Amersfoorts Behandel Centrum voor Dieren, Sterkliniek Amersfoort
Welkom bij het ABC voor Dieren, uw vertrouwde dierenarts in Amersfoort, gespecialiseerd in hoogwaardige dierenzorg. Onze kliniek biedt een scala aan diensten die zijn ontworpen om de gezondheid en het welzijn van uw huisdieren te waarborgen. Van routinematige vaccinaties tot geavanceerde medische ingrepen, ons ervaren team staat altijd klaar om oprechte aandacht te geven aan zowel uw huisdier als u.
Onze diensten omvatten:
- Gedetailleerde gezondheidscontroles en bloedanalyses.
- Moderne diagnostische apparatuur zoals echo’s en röntgenonderzoek.
- Specialisaties in chirurgie, orthopedie en tandheelkunde.
- Alternatieve geneeskunde zoals fysiotherapie en chiropractie.
Onze kliniek is uitgerust met de nieuwste technologieën en ons team blijft regelmatig trainen om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen in de dierenartsenpraktijk. Voor spoedeisende hulp maken we altijd tijd vrij binnen onze openingstijden, van maandag tot en met vrijdag, van 8:30 tot 17:00 uur.
Dier en Zorg Plan is een exclusief abonnement dat ervoor zorgt dat uw huisdier de zorg krijgt die het verdient, zonder onverwachte kosten. Met dit plan komt u in aanmerking voor kernvaccinaties, gezondheidscontroles, en kortingen op consulten en behandelingen.
Maak vandaag nog een afspraak en ontdek de unieke benadering van dierenzorg die wij bij ABC voor Dieren bieden. Uw huisdier verdient de beste zorg!
Openingstijden
- Zondag: (closed)
- Maandag: 8:30-17h
- Dinsdag: 8:30-17h
- Woensdag: 8:30-17h
- Donderdag: 8:30-17h
- Vrijdag: 8:30-17h
- Zaterdag: (closed)
Amersfoorts Behandel Centrum voor Dieren, Sterkliniek Amersfoort: Beoordelingen
Fantastische ervaring: Vanmorgen met mijn hondje Boris bij Bente geweest ze is een hele Lieve dierenarts altijd lief voor mijn hondje en ze neemt alle tijd om je vragen t beantwoorden Ze is ook erg lief voor je dier als hij bang is voor de dierenarts neemt altijd de tijd bedankt Bente ! Groetjes Lorraine baasje van Boris
Fantastische ervaring: Kundige dierenartsen. We komen er al jaren. Helemaal top!
Fantastische ervaring: Wij zijn na een teleurstellend bezoek aan andere dierenarts in amersfoort, met Willem bij A.B.C voor dieren terecht gekomen. En wat werd Willem ontzettend lief door Eva geholpen. Zij bevestigde meteen waar wij al bang voor waren. Maar wilde Willem nog wel een paar weken een fijn leven gunnen, door hem pretnison te geven. En dat heeft geholpen. Willem begon zich weer goed te voelen. Helaas hebben wij Willem wel moeten laten inslapen. Dat heeft Benthe gedaan. Maar met net zoveel liefde en rust als Eva dat had met Willem. Bedankt voor alle goede zorg voor onze lieve Willem.
Negatieve ervaring: Helaas geef ik 1 ster. Vanochtend heb ik gebeld met de vraag of het mogelijk is om mijn kat thuis te laten inslapen. Ik gaf aan dat mijn kat nog niet bij hen ingeschreven staat en dat ik eventueel extra wil betalen als dat nodig is. Ik zat op dat moment al in een emotionele situatie, omdat ik net had gehoord dat mijn kat zou overlijden en ik alles met spoed moest regelen voor vandaag. Juist dan hoop je op een beetje begrip en meedenken. In plaats daarvan begon de medewerker te lachen en zei al lachend dat dit “zeker niet kan” omdat mijn kat niet ingeschreven staat bij hun. Ik was echt met stomheid geslagen. Er was totaal geen empathie of begrip, en het gesprek werd gewoon afgesloten met “fijne dag”. Dat je op zo’n moment wordt uitgelachen terwijl je net zoiets heftigs meemaakt, vind ik echt heel pijnlijk en respectloos.
Fantastische ervaring: 2026 update: very happy with the team and care my kitties get, informative aftercare instructions and generally always a good experience!
