje hier achter te moeten laten.

Jamie Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Slechte communicatie.Afspraak gemaakt en uiteindelijk kom je voor niks! Totaal niet vriendelijk erg stug en niet de fout bij zich zelf zoeken! Dramatent! Is geen ster waard!

Lidia Zuidberg Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Een geweldige groep ervaren en deskundige mensen met heel veel lieve zorg, empathie en adviezen. Mijn hondje was daar in goede handen. Jullie begeleiding en medeleven heeft ons toch getroost.

peter-paul Leferink op Reinink Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenartsen in een mooi monumentaal pand, midden in centrum van Nijmegen

Geert van Schaik Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Goede kliniek, ontvangst was zeer goed. Je wordt direct geïnformeerd over de gang van zaken van je dier. Top adres bij gebit problemen

Mireille Vaal Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer kundige dierenartsen met het hart op de juiste plek. Niet alleen in zorg maar minstens ook in nazorg.

Miranda De Ruijter Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: De beste dierenarts van nijmegen..

jolanda broeks Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Onze boxer heeft bij dierenkliniek Pijnappel een kruisband operatie gehad. Zeer goed verlopen dankzij deskundige en ervaren dierenarts. Aanrader!

Karin Hogemans Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Deze dierenarts kijkt goed naar je dier en luistert naar je verhaal. Kennis en ervaring en geen onnodige medicijnen voorschrijven.

Dejan V. Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fantastic doctor, our Freek is a happy dog. Thanks Dr B.

Ramiz Hun Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Alleen blanke Nederlanders zijn daar welkom helaas, we leven anno 2023!!!

Zoë Eggermont Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Aardig personeel en goede hulp!

Tabor van Ostade Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Hart voor dieren en ondanks dat de kosten snel oplopen voor de behandeling van je geliefde dier, proberen ze zoveel mogelijk rekening te houden met je portemonnee.

Lotte Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts ☺️

Joyce Hellegers Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super lieve diervriendelijke praktijk

Melanie C. Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk personeel

Yuri van den Brand Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Good small veterinarian practice with helpful staff. Since they are located close to the city center and on a busy street, finding parking for your car might be difficult. They do have a parking permit for visitors; you can have your car registered inside by the staff.

Manuela Konings Uitvaartbegeleiding Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Zeer kundige en vriendelijke dierenartsen. Nemen de tijd om mijn honden te onderzoeken en geven duidelijke uitleg.

Suleha Esen Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super fijne dierenarts. Zeer bekwaam.

Dinde De Jong Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts! Heel kundig en superfijne omgang met dieren en mensen.

Emilie Roulleau Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke assistentes, Vriendelijke dokter. Super fijn geholpen. Mijn eigen dierenarts was op vakantie en kon gelukkig hier terecht. Hele mooie dierenkliniek.

Tim Kievits Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: De dierenarts was deskundig en ging zorgzaam met de konijntjes om.

appie van leeuwen Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Ons dior de poes controle nagels laten knippen goeie dieren arts

nunsjki Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: De assistente nam voor mij en mijn hond alle tijd om alles tot in de puntjes uit te zoeken. Er werd goed naar me geluisterd en meegedacht, en het medisch advies was in het belang van mijn hond. De service en hulpverlening is super. Zeer betrouwbare dierenarts die wat verder kijkt en goed kan onderzoeken welke behandeling het beste past bij de hond.

Peter G Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en kundig, zeker aan te raden.

Hilde Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Hier terecht gekomen voor een 2de opinie. Zeer goed advies gekregen en gekozen om de behandeling hier te laten uitvoeren. Geboden oplossing was voor mijn hond veel beter en de prijs van de behandeling was voor mij echt heel veel beter.

Stefanie Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Hier wordt uitgebreid de tijd voor je huisdier en voor de vragen die je stelt genomen. Vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Wilma Blom Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Je wordt op een prettige manier geholpen. En wat ik persoonlijk fijn vindt, ze rekenen niet de hoofdprijs voor nagels knippen bij onze katten bijvoorbeeld! Geweldig!

Georgina Florez Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Really great. They treat your pet perfecly. My dog is not scared to go

Dennis Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Heel fijn en snel geholpen, professionele hulp en advies. Nette locatie en schone ruimte!

titiana verbeiren Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Dierenkliniek Pijnappel, is echt heel goed. Denkt overal mee aan een oplossing. Echte dieren liefhebbers!!

Toon Arts Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen goed geholpen

Annemarie Brummelhuis Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Prima dierenarts(en). Ook het overig personeel attent Jaarlijkse vaccinatie mét algehele controle. Eerste bezoek gratis. Aan te bevelen, alleen daarom al.

Jill Bronsvoort Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke assistenten met een hoop kennis van zaken. De artsen Pijnappel zijn ook zeer vriendelijk en begaan, daarbij is één van de artsen een specialist in kattengedrag, wat ons enorm geholpen heeft. Er worden prima tarieven gehanteerd en altijd in goed overleg besloten welke stappen ondernomen kunnen worden. Koffie automaat in de wachtruimte is een plus.

Carlijn Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Snel en deskundig geholpen. Prettige dierenarts.

22sobex Geplaatst op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: De kliniek ziet er goed uit en wij hebben in het verleden ook wel goede ervaringen mee gehad. Maar niet de laatste keer. Bij ons hondje hebben zij haar gesteriliseerd ipv gecastreerd! En dit kwam wrs door miscommunicatie. Echter wanneer je vragen stelt en aangeeft dat je het minst ingrijpend operatie wil...dan krijg je dit toch niet. Goed luisteren en doorvragen is essentieel bij elke beroepsuitoefening

Dierenkliniek Pijnappel
Dierenkliniek Pijnappel

Er is altijd veel verwarring over het verschil tussen castratie en sterilisatie. Deze termen worden door elkaar gebruikt, zowel door eigenaren als dierenartsen. Op zich is dat niet erg, want honden en katten worden eigenlijk altijd gecastreerd., dwz de eierstokken of de testikels worden verwijderd. Sterilisatie in strikte zin, dus onvruchtbaar maken en de eierstokken of testikels laten zitten is om meerdere reden ongebruikelijjk. En daar gaan we dus niet vanuit.

Monique Sanders Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Wat een super lief team.. Onze hond is daar onder behandeling en zijn er nu 3x geweest en alle keren zo relaxed. Echt een aanrader

Jan-Jaap Klomp Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Goede dierenarts. Aardig personeel. Flink aan de prijs.

puk cornelissen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Al heel veel jaren super tevreden!

Bas Haandrikman Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam, zowel artsen als ondersteuners. Erg tevreden over deze dierenkliniek! Goed bereikbaar en helpen je telefonisch al een heel eind vooruit.

Luuk van Dijk Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Prettige ervaring met het vriendelijke personeel.

Perry the Platypus Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Sinds vorig jaar vaste klant met de poes. Bevalt erg goed, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, ook begin van de avond open en natuurlijk een voordeel dat de poes zich er op haar gemak voelt. Aanrader!

Michel Zweers Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Mijn kat Bobo was geblesseerd tijdens spelen en we waren bezorgd over zijn gezondheid. Na keurig te zijn onderzocht en een spuitje tegen de pijn. Weer naar huis. Bedankt voor de hulp en wegnemen van onze zorgen.

Lisa Quadt Geplaatst op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Male vet is great, female vet is dismissive and unfriendly at times.

Jessica Hendriks Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: hele fijne dierenarts.

1nvasion Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne DA, vooral met katten zijn ze heel erg kundig!! Ga zo door DA team. :)

Theo Derksen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk begripvol en kundig

Mell Spanner Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke betrokken dierenartsen, heb al jaren goede ervaringen met deze kliniek.

Marc Lammers Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zowel de dierenarts als de assistenten zijn top. Je merkt dat ze van dieren houden en hun praktijk is schoon en netjes. Zeker een plek waar je je trouwe viervoeter naartoe wilt brengen. :)

Denis de Vries Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Prima service.. Kundige arts

Henk Lamers Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vakkundig en uiterst vriendelijk

Mennie Harpe Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Prima praktijk. Ze hebben ons, dus de poes, snel en goed geholpen.

Pieter van Vugt Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Pootje licht gewond zaterdag middag, konden vrijwel meteen terecht, snel en fijn geholpen. Fijne mensen. Ik heb weinig om mee te vergelijken maar de kosten vielen mij mee.

Arie Coen t Hoen Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Moeilijk te verwijderen teek gratis uit mijn hondje verwijderd!

Thomas Goodlife Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Professioneel, maar daar is de prijs ook naar

Willy Janssen Geplaatst op Google 6 years ago

Negatieve ervaring: Afgelopen woensdag 3juni Mijn hond was zeer slecht,naar de praktyk gebeld,waar ik te horen kreeg dat ze niet kwamen ,terwijl ze crisisdienst hadden,wij zijn daar geen patient was het antwoord,daar mijn hond gelukkig nooit iets heeft gehad,waren wij niet welkom,savonds nog een keer geprobeerd,omdat de situatie steeds slechter werd,ER werd niet opgenomen,terwijl ze crisisdienst hadden,toen verder gaan bellen om iemand Anders te vinden,mijn hond lag te Sterven, gelukkig iemand gevonden die wel van dieren houdt,en niet alleen van geld!!!!nadat hij ook geprobeerd had om met de dierenkliniek Pijnappel in contact te Komen,ook vergeefs,heeft mijn hond uiteindelijk eutanasie gekregen,Dus wanneer ze in het verleden niks aan je verdiend hebben,kom je dus ook niet in aanmerking bij deze kliniek voor hulp,terwijl ze crisisdienst hebben,SCHANDE,wat een dierenvriend zijn ze daar!!! Willy janssen,

Dierenkliniek Pijnappel
Dierenkliniek Pijnappel

Beste Willy, wij kunnen in de dienst geen huisbezoeken afleggen. U wilde zelf niet naar de praktijk komen, anders hadden wij u kunnen helpen.

No1 No1 Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Mijn hond had een ontstoken teen aan de achterpoot. Eerst even aangekeken, maar ging niet over na deze paar keer ontsmet te hebben. Dus dan maar naar de professionals. Gebeld met de assistente. Deze maakte direct afspraak om dezelfde avond nog te kunnen komen. Geweldig geholpen zeer hond-vriendelijk door mevrouw zelf. Antibiotica, prijstiller en n voetschoentje. Heel redelijke prijs voor de uitstekende behandeling. En belangrijk: het resultaat is perfect hond loopt weer perfect en had nauwelijks last met lopen door het perfect passende voetschoentje ipv zo n enorme toeter om haar hals en kon daardoor normaal functioneren. Hartelijk dank namens hond en baasje. Hans

Jagoda Pajda Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Goed geholpen. Wel aan de dure kant.

Lennart Groen Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Per mail contact gezocht met de dierenarts over twee afgebroken tanden bij de hond. Dezelfde dag nog telefonisch contact ontvangen en geadviseerd in een behandelplan. Uiteindelijk dezelfde week nog een wortelkanaalbehandeling kunnen laten uitvoeren met een mooi resultaat. Werk ziet er zeer vakkundig uit en de hond is er duidelijk van opgeknapt. Prijs per telefoon besproken, dus geen verassing achteraf. Prijs/kwaliteit liggen goed in verhouding. Aanrader!

Ferry Molenaar Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Betrokken, eerlijk en vriendelijk! Mijn hond word altijd heel erg blij van een bezoek aan deze dierenarts!

Conny Boersma Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en kundig dankzij snel ingrijpen is ons hondje er nog

Brechtje Simissen Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Mijn broer en ik gingen met onze stokoude Jack Russel naar de dierenkliniek omdat hij moeilijk liep. Mw. Pijnappel kon hem gelukkig helpen. Ze ging heel leuk met hem om en zei dat hij de oudste hond van de praktijk is.

Streetsurf Shop Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Fijne oprechte dierenarts. Is open en realistisch over de haalbaarheid van een ingreep. Ook met ons nieuwe huisdier gaan we hier met vertrouwen naar toe.

Emma Wellens Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Omdat ik s, avonds kwam met mn hond erge allergie spuit gehad ,heeft maar 24 uur gewerkt en in de 90 euro armer, daarom redelijk

Dierenkliniek Pijnappel
Dierenkliniek Pijnappel

Helaas zijn de avondtarieven hoger dan overdag. Een dergelijke injectie werkt helaas niet langer

Laat je mening achter over Dierenkliniek Pijnappel:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.5 (146)
Star Clinic Veterinarians Nijmegen

Star Clinic Veterinarians Nijmegen

Adres en contactgegevens bekijken
Zwanenveld 6605 - 6538 RX, Nijmegen
+31243449449
4.7 (160)
Dierenkliniek De Waalsprong ????????
Dierenkliniek De Waalsprong ????????

Dierenkliniek De Waalsprong ????????

Adres en contactgegevens bekijken
Carbatinastraat 13 - 6515 GM, Nijmegen
+31243031101
4.7 (125)
Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ????

Mijn Dierenarts Nederrijn ???? ????

Adres en contactgegevens bekijken
Huissensestraat 1A - 6833 AG, Arnhem
+31263218144
4.9 (157)
Dutch - Kliniek Dierenwaard

Dutch - Kliniek Dierenwaard

Adres en contactgegevens bekijken
Dalwagen 29C - 6669 CA, Nijmegen
+31488410040

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt