Dierenartsenpraktijk Ezinge
Welkom bij Dierenartsenpraktijk Ezinge, uw vertrouwde praktijk voor gezelschapsdieren gelegen in het pittoreske Ezinge. Onder leiding van Marieke Verwoerd bieden wij hoogwaardige veterinaire zorg voor uw huisdieren in een warme en zorgzame omgeving.
Onze praktijk is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Wij behandelen uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op via telefoon om een consult in te plannen. U kunt ons bereiken op 0594 853635 of 06 20148806.
Bij Dierenartsenpraktijk Ezinge staat de gezondheid en het welzijn van uw huisdier centraal. Wij bieden een breed scala aan diensten, van routinecontroles tot gespecialiseerde behandelingen, allemaal met de liefde en aandacht die elk huisdier verdient.
Kom kennismaken met ons team en ervaar de persoonlijke benadering die wij onze klanten bieden. Wij kijken ernaar uit om u en uw viervoeter te verwelkomen!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Foto's van Dierenartsenpraktijk Ezinge
Dierenartsenpraktijk Ezinge: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Aardige dierenarts, met gangbare prijzen. Voor happy pets:)
Negatieve ervaring: Deze is niet helemaal 100 % behandelt de klanten als dat ze niet goed zijn is zelf 1 die niet helemaal goed is wat 1 gek zo ga je niet met je klanten om ben duivenmelker en mijn broer was er ook al geweest en ook raar behandelt door haar maar denk bel haar maak 1 afspraak je word direkt brutaal aan gesproken en duivenmelkers willen dit en dat zijn allemaal het zelfde nou mij ziet ze in iedergeval niet wat 1 gek wijf
Positieve ervaring: Fijne dierenarts goede uitleg wat ze gaat doen en betaalbaar voor je portemonnee wat in deze tyd ook erg prettig is ook voor de mensen met een kleine beurs. (erg respectvol voor mens en dier)
Negatieve ervaring: NOOIT MET JE DIER HEEN GAAN. Een tijd geleden heb ik mijn konijnen heen gebracht om ze te kastreren en steriliseren. Het waren hele lieve konijnen en waren erg tam. Toen ze bij deze dierenarts waren geholpen was hun hele karakter veranderd. Grommen en doen en dat was eerder nooit zo! Dierenarts leeft ook niet mee geen inlevingsvermogen en wuift alles maar weg als je vragen hebt. Ik vind het schandalig dat deze dierenarts nog open is!
Fantastische ervaring: Met de fretten geweest. Heel kundig, erg vriendelijk Zeer mee denkend Top dieren arts
Fantastische ervaring: Ontzettend goed geholpen en erg lief en zorgzaam voor de dieren en de eigenaar ❤️
Fantastische ervaring: Een erg goede dierenarts. Biedt deskundige zorg voor mijn honden en kat. Ik ben zeer tevreden.
Fantastische ervaring: Afgelopen dinsdag is onze hond hier gesteriliseerd! Heel tevreden! Goede nuchtere dierenarts
Fantastische ervaring: Gewoon een hele goede dierenarts. Heb mijn hond er laten steriliseren. Duidelijkheid hoe het allemaal gaat voor en na de operatie. Dierenarts hanteert nog "normale prijzen". En een dierenarts met een hart voor dieren.
Fantastische ervaring: Kan altijd bij haar terecht. Met problemen én met vragen over mijn huisdieren. Prima !!
Fantastische ervaring: Vanmorgen mijn hond laten steriliseren! Voor de eerste keer bij deze dierenarts, ivm de prijzen. Ik heb de recensies gelezen en ik ben erg tevreden! Het is een dierenarts, wie nuchter is! Geen poespas. En mijn hond kwam meteen naar haar toelopen en dat is meteen een goed teken voor mij. Nu eind van de middag is ze er qua energie weer!