Fantastische ervaring: Het ging niet meer met onze kater. Vanmorgen (2 januari '26) gebeld, vanmiddag kon hij inslapen bij een aardige, inlevende dierenarts. Waardering!
Fantastische ervaring: Ik ben met mijn kat naar de ABC kliniek doorgestuurd voor een buikecho. Helaas werd toen duidelijk wat mijn eigen DA al vermoedde: kanker met geen perspectief op genezing. We hebben besloten om Milo in de kliniek te laten inslapen en ik ben super blij met de professionele en zeer liefdevolle behandeling van Eva. Ze nam er alle tijd voor en ik kreeg een kopje koffie tijdens het afscheid nemen. Ook knipte ze een stukje vacht af wat ze in een piepklein glazen potje stopte met Milo's naam erop. Een kat te moeten laten inslapen is afschuwelijk maar het maakt een wereld van verschil hoe dit gedaan wordt. Dank je, Eva! ❤️
Fantastische ervaring: We hadden spoed met onze hond en konden een uur later al gelijk terecht!
Negatieve ervaring: Helaas duur, en geen kwaliteit. Moet steeds het zelfde vertellen en kosten worden dubbel in rekening gebracht.
Fantastische ervaring: Er wordt veel tijd genomen voor het dier en hun mens. Ik ga al jaren met veel vertrouwen naar ABC voor dieren met mijn huisdieren.
Fantastische ervaring: Thank you for such genuine care for my dog. Very informative and well-communicated, especially with my limited Dutch. Very professional and super recommended!
Fantastische ervaring: هادء
Bedankt voor de mooie beoordeling!
Fantastische ervaring: Zeer kundige dierenarts ook lief voor mijn hond top
Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om dit terug te horen
Negatieve ervaring: Nu snap ik waar de onnodige röntgenfoto’s en gigantische rekening vandaan komen. Jullie zijn overgenomen door IVC Evidensia! Lieve mensen, pas op, check of een praktijk hierbij aangesloten is. Personeel wordt onder druk gezet zoveel mogelijk in rekening te brengen.
Beste Karin, wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft bij ons. Dat is uiteraard niet onze bedoeling. Wij zijn al 5 jaar onderdeel van IVC Evidensia. Wij worden zeker niet onder druk gezet om zoveel mogelijk in rekening te brengen. De kosten zijn alleen met de inflatie meegestegen, onafhankelijk van de overname. Het is juist ontzettend belangrijk voor ons om goede zorg te geven voor uw huisdier, en samen met u een plan van aanpak te maken. Wij werken nog met hetzelfde trouwe team en vinden deze opmerking dan ook treurig om te horen. Mocht u er contact met ons over willen opnemen, bent u meer dan welkom en horen wij dit graag. Mvg, het team van ABC voor dieren
Fantastische ervaring: Hele kundige maar ook zeer persoonlijke behandeling vanuit alle medewerkers.
Wat een mooie review, heel fijn om te lezen!
Fantastische ervaring: Het team van ABC kliniek Amersfoort heeft bijna 15 jaar mijn hondje Plof uitstekend gemonitord en geholpen wanneer nodig. Ze hebben Plofje en mij met zorg, aandacht en liefde begeleid bij het onlangs vredige en vertrouwd thuis laten inslapen van mijn lieve vriendje. Alle lof voor deze fijne mensen.
Fantastische ervaring: Onze katten worden er prima verzorgd; attent, zorgvuldig en vriendelijk.
Positieve ervaring: Na mijn verhuizing van Hoogland maar Amersfoort bij ABC terecht gekomen (7 jaar geleden). Bij de voorgaande dierenarts kreeg ik het gevoel dat ze me liever niet langs zagen komen. Mijn kat destijds was erg anti dierenarts. Hier werd meegedacht. Ik kreeg iets mee wat ik haar kon geven voordat ik voor onderzoek langs ging. Ze zijn ook erg meelevend. Bij de tweede kat: Ze namen contact op nadat ze hadden vernomen dat ik voor iets ernstigs voor spoed in het weekend naar het Universitair dierenkliniek was geweest. Sinds die tijd ben ik bij hen gebleven (nu met mijn derde kat).
Fantastische ervaring: This vet was amazing, we were able to book quickly and they were careful and caring. I didn't find it that much more expensive than other vets considering the quality and care they provide. I have limited dutch and they were very nice, speaking really good english to help out. Thank you, Eva and Annika! Walter and Magick came back from the castration relaxed, no issues and are already looking back to normal. I had a very long process with my cat in the previous vet which ended up being very costly and not giving as many results. My cat also got a bit traumatized from forceful treatment, which could have been handled differently there. So I'm grateful I moved to ABC instead! No regrets. I know they're doing their best for our furbabies. They also send invoices with everything that was done and costs.
Dank je wel Coraline voor de mooie review, thanks for the positive review. We houden van ons werk en van dieren. We love animals and doing a great job in the veterinary profession.
Fantastische ervaring: Super friendly and helpful vets :)
Fantastische ervaring: Ze zijn hier echt fantastisch voor je dier, denken goed mee en geven veel informatie. Nemen de tijd. Ook is het fijn dat er veel mensen al 10+ jaar werken (en zegt het ook iets over de praktijk)
Fantastische ervaring: Fantastisch, iedereen is altijd vriendelijk, bereidt om te helpen en zeer kundig en lief voor de dieren.
Dankjewel voor de lovende woorden, we doen ons werk met passie en plezier!
Positieve ervaring: Soms wat onduidelijk in communicatie over de prijzen van behandelingen, maar verder wel vriendelijk en lief voor de dieren.
Fantastische ervaring: Prettige sfeer. Maaktt vertrouwde indruk.
Dank voor de mooie review. We doen ons werk met veel plezier en zijn er van overtuigd dat gezelligheid en goede diergeneeskunde hand in hand gaan.
Fantastische ervaring: Uitstekend. Ik heb een vraag gesteld over waar ik op moet letten als ik mijn hond meeneem naar het buitenland en kreeg snel antwoord en goede tips. Het is een prima kliniek.
Fijn dat u tevreden bent! Heel verstandig dat u informatie ingewonnen hebt voor het reizen met de hond naar het buitenland.
Fantastische ervaring: Drukke praktijk. Hebben veel ervaring in huis. Vriendelijk en professioneel. Nemen de tijd om alle vragen te beantwoorden. Ingeval van noodzaak wordt doeltreffend, direct en “to the point” gewerkt.
Dank voor de positieve feedback! We doen diergeneeskunde met passie voor dier én mens.
Negatieve ervaring: Daar om heen zijn we aan het werk
Fantastische ervaring: Professioneel en vriendelijk
Dank voor de goede review! We doen ons werk met passie voor dieren!
Fantastische ervaring: Goed geholpen maakten ons zorgen om onze hond bella super geholpen de hond rent weer lekker door de bossen
Fantastische ervaring: Heel fijn team, zorgzaam en beschikbaar! Nazorg prima!
Dank voor uw review! We doen ons diergeneeskundige werk met ontzettend veel plezier en inzet en het is nog mooier als dat gewaardeerd wordt!
Fantastische ervaring: Top service, kat is weer helemaal blij
Graag gedaan dan zijn wij bij ABC voor Dieren ook helemaal tevreden!
Fantastische ervaring: Mijn hond Rufus is 12jaar klant geweest bij Eva 1van de dierartsen. Alleen maar lof tot 29 dec .de ik had besloten. Het is genoeg. Rufus was ziek Eva zei Olga we doen het samen dat is gelukt
Fantastische ervaring: Betrouwbare goede dierenkliniek met veel in huis aan up to date behandelmogelijkheden.
Fantastische ervaring: Alleen maar lof over deze praktijk en de dierenartsen :-). Kijken grondig naar de klachten, laten baasjes meedenken en zijn transparant over de kosten. Heb altijd het volle vertrouwen dat onze katten daar in goede handen zijn.
Fantastische ervaring: Super
Fantastische ervaring: Na een nare ervaring bij een andere dierenarts zijn we met onze pup naar abc gegaan. We zijn gelijk met warme armen ontvangen en wij voelen ons heel erg gehoord en gezien. Ze hebben Spike precies te juiste medicatie gegeven en door het kundige advies over een oogspecialist gaat het nu super met ons hondje. Ik kan niet anders dan met volle lof over de vriendelijke dierenartsen en baliemedewerkers zijn. Je betaald inderdaad wat meer maar goedkoop is duurkoop
Fantastische ervaring: Zoals hun met met mensen en dieren omgaan, heerlijk zo spontaan Ik kom daar graag
Positieve ervaring: Prima
Fantastische ervaring: De hond en wij worden altijd zeer goed geholpen!
Fantastische ervaring: Beste en fijnste dierenartsen team dat ik ken, Annika is echt fantastisch. Hoe goed en zorgzaam er met je pup/hond om wordt gegaan, Floki vind het altijd feest als we komen. De puppyconsulten bij Annika zijn super fijn, leerzaam en ook nog leuk voor je pup. Echt een aanrader, zeker als je voor het eerst een hond hebt kun je met al je vragen hier terecht over alles en totaal niet duur voor elke maand een jaar lang consult. Bedankt toppers!♥️
Fantastische ervaring: Goeie deskundige dierenartsen. Vriendelijk en goed personeel. Denken mee (ook over de kosten) Zeer transparant
Negatieve ervaring: Afschuwelijke ongevoelige marketing-dierenartsen. Draait om geld ipv welzijn van de dieren. Nooit meer hier naar toe!!
Fantastische ervaring: Kundig. Ook voor konijnen. Oprecht geïnteresseerd en meelevend. Ik kom er al jaren, maar ze blijven bijscholen en verbeteren.
Fantastische ervaring: Fijne praktijk! Vriendelijke en behulpzame assistenten en kundige dierenartsen. Er wordt goed naar je geluisterd. Het puppy consultatiebureau is een super concept! Heeft ons heel erg geholpen
Fantastische ervaring: Fijne dierenartsen. Heel fijn dat ze de volgende dag na de ingreep bellen om te vragen hoe het gaat.
Fantastische ervaring: Altijd erg fijn geholpen! Bennie voelt zeer fijn en vertrouwd in de handen van Gepco! Fijne en zorgzame praktijk met lieve assistenten.
Fantastische ervaring: Top adres voor je dier.
Fantastische ervaring: Goed telefonisch advies ze helpen je graag verder
Fantastische ervaring: De medewerkers van de praktijk zijn erg vriendelijk en meelevend.
Fantastische ervaring: Geweldig - duidelijk professionals die zelf enorm van dieren houden. Niet duur.
Fantastische ervaring: Echt een fijne dierenarts met hart voor het dier. Vakkundig, denkt goed mee in mogelijkheden maar is ook realistisch.
Fantastische ervaring: Zorgzame dierenarts.
Fantastische ervaring: Vriendelijke en kundige artsen en assistentes.
Fantastische ervaring: Altijd bereid om te helpen, staan je altijd vriendelijk te woord.
Fantastische ervaring: Vriendelijk en deskundig. Er wordt ook goed naar de klant geluisterd.
Negatieve ervaring: Heel duur. Niet veel van geduld voor de hond of de klant.
Fantastische ervaring: Fantastisch lieve en betrokken mensen, ze denken met je mee en werken hard!
Fantastische ervaring: Altijd erg fijn geholpen. Vriendelijke artsen en assistentes. Wij hebben onze hond (30kg) hier laproscopisch laten steriliseren en dat is erg goed gegaan.
Fantastische ervaring: Cavia bob wordt goed verzorgd
Fantastische ervaring: Zeer deskundige dierenartsen Fijne nazorg dmv een belletje hoe het gaat
Fantastische ervaring: Ik heb nog nooit een dierenarts gezien die met zoveel respect, liefde, vakmanschap en passie te werk gaat. Gepco heeft al heel wat honden van mij behandeld en ik hoop dat hij hier nog lange tijd werkzaam zal zijn.
Fantastische ervaring: Geweldige dierenkliniek. Wij gaan altijd naar Gepko met de honden. Super fijne, geweldige en zeer goede dierenarts!!!
Fantastische ervaring: Prima warm menselijke benadering
Positieve ervaring: Zeer tevreden over de behandeling . De kat had nauwlijks last van de behandeling .
Positieve ervaring: Duidelijke informatie ontvangen nav een consult bij de dierenarts. Per mail snelle reactie voor een vervolg afspraak.
Fantastische ervaring: They really care about they patients :)
Positieve ervaring: bit expensive but good care
Fantastische ervaring: Prijzig maar zeer goede artsen, duidelijk en open
Fantastische ervaring: Goeie zorg met aandacht voor dier en mens.
Fantastische ervaring: Fijne mensen met een hart voor dieren.
Positieve ervaring: Inloop spreekuur
Negatieve ervaring: Helaas kinderen het duurste kitten pakket aansmeren wat er is, zonder te overleggen met de ouders. Geen restitutie mogelijkheden, geen constructief overleg mogelijk. Het ligt enkel en alleen aan de klant. Alles draait om de euro's in deze praktijk, niet om de klanttevredenheid. Vertrokken met drie huisdieren naar een andere praktijk.
Fantastische ervaring: Echt een sterrenkliniek.
Negatieve ervaring: Net een starre receptioniste aan de lijn gehad. Jammer dat er geen flexibiliteit is. Helaas is er geen mogelijkheid om op een voor ons geschikt tijdstip de basic care inentingen in te plannen. Dit kan alleen op de inloop spreekuren. Helaas kunnen wij doordat ons hele gezin 3 maanden terug getroffen is door de corona niet op deze tijdstippen vanwege revalidatie na ic opname. Jammer dat er geen uitzondering gemaakt kan worden voor dit jaar en dat er dus een duurdere afspraak ingepland moet worden. Fijn dat er meegedacht wordt! Blijkt wel dat alles om geld draait en geen menselijkheid! Jammer dat wij nu naar jaren afscheid nemen van deze praktijk.
Fantastische ervaring: Kwam langs om een chip te laten controleren van een gevonden kat, helaas geen chip. Maar gaven mij goed advies over wat dan de beste acties zijn die ik kan ondernemen. Zelfs wat voer meegekregen. Heel tevreden
Fantastische ervaring: Supervriendelijk en kundig personeel...wel duur.
Fantastische ervaring: Meerdere malen uitstekend geholpen. Deskundig personeel en denkt mee in oplossingen. Goed advies gekregen omtrent voeding en medische ingrepen. Dit heeft geleid tot het gewenste resultaat: een gezonde kat.
Fantastische ervaring: Super fijne dierenartsen en assistentes.
Fantastische ervaring: Fijne ervaring gehad. Aardige arts en super service
Fantastische ervaring: Fijne vakbekwame mensen. Ze nemen de tijd voor dieren
Fantastische ervaring: Super betrokken en kundige medewerkers
Negatieve ervaring: Was erg duur
Positieve ervaring: Goed, wel duur
Positieve ervaring: Prima dierenkliniek
Negatieve ervaring: Dieren die een spuitje gaan krijgen ruim een uur in de wachtkamer laten wachten, vind ik niet kunnen. Dan wissel je afspraken maar even om...Daarbij zijn ze verschrikkelijk duur.
Fantastische ervaring: Erg kundige dierenartsen en vriendelijke medewekers
Fantastische ervaring: De cavia van een vriendin had blaasontsteking. De dierenarts had veel verstand van cavia's en heeft een juiste antibiotica meegegeven.
Fantastische ervaring: Deskundige dierenartsen
Fantastische ervaring: Fantastisch geholpen!
Positieve ervaring: De behandeling is prima. De inrichting is echter wel aan vernieuwing toe. Voldoende parkeerplekken aanwezig.
Negatieve ervaring: Loop al meer dan 25 jr bij dezelfde dierenarts, heb er heel echt heel veel bezoekjes gebracht.nu draait t meer en meer om geld ( is onze menig) afgelopen week geweest voor de jaarlijkse prik , nu kan er geen extra meer bij .kijk even in zn oor is maak n afspraak....ik wil graag iets wat " normaal" is voor mijn hond om mee naar huis te nemen ....maak n afspraak. Helaas mij eigen oude vertrouwde arts doet geen basic spreekuur , waarschijnlijk is ie daar te goed voor geworden.....ik ga voortaan ergens anders heen . Dan doet t me ook geen pijn om te zien dat t meer en meer om geld draait ..
Fantastische ervaring: Goed adres voor uw huisdier. Zeer betrokken artsen en assistentes
Fantastische ervaring: top kliniek voor hond en baasje
Positieve ervaring: Goede kliniek aardig personeel
Fantastische ervaring: Fijne dierenartsen erg vriendelijk
Fantastische ervaring: Fijne dieren arts nemen de tijd voor
Positieve ervaring: Heel goed
Positieve ervaring: Goede dierenarts,wel beetje prijzig
Fantastische ervaring: Zeer fijne dierenartsen. Overleggen over behandelingen en oprecht geïnteresseerd in jouw dier.
Positieve ervaring: Goede dierenarts met echte aandacht en liefde voor het dier
Laat je mening achter over Amersfoorts Behandel Centrum voor Dieren, Sterkliniek Amersfoort:
Amersfoorts Behandel Centrum voor Dieren, Sterkliniek Amersfoort verschijnt in de volgende vermeldingen:
Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren
Gezelschapsdieren universiteit utrecht
Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids
Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.