Dierenkliniek Jol

Jol 11 26, 8243 ED, Lelystad

Dierenkliniek Jol is een gezelschapsdierenkliniek in Lelystad, centraal gelegen.
De kliniek bestaat uit 8 medewerkers, 3 dierenartsen, 5 paraveterinairen,
Service, klant- en diergerichtheid staat op nummer 1.

In de kliniek worden alle soorten gezelschapsdieren behandeld.

Er is een 24-uurs spoedtelefoonnummer beschikbaar.

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 8:30-12h, 13h-17h
  • Dinsdag: 8:30-12h, 13h-17h
  • Woensdag: 8:30-12h, 13h-17h
  • Donderdag: 8:30-12h, 13h-17h
  • Vrijdag: 8:30-12h, 13h-17h
  • Zaterdag: (closed)

Dierenkliniek Jol: Beoordelingen

4.6/5 (128 Beoordelingen)
Gerard Boonstra Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Goede dierenkliniek. Zeker een aanrader.

Mariana Silvestre Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Definitely the best vet clinic! I recommend 100%!

Bianca Wigbels - de Bont Geplaatst op Google 2 months ago

Positieve ervaring: Tot op heden altijd goed geholpen. Wat ik vaak mis bij dierenartsen is de empathie naar de eigenaar toe, hier is tegenwoordig dit zeker aanwezig. Ze zijn ook open over de kosten. Het is alleen vreselijk hoe hoog die inmiddels zijn. Tanden verwijderen in de kliniek vanaf €500 en in het aangesloten ziekenhuis vanaf €1000 en medicatie dat in de en paar jaar bijna de helft duurder is geworden is echt schrikbarend.

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Bianca, hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze mooie recensie! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

Carien IJdema Geplaatst op Google 2 months ago

Positieve ervaring: Prima dierenarts

Patricia Vastenburg Geplaatst op Google 2 months ago

Positieve ervaring: Goede vakbekwame praktijk. Minpuntje: Engels sprekende arts.

Debbie Nijenhuis Geplaatst op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: Goede ontvangst netjes geholpen

Johan F. van Doornik Geplaatst op Google 3 months ago

Positieve ervaring: Mijn hond komt er al jaren en heeft er soms voor hem pittige behandelingen ondergaan. Toch loopt hij er iedere keer relaxed naar binnen. Dat zegt iets over de medewerkers en hoe ze met de dieren omgaan.

Angela Schraven Geplaatst op Google 3 months ago

Negatieve ervaring: Nagels knippen voor 2 kleine hondjes, 5 minuten werk. Rond de 50 euro vind ik veel geld.

Rob de Swart Geplaatst op Google 5 months ago

Positieve ervaring: Fijn geholpen, alleen sprak de arts alleen Engels.

Nikola Rolka Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: I am pleased, The animals felt good after the visit

Ruby Ariese Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Vriendelijk en behulpzaam en kundig. Spooky en binky zijn blij met ze

Lisley Drubbel Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts met veel verstand en hart voor dieren.

Erik Geplaatst op Google 6 months ago

Positieve ervaring: Controle bij mijn hond was gewoon goed hoor. Ik lees een paar negatieve reacties, maar moeilijk te begrijpen. 4 sterren voor mij.

Jodi Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Netjes op tijd vlgs afspraak geholpen. Vriendelijk naar de huisdieren en hun eigenaar. Goede uitleg bij wat ze doen c. q. adviseren. Kosten zijn hoog maar m.i. niet te. Dierenkliniek Jol maakt deel uit van een (samenwerkende?) keten. Huisdier eigenaren krijgen een hetinneringsmail voor de gemaakte afspraak en wanneer de hethalings vaccinatie weer nodig is.

Leonie Chin-A-Loi - de Berg Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Zeer fijne praktijk, denken altijd met je mee!!

marcel compagner Geplaatst op Google 6 months ago

Fantastische ervaring: Fijne Dierenarts en assistenten gaan allemaal heel fijn met onze Dirk om. Zeer tevreden.

Rachel ve37 Geplaatst op Google 7 months ago

Negatieve ervaring: Liever geen een ster. Hoe er is gehandeld met het inslapen van mijn duitse reus. Is ronduit schandalig. En een heel onwaardig afscheid. Inclusief de manier. En sta je er met onmacht. Ik heb ook besloten het niet hierbij te laten. En ga stappen ondernemen. Zowel de dierenarts als kliniek. Die deze arts beschikbaar hebben gesteld voor euthanasie. De hele behandeling uitleg en reacties/opmerkingen volgt hier nog. Want mag voor anderen met konijnen zeker geweten worden en om te waarschuwen.

Mark Hendrik Stoffels Geplaatst op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Exelent place!

Kate Uittenbosch Geplaatst op Google 8 months ago

Negatieve ervaring: Wij kwamen met onze hond aan vanwege een wond, werd ons verteld dat we naar Zwolle moesten en dat de hond daar gehecht moest worden. Er werd ons wijs gemaakt dat hechten en onder narcose 1200 euro zou kosten! Dit is belachelijk. Dit hoor tussen de 300/400 euro te kosten en geen cent meer. Geld trekkers zijn het! Uiteindelijk hebben wij een andere top dierenarts gevonden en voor 3/4e goedkoper kunnen doen met top service! Laat je niet gek maken mensen!!! Ze zijn uit op geld.

Derk Gahler Geplaatst op Google 8 months ago

Negatieve ervaring: Wellicht de juiste dierenarts voor kleine ingrepen, en consult. Maar wat er is gebeurd is zonder te overdrijven achterlijk! 1200 euro voor een hechting, het kon niet anders, moest gebeuren en zal direct moeten gebeuren. Uiteraard in volle stress weggegaan, onwetend wat we nou moeten doen. Want laten we eerlijk zijn 1200 euro is veel geld, vooral voor een hechting wat normaliter rond de 250 euro zou moeten kosten. Goed, aan een bittere dag kwam een goed eind, we hebben rondgebeld en zijn uiteindelijk in hartje Dronten terecht gekomen. Daar was de schatting 400 euro (inclusief spoeddienst en 2/3 van de prijs eraf!) Uiteraard direct daarnaartoe gegaan, met geweldige service, en een eerlijke te vertrouwen dierenarts. De dierenarts in Dronten is echt een aanrader! Simpel gezegd, laat je niet oplichten! Kijk en bel goed rond, want de beste zorg voor uw huisdier is op veel meer plekken te vinden.

Hayley Mcgowan Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Iedereen is zo lief en meelevend. Mijn hond, Lady laten inslapen. Dierenarts Tania is zo lief en respectvol. Vertelde duidelijk wat er ging gebeuren en was zo lief met mijn hond. Kreeg zelfs liefde van haar tijdens het overlijden en erna.

emile halbesma Geplaatst op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Gewoon zeer te vrede en netjes geholpen

Jacqueline van Eijck Geplaatst op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk geholpen door de arts maar ook de dames die achter de balie zaten. Wat een fijne praktijk!

Marloes Orie Geplaatst op Google 10 months ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts praktijk met immer vriendelijke en meedenkende medewerkers

Marga Sterrenburg Geplaatst op Google 10 months ago

Positieve ervaring: Vriendelijk, betrokken en kundig personeel. Min puntje, nagels knippen door assistente kost 35 euro, vind ik iets aan de hoge kant.

Willeke Riegman Geplaatst op Google 11 months ago

Positieve ervaring: prettig geholpen

S. van Os Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Van investeringsmaatschappij dus beter mijden!

Jannette Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vriendelijke mensen Plek is goed te bereiken Parkeergelegenheid aanwezig

Mars Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Prima dieren arts. In vergelijking met anderen is deze niet duur

Freestyler Lelystad Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Hele diervriendelijke kliniek.

Joop Van Bakel Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: De beste zorg voor mijn dieren, en gelukkig betaalbaar. Uitmuntend !

Marga Reekers Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Hele goede dierenartsen praktijk.