Fantastische ervaring: No nonsens dierenarts. 2x met onze zieke katten bij haar geweest. Ze adviseert wat het beste is voor het dier. Ze zijn weer goed hersteld (1x met, 1x zonder operatie) zonder torenhoge rekening.
Positieve ervaring: God geholpen
Fantastische ervaring: Duidelijke connunicatie en goede hulp.
Fantastische ervaring: Ze is kundig, vlot en sociaal met duidelijke uitleg van wat wel en wat niet en waar op te letten tijdens het behandeltraject. Nu maakt het in de meeste gevallen de eigenaren niet uit wat de kosten zijn, maar die zijn hier ook nog eens zacht voor de portemonnee
Fantastische ervaring: Aardige vrouw, professionele aanpak.
Fantastische ervaring: Heel blij met deze dierenarts. De enkele keren dat wij een beroep op haar deden voor onze kater en konijn: zeer betrokken, goede informatie/advies, eerlijk tarief.
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts, mijn labrador is in middels 15 jaar. 2 x geweest en het juiste advies en medicijnen gehad voor de hond. Ben zeer tevreden
Negatieve ervaring: Niet met een huisdier heengaan. Misschien geweldige veearts. Ze is niet bereikbaar en als je haar spreekt poeiert ze je af met een kletsverhaal. Onkundig advies, weinig betrokken bij de dieren. In alle jaren dat ik als huisdierenprofessional werk en met grote regelmaat medische kaarten bestudeer, heb ik zelden zo'n slecht samengestelde medische kaart gezien, belabberde website, een verzekering zal van deze dierenarts waarschijnlijk niet krijgen wat nodig is voor een normale declaratie of de eigenaar van een dier krijgt problemen. Het is een administratief knutselwerkje.
Fantastische ervaring: Marieke is een hele goede dierenarts en ook heel medelevend heb hele goede ervaringen bij haar
Fantastische ervaring: Vriendelijk en niet duur
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts. Deskundig zonder poespas. Ik hou ervan. Dank voor de hulp en voorlichting.
Positieve ervaring: Een dierenarts die met je mee denkt in oplossingen
Fantastische ervaring: Geen poespas dierenarts maar recht door zee. Gaat niet om het verdienen maar ook het welzijn van je huisdier. Denkt mee maar is wel eerlijk (is iets nog haalbaar voor je huisdier) ben hier met meerdere dieren geweest.
Negatieve ervaring: In eerste instantie was ik best tevreden over deze dierenarts die ook gunstige prijzen hanteert. De laatste keer was ik alleen erg verbaasd toen mijn hond poepte in de behandelkamer en ik te horen kreeg dat ik meteen mijn hondje in het vervolg op tafel moest gaan zetten omdat ze geen poep en plas van honden wilde opruimen. Mijn hondje vind op tafel staan niet bepaald fijn en ik wil hem daar zo kort mogelijk op hebben staan. Volgens mij heeft mevrouw het verkeerde beroep gekozen als ze moeite heeft met ontlasting en plas van dieren. Ongelukjes gebeuren nou eenmaal en als ik ervoor kies om mijn hond met trauma’s niet meteen op de behandeltafel te zetten dan moet ik dus een andere dierenarts zoeken.
Fantastische ervaring: No Nonsense dierenarts voor een normaal tarief. Het kan nog.
Negatieve ervaring: Beste revieuw lezer, Wij moesten 26 april jl. afscheid nemen van ons konijn hij was oud. Dus een afspraak gemaakt met deze dierenarts. We zijn er wel vaker geweest. Maar wat komen we nu vervelend weg en helemaal bij het inslapen van een konijn die we al zo lang hebben. Als het konijn is ingeslapen willen we nog even bij het konijn zijn. Maar je krijgt de kans er niet voor direct pinapparaat naast het overleden konijn niet meelevend zijn of zeggen het is jammer voor jullie. Bij het opruimen en inpakken van onze spullen en het konijn natuurlijk,stond ze al bij de uitgang te wachtendeur open, je kreeg niet eens de kans om rustig weg te gaan. Met andere woorden jullie kunnen gaan. Wat een ontzettend vervelend en moeilijk om dit mee te maken van een dierenarts. Zo weinig empathie en bewogenheid. Ik vond dit heel autistische hoe zij met ons omging. Ik hoop anderen aan te geven probeer dit te voorkomen en kies aub voor een andere dierenarts. Want dit is zo vervelend om mee te maken. Met vriendelijke groet Eelco Trijselaar
Fantastische ervaring: Eerlijk kundig en met beide benen in de maatschappij. Realistische prijzen en recht voor de raap. Zoals het hoort.
Fantastische ervaring: Zeer lieve DA die dag en nacht klaar staat. Het is een kleine praktijk en ze is zeer kundig en lief voor de dieren. Dank zij haar hebben al veel katten van ons het gered. Wij zijn zeer tevreden over haar en adviezeren haar bij iedereen en die zijn ook altijd zeer tevreden over haar.
Fantastische ervaring: Een vrouw die hart heeft voor dieren en niet voor haar portemonnee
Positieve ervaring: Snel en vlotte behandeling. En niet duur.
Fantastische ervaring: Vriendelijke dierenarts met een groot hart voor dieren. Ze neemt de tijd voor je.
Fantastische ervaring: Goede uitleg en een Vlotte analyse van het probleem
Fantastische ervaring: Lief voor de dieren
Fantastische ervaring: Als je opzoek bent naar een echt goede, betrokken dierenarts, ben je hier zeker op de goede plek! Ze is duidelijk, eerlijk en absoluut een groot hart voor dieren. Ik lees eerdere recensies over dat ze niet altijd bereikbaar is, ze runt haar (dorps)praktijk alleen en naast dierenarts verwacht ik dat ze ook een privé leven heeft. In mijn ogen vrij logisch dat ze niet 24/7 bereikbaar kan zijn. Ik weet dat de bereikbaarheidsdienst in de stad Groningen altijd beschikbaar is voor iedereen, moet je daarvoor dus wellicht iets verder rijden.
Negatieve ervaring: Ik heb oprecht nog nooit zn slechte dierenarts gezien ze is gemeen totaal niet professioneel ze had ons opgesloten ze is erg bevooroordeeld, En die vrouw doet ook nog alles via het boekje, zulke mensen horen geen dierenarts te worden en daarbij is ze officeel een veearts en niet dierenarts
Fantastische ervaring: Zeer kundige dierenarts.
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijke dierenarts, professioneel , accuraat en meelevend met dier een mens. Ik zou haar iedereen aanraden.
Negatieve ervaring: 23.00 gebeld voor spoed naar winsum, maar ben met poes 1x in ezinge geweest dus moest daar heen bellen ze zou spoeddienst hebben. Ze nam niet op en weer winsum gebeld. Die namen al haar spoeddiensten op waardoor zij ook heel vol kwamen te zitten. Nooit weer ga ik maar dierenartspraktijk Ezinge Marieke verwoerd..zeer slecht. Ook dierenartspraktijk Winsum waren daar zeer boos om dat zei niet opnam.
Negatieve ervaring: 11 uur savonds onze kat doodziek we hebben gebeld voor spoed en wordt niet opgenomen rotzaak
Fantastische ervaring: Een top praktijk. Kom er graag!
Fantastische ervaring: Super
Fantastische ervaring: Goede/snelle service. Praktisch ingesteld. Reële prijzen. Schrijft geen onnodige dingen voor.
Fantastische ervaring: nette und kompetente tierärztin
Fantastische ervaring: Gewoon prima
Fantastische ervaring: Zeer kundige en vriendelijke dierenarts kom er zeker terug, vrg Rypke
Positieve ervaring: Goede deskundige DA, wordt altijd goed geholpen. Marieke is een kordate DA zonder poespas en kort door de bocht, daar moet je tegen kunnen. Maar absoluut hart voor dieren. Jammer dat je er niet na 5 uur of in het weekend terecht kunt. Ook bij spoed zou ik graag bij haar terecht kunnen. Top DA!
Positieve ervaring: Goede dierenarts zonder poespas. Goede ervaring mee
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts, betrokken. Meedenkend. No nonsenses.
Fantastische ervaring: Een nuchtere down to earth dierenarts met hart voor de dieren!!
Fantastische ervaring: Erg tevreden over Marieke. Neemt de tijd voor de dieren en is prijs technisch echt goedkoop. Vraagt ook na de behandelingen vaak nog hoe verkoop is van herstel. Erg fijn
Fantastische ervaring: Zeer bekwame en lieve dierenarts staat altijd voor je klaar en denkt mee wat jij er ook van vindt gewoon top !!
Fantastische ervaring: Onze boxer Milou heeft geen klachten over Marieke,.De baasjes zijn ook tevreden over adviezen en behandelingen .
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts. Veel geduld en liefde voor de dieren, en reëel advies. In ons geval advies dat ook past bij baas.
Negatieve ervaring: What an arrogant woman .
Fantastische ervaring: Zeer begaan ,duidelijke liefde voor dieren Geduldig en duidelijke uitleg Deskundig en meelevend Zeker een dierenarts waar een mens kan erop terugvallen Dierenzorg ellerie
Fantastische ervaring: Vriendelijke dieren arts en zeker niet duur
Fantastische ervaring: Snel deskundig en belt snel terug na voicemail ingesproken te hebben
Negatieve ervaring: Goed voor de dieren Communiceren blijft lastig
Fantastische ervaring: Is gewoon goed en bovendien goedkoper dan xe rest...
Negatieve ervaring: Communicatief zeer slecht, niet het beste voor je dier maar voor eigen portomonee.
Fantastische ervaring: Marieke heeft mij ontzettend goed geholpen met mijn hond en met mijn kat, legde alles duidelijk uit en is eerlijk in haar oordeel!! Denkt met je mee.
Fantastische ervaring: Heel goed en geen woekerprijzen
Negatieve ervaring: Onze pup was erg ziek en telkens Marieke bellen omdat wij altijd bij haar komen met onze andere honden! Bandje zegt ik bel met spoed terug dus niet! Wij erheen kregen we een relaas wat zeer onbeschoft was! Kom er nooit meer
Fantastische ervaring: Onze teckel zijn gebit is vandaag vakkundig gerepareerd door Marieke dank daarvoor wickey voelt zich weer prima groet wessel schuitema den ham
Fantastische ervaring: Fantastische dierenarts. Nuchter en zeer kundig. Neemt altijd voldoende tijd voor het dier en geeft goede adviezen.
Fantastische ervaring: Dierenarts Marieke komt erg deskundig over en handelt daar ook naar.
Fantastische ervaring: Leuke eenvoudige praktijk , beslist een aanrader .
Positieve ervaring: Goede DA, zonder poespas.
Fantastische ervaring: Marieke is een goede en gepassioneerde dierenarts. Wij zijn heel blij met haar.
Fantastische ervaring: Prima dierenarts,eerlijk en betrouwbaar. Heeft een hart voor dieren.
Negatieve ervaring: Lastig communiceren, bij herhaling een tijdstip telefonisch bevestigd blijkt toch een andere tijd te zijn, vervolgens geen tijd meer. snauwerig te woord staan vragen niet horen of gewoon niet beantwoorden.
Fantastische ervaring: Goed en vlot geholpen
Fantastische ervaring: Onze 10 jarige bouvier is onlangs voor de 2e maal succesvol en met veel liefde geopereerd door Marieke. Een normale eerlijke en betrouwbare dierenarts zonder poespas.
Negatieve ervaring: Onvriendelijke type. Ben je te vroeg kan je weer weg gaan. Geen fatsoensnorm. Jammer. Wel kundig
Positieve ervaring: Goede dierenarts. Vriendelijk en eerlijk!
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en kundig geholpen, een afspraak maken was op korte termijn mogelijk
Fantastische ervaring: Zeer tevreden
Fantastische ervaring: Goed en professioneel
Fantastische ervaring: Uitstekend
Fantastische ervaring: Vriendelijke, ter zaken kundige dierenarts.
Fantastische ervaring: Super goede en duidelijke dierenarts! Heel lief en snel geholpen!
Fantastische ervaring: Vriendelijke vrouw, goede dieren vriend wel eerst afspreken voor bezoek!
Negatieve ervaring: deze vrouw is zeer onbeschoft en doet uitlatingen wat niet netjes zijn kijk uit met deze geld wolf
Fantastische ervaring: Geweldige dierenarts
Fantastische ervaring: Echt een hele goeie dierenarts heb alle vertrouwen in voor mijn hondje
Fantastische ervaring: Hele fijne leuke en vooral goede dierenarts. Heb advies van mijn ouders en broers opgevolgd om hierheen te gaan. Zeer aan te bevelen
Negatieve ervaring: Erg onvriendelijk en respectloos behandeld tijdens en na het inslapen van onze hond. Terwijl wij afscheid namen attendeerde ze ons erop dat het niet te lang moest duren want ze had nog meer te doen. Hier komen wij in ieder geval nooit weer met onze huisdieren, wat een portret!
Fantastische ervaring: Top praktink
Fantastische ervaring: Goede dierenarts!
Fantastische ervaring: hartstikke goed.
Negatieve ervaring: Pas op voor deze dierenarts!! Ik heb mijn konijn er laten castreren, mijn konijn is met spoed naar een andere dierenarts gebracht. Ik kreeg mijn konijn koud en in narcose mee naar huis. Thuis begon hij extreem hard te tanden knarsen vd pijn!! Ook was hij ijskoud en is bijna overleden. Ik ben met spoed naar een andere dierenarts gereden, daar is hij onder een warmtelamp gelegd in allemaal doeken, heeft daar een dag gelegen met veel pijn stillers en medicatie. Hij is voor de dood weg gehaald! Alsjeblieft breng je dier naar een echte dierenarts voor iets meer geld, dit wil je niet meemaken. Zo erg!!!
Positieve ervaring: Een goede eerlijke dierenarts met en heerlijke prijs voor veel mensen
Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk en deskundig.
Negatieve ervaring: Wellicht goed in het behandelen van dieren, maar communicatief erg slecht. Wij zijn langsgekomen voor een wond bij onze hond die ze gehecht heeft. Ik vertrouw haar diagnose en behandeling voor de hond, maar werden zelf erg slecht geïnformeerd over waar we nou precies voor betaald hebben en hoe het verder moest met de hond. De rekening was verassend hoog, maar er bleek geen tijd voor uitleg: we werden de deur uitgewerkt omdat de volgende klant zojuist aangekomen was voor zijn afspraak. Dit terwijl we zelf 15 minuten buiten hebben staan wachten voor het begin van onze afspraak.
Fantastische ervaring: Goed, snel en professioneel geholpen bij de sterilisatie van onze poes. Marieke kwam bij mij over als een aardige vrouw met hart voor dieren.
Fantastische ervaring: Hele fijne dierenarts!
Fantastische ervaring: Super DA ...
Fantastische ervaring: Fijne dierenarts met het belang van je huisdier op de eerste plaats . Onze Lucky is er in goede handen.
Negatieve ervaring: Dat het geen goede dieren ards is ik had een zieke katje en ze weert helemaal niet geholpen door haar
Laat je mening achter over Dierenartsenpraktijk Ezinge:
Dierenartsenpraktijk Ezinge verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Veterinary Center Paterswoldseweg
De Kattenkliniek van Groningen
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.