Animal clinic 't Leidse Land

Atalantapad 1, 2317 KM, Leiden

Openingstijden

  • Zondag: (closed)
  • Maandag: 8:30-12:15, 12:45-17h, 18h-21h
  • Dinsdag: 8:30-12:15, 12:45-16:30
  • Woensdag: 8:30-12:15, 12:45-17h, 18h-21h
  • Donderdag: 8:30-12:15, 12:45-19:30
  • Vrijdag: 8:30-12:15, 12:45-16:30
  • Zaterdag: (closed)

Diensten

Hospitalisatie

Animal clinic 't Leidse Land: Beoordelingen

4.5/5 (132 Beoordelingen)
Eligos Rau Geplaatst op Google 4 weeks ago

Fantastische ervaring: Ik ben hier voor het eerst gekomen in mijn leven. Alhoewel de reden verschrikkelijk zielig was hebben de dames van deze dierenartspraktijk mij en mijn kat geweldig geholpen met mijn kat zijn overgang naar het hiernamaals. Ik ben getroost. Heb wat wat water gekregen en veel steun. Ze hebben nog wat haar van mijn kat in twee mooie glazen flesjes kunnen stoppen. Mijn kat was oud en had volgens mij geen pijn. Ik respecteer het werk wat zij hier doen enorm. Eeuwig dankbaar voor hoe zij dit hebben gehandeld. Normaal ging ik naar Leiderdorp, maar nu was deze locatie even nodig. Naam van mij (dit is slechts een online naam) en mijn kat zijn bij dierenarts bekend. Ik stuur jullie nog iets moois later. Bedankt.

Eric Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Super mensen vooral dierenarts Wigge hij is zo goed en lief voor onze honden Django en Sjors geweest en heeft ons heel goed begeleid met de keuze om Django en Sjors in te laten slapen. We konden geen betere dierenarts en assistentes wensen, we kunnen onze dank voor deze praktijk niet genoeg in woorden uitbrengen.

Joes Olijerhoek Geplaatst op Google 1 month ago

Fantastische ervaring: Zeer vakkundig personeel en adviezen

S P A R K L I N G W E L L N E S S Geplaatst op Google 3 months ago

Fantastische ervaring: We worden enorm warm onthaald. Ze zijn gek op onze hond Loki. En gelukkig is er een plekje vrij geweest dat we voor een niet al te ernstig spoedde terecht konden...

Ans Brokke Geplaatst op Google 4 months ago

Fantastische ervaring: Ik had een negatief bericht gestuurd. Druk Carlo van Wiggen heeft mij hierover gebeld en een behandeling/medicijnen toegezegd. Dus dit is naar tevredenheid opgelost. Dit mag ook gezegd worden.

Ilja Stroeve Geplaatst op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Het verbaast me om zoveel positieve reacties over de dierenklinieken van AniCura 't Leidse land te lezen. Mijn ervaring heeft meer gelijkenis met de horror verhalen die je in de media leest over dit soort grote collectieve ketens. Als ik de klinieken van AniCura 't Leidse land -1 ster kon geven, dan had ik het gedaan. Bij elke afspraak een andere dierenarts waarvan geen een de moeite heeft genomen om zich voor te stellen, te luisteren of mij fatsoenlijk te woord te staan. Er is wel scala aan onderzoeken en behandelingen opgedrongen zonder het dossier goed door te nemen en het welzijn van het dier in acht te nemen. Meermaals deden de dierenartsen ongepaste uitspraken zoals: "Fiv katten zijn de moeite niet waard om nog ter adoptie te doen." En "Ik weet ook niks van zijn achtergrond. Ik krijg die kat ook maar in mijn mik gedouwd" Ik heb mijzelf en mijn kat alles behalve welkom gevoeld in de kliniek, maar ben inmiddels 1300 lichter. Het enige wat ik wilde was mijn kat nog een paar mooie jaren geven. Hij genoot van zijn eten. Hij genoot van een warme schoot en gekroeld worden. Hij had eindelijk weer een beetje vertrouwen in mensen gekregen. En na de bezoekjes aan AniCura is hem onnodig veel leed aangedaan en is hij op sterven na dood.

Marieke Mamarazzi Geplaatst op Google 4 months ago

Negatieve ervaring: Sinds het Leidse Land is overgenomen door de geldwolven van Anicura (a.k.a. MONEYCURA) zijn je dieren hier lang niet altijd veilig. Recent zeer nare ervaringen gehad; er is weinig tot geen interesse in zowel mens als dier, er worden soms voorbarige conclusies getrokken en je bent zo duizend euro verder.. Mocht mijn beestje ooit weer naar een dierenarts moeten, dan NIET HIER, NOOIT MEER!

Rene Wetsteijn Geplaatst op Google 5 months ago

Fantastische ervaring: Altijd vriendelijk geholpen de laatste 12 jaar.

Janine Louise Geplaatst op Google 7 months ago

Fantastische ervaring: Kundige dierenartsen en assistenten. Maar vooral heel betrokken, welzijn van de patiënten staat voorop. Bij behandelingen wordt er goed uitgelegd wat er wordt gedaan en wat de kosten zijn. Ik kom al jaren bij deze dierenartsen en zal ook nooit veranderen.

Liesbeth vandermeer Geplaatst op Google 8 months ago

Fantastische ervaring: Wat een lieve mensen en fijne dierenartsen. Helaas mocht dat onze Guus niet meer helpen maar op een fijne manier afscheid kunnen nemen en ook nog een lief kaartje gehad paar dagen later. Top!

Dimitri Vijn Geplaatst op Google 8 months ago

Positieve ervaring: Ik ben erg goed geholpen met mijn zieke kat erg blij dat het gelukt is. Hij kan weer plassen en het gaat een stuk beter met hem

Peter-Paul Chaudron Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Supergoed geholpen, ook in het weekend

Julius Heenk Geplaatst op Google 9 months ago

Fantastische ervaring: Na een weekend met meerdere bezoeken aan verschillende klinieken zijn we maandag langs geweest bij deze praktijk. Dat was een verademing, want er werd daadwerkelijk met ons meegedacht en pragmatisch advies gegeven over de beste opties voor onze kat.

Donna van Dijke Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Goede en lieve Dierenarts en assistenten

Brenda Van Veen Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Wat heeft mijn hondje Sep weer een stralend gebitje. Heel erg bedankt dierenarts Vincent en team voor jullie goede zorgen.

Nicky B. Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Zijn zorgzaam en respectvol voor je huisdier, snappen dat het behalve een dier ook familie is . Denken realistisch mee of behandeling nodig is en nog rendabel is . Deze oude dame gaat haar laatste tijd in , maar dankzij hun wel met medicatie en plezier

Wendy Platteel Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vandaag met onze hond turf geweest Wat een super lieve dierenarts (Sophie) en assistente Dank jullie wel

Maïke Cramer Sluiter Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Toppers. Iedereen heeft veel gevoel voor dieren en baasjes. Wij zijn al tientallen jaren met onze dieren bij deze dierenkliniek.

Martine Bekker Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Vandaag anti vlo en anti worm gehaald prima!

Li es Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Goeden middag! in 2018 zijn wij naar Leiden verhuisd. Kort na de verhuizing nam ik contact op met de dierenarts in het Leidse land. Gezien mijn hulp & steun kat Luna inmiddels 17 jaar is en ook 17 jaar bij mij is, is het onvermijdelijk dat je een keer contact moet zoeken met een dierenarts niet omdat ze ziek is, maar jaarlijks laat ik haar wel minimaal 1 of 2 keer controleren. 1 voor mijn eigen geruststelling en zodat indien ze toch ziek mocht worden je jezelf achteraf niets kwalijk neemt zoals was ik nou toch maar eerder gegaan als ik moet denken aan mijn grootste angst dat ze er op een dag niet meer zal zijn dan wegen die paar tientjes voor een consult niet op tegen het verdriet wat ik me zou kunnen indenken. Ik belde en heb rustig onze situatie kunnen uitleggen en echt heel fijn ik kreeg daar de tijd voor. Alleen dat is al een geruststellend iets dat je weet dat je alles hebt kunnen vertellen zodat mocht je ooit accuut naar de dierenarts moeten zij weten met wie ze te maken hebben en hoe het dier is alsmede de medische gesteldheid of gebruik van medicatie zodat er nooit contra geindiceerde medicatie toegediend of meegegeven kan worden. Normaal gingen wij altijd naar de dierenarts in Voorhout ook voor dat zij een anti circa vestiging werden. Wij zijn nu al meerdere keren geweest de afgelopen 6 jaar en wij zijn altijd fantastisch geholpen en je merkt echt dat er gehandeld wordt op basis van pure vakkennis en praktijkervaring. Niks geen toeval dat aan het lot wordt overgelaten waardoor je zelf alleen maar onrustig wordt wat je dier merkt en dat dagen lang googlen gewoon juist handelen, adequaat reageren en goede informatie voorzieningen. Ook als ik dingen echt even zeker wil weten of het juiste advies nodig heb dan kan ik op de dierenarts en het stel topwijven rekenen (echt goede assistentes) de eerste keer kan ik me nog erg goed herinneren.ze moest onder een klein roesje/ narcose en ik was door iemand flink bang gemaakt dat oudere katten daar vaak niet tegen kunnen en ter plekke overlijden werd zelfs ik begeleid en mocht ik even in een aparte kamer bijkomen. Ik ben eigenlijk destemeer blij omdat ik altijd overal bij mag blijven zelfs indien het kan bij de behandeling wanneer poes Luna onder narcose gaat. Wij hebben het echt heel erg getroffen! bedankt kanjers! Groet lies & Luna

Bert Nieuwenburg Geplaatst op Google 1 year ago

Fantastische ervaring: Geweldige contacten met deze dierenartsenpraktijk.

George de Graag Geplaatst op Google 1 year ago

Negatieve ervaring: Geen enkele interesse of medewerking toen mijn hond tijdens openingsuren een epileptische aanval leek te hebben (bleek achteraf acuut nierfalen te zijn). Hij is inmiddels overleden

Ger Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts waar dieren met liefde worden behandeld.

Patricia Schmidt Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Gisteravond gebeld voor mijn hond die waarschijnlijk een epileptische aanval had gehad en ik kon niet terecht. Ze hadden alleen plek voor vaste klanten. Schandalig!!!

Marco Gerritsen Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Professional and friendly service for our cat. Not the cheapest, but vetinary services in The Netherlands are not cheap.

Arjan Bos Geplaatst op Google 2 years ago

Positieve ervaring: Bijzonder behulpzaam en mee denkend. Niet iedere dierenarts ligt mij persoonlijk en ik heb zeker mijn voorkeur. Maar in het algemeen ben ik zeker blij met ze.

joop jansen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zeer deskundig geholpen

alicia jansen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Dierenarts van Wigge is echt een hele fijne en oprechte man! En de assistentes waren zo lief voor mijn hond. Als er iets is met je dier zou ik hier zeker heen gaan!

Miranda Koelemeijer Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: No nonsens dierenarts Karlo is mijn grote favoriet! Smeert je niks aan als het niet nodig is. Alle dierenarts assistenten superlief, vriendelijk en behulpzaam. Áltijd lief voor mijn honden! Ben meer dan 13 jaar een zéér tevreden klant. Enige giga minpunt is dat ook 't Leidse Land overgenomen is door Anicura en de prijzen enorm gestegen zijn. Het is dat ik ontzettend blij ben met Karlo en de assistenten maar anders was ik al weg geweest. De monopoliepositie van die 2 grote ketens hebben de prijzen zó verschrikkelijk omhoog gegooid dat menigeen het niet meer kan betalen. Hoop dat de politiek gaat ingrijpen.

Jeannette Boertien Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Fantastische dierenartspraktijk! Vakkundig, oplossingsgericht en super vriendelijk!

Marcel Van Wieringen Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenarts zeer mee levend en zeer vriendelijk is een aanrader voor de mensen die dieren bezitten

Janey Valkenburgh Geplaatst op Google 2 years ago

Negatieve ervaring: Als ik 0 sterren kon geven had ik t zo gedaan!!!

Ellis van Lith Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Zo dankbaar voor alle steun en hulp.

Annemieke Niggebrugge Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Door de geweldige hulp van dr. Wigge is het meest trieste en onvermijdelijke moment voor ons gezin toch dragelijk geworden. Door zijn vriendelijke, respectvolle en bijna plechtige opstelling bij ons thuis hebben wij op een waardige manier afscheid kunnen nemen van onze trouwe viervoeter.

ruvasc Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Kundige dierenarts(en), wat wil je nog meer.

Tineke van rooy buitink Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Super fijn dat we totaal onverwachts, en als klant zijnde van een andere dierenarts die geen dienst had , wij gisteravond laat bij jullie terecht konden. Het gaf ons rust om zo de nacht in te gaan. Bedankt.

paulus meskers Geplaatst op Google 2 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenarts . Erg vriendelijk.

Tammie Treur-Reep Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Een praktijk met zeer deskundige mensen, die net even wat meer doen. Echt top!Ik zit al meer dan 20 jaar bij deze kliniek, ze zijn zeer deskundig en begaan met mens en dier. Ik woon niet meer in Leiden, ben 15 jaar geleden verhuist , maar blijf bij deze praktijk omdat ze gewoon weten wat ze doen

Ine Vermeij Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Prettige geholpen.

Theree Van Der Weijden Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Heel goed opgevangen terwijl onze hond echt doodziek was direct geopereerd en weer heel snel de oude. Meer dan tevreden.

Laura Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kundig, vriendelijk, geduldig, goede prijs/kwaliteitverhouding en ruime openingstijden. Heel erg tevreden! En dank ook aan het team voor de fijne telefonische tips en zorg indien nodig bij ziekte

Anton Wiemer Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Kat gesteriliseerd door bekwame dierenarts en er loopt aardig personeel rond

Mariëlle van Kampen Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Fijne dierenarts praktijk met goede dierenartsen.

Reina Kappert Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Betrokken en deskundige zorg voor je huisdier. Nette prijzen. Aardige medewerkers.

Stadjer Mcknor Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Skillful and kind vet. Same goes for the assistants. Added bonus is the light and tranquil view from the practice.

Jack Dits Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts neemt de tijd voor je huisdier en beantwoord al je vragen Zeker aan te bevelen is niet de goedkoopste maar ben daar met een goed gevoel weer naar buiten gekomen

ria vrijs-klein Geplaatst op Google 3 years ago

Positieve ervaring: Dierenartsen praktijk Leidse land . Ze waren Vriendelijk dierenpraktijken . Zo begon het tenminste De praktijk aan de hermelijn vlinder is gesitueerd aan huis van de dieren arts .inmiddels alle praktijken overgenomen door een groot speler in de dierenwereld , anicura . Prijzen vliegen de pan uit en de gemoedelijkheid verdwijnt , er worden nu enorme kostbare verbouwingen gedaan ( mooi allemaal) wat is belangrijker ?? Dieren welzijn en betaalbaarheid of de luxe . Het gemoedelijke is inmiddels ook ver te zoeken .

frits boonstra Geplaatst op Google 3 years ago

Fantastische ervaring: Hebben onze poes Minoe in laten slapen. Geweldig gesteund. Kregen nog een kaartje met medeleven van het gehele team. Erg lief en bedankt.

Ronald Van Wijk Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Wordt altijd netjes geholpen ook als je er voor de laatste keer komt wat het minst prettig is voor je hond :( maar ook dan wordt er netjes en correct de tijd voor je hond en ons genomen.

Sandra Honcoop Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Bij het Leidse land in de Merenwijk ben je een mens met een dier en geen nummer. Je diertjes worden liefdevol en kundig behandeld.

Monique Heppener Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts

Dennis Morsch Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Helaas onze kleine vriendin laten inslapen maar we kregen alle tijd en goede uitleg

C.A. M Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: When I called for some advice about vaccinating my goose I got very well informed, even though it was obvious that there would be no financial gain, I got extensive advice. The lady I spoke with had up to date knowledge and gave additional tips that she thought were relevant (and they were). If I would need to visit a vet, I would definitely consider this one!

Anke van Houten Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Fijne dierenarts; deskundig en heel lief voor de dieren (in ons geval hond en katten). Je kunt altijd snel terecht en wordt uitstekend geholpen. Ook prettig dat je online een afspraak kunt maken.

Werner Schwab Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer goede kliniek die met zn tijd meegaat maar voor elk geliefd dier aandacht en deskundige verzorging biedt. Heb deze dierenarts dan ook aangehouden voor mijn lieve katten toen ik van Leiden naar Rijswijk verhuisde.

Karin Van Der Hoeven Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Hele fijne kliniek. In goed overleg wordt er behandeld en leveren ze goede service. Mooie locatie in leiden en roelofarendsveen. Heel tevreden.

Pauline Hogendoorn Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goed en snel geholpen, vriendelijke mensen

Yvonne van der Pluijm Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer vriendelijk geholpen.

anne marie Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Goede dierenarts, vriendelijk, betrokken en deskundig alleen erg duur.

Margreth Klootwijk Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Goede dierenarts

Jenny Middendorp Geplaatst op Google 4 years ago

Negatieve ervaring: Gehaast, vergeetachtig en kleinerend. De slechtste ervaring die ik tot nu toe bij een dierenarts gehad heb.

Tenaida Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Zeer diervriendelijk.

Jose Kooreman Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Kundige dierenarts.

Daniëlle Lubbers Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Goede dierenarts die tijd heeft gemaakt om mijn zieke ratje in te slapen. Ook gaven zij mij voldoende tijd om afscheid te nemen. Ik ga zeker terug als er iets met mijn andere dieren is.

richard crama Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Altijd zeer vriendelijk en behulpzaam, Zeer fijne praktijk!

Paul Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Vriendelijke arts die ons heeft geholpen en realistisch overwegen wat we het beste konden doen voor onze vogel Stanley. En zeer netjes afgehandeld met betrekking tot het inslapen en een condoleance kaartje wat we hebben ontvangen. Dat stelden we zeer op prijs.

Robert Zuiderveld Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Prima dierenkliniek. Aardige mensen.

Carole Farrington Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Great vet really helpful

angel darkness Geplaatst op Google 4 years ago

Fantastische ervaring: Altijd aardig geïnteresseerd en tips

Martin Ros Geplaatst op Google 4 years ago

Positieve ervaring: Leiderdorp en filiaal Roelofarendsveen ok, maar Oegstgeest met een grote boog omheen rijden.

Hans Bos Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Aardig personeel die weet van doorpakken

Liza Snelleman Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Geweldig aardige dierenarts en schappelijke prijzen en goede beoordelingen

theodorus Jacobus Maria de groot Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Prima geholpen, en het was enigszins betaalbaar het was inmiddels 19:30 dan is het meestal duurder, nagel hond verwijderd inclusief 3 injecties verdoving tegen de pijn en antibiotica 81,00€

mies wouters Geplaatst op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Geiten kennis vind ik persoonlijk gebrekkig. 3x geweest. Zal ze niet meer vragen.

Em Hamaker Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Een goede en een lieve dierenarts

Willem Van Gessel Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Word altijd vriendelijk geholpen

Annika Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Goede behandeling en aardig personeel

Lies KS Geplaatst op Google 5 years ago

Positieve ervaring: Er zijn aardige en bekwame dierenartsen, helaas niet allemaal

Marianne Kloos Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Wat een lieve, aardige dierenarts. Mijn kat voelde zich niet zo lekker en at slecht. Na een paar prikjes is hij er weer helemaal bovenop. Gelukkig ook geen wachttijd.

H. Kim Geplaatst op Google 5 years ago

Negatieve ervaring: Ultimately did not go with this clinic, as vet did not seem to be able to deal with my Spanish rescue's passport, and vaccinated her all over again, when she had gotten her shots only two months before. Odd and not filling me with confidence.

Karin Koelink Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Zo blij met carlo en de assistentes. Wat hadden we zonder hen gemoeten ♡

Maju Willems Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Fijne, kundige en vriendelijke dierenarts en assistenten

Ton Zweistra Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Schoon, coronaproof. Heel aardige mensen.

Mark van Beek Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Geweest voor vaccinaties van onze twee honden. Prima en op tijd geholpen door een zeer ervaren dierenarts. Handig online afspraken maken voor een van de filialen in de buurt.

ed Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Super dierenarts. Kan bij spoed Snel terecht.

Anja Zandbergen Geplaatst op Google 5 years ago

Fantastische ervaring: Een TOP dierenkliniek!! Altijd even lief en behulpzaam. Al meerdere keren onverwachte hulp nodig gehad en kan altijd direct terecht! Blij met goed advies!

Hettie Campfens Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Fijne sfeer en helpen op juiste manier.

Mark Hendriks Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Very helpful staff who are good with animals

Timothy Kleijn Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Ik had deze review een tijd geleden achtergelaten, maar zie nu dat ik het per ongeluk op de vestiging Leiderdorp had gezet. Alhoewel ik daar ook wel eens geweest ben was het vooral de kliniek in Leiden waar ik vaak ben geweest, en de review was dan ook vooral voor hun bedoeld. Dit is wat ik over ze te zeggen had, en daar sta ik nog steeds achter: Ikom hier al meer dan tien jaar. Vaak uiteraard op momenten dat het iets minder gaat met een dier. Ik ben altijd zeer respectvol behandeld door zowel de artsen zelf, als door al het andere personeel. Ze hebben duidelijk een hart voor de dieren (logisch, anders wordt je waarschijnlijk geen dierenarts), en ze kunnen zich inleven in hun klanten, en hun patiënten wanneer die een moeilijke tijd doormaken. Dat zijn de momenten die je uiteraard als eigenaar van een huisdier het meest bijblijven, maar ik ben ook vaak genoeg met goed nieuws weer naar buiten gegaan. Meestal was het dier binnen een paar dagen weer helemaal de oude. Al met al niks dan lof voor deze mensen.

Erik Omtzigt Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Schrik iedere keer weer van de prijzen

Peter van Dam Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Fijne praktijk, kundige dierenartsen en aardige medewerkers.

Edward Koppe Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Ze hebben der best gedaan om onze hond te redden maar helaas we moesten haar laten slapenze was gewoon op het is nu 2 weken geleden maar we missen haar nog steeds en zal voorlopig zoblijven het is een kind eigenlijk alles maar de dierenarts heeft ze best gedaan wij gaan met de àndere hond ook heen eerdaags boven is de oude hond dana en er onder onze nieuwe nova die gelukkig een jaar lang leuk en hebben gespeelt met elkaar die kleine is erg leerzaam en speels

Wizz Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Top dierenartsen

J Vermeulen Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Poes in laten slapen,kreeg nog een sterkte kaartje ondertekend door de gehele staf,zo lief,super dierenarts

M van der Star Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Wauwwww wat een geweldige lieve mensen werken hier ! Zoveel respect voor jullie ! Super lieve dierenarts en lieve assistentes , Wat voelden wij ons op ons gemak ! Toppers , dank je wel voor alles ! Groeten van Luckey vd Star en van Sjaak en Margeret vd Star.

Brigitta Bodijn Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Altijd top

Rob Smit Geplaatst op Google 6 years ago

Fantastische ervaring: Gewoon top !!

Bram Zierikzee Geplaatst op Google 6 years ago

Positieve ervaring: Mooie dieren

Ron Lugtigheid Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Geweldige mensen en kundig

Stefan Bos Geplaatst op Google 7 years ago

Fantastische ervaring: Een hele goede dierenarts.

Laat je mening achter over Animal clinic 't Leidse Land:

1 = Slecht
5 = Uitstekend

Animal clinic 't Leidse Land verschijnt in de volgende vermeldingen:

Andere dierenartsen die je mogelijk interesseren

4.1 (156)
Mijn Dierenkliniek - Leiden
Mijn Dierenkliniek - Leiden

Mijn Dierenkliniek - Leiden

Adres en contactgegevens bekijken
Vijf Meilaan 7 - 2321 RH, Leiden
+31715764058
4.8 (192)
Dierenkliniek Meursing

Dierenkliniek Meursing

Adres en contactgegevens bekijken
Westzijdeweg 79 - 2391 JE, Zoetermeer
+31793425487
4.4 (180)
Dierenkliniek Rijnoever

Dierenkliniek Rijnoever

Adres en contactgegevens bekijken
Evenaar 178 - 2408 JT, Alphen aan den Rijn
+31172426655
3.9 (39)
Diergeneeskundig centrum Alphen aan den Rijn

Diergeneeskundig centrum Alphen aan den Rijn

Adres en contactgegevens bekijken
Van Eijckstraat 19 - 2406 TZ, Alphen aan den Rijn
+31172471111
4.4 (198)
AniCura Dierenkliniek Zoetermeer
AniCura Dierenkliniek Zoetermeer

AniCura Dierenkliniek Zoetermeer

Adres en contactgegevens bekijken
Brechtzijde 5 - 2725 NR, Zoetermeer
+31793460214
4.5 (197)
Dierenkliniek Zoetermeer Seghwaert.
Dierenkliniek Zoetermeer Seghwaert.

Dierenkliniek Zoetermeer Seghwaert.

Adres en contactgegevens bekijken
Slootdreef 169 - 2724 AE, Zoetermeer
+31793314926
4.4 (200)
AniCura Dierenkliniek Bossenbuurt
AniCura Dierenkliniek Bossenbuurt

AniCura Dierenkliniek Bossenbuurt

Adres en contactgegevens bekijken
Belvédèrebos 1C - 2715 VA, Zoetermeer
+31793605470
4.5 (154)
Dierenkliniek Driemere
Dierenkliniek Driemere

Dierenkliniek Driemere

Adres en contactgegevens bekijken
Dunantstraat 1153, 1157 - 2713 TH, Zoetermeer
+31793165466

Voeg uw bedrijf gratis toe aan onze gids

Als u een dierenkliniek heeft en in onze gids wilt verschijnen, stuur ons dan uw bedrijfsgegevens en u kunt volledig gratis worden vermeld.

Voeg uw profiel gratis toe

De grootste gids van dierenartsen in Nederland

Vind de beste dierenartsen bij jou in de buurt