Marco Kort Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenkliniek mensen weten goed waar ze mee bezig zijn

Daan van Hees Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd behulpzaam, denken goed mee in het belang van je huisdier. Hele fijne praktijk.

Hennie Worp Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Altijd even vriendelijk

Sjoukje Meijerink Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Wij brengen altijd kleding voor goede doel

Jordi Janssen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Ontzettend fijne dierenkliniek, met heel aardige dokters en vooral heel sympathieke mensen achter de balie. Iedereen denkt met je mee en ze hebben allemaal stuk voor stuk het beste voor met de huisdieren van mensen. Ontzettende aanrader!

ilonka wardenaar Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: In een maand tijd 2x een vreselijk verlies. Vreselijk lieve, zorgzame en begripvolle geduldige mensen. Mijn dank is groot.

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi Ilonka, bedankt voor de mooie woorden!

Naomi J Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Dierenkliniek Jol heeft een hart voor de dieren maar ook voor de baasjes. Hele fijne medewerkers die er werken en nemen echt de tijd voor je. Ik kom er al jaren. Echt een super Dierenkliniek. Ben super tevreden

Paula Mcfriend Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Vanaf dat we onze toen pup haalde ruim 13 jaar geleden tot haar laatste adem zijn we bij dierenkliniek Jol altijd fijn geholpen. Altijd vriendelijk en vakkundig met absolute liefde voor dieren.

Gonnie Bos Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne en prettige kliniek

budy2966 Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Deskundige en lieve artsen

Daniel Tak Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zij zijn zo lief voor de dieren en als ik bel zijn ze altijd heel aardig en nemen de tijd. Ook bellen ze altijd terug als het nodig is.

Jaco-Louis Engelbrecht Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Great friendly service with a smile for our four legged children. Highly recommend!

Raoul Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Heel vervelend nieuws gehad maar ik vindt het fijn dat de dieren arts super eerlijk en behulpzaam was voor ons en onze hond

Fred de Vries Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Helaas was onze eigen dierenarts gesloten, maar ook deze kliniek is meer dan uitstekend. Onze poes kon voor sluitingstijd nog even onderzocht worden en er moesten wat foto's worden gemaakt. Goede uitleg, geduldig en grondig. Een kliniek waar we in Lelystad trots op mogen zijn.

Cor Spaans Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Top xxxkliniek.

Marieparklane Instituut Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Voelt thuis en zeker behulpzaam.

Paul S Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Super plek voor onze dieren (2 maal hond, 2 maal poes), goed en vriendelijk personeel. Dank #blijmee.

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi Paul, mooi dat je zo tevreden bent over ons en bedankt voor de complimenten!

Mark de Haan (Mark) Geplaatst op Google 3 years ago

Negatieve ervaring: Inmiddels 3x gebeld. Eerste keer 20 minuten positie 1 in de wacht. Vanaf 8.30. Geen aanrader, aangezien beide opvolgende telefoontjes geen verandering bieden. In aanvulling op de reactie hieronder: Als ik vanaf 8.30 op positie 1 zit te wachten, is er één van de twee dingen mis: 1. Triage/anamnese aan de telefoon duurt VEEL te lang. 2. Je moet bij bekend zijn van extreme lang wachttijd te rade gaan of je je bandje moet aanpassen. Het feit wil, dat ik niet de enige in mijn omgeving ben die hier tegenaangelopen is bij jullie. Een kennis van me heeft 45 minuten (!!) als positie 1 in de wachtrij gestaan en is ook overgestapt naar een andere praktijk.

Michael Weetikniet Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Woensdag 11 mei 2023, hier geweest. Dit om onze geliefde viervoeter in te laten slapen. 13 uur was het zo ver, de wachtkamer was leeg en wij waren op de medewerkers na de enige. De dierenarts die de euthanasie ging uitvoeren was erg aardig en begripvol. Zo koos zij ervoor om onze hond eerst rustig in te laten slapen terwijl wij om haar heen zaten. Dit zodat wij de laatste zouden zijn die zij zou zien tijdens het inslapen. Wij kregen rustig de tijd om afscheid te nemen. Hierna kwam de fatale prik. Wij kunnen niet anders zeggen dat het ondanks de treurige gebeurtenis toch mooi afgesloten is, met dank aan de dierenkliniek en de medewerkers.

T H Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Ingewikkeld en duur

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi T H, bedankt voor de review!

Ebi Izadi Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Nice and professional VET

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi Abraham, bedankt voor de 5 sterren review!

Kleine Vos Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: I cannot recommend this clinic enough. Thank you for the wonderful care for my two dogs. Absolute faith in your professional care. ❤️

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hi Kleine Vos, thank you for your kind words. We hope your dogs are doing well!

Dennis Olivier Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Erg fijne dierenarts

Luuk De Jonge Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Altijd lief voor het dier

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi Luuk, bedankt voor de review!

Astrid Schoonheim Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Beste dierenarts van Lelystad

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hi Astrid, bedankt voor de mooie review!

Ashok Hulleman Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: beste dierenarts van Lelystad

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi Hulleman, bedankt voor de fijne woorden!

Kitty van Dijk Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: goede communicatie en daardoor meedenkend, informatief en helpend!

Lucia Bakker Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Goeie dierenarts

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hoi Lucia, bedankt voor je review!

Linda Heijdra Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Ik kom al jaren met mijn dieren bij deze dierenkliniek (hond, kat, hamsters en konijnen). Ze zijn vriendelijk en kundig. Ze helpen snel, zeker bij spoed. Waar ik de moed al opgegeven heb, zetten zij zich nog (succesvol) in om een dier te redden. In al die jaren ook al heel wat dieren moeten laten inslapen( ze komen bij mij allemaal uit een opvang en zijn dan al op leeftijd) en ook dan zijn ze erg meelevend... Complimenten aan iedereen en in het bijzonder aan dierenarts Caminada

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Linda,

Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw recensie. En hartelijk bedankt voor het mooie compliment!

Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

Ninotschka van koldenhoven Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: We komen hier al jaren met al onze beestjes. Altijd vriendelijk en goed geholpen. Het belang van het beestje wordt voorop gesteld en dat vind ik het belangrijkste aan de dierenarts

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Ninotschka, hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw mooie recensie!

Met vriendelijke groet,
Dierenkliniek Jol Lelystad

Tessa Bosman Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Prima ervaring. Aardige dierenarts

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Tessa, hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw recensie! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

Rick Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Ondanks het altijd warme welkom en de betrokkenheid van het team blijft onze hond zich steevast verzetten bij het betreden van de behandelkamer. Aan de andere kant, vanuit het oogpunt van de hond, ook wel weer logisch...

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Rick, vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

Jacques Blei Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Prima organisatie

Janie Veken Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Vandaag voor het eerst geweest, prettig ervaring zowel voor mijn als me poes

Mariëlle Leugs Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Kan altijd snel terecht. Ook na een controle bij de dierenarts is en regelmatig telefonisch contact om het verloop te monitoren. Erg fijn dat ze zo betrokken zijn.

Peter Baronner Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenkliniek en fijne mensen. Ze verstaan hun vak en zijn er niet alleen voor dieren, maar ook naar de mensen zijn ze zeer vriendelijk

Ton Baars Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk personeel en goede artsen

Danja Raven Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenarts met verstand van zaken. Ook nieuwsgierig naar het vervolg van een behandeling. Denkt mee naar de situatie thuis.

shurley parsan Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Door hun snelle reactie en behandeling van 9 /4/'21, is mijn 1 jarige pup weer helemaal de oude. Hij had een gaatje rechts achter bij zijn lies, waarschijnlijk veroorzaakt door een scherpe tak. Thanks!!

Erik Dijkinga Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Prima

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Erik, vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

joop LeDuc Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Erg vriendelijk en behulpzaam ondanks de Corona situatie doen ze er alles aan om hun werk goed en zorgzaam te kunnen uitvoeren

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Joop, vriendelijk bedankt voor het achterlaten van uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

Michel Opermeer Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Was goed!

Anita Berisha Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: De beste van Lelystad

Syl Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super dierenarts

paul verkooij Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Uitstekende dierenkliniek en personeel is zeer begaan met de dieren en arts zeer bekwaam

Astrilde van der Laan Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Als ik nog in Lelystad woonde zat ik er nog steeds. Niet duur, eerlijk en wil het beste voor je huisdier.

Rilana van Heumen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super lief en nemen ook de tijd voor je! Zeker een aanrader.

larissa buis Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Mensen met een hart, ze denken met je mee als er een probleem is en ze zijn open en vriendelijk, ze vragen reëele bedragen en de praktijk is makkelijk bereikbaar

Ron Palte Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: 2 tot 3 jaar geleden er geweest met mijn (toen nog) puppy heel aardig personeel was er ook met mijn hondje jackie ik was met mijn ouders en ze zagen dat er wat aan de hand was mets zijn oogjes ze hebben er alles aan gedaan om hem te helpen en nu huppelt hij nog vrolijk rond. Ook rond die tijd was ik met mijn en mijn ouders kater tommie omdat hij zo een harde buik had bleek het een tumor te zijn die er al een jaar zat helaas was er niks meer aan te doen maar ze zette alsnog een operatie om het beestje te redden helaas niet overleefd de tumor was te groot. Dit is de BESTE dierenarts van Lelystad en omstrekem

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Ron, bedankt voor je lieve, uitgebreide recensie. Fijn om te lezen dat het goed gaat met Jackie! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

ferry dr Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Ik ga het zien beste mensen zat bij maatschap dierenarts kempenaar zeer slecht gevoel bij de jongen artsen daar erg onprofesioneel en luisteren niet echt goed naar je mijn kleine dochter stond buiten en moest maar niet tegen het raam luisteren werd ze gestrest van hahaja maar dat kan dus op naar de nieuw dierenarts veel goede dingen gehoord dus vandaar nu overstappen naar de jol nou tot woensdag

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Ferry, bedankt voor het vertrouwen in ons. We zijn benieuwd naar je ervaring! Met vriendelijke groet, Dierenkliniek Jol Lelystad

Ingrid van Heest Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Gisteren is mijn kat Mentos geholpen. Zijn laatste tanden zijn eruit. Spannend want Mentos is op leeftijd en heeft ook een hartruisje. Mentos is vandaag thuis gekomen en alles is goed gegaan. Deze dierenartspraktijk beveel ik aan omdat ik zo blij ben dat Mentos na de operatie daar een nacht mocht blijven dat was voor mij echt een geruststelling. Super en bedankt voor de goede verzorging van Mentos.

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Hi Ingrid,
Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat je onze kliniek aanbeveelt. Wij vonden het ook prettig en beter voor Mentos om een nachtje te rusten in onze kliniek

Met vriendelijke groet,
Dierenkliniek Jol Lelystad

marjan de boer Geplaatst op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Goede en lieve dierenarts voor onze bubba nog alles geprobeert maar moest toch keuzes maken ze zijn bij ons thuis geweest om bubba te laten inslapen ze waren erg aardig

Olaf Vermeulen Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Altijd goed hier het dier geen nummer. En gaan er liefdevol mee om.

Jeroen ten bokum Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Onze kat hier laten castreren. Iedereen was heel vriendelijk en begaan met de kat, die 2 uur na thuiskomst al weer vrolijk rondliep.

Henk Tweeboom Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Goede service

michael Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenartsen. Goed te betalen

Karin Van Ooijen Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Superaardige artsen en personeel! Staan altijd klaar voor je.

Ed B Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: goede dierenarts

don doe Geplaatst op Google 7 years ago

Negatieve ervaring: laatste 2 jaar gebruik gemaakt van deze dierenarts omdat ik van 11 huisdieren naar 4 dieren ben gegaan. was niet meer rendabel naar dierenartspraktijk monnickendam te rijden (beste dierenarts ooit). na 2 jaar er continu met mijn hond langs te zijn geweest en vele prikken , medicijnen en diagnoses later nog geen oplossing. nieuwe medicijnen die ik al 20 keer had gehad, moest ik weer een onderzoek laten doen. enfin.. andere dierenarts na 1 bezoek de oplossing gegeven, operatie van 700 euro en probleem is opgelost. nu met mijn kat geweest omdat die geel zag, overnachting en onderzoek bij deze dierenarts 350 euro. nier problemen. door wat miscommunicatie (laten we het daar maar op houden) hebben ze een melding gemaakt bij de dierenbescherming. ik ga hier niet uitleggen wat dieren voor mij betekenen maar je hebt een inschatting's vermogen van een chocolade reep en dan nog de opmerking dat ik misschien hulp nodig heb met mijn dieren? (vraag me achteraf af als ik had gezegd dat ik de 350 euro niet eens had voor het onderzoek...) anyway.. ik geef honderden euro per maand uit aan mijn ideren, en afgelopen maanden meer dan 1200 euro naast de standaard kosten aan mijn dieren en dat doe ik niet in de hoop snel van ze af te zijn. mij zie je nooit meer terug en heb dit doorgegeven aan iedereen die ik ken met dieren. als je je echt zo super druk maakte op mijn kat, had ik wel 10 gemiste oproepen gehad.

Dierenkliniek Jol
Dierenkliniek Jol

Beste Don Doe,

Als dierenarts heb je de verplichting zorg te dragen voor de gezondheid en welzijn van dieren. Bij de situatie van de kat was er voor de dierenarts redenen om aan te nemen dat de gezondheid en de welzijn van de kat, maar ook de andere katten in dit huishouden misschien in het geding was. Na herhaaldelijk contact was deze bezorgdheid niet weg genomen, waardoor de dierenarts zich genoodzaakt voelde een melding te maken. Het doel van de melding was een huisbezoek om te kijken of de zorgen van de dierenarts hopelijk onterecht zouden zijn. Deze actie van de dierenarts wordt niet zo maar gedaan en is alleen gedaan vanuit morele verplichting voor de zorg en welzijn van de dieren.
Bij de situatie van de hond is de dierenarts blij dat er uiteindelijk bij een specialist het nodige verdere onderzoek en de complexe operatie is uitgevoerd, zodat de hond zich beter voelt. Deze mogelijkheden waren niet aanwezig in deze praktijk wat ook is aangegeven bij de bezoeken van de hond aan de praktijk.

Er is niet getwijfeld aan de goede intenties, maar alleen aan de situatie.

Jacqueline M Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Zeer tevreden .aardige personeem

Brigitte Middag Geplaatst op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Vriendelijk personeel top

A.M.J Kampyon Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Klant vriendelijk

Eddy van Beek Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Mensen met liefde voor dieren

José Steggink Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Kundig empathisch prima dierenarts!

jan vos Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Het beste ijs van Amsterdam noord!

Corry Vermeulen Geplaatst op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Prima praktijk!

Richard Marle Geplaatst op Google 7 years ago

Positieve ervaring: Goede dierenkliniek

Scootmobiel Veth Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Goed ontvangst en de assistentes zijn super goed voor onze golden retriever genaamd Jantje. Fijne dierenartsen.

Laat je mening achter over Dierenkliniek Jol:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Dierenkliniek Jol verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.5 (173)
Uw Dierenarts????????
Uw Dierenarts????????

Uw Dierenarts????????

Adres en contactgegevens bekijken
Schoepenweg 73 - 8243 PX, Lelystad
+31320331101
4.3 (200)
Dierenkliniek de Dierenbus
Dierenkliniek de Dierenbus

Dierenkliniek de Dierenbus

Adres en contactgegevens bekijken
Merwede 52 - 8226 NA, Lelystad
+31320254021
4.5 (173)
Dierenkliniek Almere-Buiten

Dierenkliniek Almere-Buiten

Adres en contactgegevens bekijken
Verfmolenstraat 46 - 1333 AW, Lelystad
+31365494939

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt